Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
Vildt kedelig kamp.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
FCN er satme vage. Jeg kan slet ikke huske, at de har spillet så dårligt ift. deres koncept.
Men hey, vi taber.
Men hey, vi taber.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
FCN er ikke gode og alligevel vil det være direkte tyveri hvis vi får skrabet et point med hjem. Nøøøj jeg synes vi præsterer skidt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Wurtz ud.
Abildgaard ind
Abildgaard ind
Ja, det er godtnok en uhyggeligt svag præstation. Og nu brænder Jönsson en 100% chance. Hold kæft det kører.Hanga skrev:FCN er ikke gode og alligevel vil det være direkte tyveri hvis vi får skrabet et point med hjem. Nøøøj jeg synes vi præsterer skidt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hold. Nu. Kæft.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Og jeg troede, at BIF skulle stå for rundens klart ringeste præstation, det var morsomt, jeg grinte, "haha"....nu er smilet sgu stivnet lidt.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Kom nu med et lille tyveri mål
1 2 3 Jimmy er en mur!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Ud over vi spillere dårligere end Brøndby, hvad er skræmmende nok i sig selv, så fortæstter tildensen fra de to første kampe, at vi er utrolig uskarp i og omkring feltet og skal bruge enorm mange chancer for at score.
Nåh ja. Der var også kun 3 forsvarsspillere omkring ham.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Blåbjerg for helvede...
Sammendraget efter kampen må være: "AaB besejret af AaB". Og nu blev centerforsvaret så udstillet igen, 2,3,4 mand udspillet af en rødvinsdrikker, som render ned og scorer. Send bussen hjem nu, Gaarde, og lad klovnerne gå hjem.
Nøj! Det er ringe forsvarsspil.
Så kostede Blåbjerg langt om længe... SÅ GÅ DOG I HAM!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Kampens absolut dårligste aktion fra Blåbjerg. Er du vimmer, det er ringe forsvarsspil.
Tror sgu ikke vi skal forvente rent bur før han er smidt af holdet....
Tror sgu ikke vi skal forvente rent bur før han er smidt af holdet....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Nej nej nej Blåbjerg hvor er det dårligt!!!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Fuld fortjent nederlag..
Nu bliver det virkelig tydeligt hvad der sker når man erstatter profiler med egen avl der ikke er klar til at være i start 11'eren.
Blåbjerg og Bruhn.. mindes nærmest ikke at have set to så individuelt dårlige præstationer på vores hold.
Nu bliver det virkelig tydeligt hvad der sker når man erstatter profiler med egen avl der ikke er klar til at være i start 11'eren.
Blåbjerg og Bruhn.. mindes nærmest ikke at have set to så individuelt dårlige præstationer på vores hold.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Fucking pik helvede der er kraftedme så pisse ufortjent det lorte spasser hold som forhåbentligt rykker ned selvom de vinder idag.
Den her kamp har vi i den grad fortjent at vinde men sådan går det når vi ikke scorer på de oplagte
Den her kamp har vi i den grad fortjent at vinde men sådan går det når vi ikke scorer på de oplagte
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.