AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Funky » 16. sep 2012, 20:03

Flower skrev:
Funky skrev:Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
Der står kanal8 på hans billede, mon ikke han har set den i tv :)
Ah, den go'e gamle "læs nu det med småt".... :oops:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 16. sep 2012, 20:06

Funky skrev:
Flower skrev:
Funky skrev:Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
Hehe, en retsag om billederettigheder mod EB fra Canal Digital er på vej.

Gad vide det bliver til om 2,5 år, med procesrente og hele svineriet :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 16. sep 2012, 20:07

Pastorius skrev:
Funky skrev:
Flower skrev:
Hehe, en retsag om billederettigheder mod EB fra Canal Digital er på vej.

Gad vide det bliver til om 2,5 år, med procesrente og hele svineriet :-)
de har jo lige zoomet langt nok ind til de kunne fjerne kanal 8 logoet.. og så har han også spejlvendt billedet
hehe
...´
så er den skid slået.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 16. sep 2012, 20:29

Kan kun få øje på en dårlig ting ved denne stime vi er inde i!

Kontrakterne, som løber ud næste sommer!
Hvis ikke snart der bliver forlænget med allesammen.
Så mister vi dem for en slik, når de må forhandle til anden side til vinter.

Spillerne er jo ikke dumme.
De ved godt at sådan som de præsterer lige p.t
Så kan de SELV scorer kassen ved et skifte.

Min bøn er at der bliver forlænget med dem alle (Selvfølgelig minus Bøgelund) Inden for de næste 2 måneder.
Men tror sgu næsten ikke det kan lade sig gøre :-(
Og så står agenterne nok på nakken af spillerne som det første til nytår.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 16. sep 2012, 20:30

Gaarde6 skrev:Kan kun få øje på en dårlig ting ved denne stime vi er inde i!

Min bøn er at der bliver forlænget med dem alle (Selvfølgelig minus Bøgelund) Inden for de næste 2 måneder.
Nu er det jo ikke spillere, der har præsteret på højt niveau over flere sæsoner. Men talenter, der netop er sprunget ud. Tvivler på vi ikke finder en aftale med dem, særligt når de udvikler sig så godt her i hjemstavnen

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Indlæg af YesAaBcan » 16. sep 2012, 20:39

Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):

http://twitter.com/lindstrom7/status/24 ... 36/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Gætter da på det var Tifokaos arbejde. Så jeg kvitterede med det der svarer til 2 stadionøl i raslebøssen efter kampen. Og sikken en :cheers:
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Vase » 16. sep 2012, 20:46

Jeg kan bekræfte at ATK stod bag banneret på stadion i dag. Med hjælp fra et flot Auxilia-medlem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. sep 2012, 20:47

Gaarde6 skrev:Kan kun få øje på en dårlig ting ved denne stime vi er inde i!

Men det rigtigt fede ved det hold vi har lige nu er at det er holdet der er stjernen, lidt som i 2008. Ja, faktisk meget mere end i 2008. Vi har en god bredde og ingen stjerner. Der er ikke nogen der ikke kan undværes. Selvfølgelig ville det efterlade et hul hvis Helenius eller Kusk smutter men det kan lappes, muligvis endda med egne folk.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 16. sep 2012, 20:52

Man ved jo ikke hvad man skal sige. Det er så uvirkeligt det her! Fremad Kajter!

Dalsgaard fortsætter med at imponere mig utroligt meget.
Kusk er ved at være superligaens hotteste spiller.

Ufatteligt.
Bienvenu Bassogog!

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 16. sep 2012, 21:05

Eneste dårlige ting ved at være på stadion idag, er de satans idioter som skal kaste hele øl til alle sider når der bliver scoret. Der var endda en foran mig og mine venner, der vælger at kaste hele hans øl bagud, lige ind på os. Selv samme person vælger så ved 2-0 målet at kaste en hel øl til højre, direkte op i mængden. Idiot.
Ellers, smukt af drengene, lad os så tage Esbjerg på mandag!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 16. sep 2012, 21:16

Aabwibz skrev:Eneste dårlige ting ved at være på stadion idag, er de satans idioter som skal kaste hele øl til alle sider når der bliver scoret. Der var endda en foran mig og mine venner, der vælger at kaste hele hans øl bagud, lige ind på os. Selv samme person vælger så ved 2-0 målet at kaste en hel øl til højre, direkte op i mængden. Idiot.
Disse personer må have en tragisk lav IQ, mon ikke hans morskab blev en kende dæmpet hvis han prompte fik en igen?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 16. sep 2012, 21:19

Aabwibz skrev:Eneste dårlige ting ved at være på stadion idag, er de satans idioter som skal kaste hele øl til alle sider når der bliver scoret. Der var endda en foran mig og mine venner, der vælger at kaste hele hans øl bagud, lige ind på os. Selv samme person vælger så ved 2-0 målet at kaste en hel øl til højre, direkte op i mængden. Idiot.
enig. det er da fucking irriterende at folk ikk kan drikke deres øl, frem for at kaste dem!
lynge er gud!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 16. sep 2012, 21:22

12mand skrev:
enig. det er da fucking irriterende at folk ikk kan drikke deres øl, frem for at kaste dem!
Problemet er at normale danskere har svært ved håndtere fysiske overgreb, derfor har 'de vilde' gode betingelser for at hærge løs.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Milfix
2. div
2. div
Favoritspiller: Puyol

Indlæg af Milfix » 16. sep 2012, 21:29

Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):

http://twitter.com/lindstrom7/status/24 ... 36/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Var helt afgjort den hundredemand værd der røg i indsamlingsbøtten
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 16. sep 2012, 21:32

limey skrev:

Hey fedt. Jeg gik glip af den første halve time af kampen, så den tifo er ny for mig. Hvis man kan få en bekræftelse på, at det er tifokaos der står bag, sender jeg som lovet nogle penge til deres konto.
Jeg kan bekræfte, at det var Tifo Kaos, der stod bag banneret. Lækkert arbejde af dem. :thumbsup:

Milfix
2. div
2. div
Favoritspiller: Puyol

Indlæg af Milfix » 16. sep 2012, 21:34

AllanPedersen skrev:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 827847.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

fik sendt pastorious twitter link til ekstrabladet.. på mathias lindstrom..
i den der "tip os" ting..
og de lavede da også en nyhed ud af det ca 10 minutter efter
Go stil
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 16. sep 2012, 21:42

A_Strandfelt skrev:
limey skrev:

Hey fedt. Jeg gik glip af den første halve time af kampen, så den tifo er ny for mig. Hvis man kan få en bekræftelse på, at det er tifokaos der står bag, sender jeg som lovet nogle penge til deres konto.
Jeg kan bekræfte, at det var Tifo Kaos, der stod bag banneret. Lækkert arbejde af dem. :thumbsup:
Der er overført et beløb til Tifo Kaos herfra.
Med venlig Hilsen
--
Robert

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 16. sep 2012, 21:59

A_Strandfelt skrev:
limey skrev:

AaB Tifo Kaos og Auxilia, så er ingen hvis glemt :)

Smid endelig penge efter Tifo Kaos så der er råd til at fortsætte deres gode arbejde

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 16. sep 2012, 22:33

Tifo Kaos har allerede lagt billeder af banneret på deres hjemmeside: http://www.tifokaos.dk/galleri/2012-201 ... allery=124" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 16. sep 2012, 23:23

PeterS skrev:
A_Strandfelt skrev:
limey skrev:

AaB Tifo Kaos og Auxilia, så er ingen hvis glemt :)

Smid endelig penge efter Tifo Kaos så der er råd til at fortsætte deres gode arbejde
Genialt banner. Flot afvejning af ordene, hvor man hylder Mattias uden at svine andre, det er sgu god stil...

Husk denne facebookgruppe, som vist stadigvæk er aktiv - jeg overfører i hvert fald stadigvæk en tyver om måneden.... https://www.facebook.com/groups/Tikroner/" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar