og så i sidste minuts overtid….
det er fedt når man ikke ‘bare’ er tilfreds
og så i sidste minuts overtid….
Jeg synes generelt Valdemar lavede et rigtig godt indhop. Vi har hele tiden vidst at knægten kan spille bold, men i går var første gang vi for alvor så det på senior niveau.
Enig. Jeg er en langt større sucker for den slags mål, end for langskudsmålene, som ofte er et enkelt flot touch, mens Valdemars mål var en hel sekvens af lækre ting.
Johns første mål var lidt det samme: To rigtig fine aktioner af hhv Normann og Ross, og John står så bare på det helt rigtige sted som han skal.
der er godt nok meget maarup kritik herinde

Hvilket er årsagen til at indkøbet kritiseres.
Kritiserer jeg Maarup?
Nej men det ligger vel lidt implicit.
Nej det gør ikke, det er jo ikke ham, han gør jo hvad han kan på træningsbanen må vi formode.Hanga skrev: ↑15. sep 2025, 11:09Nej men det ligger vel lidt implicit.
Hvilket er helt fair. Vi har betalt næsten en mio. kr. for ham og selvom han skal have tid til at bevise sig, så er der pt. ikke meget der tyder på, at de penge er godt brugt.
der vil altid være billige vild skud…. det er ikke i nærheden af at være lige så kritisabelt som fx helenius handlen
Måske man gerne vil undgå at lave samme fejl, som man gjorde med Ask - at kaste ham for løverne, selv om det var tydeligt, at han havde svært ved at omstille sig. Man kan da håbe.troelsh skrev: ↑15. sep 2025, 11:13Nej det gør ikke, det er jo ikke ham, han gør jo hvad han kan på træningsbanen må vi formode.Hanga skrev: ↑15. sep 2025, 11:09Nej men det ligger vel lidt implicit.
Hvilket er helt fair. Vi har betalt næsten en mio. kr. for ham og selvom han skal have tid til at bevise sig, så er der pt. ikke meget der tyder på, at de penge er godt brugt.
Det er rekrutteringen der kan kritiseres, og ja han skal have tid, det går bare ikke den rigtige vej når han er helt ude af truppen.
Det er der vist kun enkelte, der "accepterer". Størstedelen herinde (og andre steder) synes dog, at det er ganske tåbeligt, at man ikke selv kan gennemskue, at man ikke skal skrive budskaber, som for størstedelen vil blive misforstået ift. hensigten.

Wow. Det er godt nok et arrogant synspunkt. Du kender simpelthen alle på vesttribunen?
Der er vist ikke mange herinde, der ikke ønsker SSE ud.
Vil mig gerne det faktuelle forkerte i det. Jeg kan se ud fra billetter solgt til vesttribunen at det intet har med protesterne at gøre, hverken bannerer eller andet. Folk på hele stadion bliver væk lige nu, det gør de fordi vi lige har tabt 5-1 til fremad. Det gør de fordi vi ikke havde vundet en hjemmekamp i 100 år. At man er imod protesterne og mener at folk går over stregen, det kan jeg sagtens forstå. Jeg er heller ikke enig i det hele. Men det får mig ikke til at blive væk.Brugernavn skrev: ↑15. sep 2025, 12:37Wow. Det er godt nok et arrogant synspunkt. Du kender simpelthen alle på vesttribunen?
Det er faktuelt forkert. Det kan godt være, at du ikke kender nogen, der bliver væk - men det gør jeg. Og det er der sikkert også andre, der gør.
Nåja, AaBs elendighed hjælper ikke på fremmødet og er sikkert hovedårsagen til manglende fremmøde. Men der er flere og flere, der ikke vil tages til indtægt for budskaber som i går og som siver væk, fordi lysten ikke længere er der til at være en del af det fælleskab.
Der er ikke mange AaB-fans, der ikke er imod SSE. Men tag ikke fejl af, at budskaber som i går skaber splid mellem fans (uanset om man er imod SSE eller ej).
Og hvor latterligt er det lige, at man efterfølgende skal forklare, hvad et banner betyder eller ikke betyder? Kunne man ikke lige køre budskaber gennem en dansklærer næste gang? Eller måske prøve med helt almindelig sund fornuft.

Læs hvad der står, Rico. AaBs elendighed er hovedårsagen til manglende fremmøde. Men der er OGSÅ folk, der bliver væk pga. de skingre protester. Det er fint, at det ikke får dig til at blive væk. Jeg kommer også fortsat (om end lysten efterhånden er ikke-eksisterende). Men det er der andre, der ikke gør. Og det er et faktum (uanset hvad din analyse af billetsalg fortæller dig).RicoBR02 skrev: ↑15. sep 2025, 12:45Vil mig gerne det faktuelle forkerte i det. Jeg kan se ud fra billetter solgt til vesttribunen at det intet har med protesterne at gøre, hverken bannerer eller andet. Folk på hele stadion bliver væk lige nu, det gør de fordi vi lige har tabt 5-1 til fremad. Det gør de fordi vi ikke havde vundet en hjemmekamp i 100 år. At man er imod protesterne og mener at folk går over stregen, det kan jeg sagtens forstå. Jeg er heller ikke enig i det hele. Men det får mig ikke til at blive væk.Brugernavn skrev: ↑15. sep 2025, 12:37Wow. Det er godt nok et arrogant synspunkt. Du kender simpelthen alle på vesttribunen?
Det er faktuelt forkert. Det kan godt være, at du ikke kender nogen, der bliver væk - men det gør jeg. Og det er der sikkert også andre, der gør.
Nåja, AaBs elendighed hjælper ikke på fremmødet og er sikkert hovedårsagen til manglende fremmøde. Men der er flere og flere, der ikke vil tages til indtægt for budskaber som i går og som siver væk, fordi lysten ikke længere er der til at være en del af det fælleskab.
Der er ikke mange AaB-fans, der ikke er imod SSE. Men tag ikke fejl af, at budskaber som i går skaber splid mellem fans (uanset om man er imod SSE eller ej).
Og hvor latterligt er det lige, at man efterfølgende skal forklare, hvad et banner betyder eller ikke betyder? Kunne man ikke lige køre budskaber gennem en dansklærer næste gang? Eller måske prøve med helt almindelig sund fornuft.
Det er arrogant synspunkt du fremfører at fordi du kender et par stykker så har alle der bliver væk det på samme måde..
Men jeg gider ikke diskutere bannere osv.
Det er vel ligeså meget et faktum som mit postulat? Hvis nu folk møder op igen på onsdag fordi modstanderen er fcm handler det så ikke længere om protester?Brugernavn skrev: ↑15. sep 2025, 13:09Læs hvad der står, Rico. AaBs elendighed er hovedårsagen til manglende fremmøde. Men der er OGSÅ folk, der bliver væk pga. de skingre protester. Det er fint, at det ikke får dig til at blive væk. Jeg kommer også fortsat (om end lysten efterhånden er ikke-eksisterende). Men det er der andre, der ikke gør. Og det er et faktum (uanset hvad din analyse af billetsalg fortæller dig).RicoBR02 skrev: ↑15. sep 2025, 12:45Vil mig gerne det faktuelle forkerte i det. Jeg kan se ud fra billetter solgt til vesttribunen at det intet har med protesterne at gøre, hverken bannerer eller andet. Folk på hele stadion bliver væk lige nu, det gør de fordi vi lige har tabt 5-1 til fremad. Det gør de fordi vi ikke havde vundet en hjemmekamp i 100 år. At man er imod protesterne og mener at folk går over stregen, det kan jeg sagtens forstå. Jeg er heller ikke enig i det hele. Men det får mig ikke til at blive væk.Brugernavn skrev: ↑15. sep 2025, 12:37Wow. Det er godt nok et arrogant synspunkt. Du kender simpelthen alle på vesttribunen?
Det er faktuelt forkert. Det kan godt være, at du ikke kender nogen, der bliver væk - men det gør jeg. Og det er der sikkert også andre, der gør.
Nåja, AaBs elendighed hjælper ikke på fremmødet og er sikkert hovedårsagen til manglende fremmøde. Men der er flere og flere, der ikke vil tages til indtægt for budskaber som i går og som siver væk, fordi lysten ikke længere er der til at være en del af det fælleskab.
Der er ikke mange AaB-fans, der ikke er imod SSE. Men tag ikke fejl af, at budskaber som i går skaber splid mellem fans (uanset om man er imod SSE eller ej).
Og hvor latterligt er det lige, at man efterfølgende skal forklare, hvad et banner betyder eller ikke betyder? Kunne man ikke lige køre budskaber gennem en dansklærer næste gang? Eller måske prøve med helt almindelig sund fornuft.
Det er arrogant synspunkt du fremfører at fordi du kender et par stykker så har alle der bliver væk det på samme måde..
Men jeg gider ikke diskutere bannere osv.

Der ER folk, der begynder at blive væk pga. protesterne. Jeg kender selv nogen. Men om det samlet set drejer sig om 10, 50, 100 eller 300 på vesttribunen, det ved jeg ikke. De ved ingen af os.Der er ikke folk der begynder at blive væk fra vesttribunen pga protesterne, folk bliver væk fordi spillet har været elendigt, det er en tendens vi ser på hele stadion lige nu. Ingen grund til at skabe splid på den baggrund.