Han skulle nok bare have haft lidt mere tid til at tænke sig om derinde i centerforsvaret, hvor det ikke er så duelpræget...Hanga skrev:Så kostede Blåbjerg langt om længe... SÅ GÅ DOG I HAM!
Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvor længe kan Gaarde forsvare, at vi ikke har behov for nye spillere?? Kæft, hvor Blåbjerg og KEP sejler nede i det forsvar. Jeg håber virkelig ikke, at pengene er blevet brugt på at hente en komplet håbløs Helenius hjem 
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Nøj hvor jeg glæder mig til, at KP er klar igen. Blåbjerg har virkelig ikke været god i de første par kampe.
Et Hjerte - En Klub
Fuld fortjent vi taber. Og det her må virkelig give stof til eftertanke.
De skal investere i en forsvar og en kantspiller. Bruhn er helt væk og ene skal bare ik spille der.
De skal investere i en forsvar og en kantspiller. Bruhn er helt væk og ene skal bare ik spille der.
Thomsen får kampens anti man of the match...
Kæft han har været ringe...
Og resten af holdet, de gør det fandme let for et ringe FCN-hold..
Kæft han har været ringe...
Og resten af holdet, de gør det fandme let for et ringe FCN-hold..
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Du er da helt væk.. vi fortjener at tabe den her kamp noget så groft..Maglau skrev:Fucking pik helvede der er kraftedme så pisse ufortjent det lorte spasser hold som forhåbentligt rykker ned selvom de vinder idag.
Den her kamp har vi i den grad fortjent at vinde men sådan går det når vi ikke scorer på de oplagte
De er også blevet snydt for et klart straffe.. ..
Vi har spillere på banen der ikke ville kunne spille sig på FC fredericia.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Hvem er Helenius????
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Der er ikke engang tale om purunge urutinerede spillere.AllanPedersen skrev:Fuld fortjent nederlag..
Nu bliver det virkelig tydeligt hvad der sker når man erstatter profiler med egen avl der ikke er klar til at være i start 11'eren.
Blåbjerg og Bruhn.. mindes nærmest ikke at have set to så individuelt dårlige præstationer på vores hold.
Vi må have set 2 helt forskellige kampe.Maglau skrev:Fucking pik helvede der er kraftedme så pisse ufortjent det lorte spasser hold som forhåbentligt rykker ned selvom de vinder idag.
Den her kamp har vi i den grad fortjent at vinde men sådan går det når vi ikke scorer på de oplagte
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er vagt af Blåbjerg, men det er også en virkelig mærkelig aktion af Risgård, der - i sin iver for at komme ned og hjælpe - skubber Blåbjerg væk fra modstanderen. Det er simpelthen helt sort.
Og så scorer han.
Og så scorer han.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Så fik vi da 1 mål
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvad pokker skal vi med alle de lange afleveringer og indlæg. Har vi her i sommerferien skiftet holdet ud med en masse høje hovedstødsstærke bodybuildere?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Bliver så bitter over det 2-0 mål. Det var slet slet ikke nødvendigt!
Jeg savner Winsnes
Det lange afleveringer er helt rigtigt set i dag. Vi har haft rigeligt med chancer for at score flere mål.Buzz Killington skrev:Hvad pokker skal vi med alle de lange afleveringer og indlæg. Har vi her i sommerferien skiftet holdet ud med en masse høje hovedstødsstærke bodybuildere?
Vi spiller FCN ud af banen i flere tilfælde men mangler den sidste koncentration og dygtighed.Hanga skrev:Vi må have set 2 helt forskellige kampe.Maglau skrev:Fucking pik helvede der er kraftedme så pisse ufortjent det lorte spasser hold som forhåbentligt rykker ned selvom de vinder idag.
Pisse ufortjent at vi ikke får point i den her kamp.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ét minut tilbage af kampen: Larsen spiller bolden ud til En opdækket KEP, som spiller bolden tilbage til Larsen, der herefter server en elendig bold op til Dalsgaard. Dalsgaard taber duellen og laver frispark... Det er fandeme op ad bakke så!! 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Men det gør jo at vi aldrig kan etablere noget ordenligt spil når vi er så opsatte på at smække bolden langt, og dermed overlader i spillet til et de andre de gange vi ikke kommer til afslutninger.Kristian skrev:Det lange afleveringer er helt rigtigt set i dag. Vi har haft rigeligt med chancer for at score flere mål.Buzz Killington skrev:Hvad pokker skal vi med alle de lange afleveringer og indlæg. Har vi her i sommerferien skiftet holdet ud med en masse høje hovedstødsstærke bodybuildere?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Der er så langt mellem snapsene med Blåbjerg og Bruhn .
Det holder bare ikke.
Helt ærligt, ikke kun bedømt fra den her kamp.
Jeg kan huske 1 god blåbjerg kamp, det var en europæisk for 1 år siden.. hvor han var ret god til at lukke af.
Siden da synes jeg han er den dårligste til at drive den frem på banen af alle vores forsvarsspillere.
Bruhn.. han ligner bare en fyr der ville have godt af 1 år mere på bænken..
Vi.. mangler... rutineret spillere..
vi har så mange midtbaner til et reserve hold og ingen til start 11'eren.
Det holder bare ikke.
Helt ærligt, ikke kun bedømt fra den her kamp.
Jeg kan huske 1 god blåbjerg kamp, det var en europæisk for 1 år siden.. hvor han var ret god til at lukke af.
Siden da synes jeg han er den dårligste til at drive den frem på banen af alle vores forsvarsspillere.
Bruhn.. han ligner bare en fyr der ville have godt af 1 år mere på bænken..
Vi.. mangler... rutineret spillere..
vi har så mange midtbaner til et reserve hold og ingen til start 11'eren.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Sikke dog en kæmpe, kæmpe skuffelse at sætte sig hen for at se den kamp. Elendigt resultat, elendigt spil, stort set ingen lyspunkter nogen steder.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: