Du har ret i at de spillere har floppet plus Risgaard - det burde altså være forventeligt at nogle ville floppe/form nedgang/småskadet etc ovenpå sidste sæson.thomasjn skrev:Ikke enig, vi har et godt hold på papiret, men i praksis er vi hæmmede i at spillere som Ene, Helenius, Thomsen og KEP er floppet totalt i denne sæson ligesom vi ikke en ordentlig højrekant eller offensiv kreativitet. Centrale spillere er floppet og truppen er elendigt sammensat.Maglau skrev:Vi har et fremragende hold og en bred ung trup. Vi skal nok nå vores 5 plads Så er vi klar til næste sæson med et hold der har opladt batterierne og blevet forstærket med ahlman og spalvis.
Men spillerne er altså ikke over sommerferien blevet dårligere fodboldspillere og jeg er sikker på at de viser det igen i næste sæson når jønsson og Helenius er oppe i gear med resten af holdet.
Det du kalder tømmermænd kalder jeg træthed fysisk og mentalt ovenpå the Double og efterfølgende euroliga. Jeg finder det bare acceptabelt hvilket du sikkert ikke gør.
De 20 min af anden halvleg i dag viser hvad vi kan og hvilke potentiale der er i holdet.