Helenius på landsholdet
Re: Helenius på landsholdet
Jeg håber meget at ekstrabladet tager fejl mht. startopstillingen. Ikke kun fordi jeg gerne vil se Helenius og synes han er det bedste valg, men i lige så høj grad fordi det ville være sjovt at se alle de kameler der skulle sluges.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Helenius på landsholdet
Og det blev en fck'er og fesen 9er.... For fanden da
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Rolig nu drenge morten o har set ham på stadion så selfølgelig en storbysnude
Håber han falder helt igennem men oplagt træk af Morten Olsen
Håber han falder helt igennem men oplagt træk af Morten Olsen
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Som forventet.... håber det pis hold falder sammen, magen til elendig ledelse skal man godt nok lede længe efter !Hinrup85 skrev:Og det blev en fck'er og fesen 9er.... For fanden da
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
tommas jensen
- Landshold

Ja fald og bræk et benMr. Larsen skrev:Som forventet.... håber det pis hold falder sammen, magen til elendig ledelse skal man godt nok lede længe efter !Hinrup85 skrev:Og det blev en fck'er og fesen 9er.... For fanden da
-
tommas jensen
- Landshold

Glæder mig til en Landstræner der kan se ud over Københavns bymur !!!tommas jensen skrev:Ja fald og bræk et benMr. Larsen skrev:Som forventet.... håber det pis hold falder sammen, magen til elendig ledelse skal man godt nok lede længe efter !Hinrup85 skrev:Og det blev en fck'er og fesen 9er.... For fanden da
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nå hr. Olsen, så princippet om at man skal have præsteret over en længere periode, gælder altså ikke længere.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Der er kun 2 hold i verden lige nu der med succes kan spille den taktik uden angribere. Og sjovt nok er det samme midtbanespillere på begge hold mere eller mindre.tommas jensen skrev:Glæder mig til en Landstræner der kan se ud over Københavns bymur !!!tommas jensen skrev:Ja fald og bræk et benMr. Larsen skrev:Som forventet.... håber det pis hold falder sammen, magen til elendig ledelse skal man godt nok lede længe efter !Hinrup85 skrev:Og det blev en fck'er og fesen 9er.... For fanden da
Det er ufatteligt at han kan foretrække en fck-midtbane-spiller der har vist noget i 7 kampe, fremfor en fuldblods angriber som har vist noget i 1,5 sæson... Problemer er, at hvis danmark kommer bagud og skal jagte et resultat sætter han Cornelius på banen og ikke Helenius da han er mere hovedstødsstærk..
Jeg forudser 0 spilleminutter til Helenius uanset hvad.
-
tommas jensen
- Landshold

Hinrup85 skrev:Der er kun 2 hold i verden lige nu der med succes kan spille den taktik uden angribere. Og sjovt nok er det samme midtbanespillere på begge hold mere eller mindre.tommas jensen skrev:Glæder mig til en Landstræner der kan se ud over Københavns bymur !!!tommas jensen skrev:Ja fald og bræk et benMr. Larsen skrev:Som forventet.... håber det pis hold falder sammen, magen til elendig ledelse skal man godt nok lede længe efter !Hinrup85 skrev:Og det blev en fck'er og fesen 9er.... For fanden da
Det er ufatteligt at han kan foretrække en fck-midtbane-spiller der har vist noget i 7 kampe, fremfor en fuldblods angriber som har vist noget i 1,5 sæson... Problemer er, at hvis danmark kommer bagud og skal jagte et resultat sætter han Cornelius på banen og ikke Helenius da han er mere hovedstødsstærk..
MORTEN OLSEN RAUS
Jeg forudser 0 spilleminutter til Helenius uanset hvad.
Nå, det blev så ikke til kamelbuffet....Pastorius skrev:Jeg håber meget at ekstrabladet tager fejl mht. startopstillingen. Ikke kun fordi jeg gerne vil se Helenius og synes han er det bedste valg, men i lige så høj grad fordi det ville være sjovt at se alle de kameler der skulle sluges.
...men så bliver valget jo nemt. Den står på BMW Championship på computeren i aften, med landskampen i baggrunden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
tommas jensen
- Landshold

Ja eller whist på comp. !!! MO hænger mig langt ud af halsen
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Snupper sgu et game Football Manager 2012 i stedet, der er jeg manager for både AaB og Danmark, så skal jeg sgu nok sætte det stærkeste hold på banen 
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
jensemand57
- Allstar

Se nu lidt positivt på det. Hvis Helenius ikke spiller i aften er han:
1 skadesfri
2 frisk til AaBs kamp på søndag. En kamp, der er vigtigere end kampen i aften
3 den kan stå på matador på DR1
1 skadesfri
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg forstår det ikke, nu var jeg lige blevet mild overfor for MO, og så laver han sådan en fesen manøvre? Spade, ring dog til Steven Lustü så!
Kuhn er heller ikke helt tilfreds:
allankuhn9000: 9 spillere fra start i landskampen mod Tjekkiet, som alle spiller, eller har spillet, i FCK eller BIF. #landskamp
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
- Geografisk sted: Aalborg
Underligt at MO ganske få dage inden kampen kan udtale at Helenius er det bedst bud på en erstatning af Bendtner... Og så ender det med at han sætter en FuCKer på banen i stedet for. Seriøst katastrofe.
Synd for Helenius og jeg håber virkeligt ikke han mister noget af selvtilliden efter sådan et spark!
Synd for Helenius og jeg håber virkeligt ikke han mister noget af selvtilliden efter sådan et spark!
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Tror ikke helt du og dine åndsfæller har forstået hvad et par landskampe kunne gøre for prisen på Helenius. Der er en hel del flere millioner at hente i et mål for a-landsholdet end i sejr over randers.jensemand57 skrev:Se nu lidt positivt på det. Hvis Helenius ikke spiller i aften er han:
1 skadesfri
Hehe, udover punkt 3, kan jeg kun være helt enig!jensemand57 skrev:Se nu lidt positivt på det. Hvis Helenius ikke spiller i aften er han:
1 skadesfri
Og så har vi den fejlende silkesnor angrebstræner til at forklare hvorfor det blev tjøvnhavnern og ikke Nichlas der fik pladsen. 
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge