Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Freddie
- Allstar

Det synes jeg nu heller ikke at jeg postulerer. Jeg prøver bare at forholde mig til hvad den lange forlængelse med Kasper Pedersen betyder. Hvorfor forlænger AaB med ham, og hvorfor forlænger selskabet med 3 år? Hvis det umiddelbart er en tillidserklæring til Thelander, så er det altså svært at læse mellem linjerne. Jeg har ytret mig om situationen til sommer når Thelanders kontrakt udløber, og hvor Kasper Pedersens tidligere, nu forlængede, kontrakt udløber. Læs herunder hvad du svarede på.
Jeg tror simpelthen ikke at AaB forlænger med Kasper Pedersen til udgangen af 2016 uden at han er tiltænkt en startplads. Den forlængelse opfatter jeg som et gigantisk vink med en vognstang til Rasmus Thelander.
Sauer skrev:
At Kasper Pedersen skulle have overhalet Thelander i hierarkiet stemmer bare ikke rigtigt overens med, at Thelander har været førstereserve siden han mistede sin startplads? Desuden vil AaB gerne forlænge med Thelander, og det tror jeg egentlig de fleste AaB'ere både forstår og håber på.
-
Sauer
- Allstar

Freddie skrev:Det synes jeg nu heller ikke at jeg postulerer. Jeg prøver bare at forholde mig til hvad den lange forlængelse med Kasper Pedersen betyder. Hvorfor forlænger AaB med ham, og hvorfor forlænger selskabet med 3 år? Hvis det umiddelbart er en tillidserklæring til Thelander, så er det altså svært at læse mellem linjerne. Jeg har ytret mig om situationen til sommer når Thelanders kontrakt udløber, og hvor Kasper Pedersens tidligere, nu forlængede, kontrakt udløber. Læs herunder hvad du svarede på.
Jeg tror simpelthen ikke at AaB forlænger med Kasper Pedersen til udgangen af 2016 uden at han er tiltænkt en startplads. Den forlængelse opfatter jeg som et gigantisk vink med en vognstang til Rasmus Thelander.
Sauer skrev:
At Kasper Pedersen skulle have overhalet Thelander i hierarkiet stemmer bare ikke rigtigt overens med, at Thelander har været førstereserve siden han mistede sin startplads? Desuden vil AaB gerne forlænge med Thelander, og det tror jeg egentlig de fleste AaB'ere både forstår og håber på.
De må jo kunne se noget perspektiv i Kasper Pedersen. Lige så vel som de kan se noget perspektiv i Thelander, nu hvor Gaarde gerne vil forlænge med ham.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu er vi også fri for skader, hvilket i perioder har været et problem. Derfor er der mange om buddet. Men Kasper Pedersen og Jakob Blåbjerg fik vel netop debut i åbningskampen i foråret pga. skader og karantæner.
Så KEP, Thelander, Kasper og Jakob er vel ikke overdrevent.
- FlæskeFrank
-
Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Nu da Lasse højst sandsynlig bliver indtil sommer, er det lidt spændende med Thelander.
Efter hans tidligere udtagelser
"AaB stopper i tænkeboks", må vi håbe han har lidt is i maven, og kan nøjes med de indhop, og "KEPs-karatæne-dage" indtil sommer hvor han kan blive fast mand.
Forhåbentlig fortsætter han med at, holde kæft og arbejde hårdt indtil da.
Et Hjerte - En Klub