Den var horribel. Kæmpe kvalitetsløft med indskiftningerne og så selvfølgelig boostet af et hurtigt mål.
Middelfart - AaB 2026 04.04
Re: Middelfart - AaB 2026 04.04
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg tror nærmere man spiller ham fordi at Makolli havde en del involveringer i modstander mål. Og med en bænkeplads hjælper man heller ikke ligefrem hans sandsynlighed for at blive solgt.
Til gengæld bliver det spændende med Møller. Kontraktudløb 31/12 2027. Hvis han ikke vil forlænge, så er det nærmest til sommer man er nødt til at sende ham afsted, hvis man skal have en ordentlig sum.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Som vi har set 100 gange før. Så betyder vinden jo en hel del...så dette er jo ikke komplet overraskende.
Altså er det rigtigt forstået at AaB skiftede formation i 2. Halvleg ??
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Syns der står 4-4-2 nogle steder
Det lagde jeg ikke mærke til. Det handlede vist mere om, at man begyndte at kunne sætte 2-3 afleveringer sammen, vinde nogle nærkampe, tænke lidt hurtigere end modstanderen.
Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
- KongGulerod
- Landshold

Flot comeback. Lad os håbe på at det her bliver vendepunktet. Vi har brug for kontinuitet og positivt momentum, så vi forhåbentlig kan gøre mere væsen af os i næste sæson i 1. division
-
RufusTheDog
- 2. div

Satme så vigtigt. Tak til Helenius for at vise vejen.
Lad os få en stime nu, og lidt tro på tingene. Håber også den organiserede støtte er tilbage i Hobro.
Lad os få en stime nu, og lidt tro på tingene. Håber også den organiserede støtte er tilbage i Hobro.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.baresi skrev: ↑4. apr 2026, 16:41Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.Funky skrev: ↑4. apr 2026, 17:23Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.baresi skrev: ↑4. apr 2026, 16:41Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.Martino1 skrev: ↑4. apr 2026, 17:29Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.Funky skrev: ↑4. apr 2026, 17:23Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.baresi skrev: ↑4. apr 2026, 16:41Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Det må have været en falsk-falsk-10’er i så fald. Han brugte meget tid ude i venstresiden, når både Marc Nielsen og Normann havde været fremme (hvilket fungerede ret godt).Funky skrev: ↑4. apr 2026, 17:23Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.baresi skrev: ↑4. apr 2026, 16:41Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
Et hjerte - En klub
Men vi er enige om den bedste spiller bør spille og Marc er markant bedre end Noel.Kasper skrev: ↑4. apr 2026, 17:37Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.Martino1 skrev: ↑4. apr 2026, 17:29Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.Funky skrev: ↑4. apr 2026, 17:23Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.baresi skrev: ↑4. apr 2026, 16:41Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
RAUS RAUS SSE!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg kan sagtens sætte mig ind i at Højer har sat Marc Nielsen af efter forårets første kampe.Jakobsen skrev: ↑4. apr 2026, 18:11Men vi er enige om den bedste spiller bør spille og Marc er markant bedre end Noel.Kasper skrev: ↑4. apr 2026, 17:37Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.Martino1 skrev: ↑4. apr 2026, 17:29Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Håber snart Højer får sig skudt ind på en mere fast startformation.
Hvorfor ik det?Kasper skrev: ↑4. apr 2026, 17:37Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.Martino1 skrev: ↑4. apr 2026, 17:29Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.Funky skrev: ↑4. apr 2026, 17:23Helenius siger i Rishøjs Corner, at han blev hevet ned som 10'er.baresi skrev: ↑4. apr 2026, 16:41Jeg så det ikke men har læst at man skrev det var en 4-4-2 i 2. Halvleg med kelvin og Helenius på toppen
-
R Rosenberg
- Allstar

Hjemvendt fra behageligt ophold på Middelfart Stadion, hvor der førtes god samtale med @Steve-Dave, og denne gav slik til børn. I samme ombæring docerede han for den samlede skare, at AaB alle dage har været bedst med psykopater som Backe, Hamrén og Kent ved roret.
Folket tiljublede og gik straks i gang med at lede efter palmeblade, men måtte nøjes med ramsløg.
Folket tiljublede og gik straks i gang med at lede efter palmeblade, men måtte nøjes med ramsløg.
Ædruelighedens stemme
Og så den kæmpe store drøm at han får lov til at spille et andet System og formation.martinaalborg skrev: ↑4. apr 2026, 18:23Håber snart Højer får sig skudt ind på en mere fast startformation.
Og nu skal arnorsson altså ud. Og det skal bonde også.
Jeg har ikke været den store fan af Marc Nielsen, men når han ikke spiller så bliver vores mangler endnu større. Jeg tror absolut at han kan blive meget vigtig for os i næste sæson..Kristian skrev: ↑4. apr 2026, 19:05Hvorfor ik det?Kasper skrev: ↑4. apr 2026, 17:37Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.Martino1 skrev: ↑4. apr 2026, 17:29Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
Kræver stadig et helt andet niveau på den defensive del for ham. Lige nu er han bedre end Noel, som ikke har lignet sig selv siden hjernerystelsen for snart længe siden.RicoBR02 skrev: ↑4. apr 2026, 20:35Jeg har ikke været den store fan af Marc Nielsen, men når han ikke spiller så bliver vores mangler endnu større. Jeg tror absolut at han kan blive meget vigtig for os i næste sæson..Kristian skrev: ↑4. apr 2026, 19:05Hvorfor ik det?Kasper skrev: ↑4. apr 2026, 17:37Marc Nielsen skal ikke spille i AaB efter sommerferien.Martino1 skrev: ↑4. apr 2026, 17:29Præcis. Og det var rigtig godt set af Højer. Maarup på den back foretrækker jeg klart over Andersson faktisk. Flot comeback. Og Noel som back...det dur bare ikke rigtig vel? Start nu med Marc i resten af foråret og få ham gjort helt klar til næste sæson med noget selvtillid, for der er masser af assists i det venstreben der.
Men selvom Marc Nielsen er god til at slå indlæg, har de fleste hold i 1. division formået at gøre ham rundtosset i defensiven.