Kamptråd: Randers FC - AaB, mandag d. 6. april 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB, mandag d. 6. april 2015

Indlæg af Maglau » 6. apr 2015, 22:21

thomasjn skrev:
Maglau skrev:Vi har et fremragende hold og en bred ung trup. Vi skal nok nå vores 5 plads Så er vi klar til næste sæson med et hold der har opladt batterierne og blevet forstærket med ahlman og spalvis.
Ikke enig, vi har et godt hold på papiret, men i praksis er vi hæmmede i at spillere som Ene, Helenius, Thomsen og KEP er floppet totalt i denne sæson ligesom vi ikke en ordentlig højrekant eller offensiv kreativitet. Centrale spillere er floppet og truppen er elendigt sammensat.
Du har ret i at de spillere har floppet plus Risgaard - det burde altså være forventeligt at nogle ville floppe/form nedgang/småskadet etc ovenpå sidste sæson.
Men spillerne er altså ikke over sommerferien blevet dårligere fodboldspillere og jeg er sikker på at de viser det igen i næste sæson når jønsson og Helenius er oppe i gear med resten af holdet.
Det du kalder tømmermænd kalder jeg træthed fysisk og mentalt ovenpå the Double og efterfølgende euroliga. Jeg finder det bare acceptabelt hvilket du sikkert ikke gør.
De 20 min af anden halvleg i dag viser hvad vi kan og hvilke potentiale der er i holdet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Simon
1. div
1. div
Geografisk sted: 9381

Indlæg af Simon » 6. apr 2015, 22:39

Hvad stod der egentlig på den tifo som blev hængt op?? Det var lidt svært at se fra min position

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 6. apr 2015, 22:45

Min korte analyse af denne kamp.

Drop af N. Larsen og hjerneblødning af Würtz kostede os sejren!

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 6. apr 2015, 23:14

Simon skrev:Hvad stod der egentlig på den tifo som blev hængt op?? Det var lidt svært at se fra min position
Randers er mokai og diskotoner, Aalborg er guld og traditioner

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 7. apr 2015, 09:57

Salle17 skrev:Min korte analyse af denne kamp.

Drop af N. Larsen og hjerneblødning af Würtz kostede os sejren!
Det lyder meget fair. Larsen skal dog have, at hav hev en flot redning op af hatten på et hovedstød senere.

En anden ting er, hvor mange halve og hele friløbere kan et hold brænde? Ene, Helenius og Jönsson brænder vel en hver?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 7. apr 2015, 10:01

Kasper P fortjener ros ovenpå kampen igår, alene af den grund at han ikke lavede nogle store brølere, som vi efterhånden har vænnet os til fra vores midterforsvarere.

mqv
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af mqv » 7. apr 2015, 10:19

troelsh skrev:Kasper P fortjener ros ovenpå kampen igår, alene af den grund at han ikke lavede nogle store brølere, som vi efterhånden har vænnet os til fra vores midterforsvarere.
Helt enig. Jeg synes Kasper P sammen med Thomsen var vores bedste spillere i går. Ene derimod havde ikke en dag, særligt i første halvleg. Mens Helenius i glimt viser fremragende takter, men desværre i lige så mange tilfælde også elendige berøringer og beslutninger. Han kan blive god igen.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 7. apr 2015, 10:46

Det er blandede følelser, man sidder med i dag, hva'? Satans også, at det ikke blev til tre point, for med vores pres i anden halvleg, og frem til Würtz' udvisning, var de bestemt inden for rækkevidde.

Store plusser til Thomsen, som spillede sin bedste kamp længe. Kasper P gjorde det flot. Helenius viste momentært, hvad han kan. Patrick lukkede sin side flot ned. Ene, Jönne og Dalle kunne man imidlertid godt have forventet og håbet på mere fra.

Og så Würtz, for saaaaaatan! Han sælger vores vinderchancer i går, og han handicapper os gevaldigt forud for to meget, meget svære kampe. Torskedumt. Men der er nok ikke nogen, som har det ringere i dag, end ham selv. Men han har vel nok overall været vores bedste spiller de sidste par år, så han kan godt cuttes lidt slack, men saaaaaatan! Hans hurtige igangsætninger af spillet og geniale tvær- samt lange pasninger vil blive meget savnet mod både FCM og FCV.

Lomaha
2. div
2. div
Geografisk sted: Ikast

Indlæg af Lomaha » 8. apr 2015, 11:40

Frygah skrev:Øh, er det mig der er helt væk eller har vi lige hentet et point på udebane mod Suppens nummer 3, der i sidste kamp matchede FCK i Parken rent fysisk? Og hvor vi, også i de sidste 30 minutter, faktisk får kombineret os ganske godt fremad banen, mod netop et fysisk spillende hold, som vi ofte har haft problemer med.

Hvorfor er det lige allesammen går amok som en flok teenagertøser der har fået at vide Justin Bieber er død? Er det sådan en fetisch eller er der en konkurrence om at være den der kan være allermest negativ herinde?
Synes godt om :thumbsup:

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 8. apr 2015, 17:50

Frygah skrev:Øh, er det mig der er helt væk eller har vi lige hentet et point på udebane mod Suppens nummer 3, der i sidste kamp matchede FCK i Parken rent fysisk? Og hvor vi, også i de sidste 30 minutter, faktisk får kombineret os ganske godt fremad banen, mod netop et fysisk spillende hold, som vi ofte har haft problemer med.

Hvorfor er det lige allesammen går amok som en flok teenagertøser der har fået at vide Justin Bieber er død? Er det sådan en fetisch eller er der en konkurrence om at være den der kan være allermest negativ herinde?
Ligemeget hvordan du vender og drejer den, så har vi spillet af helveds til de 2 foregående kampe og i hele 1. halvleg. At vi så tager os sammen og spille en god 2. halvleg er noget andet, men det er da klart at folk bliver irriteret når vi går fra at have måske Superligaens bedste hold nogensinde, til at spille så ringe og ide-forladt som vi har gjort i mange kampe i denne sæson, især på det seneste.
Vi har fået fine resultater, til dels, i foråret, men det har slet ikke været i nærheden af, hvad man kan forvente af de forsvarende The Double mestre.
Derfor er det jo klart at der kommer frustrationer og bare fordi du er jubeloptimist betyder det ikke, at du har mere ret end alle andre. Facts er, at vi har været elendige i foråret, taget vores pointhøst i betragtning.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 8. apr 2015, 20:42

Aabwibz skrev:

Ligemeget hvordan du vender og drejer den, så har vi spillet af helveds til de 2 foregående kampe og i hele 1. halvleg. At vi så tager os sammen og spille en god 2. halvleg er noget andet, men det er da klart at folk bliver irriteret når vi går fra at have måske Superligaens bedste hold nogensinde, til at spille så ringe og ide-forladt som vi har gjort i mange kampe i denne sæson, især på det seneste.
Vi har fået fine resultater, til dels, i foråret, men det har slet ikke været i nærheden af, hvad man kan forvente af de forsvarende The Double mestre.
Derfor er det jo klart at der kommer frustrationer og bare fordi du er jubeloptimist betyder det ikke, at du har mere ret end alle andre. Facts er, at vi har været elendige i foråret, taget vores pointhøst i betragtning.
Lige præcis Aabwiz.

Man skal også tænke på at Randers spillede helt vildt dårligt i anden halvleg, hvilket selvfølgelig til dels var AaB's fortjeneste, men hvis AaB havde ramt bare et nogenlunde højt niveau uden hjerneblødninger, så burde vi have vundet sådan en kamp som i mandags uden problemer. Skuffende.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 8. apr 2015, 23:43

Aabwibz skrev:

Hvad fanden har de sidste 2 kampe at gøre med en kamptråd om Randers på udebane, hvor vi hiver 1-1 hjem med en mand i undertal i en halv time?

At du render ud af en eller anden tangent om at sidste års The Double vindere skal være bedre end vi, fatter jeg hat af, og jeg har heller ikke erklæret mig uenig i det? Jeg kan så måske godt se nogle nuancer, som manglende Kusk, Ahlmann, Spalvis og til dels Jönsson, der kan spille ind. Men jeg kan ikke se hvad det har at gøre med alle de dommedagsprofeter der brokker sig over 1-1 i Randers?

Jeg vil i mit stille sind tillade mig at glæde mig over 2. halvleg, Würtz undtaget. Det viser da at potentialet stadig er der, og det med Spalvis, Ahlmann, Gorter og Thelander ude. Man behøver jo ikke KUN fokusere på det negative HVER gang?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 9. apr 2015, 01:23

Frygah skrev:
Aabwibz skrev:

Hvad fanden har de sidste 2 kampe at gøre med en kamptråd om Randers på udebane, hvor vi hiver 1-1 hjem med en mand i undertal i en halv time?

At du render ud af en eller anden tangent om at sidste års The Double vindere skal være bedre end vi, fatter jeg hat af, og jeg har heller ikke erklæret mig uenig i det? Jeg kan så måske godt se nogle nuancer, som manglende Kusk, Ahlmann, Spalvis og til dels Jönsson, der kan spille ind. Men jeg kan ikke se hvad det har at gøre med alle de dommedagsprofeter der brokker sig over 1-1 i Randers?

Jeg vil i mit stille sind tillade mig at glæde mig over 2. halvleg, Würtz undtaget. Det viser da at potentialet stadig er der, og det med Spalvis, Ahlmann, Gorter og Thelander ude. Man behøver jo ikke KUN fokusere på det negative HVER gang?
Hvis vi havde vundet de foregående 2 kampe tror jeg ikke der havde været et lige så stort udbrud over en enkelt kamp, hvor vi spiller 1-1 med en mand i undertal i størstedele af 2. halvleg, efter at være kommet bagud. Men når vi har spillet som vi har i foråret, så er det vel forståeligt at bægeret på et eller andet tidspunkt begynder at løbe over og folk afreagerer og ifølge dig reagerer som en flok teenagertøser der har fået af vide Justin Bieber er død. Så virker det ikke at sidde og spille pisse hellig og proklamere "jeg er ikke en af dem der græder", men prøve at se det fra en anden vinkel end sin egen. Du må da også kunne se, at det er frustrerende for alle, den måde vi spiller på lige pt hvor vi smider point til alle der bare møder op.

Jeg tror også at alle synes der var positive takter i 2. halvleg, men det hjælper bare ikke når vi forærer dem et mål i 1. halvleg og stort set har gjort det til samtlige vi har spillet mod i foråret.

Jeg synes selv jeg er optimistisk og altid prøver at se det fra den lyse side, men nogengange bliver det bare for meget.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Besvar