Lyngby vs. AaB 27.09.2025
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Nå, det er så et eller andet sted mellem 1 og 3 point, man vælger at smide på en vaskeægte SSE22-halvleg.
I øvrigt: Ross er godt nok stadig en uhyre ubrugelig spiller.
I øvrigt: Ross er godt nok stadig en uhyre ubrugelig spiller.
Ædruelighedens stemme
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Som sådan ikke noget utilgiveligt over at tabe i Lyngby. Det har vi gjort en del gange de seneste år. Men vi kunne sagtens ha’ fået noget med i dag. Skuffende at det ikke sker.
Helenius må snart ha’ mistet sin startplads. Han skal komme med meget mere. Også skuffet over Håpnes, Bomholt, John og til dels Normann, selvom jeg var uenig i udskiftningen af ham.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Engang i mellem taber man fodboldkampe. I dag er det to graverende individuelle fejl der koster mål. Og vi er pivringe i første halvleg. Til gengæld var vi gode i anden og kunne godt have fortjent et point. Så det her nederlag synes jeg egentlig godt vi kan bruge til noget. Individuelt er der store minusser ved Håpnes, til gengæld er det rart vi har alternativer... Nu vinder vi på torsdag og så kører det...
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Har lige genset situationen med Tiedeman - enig med de, der mener at den ikke var til rødt. Som jeg ser det, smider Lyngby spilleren sig ned, for så hård er berøringen heller ikke. Så gult til Tiedeman, Gytkjær og burde også være det til den anden lyngbyspiller for overdramatisere situationen.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Indlæg: 1835
- Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Utilgiveligt? Mod næste års klare oprykkere på udebane?
Der er så mange andre kampe, der i højete grad kandiderer til det prædikat.
Klubbens røvhul er vel stadig ømt fra turen til Aarhus.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Baatnakken
- 1. div

- Indlæg: 258
- Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
- Favoritspiller: Prica
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Ærgerligt nederlag, forfærdelig første halvleg, Helenius og Håpness var helt håbløst. Plusser til Jasson han gav noget dynamik på midten, fint indhop af Møller, og John løftede sig også i anden halvleg. Håber Kallesøe er klar på torsdag, Anarson er bare for ringe
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Jep, det her skal gå ud over Køge.Klaus skrev: ↑27. sep 2025, 17:34Engang i mellem taber man fodboldkampe. I dag er det to graverende individuelle fejl der koster mål. Og vi er pivringe i første halvleg. Til gengæld var vi gode i anden og kunne godt have fortjent et point. Så det her nederlag synes jeg egentlig godt vi kan bruge til noget. Individuelt er der store minusser ved Håpnes, til gengæld er det rart vi har alternativer... Nu vinder vi på torsdag og så kører det...
Højer skal lære af den 1. Halvleg.
Eneste positive er at John stadig scorer, men lyngby slog meget i stykker. Flere med et godt indhop. Vi tabte for mange dueller for min smag. Især i kampe mod lyngby og horsens er det vigtigt at få styr på det
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Så fik jeg også set Tiedemann-situationen igen. Synes helt klart ikke, det er et rødt kort. Også selvom det er dumt lavet.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Præcis. I skal snart lære bare at lytte i stedet for alt det hysteri. Fodbold er (var) en mandesport.jens fup skrev: ↑27. sep 2025, 17:34Har lige genset situationen med Tiedeman - enig med de, der mener at den ikke var til rødt. Som jeg ser det, smider Lyngby spilleren sig ned, for så hård er berøringen heller ikke. Så gult til Tiedeman, Gytkjær og burde også være det til den anden lyngbyspiller for overdramatisere situationen.
Ædruelighedens stemme
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Det blev endnu engang tydeligt, at det manglende indkøb af en stærk angriber kan blive bekosteligt. Hvis Helenius ikke er over the Hill, så nærmer han sig desværre.
Og modstanderne frygter ham tydeligvis ikke det mindste. Forhåbentlig begynder de andre omkring ham i forreste kæde så at træde endnu mere i karakter. Og så må det handles til januar.
Og modstanderne frygter ham tydeligvis ikke det mindste. Forhåbentlig begynder de andre omkring ham i forreste kæde så at træde endnu mere i karakter. Og så må det handles til januar.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
ikke fodre trolden.Erasmus Montanus skrev: ↑27. sep 2025, 17:35Utilgiveligt? Mod næste års klare oprykkere på udebane?
helt enig i at det er sort at snakke om utilgiveligt
hjertet i nord 
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Jeg synes faktisk vi spiller en ganske udemærket kamp. På udebane mod rækkens bedste fodboldhold, også bedre end Horsens der bare er tons.
Det var en meget lige kamp, dette viser statistikkerne også.
Lyngby er bedst i 1. Halveg, men de har jo ikke den ene store chance efter den anden, de scorer fordi vi forsvarer lidt halvhjertet. Omvendt er vi bedst i 2. Halveg, og den kunne sagtens være endt uafgjort.
Plusser til Kaasa der virkelig var god i 2. Halveg ind til han går ud, han havde også en helt genial hæl ved 2-1 målet, hele holdet falder i niveau da han går ud. Også plusser til Tiedemann og Andersson der bare har kvalitet.
Minus til Håpness der falder igennem i dag, det ser ud til han har svært ved at følge med når modstanderen lige er lidt bedre. Også minus til Helenius der lignede en oldboys spiller og Noel der havde det svært på backen, og Kallesøe var i den grad savnet i dag.
Det var en meget lige kamp, dette viser statistikkerne også.
Lyngby er bedst i 1. Halveg, men de har jo ikke den ene store chance efter den anden, de scorer fordi vi forsvarer lidt halvhjertet. Omvendt er vi bedst i 2. Halveg, og den kunne sagtens være endt uafgjort.
Plusser til Kaasa der virkelig var god i 2. Halveg ind til han går ud, han havde også en helt genial hæl ved 2-1 målet, hele holdet falder i niveau da han går ud. Også plusser til Tiedemann og Andersson der bare har kvalitet.
Minus til Håpness der falder igennem i dag, det ser ud til han har svært ved at følge med når modstanderen lige er lidt bedre. Også minus til Helenius der lignede en oldboys spiller og Noel der havde det svært på backen, og Kallesøe var i den grad savnet i dag.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Ja, jeg tænker, at det må være topprioritet til vinter.andrii skrev: ↑27. sep 2025, 18:06Det blev endnu engang tydeligt, at det manglende indkøb af en stærk angriber kan blive bekosteligt. Hvis Helenius ikke er over the Hill, så nærmer han sig desværre.
Og modstanderne frygter ham tydeligvis ikke det mindste. Forhåbentlig begynder de andre omkring ham i forreste kæde så at træde endnu mere i karakter. Og så må det handles til januar.
Burde være det med en kant og en keeper også.
Ædruelighedens stemme
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Og så er vi satme svage på backs hvis enten Adam el Kalle er ude. Det koster.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 18:46Ja, jeg tænker, at det må være topprioritet til vinter.andrii skrev: ↑27. sep 2025, 18:06Det blev endnu engang tydeligt, at det manglende indkøb af en stærk angriber kan blive bekosteligt. Hvis Helenius ikke er over the Hill, så nærmer han sig desværre.
Og modstanderne frygter ham tydeligvis ikke det mindste. Forhåbentlig begynder de andre omkring ham i forreste kæde så at træde endnu mere i karakter. Og så må det handles til januar.
Burde være det med en kant og en keeper også.
Desuden er jeg ikke imponeret over håpnes
Han har alt for mange udfald som 6er. Han misser timingen i placeringer , spiller hurtigere end han kan.
Han blir let presset bare der er lidt kvalitet hos midstanderen.
Det blir et januar der kræver kvalitet men AaB skal også holde snor i topholdene og derfor er man nødt til at slå dem engang imellem
- NIN
- Allstar

- Indlæg: 2791
- Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Tophold eller ej. Før mødet i dag, havde Lyngby høstet fem point i lige så mange forsøg på eget græs. Så jeg ved ikke hvor imponerende deres hjemmebane er.troelsh skrev: ↑27. sep 2025, 18:27Jeg synes faktisk vi spiller en ganske udemærket kamp. På udebane mod rækkens bedste fodboldhold, også bedre end Horsens der bare er tons.
Det var en meget lige kamp, dette viser statistikkerne også.
Lyngby er bedst i 1. Halveg, men de har jo ikke den ene store chance efter den anden, de scorer fordi vi forsvarer lidt halvhjertet. Omvendt er vi bedst i 2. Halveg, og den kunne sagtens være endt uafgjort.
Plusser til Kaasa der virkelig var god i 2. Halveg ind til han går ud, han havde også en helt genial hæl ved 2-1 målet, hele holdet falder i niveau da han går ud. Også plusser til Tiedemann og Andersson der bare har kvalitet.
Minus til Håpness der falder igennem i dag, det ser ud til han har svært ved at følge med når modstanderen lige er lidt bedre. Også minus til Helenius der lignede en oldboys spiller og Noel der havde det svært på backen, og Kallesøe var i den grad savnet i dag.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Jeg synes smagen i munden er noget anderledes i dag, end det plejer at være når vi har tabt. I dag har jeg en fornemmelse af at holdet i 2. Halvleg rent faktisk gjorde alt hvad de kunne.... I de sidste 45 minutter var der ikke en finger at sætte på hverken indstilling eller indsats... Vi tabte alligevel, men den her gang var indsatsen i orden ihvert fald efter pausen. Det synes jeg giver grobund for en behersket optimisme i forhold til fremtiden...
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Det er jeg enig i, vi er tydeligvis blevet væsentlig stærkere med de seneste tilgange (det manglede også bare)Klaus skrev: ↑27. sep 2025, 20:36Jeg synes smagen i munden er noget anderledes i dag, end det plejer at være når vi har tabt. I dag har jeg en fornemmelse af at holdet i 2. Halvleg rent faktisk gjorde alt hvad de kunne.... I de sidste 45 minutter var der ikke en finger at sætte på hverken indstilling eller indsats... Vi tabte alligevel, men den her gang var indsatsen i orden ihvert fald efter pausen. Det synes jeg giver grobund for en behersket optimisme i forhold til fremtiden...![]()
Men jeg synes også kampen indikerer at vi stadig mangler noget kvalitet for at kunne rykke op. Jeg håber vi holder oprykningspladserne indenfor 6 point ved vinterpausen, også får et par kvalitetsspillere til start 11’eren ind, så har vi muligheden.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Hvad betyder en SSE22 halvleg? Jeg er bare nysgerrig. AaB var ikke direkte dårlige i 1. halveg, men de var næstbedste og svigtede et par gange i forsvaret og foran forsvaret, ligesom de kun truede Lyngbys mål et par gange eller tre. Jeg var i Lyngby, og der var et par tilløb til SSE22 Raus sange fra den hårde kerne, men det var forbavsende lidt, og der blev overhovedet ikke responderet eller reageret fra resten af AaB fangruppen, som var langt i overtal. Jeg tror, at de fleste er ved at være lidt trætte af, at alt der ikke lykkes, skal knyttes til SSE22. Måske de finder det en anelse unuanceret, jeg ved det ikke. Men trætte, det virker de.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:32Nå, det er så et eller andet sted mellem 1 og 3 point, man vælger at smide på en vaskeægte SSE22-halvleg.
I øvrigt: Ross er godt nok stadig en uhyre ubrugelig spiller.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Det betyder en elendig halvleg. Og det synes jeg, den var. Røv-elendig.Raptorr skrev: ↑27. sep 2025, 22:14Hvad betyder en SSE22 halvleg? Jeg er bare nysgerrig. AaB var ikke direkte dårlige i 1. halveg, men de var næstbedste og svigtede et par gange i forsvaret og foran forsvaret, ligesom de kun truede Lyngbys mål et par gange eller tre. Jeg var i Lyngby, og der var et par tilløb til SSE22 Raus sange fra den hårde kerne, men det var forbavsende lidt, og der blev overhovedet ikke responderet eller reageret fra resten af AaB fangruppen, som var langt i overtal. Jeg tror, at de fleste er ved at være lidt trætte af, at alt der ikke lykkes, skal knyttes til SSE22. Måske de finder det en anelse unuanceret, jeg ved det ikke. Men trætte, det virker de.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:32Nå, det er så et eller andet sted mellem 1 og 3 point, man vælger at smide på en vaskeægte SSE22-halvleg.
I øvrigt: Ross er godt nok stadig en uhyre ubrugelig spiller.
Ædruelighedens stemme
