En usikker Larsen er langt bedre end alternativerne, selvom med et drop ind imellem.nj27 skrev:synes vi måske snart skal overveje et målmandsskifte , larsen er ikke længere det sikre 1, valg
c.c stod upåklageligt mod brøndby
Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, mandag d. 2. marts 2015
Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, mandag d. 2. marts 2015
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Og så skal randers bare ha en over snuden på søndag...er desværre på job men tror på 10 000 på stadion, 17 grader og storsejr til de røde.....NU vokser træernde ind i himlen igen......solen skinner og AaB spiller altid gode forår 
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
jönsson effekten rammer os!!! 
Guld? igen, igen...!
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Enig. Og er sikker på at Larsen er meget bevidst om fejlen og vil kæmpe r**** ud af bukserne for at det bliver den eneste svipser i dette forår!Pastorius skrev:En usikker Larsen er langt bedre end alternativerne, selvom med et drop ind imellem.nj27 skrev:synes vi måske snart skal overveje et målmandsskifte , larsen er ikke længere det sikre 1, valg
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Tror vi går et godt forår i møde:-) vi kan spille os op omkring bronze på søndag. Hvem havde det den komme:-)
Eller nåeee nej, vi skal jo kæmpe om nedrykning
Eller nåeee nej, vi skal jo kæmpe om nedrykning
Det er korrekt, men for pokker hvor er det da lækkert, at vi er kommet til mange chancer. Hvor er det sidst sket?Oldager skrev:Alle de mange chancer brændes. Jeg kan også bedre li' langskud.![]()
I øvrigt er det værd at bemærke, at vi på dette tidspunkt sidste forår kun havde fået 2 point via 2-2 i Brøndby og 0-0 hjemme mod FCV.
Fantastisk kontrabold af drengene i dag. Hvis jeg var Esbjerg fan, ville jeg stille spørgsmålstegn ved Frederiksens taktiske oplæg. Der er altså utrolig farligt at give os så meget plads at spille dybt i, hvis ikke ens presspil sidder i skabet, hvilket det på igen måder gjorde.
Det var virkelig lækkert at se hvor god Jönsson er ved at blive igen, og hvor meget bedre vi er, når han kommer med sådan en præstation.
De største plusser: Jönsson og Thomsen
De største minusser: Nicolai Larsen og vores manglende effektivitet.
Det var virkelig lækkert at se hvor god Jönsson er ved at blive igen, og hvor meget bedre vi er, når han kommer med sådan en præstation.
De største plusser: Jönsson og Thomsen
De største minusser: Nicolai Larsen og vores manglende effektivitet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Det er som med alle andre, sommetider ryger selvtilliden selv om intet er forandret...tilsyneladende.Pastorius skrev:En usikker Larsen er langt bedre end alternativerne, selvom med et drop ind imellem.nj27 skrev:synes vi måske snart skal overveje et målmandsskifte , larsen er ikke længere det sikre 1, valg
Men op på hesten igen.....Han er vores første keeper i mange år frem...synd for ham....håber han får den opbakning han fortjener, ikke mindst set i lyset af hvad han viste sidste år.....kom igen Nicolaj
Trist liv du må have. ALTID negativ...AaB 85 95 99 08 skrev:Endelig har vi med Jønsson en kreativ kraft af format med. Bedste halvleg længe. Men som skrevet før, så skal vi holde nullet, for at få point. Uhyggeligt hvor kostbart det er, ikke at have en decideret angriber i truppen. Vi skal holde nullet, for at have udsigt til point. Beslutningen om at spille foråret uden angribere, gør at vi ikke helt kan siges os fri for nedrykningsspøgelset
Du er om nogen middelmådig... Du tør jo ikke tro på holdet er godt og kigge op af i tabellen. Håber ikke din negativitet smitter af på nogen i klubben
Tillykke med sejren, det var fuldt fortjent. Sjældent har jeg set et så ringe EfB hold, det var da uhyggeligt. Samtidig spillede vi noget af det mest naive forsvarsspil jeg har set, det skal der sgu laves om på. Jeres sejr kan der ihvertfald ikke indvindes noget imod.
Jönsson ejede virkelig banen, kæft hvor var han god, tør ikke tænke på hvor god han er når han rammer 100%
Ellers stærk præstation over hele linjen, vi skal bare have mere præcision foran kassen så tror jeg på et fantastisk forår, hvor vi igen sikrer os europæisk fodbold.
Ellers stærk præstation over hele linjen, vi skal bare have mere præcision foran kassen så tror jeg på et fantastisk forår, hvor vi igen sikrer os europæisk fodbold.
Niels Frederiksen mener ikke, at det var et problem at stå højt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Vi kan da håbe de prøver lykken igen på torsdagKunji skrev:Niels Frederiksen mener ikke, at det var et problem at stå højt.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Det var den dummeste udtalelse jeg har hørt i år... Da han bliver konfronteret med de mange chancer vi skabte i første halvleg, svarer han "jojo, men det var jo omstillingschancer, der er kæmpe forskel".Kunji skrev:Niels Frederiksen mener ikke, at det var et problem at stå højt.
Men altså stil da bare op med samme taktiske oplæg på torsdag tak.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
HEY...det virker som en autogenereret besked....hje1980 skrev:Trist liv du må have. ALTID negativ...AaB 85 95 99 08 skrev:Endelig har vi med Jønsson en kreativ kraft af format med. Bedste halvleg længe. Men som skrevet før, så skal vi holde nullet, for at få point. Uhyggeligt hvor kostbart det er, ikke at have en decideret angriber i truppen. Vi skal holde nullet, for at have udsigt til point. Beslutningen om at spille foråret uden angribere, gør at vi ikke helt kan siges os fri for nedrykningsspøgelset
Du er om nogen middelmådig... Du tør jo ikke tro på holdet er godt og kigge op af i tabellen. Håber ikke din negativitet smitter af på nogen i klubben
Mest chanceskabende spil i denne sæson. Børsting, Thomsen og i særdeleshed Jønsson får store plusser herfra. Jønsson er fra en anden planet! En af lederne fortalte på Brugge turen at selv da Jønsson genoptrænede kunne de Andre spillere spærre øjnene op over de ting han lavede. Det her forår blir stort, jeg tror sgu på metal :-)
Det er også noget af en åreladning i har været ude for, de seneste vinduer. Men du har ret, det virkede ret naivt, at presse os på den måde, måske Frederiksen havde troet at det stod bedre til, efter et Silkehår blev kørt over sidst. Jeres hold skal nok lige spilles sammen igen, efter at have mistet en i hver kæde. Spændende om NF ikke skulle justere til et mere defensivt udgangspunkt i midtugen..EfBeren skrev:Tillykke med sejren, det var fuldt fortjent. Sjældent har jeg set et så ringe EfB hold, det var da uhyggeligt. Samtidig spillede vi noget af det mest naive forsvarsspil jeg har set, det skal der sgu laves om på. Jeres sejr kan der ihvertfald ikke indvindes noget imod.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, mandag d. 2. marts 2015
Tror desværre ikke at det er en procent han nogensinde når, men på 90% er han stadig Superligaens bedstetroelsh skrev:Jönsson ejede virkelig banen, kæft hvor var han god, tør ikke tænke på hvor god han er når han rammer 100%![]()

Meget enig, han irriterer mig til tider grænseløst. Hvis han ikke har lært af det her på torsdag, så må han hænge kraftigt i sadlen, som jeg ser det.Hanga skrev:Det var den dummeste udtalelse jeg har hørt i år... Da han bliver konfronteret med de mange chancer vi skabte i første halvleg, svarer han "jojo, men det var jo omstillingschancer, der er kæmpe forskel".Kunji skrev:Niels Frederiksen mener ikke, at det var et problem at stå højt.
Men altså stil da bare op med samme taktiske oplæg på torsdag tak.
Han skylder ihvertfald kvajebajer på havnen imorgen, haha.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Tænk engang hvad der kom ud af at sparke på mål. Gad vide hvor mange mål, vi kunne have scoret, hvis det havde været taktikken tidligere.
Det er jo vildt, hvor mange kæmpe chancer, vi skaber. Læg dertil dem, som dommer/linjevogter tager fra os. Med en angriber med kynisme i front, kan det blive rigtig godt på sigt.
Det er jo vildt, hvor mange kæmpe chancer, vi skaber. Læg dertil dem, som dommer/linjevogter tager fra os. Med en angriber med kynisme i front, kan det blive rigtig godt på sigt.
Fodbold skal ses med hjertet!