AaB - Hillerød
Re: AaB - Hillerød
Tænkte nøjagtig det samme, rødt kort eller klodset straffespark af Jimenez... Utroligt som ens forventninger er postive 
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
kæft et giftigt indlæg af Børsting der. Ren Messi
Børsting demonstrere lige hans flotte tekniske evner haha
Det er vildt så LIDT vi formår at have bolden
Hahaha Børstning for faen 
Mja, der skal da nok komme chancer her til sidst. Jimenez er ikke stærk på låget, kan man konstatere.
Børsting er ikke den store tekniker, nej, men i modsætning til mange af vores unge, så har han noget fysik og erfaringen til at vide, hvornår og hvordan, den skal bruges. Så er det mindre vigtigt, om det ser smart ud. Han er faktisk ret træls for Hillerød-spillerne.
Børsting er ikke den store tekniker, nej, men i modsætning til mange af vores unge, så har han noget fysik og erfaringen til at vide, hvornår og hvordan, den skal bruges. Så er det mindre vigtigt, om det ser smart ud. Han er faktisk ret træls for Hillerød-spillerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Har spillet en fin kamp BørstingFunky skrev: ↑26. jul 2025, 15:45Mja, der skal da nok komme chancer her til sidst. Jimenez er ikke stærk på låget, kan man konstatere.
rend mig i røven man
Olsson har været fuldkommen katastrofal i dag.
-
Alpa Chino
- Superliga

Olsson header i eget mål
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Olsson må være dagens ringeste....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Olsson med et smukt, smukt selvmål.
Katastrofal dårlig kamp af ham efterhånden.
Katastrofal dårlig kamp af ham efterhånden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
-
Dongdongwh0
- 2. div

Haha Olsson har godt nok været ringe idag. Man kan jo ikke cleare en bold
Hvor er det til grin. Pinligt at målmanden header den ind. Olsson ffs.
Og kameramanden har en fest.
Og kameramanden har en fest.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jamen, hvad pokker laver Olsson dog dér? Det er jo vanvid at score selvmål i den situation, hvor han står helt upresset.