AaB - Rio Ave FC, torsdag d. 2. oktober 2014
Re: AaB - Rio Ave FC, torsdag d. 2. oktober 2014
Jeg tror vi vinder. Forsvaret har i de seneste to kampe set meget bedre ud end tidligere, og selvom det kun har givet forstemmende 1 point, er det afgørende at spillerne tror på de holder nullet.
2-0 foran 3786 tilskuere....
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg kan se, at AaB har udtaget en Frederik Reimer. Går ud fra, at det er U19-målmand ?
- FlæskeFrank
AaB har vel nærmet sig et spillemæssigt lavpunkt ikke set siden Magnus Pehrsson-tiden.
Derfor er jeg forsigtig optimist - for det kan simpelthen ikke blive værre!!
Jeg tror, vi ser et AaB-hold der langsomt er ved at finde tilbage sit oprindelige ståsted og sine oprindelige styrker og simpelthen ikke kan blive dårligere.
Jeg tror desuden på et pinligt tomt Aalborg stadion på trods af, at vi har sukket efter Europa bold i årevis. Nordjyden er en magelig tilskuer
Jeg tror, vi ser et AaB-hold der langsomt er ved at finde tilbage sit oprindelige ståsted og sine oprindelige styrker og simpelthen ikke kan blive dårligere.
Jeg tror desuden på et pinligt tomt Aalborg stadion på trods af, at vi har sukket efter Europa bold i årevis. Nordjyden er en magelig tilskuer
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Vi vinder. Det er tæt på sidste udkald hvis vi vil videre fra gruppen, det er kun sejr som tæller i aften. Portugiserne er ret middelmådige, det er et hold som vi skal besejre. Det er ikke ligefrem FC Porto, Sporting Lissabon eller Benfica som vi skal møde.Remark skrev:Jeg tror vi vinder. Forsvaret har i de seneste to kampe set meget bedre ud end tidligere, og selvom det kun har givet forstemmende 1 point, er det afgørende at spillerne tror på de holder nullet.
Iflg. Nordjyske er der i forsalg solgt 5.500 billetter til kampen. Samme medie mener at det enten bliver Børsting el. Bruhn som starter på højrekanten.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Dårlig hukommelse kan være en velsignelse. Jeg kan huske en snestormsaften på Odense Stadion, hvor vi taber 6-0 og overvintrer under stregen med lille chance for overlevelse og ingen optimisme overhovedet. Der er stadig rigtig langt ned til det lavpunkt.dyhrmaN skrev:AaB har vel nærmet sig et spillemæssigt lavpunkt ikke set siden Magnus Pehrsson-tiden.
-
frederikshavneren
- Allstar

Det er godt nok specielt. Pga. sammenfald af farver skal AaB spille i udebanetrøje (bordeaux/lilla) har UEFA dikteret http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... aften.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det bliver en HEKSEKEDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg frygter den allerede.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg sad og tænkte det samme. Jeg var selv til stede den aften i Odense (det var en fredag eller lørdag - tror det var lørdag) - og at sammenligne den situation med den nuværende hvor vi er placeret i den bedste halvdel i ligaen samt får lov til at spille Europa League er nok liiige at stramme den lidt.Reyad skrev:Dårlig hukommelse kan være en velsignelse. Jeg kan huske en snestormsaften på Odense Stadion, hvor vi taber 6-0 og overvintrer under stregen med lille chance for overlevelse og ingen optimisme overhovedet. Der er stadig rigtig langt ned til det lavpunkt.dyhrmaN skrev:AaB har vel nærmet sig et spillemæssigt lavpunkt ikke set siden Magnus Pehrsson-tiden.
Kom så De Bordeux i aften. ALLEZ.
Bienvenu Bassogog!
-
frederikshavneren
- Allstar

Bekræftet line up mod Rio Ave FC:
CC
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Børsting - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - Helenius

CC
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Børsting - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - Helenius
Sidder og scroller på Facebook, og så ser jeg dette.. https://www.facebook.com/aabfodbold/pho ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Udebanetrøjer på hjemmebane, aahhh det vidst en ommer
Salle17 skrev:Sidder og scroller på Facebook, og så ser jeg dette.. https://www.facebook.com/aabfodbold/pho ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det er en stærk lineup. 3 point på kontoen.
- FlæskeFrank
Men det er nu en fed trøje.
-
frederikshavneren
- Allstar

Tja måske vi udmærker os negativt endnu engang i EL. Aalborg Stadion med lavest tilskuertal af samtlige kampe i EL gruppespillets 2. runde?Provst i Brovst skrev:Det bliver en HEKSEKEDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg frygter den allerede.
Re: Sv: AaB - Rio Ave FC, torsdag d. 2. oktober 2014
At dømme efter aktiviteten udenfor stadion tror jeg du får ret.frederikshavneren skrev:Tja måske vi udmærker os negativt endnu engang i EL. Aalborg Stadion med lavest tilskuertal af samtlige kampe i EL gruppespillets 2. runde?Provst i Brovst skrev:Det bliver en HEKSEKEDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg frygter den allerede.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
er der en der har noget vlc???????
ahm
ahm
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
link til kampen modtages gerne 
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Tåkrummende pinligt fremmøde på Stadion.
Skam Jer Aalborg.
Skam Jer Aalborg.
Bienvenu Bassogog!
firstrowdyhrmaN skrev:link til kampen modtages gerne
Du skriver måske fra Stadion pt?astonvilla skrev:Tåkrummende pinligt fremmøde på Stadion.
Skam Jer Aalborg.