AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jayC
Landshold
Landshold

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af jayC » 16. sep 2012, 19:22

Må give EB ret.. Jeg synes desværre ikke Helenius spillede ret godt i dag.. Bevares han lagde op til 2 mål, men der var mange bolde han kunne have nået, såfremt han lige løb 2-3 meter..

Men synes tilgengæld han har et kanont overblik, og selvom, han efter min mening ikke spillede en god kamp, synes jeg det er fedt at se han bevare overblikket..

Jeg kan ikke lade være med at sidde og drømme om guld, og de glade 2008 .. De 100 millioner det vil give, kan lune godt i vores slunke kasse!! :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 16. sep 2012, 19:24

jayC skrev:Må give EB ret.. Jeg synes desværre ikke Helenius spillede ret godt i dag.. Bevares han lagde op til 2 mål, men der var mange bolde han kunne have nået, såfremt han lige løb 2-3 meter..

Men synes tilgengæld han har et kanont overblik, og selvom, han efter min mening ikke spillede en god kamp, synes jeg det er fedt at se han bevare overblikket..

Jeg kan ikke lade være med at sidde og drømme om guld, og de glade 2008 .. De 100 millioner det vil give, kan lune godt i vores slunke kasse!! :)
2. pladsen vil være helt i orden.. bare tv penge og præmie penge bør redde vores røv op af vandet. og så vil champions league være ren bonus
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
nijuni
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Bramming

Indlæg af nijuni » 16. sep 2012, 19:26

Jeg tror jeg drømmer.

4 mål igen, igen, igen.
Solid 2. plads
Klart bedste målscore
Flest scorede mål
Færrest mål imod

Lad være med at vække mig...
Man kan godt være i form, selv om man er ude af facon.
Far til fire

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 16. sep 2012, 19:27

Elscorpio skrev:
Provst i Brovst skrev:
Elscorpio skrev:Kusken svinger pisken over hestene :D

Jeg kan ikke lade være med at le når jeg ser den video. Garanterede LOLz siden 2005.
Hestene virkede ihvertfald uden hestekræfter og vrinsk i aften. Den video er simpelthen en klassiker.

Aaaah den video fik mig til at huske en rapportage fra Hutlihut, haha. Ham den ældre Randers fan kan virkelig få mit humør op. :)

http://www.youtube.com/watch?v=pzdFbtwr ... page#t=69s
- Winning doesn't really matter as long as you win.

jayC
Landshold
Landshold

Indlæg af jayC » 16. sep 2012, 19:29

AllanPedersen skrev:
jayC skrev:Må give EB ret.. Jeg synes desværre ikke Helenius spillede ret godt i dag.. Bevares han lagde op til 2 mål, men der var mange bolde han kunne have nået, såfremt han lige løb 2-3 meter..

2. pladsen vil være helt i orden.. bare tv penge og præmie penge bør redde vores røv op af vandet. og så vil champions league være ren bonus
Ja - men 1. pladsen vil nu være at foretrække, idet vi er garenteret de 100 millioner :)

Men altså 2. pladsen kunne også være nice og så komme til 3. runde af ChL hvor vi så vil være sikre på EL :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 16. sep 2012, 19:30

Tjaeh blandet kamp. De første 35 minutter var høj klasse og vi viste køligheden og satte Randers totalt til vægs. Derefter bliver holdet alt for passive og det skal de have kritik for det skal de simpelthen ikke. Randers hverken evnede eller nåede at udnytte det i 1. halvleg og gudskelov for det ellers var det blevet en anden kamp. I starten af 2. halvleg fortsætter billedet og jeg var ret nervøs for hestene ville få det mål, som ville ændre balancen i kampen og var meget tæt på at se resten af kampen fra terrassen så jeg kunne kæderyge, men så kom i 2. halvleg bed vi os gudskelov godt ind i kampen igen og afgører det. Vi fik generelt vist et godt bundniveau idag, men vi må ikke blive så passive i kampene - en dag vil det gå galt. Vores to største profiler idag er helt klart Kusken og Dalle, som imponerer mig gang på gang og nu hvor Kusken også er blevet målfarlig er det rigtigt godt. Det er helt utroligt den eksplosive udvikling han har taget fra i vinters, hvor han var en totalt overset og nærmest glemt marginalspiller til nu at være vores bedste offensive kort. Derudover må jeg rose Würtz's arbejde ved 3-0 målet. Den fight han leverede der var simpelthen forbilledelig og helt outstanding. Mht. Helenius er jeg noget splittet idag, han laver to gode assists, som fortjener ros. Men jeg synes derimod, at han tilbyder sig ALT ALT for lidt for sine medspillere idag ifht. til selv at blive målfarlig. Der var et par gange, hvor han blev forsøgt sat i scene, hvor han ikke løb og man mest af alt havde lyst til at råbe "Så løb dog!".

Mht. spillesystemet er det svært at kritisere på en dag, hvor vi vandt 4-0. Vi var heldige og skarpe i at score når vi havde chancerne. Men jeg synes generelt, at holdet har noget sværere ved at komme frem til lige så store chancer i 4-4-2 systemet som vi havde i 4-2-3-1 systemet, hvor der var mere ide i spillet. Det er selvfølgelig svært at bænke Curth med tre mål i to kampe, men jeg tror vi vil nå et højere spillemæssigt niveau i 4-2-3-1 og derfor skabe flere chancer og derved bedre forudsætninger for at blive ved med at vinde.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 16. sep 2012, 19:32

Nu skal der ikke gå gf i den. Sæsonen er lang endnu, og meget kan nå og ske. Jeg elsker det går så godt for tiden, men jeg tør sgu ikke drømme om europa mesterskab eller noget andet endnu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 16. sep 2012, 19:33

Jinx anyone?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 16. sep 2012, 19:36

jonas386 skrev:Nu skal der ikke gå gf i den. Sæsonen er lang endnu, og meget kan nå og ske. Jeg elsker det går så godt for tiden, men jeg tør sgu ikke drømme om europa mesterskab eller noget andet endnu.
nej måske ikke men 20 point efter 9 runder.. selv med rene krydser resten af sæsonnen kun 1 point pr. kamp.
vil give vil give 44 point når sæsonnen er slut
samme antal point vi fik sidste år.

det er svært ikke at se fremad med den slags stats.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 16. sep 2012, 19:36

...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):

http://twitter.com/lindstrom7/status/24 ... 36/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Favoritspiller: Kusk

Indlæg af DEG » 16. sep 2012, 19:38

Provst i Brovst skrev:

Jinx anyone?
http://img838.imageshack.us/img838/4776 ... 371806.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 16. sep 2012, 19:43

Helt fantastisk! Helt urealistisk! Tør man håbe på sejr i næste kamp! Ja!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 16. sep 2012, 19:51

Tror næste kamp bliver en rigtig svær nød at knække. Et EFB-hold med fornyet optimisme, men fuck hvor det er svært ikke at være giga overstadig! :aabfan:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 16. sep 2012, 19:54

NEJ TAK til AFG- og FCM-tilstande hér på boardet. Al fokus på næste kamp for spillerne, cirkelspark og død ved kølle til de, som begynder at vrøvle mesterskabs-snak i ørerne på dem!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 16. sep 2012, 19:56

dobbelt post

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 16. sep 2012, 19:57

Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):

http://twitter.com/lindstrom7/status/24 ... 36/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey fedt. Jeg gik glip af den første halve time af kampen, så den tifo er ny for mig. Hvis man kan få en bekræftelse på, at det er tifokaos der står bag, sender jeg som lovet nogle penge til deres konto.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 16. sep 2012, 19:58

Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):

Smukt, lad Lindstrøm være et forbillede for resten af banden :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 16. sep 2012, 19:58

Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 16. sep 2012, 19:59

Funky skrev:Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 827847.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

fik sendt pastorious twitter link til ekstrabladet.. på mathias lindstrom..
i den der "tip os" ting..
og de lavede da også en nyhed ud af det ca 10 minutter efter

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 16. sep 2012, 20:02

Funky skrev:Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
Der står kanal8 på hans billede, mon ikke han har set den i tv :)
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Besvar