Ah, den go'e gamle "læs nu det med småt"....Flower skrev:Der står kanal8 på hans billede, mon ikke han har set den i tvFunky skrev:Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00
Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hehe, en retsag om billederettigheder mod EB fra Canal Digital er på vej.Funky skrev:Ah, den go'e gamle "læs nu det med småt"....Flower skrev:Der står kanal8 på hans billede, mon ikke han har set den i tvFunky skrev:Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
Gad vide det bliver til om 2,5 år, med procesrente og hele svineriet :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
de har jo lige zoomet langt nok ind til de kunne fjerne kanal 8 logoet.. og så har han også spejlvendt billedetPastorius skrev:Hehe, en retsag om billederettigheder mod EB fra Canal Digital er på vej.Funky skrev:Ah, den go'e gamle "læs nu det med småt"....Flower skrev:Der står kanal8 på hans billede, mon ikke han har set den i tvFunky skrev:Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
Gad vide det bliver til om 2,5 år, med procesrente og hele svineriet :-)
hehe
...´
så er den skid slået.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Kan kun få øje på en dårlig ting ved denne stime vi er inde i!
Kontrakterne, som løber ud næste sommer!
Hvis ikke snart der bliver forlænget med allesammen.
Så mister vi dem for en slik, når de må forhandle til anden side til vinter.
Spillerne er jo ikke dumme.
De ved godt at sådan som de præsterer lige p.t
Så kan de SELV scorer kassen ved et skifte.
Min bøn er at der bliver forlænget med dem alle (Selvfølgelig minus Bøgelund) Inden for de næste 2 måneder.
Men tror sgu næsten ikke det kan lade sig gøre :-(
Og så står agenterne nok på nakken af spillerne som det første til nytår.
Min bøn er at der bliver forlænget med dem alle (Selvfølgelig minus Bøgelund) Inden for de næste 2 måneder.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Nu er det jo ikke spillere, der har præsteret på højt niveau over flere sæsoner. Men talenter, der netop er sprunget ud. Tvivler på vi ikke finder en aftale med dem, særligt når de udvikler sig så godt her i hjemstavnenGaarde6 skrev:Kan kun få øje på en dårlig ting ved denne stime vi er inde i!
Gætter da på det var Tifokaos arbejde. Så jeg kvitterede med det der svarer til 2 stadionøl i raslebøssen efter kampen. Og sikken enPastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):
http://twitter.com/lindstrom7/status/24 ... 36/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
Jeg kan bekræfte at ATK stod bag banneret på stadion i dag. Med hjælp fra et flot Auxilia-medlem.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Men det rigtigt fede ved det hold vi har lige nu er at det er holdet der er stjernen, lidt som i 2008. Ja, faktisk meget mere end i 2008. Vi har en god bredde og ingen stjerner. Der er ikke nogen der ikke kan undværes. Selvfølgelig ville det efterlade et hul hvis Helenius eller Kusk smutter men det kan lappes, muligvis endda med egne folk.Gaarde6 skrev:Kan kun få øje på en dårlig ting ved denne stime vi er inde i!
Janteloven eksisterer IKKE!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Man ved jo ikke hvad man skal sige. Det er så uvirkeligt det her! Fremad Kajter!
Dalsgaard fortsætter med at imponere mig utroligt meget.
Kusk er ved at være superligaens hotteste spiller.
Ufatteligt.
Dalsgaard fortsætter med at imponere mig utroligt meget.
Kusk er ved at være superligaens hotteste spiller.
Ufatteligt.
Bienvenu Bassogog!
Eneste dårlige ting ved at være på stadion idag, er de satans idioter som skal kaste hele øl til alle sider når der bliver scoret. Der var endda en foran mig og mine venner, der vælger at kaste hele hans øl bagud, lige ind på os. Selv samme person vælger så ved 2-0 målet at kaste en hel øl til højre, direkte op i mængden. Idiot.
Ellers, smukt af drengene, lad os så tage Esbjerg på mandag!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Disse personer må have en tragisk lav IQ, mon ikke hans morskab blev en kende dæmpet hvis han prompte fik en igen?Aabwibz skrev:Eneste dårlige ting ved at være på stadion idag, er de satans idioter som skal kaste hele øl til alle sider når der bliver scoret. Der var endda en foran mig og mine venner, der vælger at kaste hele hans øl bagud, lige ind på os. Selv samme person vælger så ved 2-0 målet at kaste en hel øl til højre, direkte op i mængden. Idiot.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
enig. det er da fucking irriterende at folk ikk kan drikke deres øl, frem for at kaste dem!Aabwibz skrev:Eneste dårlige ting ved at være på stadion idag, er de satans idioter som skal kaste hele øl til alle sider når der bliver scoret. Der var endda en foran mig og mine venner, der vælger at kaste hele hans øl bagud, lige ind på os. Selv samme person vælger så ved 2-0 målet at kaste en hel øl til højre, direkte op i mængden. Idiot.
lynge er gud!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Problemet er at normale danskere har svært ved håndtere fysiske overgreb, derfor har 'de vilde' gode betingelser for at hærge løs.12mand skrev:enig. det er da fucking irriterende at folk ikk kan drikke deres øl, frem for at kaste dem!Aabwibz skrev:Eneste dårlige ting ved at være på stadion idag, er de satans idioter som skal kaste hele øl til alle sider når der bliver scoret. Der var endda en foran mig og mine venner, der vælger at kaste hele hans øl bagud, lige ind på os. Selv samme person vælger så ved 2-0 målet at kaste en hel øl til højre, direkte op i mængden. Idiot.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
Var helt afgjort den hundredemand værd der røg i indsamlingsbøttenPastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):
http://twitter.com/lindstrom7/status/24 ... 36/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
-
A_Strandfelt
- Allstar

Jeg kan bekræfte, at det var Tifo Kaos, der stod bag banneret. Lækkert arbejde af dem.limey skrev:Hey fedt. Jeg gik glip af den første halve time af kampen, så den tifo er ny for mig. Hvis man kan få en bekræftelse på, at det er tifokaos der står bag, sender jeg som lovet nogle penge til deres konto.Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
Go stilAllanPedersen skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 827847.ece" onclick="window.open(this.href);return false;Funky skrev:Var Mathias L. på stadion?? Aaarh...mooon ikke det 'bare' er nogen, som har sendt ham billedet...
fik sendt pastorious twitter link til ekstrabladet.. på mathias lindstrom..
i den der "tip os" ting..
og de lavede da også en nyhed ud af det ca 10 minutter efter
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Der er overført et beløb til Tifo Kaos herfra.A_Strandfelt skrev:Jeg kan bekræfte, at det var Tifo Kaos, der stod bag banneret. Lækkert arbejde af dem.limey skrev:Hey fedt. Jeg gik glip af den første halve time af kampen, så den tifo er ny for mig. Hvis man kan få en bekræftelse på, at det er tifokaos der står bag, sender jeg som lovet nogle penge til deres konto.Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
AaB Tifo Kaos og Auxilia, så er ingen hvis glemtA_Strandfelt skrev:Jeg kan bekræfte, at det var Tifo Kaos, der stod bag banneret. Lækkert arbejde af dem.limey skrev:Hey fedt. Jeg gik glip af den første halve time af kampen, så den tifo er ny for mig. Hvis man kan få en bekræftelse på, at det er tifokaos der står bag, sender jeg som lovet nogle penge til deres konto.Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):
Smid endelig penge efter Tifo Kaos så der er råd til at fortsætte deres gode arbejde
-
A_Strandfelt
- Allstar

Tifo Kaos har allerede lagt billeder af banneret på deres hjemmeside: http://www.tifokaos.dk/galleri/2012-201 ... allery=124" onclick="window.open(this.href);return false;
Genialt banner. Flot afvejning af ordene, hvor man hylder Mattias uden at svine andre, det er sgu god stil...PeterS skrev:AaB Tifo Kaos og Auxilia, så er ingen hvis glemtA_Strandfelt skrev:Jeg kan bekræfte, at det var Tifo Kaos, der stod bag banneret. Lækkert arbejde af dem.limey skrev:Hey fedt. Jeg gik glip af den første halve time af kampen, så den tifo er ny for mig. Hvis man kan få en bekræftelse på, at det er tifokaos der står bag, sender jeg som lovet nogle penge til deres konto.Pastorius skrev:...og så lige respekt til Tifokaos - eller hvem der nu stod bag (og lindstrøm har set det):
Smid endelig penge efter Tifo Kaos så der er råd til at fortsætte deres gode arbejde
Husk denne facebookgruppe, som vist stadigvæk er aktiv - jeg overfører i hvert fald stadigvæk en tyver om måneden.... https://www.facebook.com/groups/Tikroner/" onclick="window.open(this.href);return false;