Er han allerede klar til bænken i næste kamp?hje1980 skrev:Ro på... Vi får Ahlmann tilbage og når alle er klar er der 7 mand til 4 pladser. Det er nok!
Så kan man altid diskutere kvaliteten af alle 7 mand... Men antallet er nok!
Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, mandag d. 2. marts 2015
Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, mandag d. 2. marts 2015
Nej, men det er han inden næste vindue. Formentlig rykkes Rokkedal også op i truppen til sommer, så allerede der er der en tilgang. Så skal eventuelle salg self. resultere i en erstatning, men det er en anden sag.Eksil skrev:Er han allerede klar til bænken i næste kamp?hje1980 skrev:Ro på... Vi får Ahlmann tilbage og når alle er klar er der 7 mand til 4 pladser. Det er nok!
Aalborg BK 1885!
Fair nok, men min kommentar var også mere kortsigtet og rettet på dagens kamp. Det rokker ikke rigtigt på at vi har 6 spillere til 4 pladser.Søgaard skrev:Nej, men det er han inden næste vindue. Formentlig rykkes Rokkedal også op i truppen til sommer, så allerede der er der en tilgang. Så skal eventuelle salg self. resultere i en erstatning, men det er en anden sag.Eksil skrev:Er han allerede klar til bænken i næste kamp?hje1980 skrev:Ro på... Vi får Ahlmann tilbage og når alle er klar er der 7 mand til 4 pladser. Det er nok!
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Jeg har svært ved at se, hvordan Helenius skulle have spillet sig af. For det første. Og for det andet, så lad os da for pokker se, om vi ikke kan få noget kontinuitet på toppen i vores opstilling. Det synes jeg også, at det virker til, at Kent forsøger med; både på baggrund af træningskampe og de hidtige officielle kampe. Helenius virker til, at være den klart foretrukne angriber lige nu - måske også dels fordi, at han som den eneste (udover AK) er totalt fit.
Imidlertid tror jeg dog desværre, at vi taber med et par stykker i dag. Esbjerg ude er altid noget møg. Ligesom det er med Esbjerg hjemme.
Imidlertid tror jeg dog desværre, at vi taber med et par stykker i dag. Esbjerg ude er altid noget møg. Ligesom det er med Esbjerg hjemme.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Et mål i 18 Superliga runder (ser bort fra målene Helenius har scoret på straffespark). Det er et snit som næsten er ringere end det Curth præsterede i de seneste sæsoner.Kenneth K skrev:Jeg har svært ved at se, hvordan Helenius skulle have spillet sig af. For det første. Og for det andet, så lad os da for pokker se, om vi ikke kan få noget kontinuitet på toppen i vores opstilling. Det synes jeg også, at det virker til, at Kent forsøger med; både på baggrund af træningskampe og de hidtige officielle kampe. Helenius virker til, at være den klart foretrukne angriber lige nu - måske også dels fordi, at han som den eneste (udover AK) er totalt fit.
Jeg forstår ikke hvorfor Helenius åbenbart er fredet hos Kent og herinde. Alle andre angribere med tilsvarende stats var blevet høvlet ned herinde.
Nej men til næste kamp er Thelander med igen, og Blåbjerg/Patrick kan igen tage plads på venstre back.Eksil skrev:Er han allerede klar til bænken i næste kamp?hje1980 skrev:Ro på... Vi får Ahlmann tilbage og når alle er klar er der 7 mand til 4 pladser. Det er nok!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Forsvaret er vel den lidt ubekendte størrelse i foråret. De to faste startere i midterforsvaret er altid hver især væk et par kampe i en halvsæson, så reserverne skal træde til.
Men jeg mener, at Kasper Pedersen har mere kvalitet end Esbjergs Daniel Stenderup, så jeg er ikke nervøs.
Men jeg mener, at Kasper Pedersen har mere kvalitet end Esbjergs Daniel Stenderup, så jeg er ikke nervøs.
- FlæskeFrank
Iflg. bold.dk er Lekven med for Esbjerg.
http://www.bold.dk/nyt/lekven-og-mensah-klar-mod-AaB
http://www.bold.dk/nyt/lekven-og-mensah-klar-mod-AaB
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Men bemandingen i bagkæden er da generelt bekymrende - særligt taget i betragtning af, at vi med den nuværende offensiv og en taktik, som tilsyneladende handler om at undgå at afslutte på mål, som det klare udgangspunkt skal holde nullet for at være sikre på at få point.hje1980 skrev:Ro på... Vi får Ahlmann tilbage og når alle er klar er der 7 mand til 4 pladser. Det er nok!
Fodbold skal ses med hjertet!
-
frederikshavneren
- Allstar

Nordjyske gætter baseret ud fra gårsdagens træning på at AK og Jönsson starter i front, mens Helenius og Ene må tage plads på bænken (dels for at spare dem i det tætte kampprogram).
-
FlæskeFrank
- Allstar

Jönsson og AK kunne altså være en uhyggelig giftning sammensætning. En med blik for medspilleren og en med blik for målet.
Det bliver målrigt.
Det bliver målrigt.
- FlæskeFrank
Hehe, det er jo ikke ligefrem, fordi målene er væltet ind i denne sæson i nogen af enderne. Traditionelt er vores kampe mod Esbjerg næsten altid uhyre tætte og målfattige, og jeg forudser en lignende kamp i aften.FlæskeFrank skrev:Jönsson og AK kunne altså være en uhyggelig giftning sammensætning. En med blik for medspilleren og en med blik for målet.
Det bliver målrigt.
Jeg havde nok foretrukket, at Jönsson var blevet sparet til aftenens kamp og anvendt som joker i torsdagens pokalopgør.
-
frederikshavneren
- Allstar

Bekræftet startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Blåbjerg
Børsting - Würtz - Risgård - Thomsen
Jönsson
AK

Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Blåbjerg
Børsting - Würtz - Risgård - Thomsen
Jönsson
AK
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg synes godt nok at ham der Kent ryster posen til hver ny kamp. Vi er ude af EL nu, jeg synes ikke det kan forsvares længere. Nu må vi se om han bliver ved eller om Kent har en ideal opstilling i de næste kampe.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Jeg er træt af han har bænket Helenius - jeg synes han er kommet godt igang, og han bliver kun bedre og bedre jo mere han spiller.Provst i Brovst skrev:Jeg synes godt nok at ham der Kent ryster posen til hver ny kamp. Vi er ude af EL nu, jeg synes ikke det kan forsvares længere. Nu må vi se om han bliver ved eller om Kent har en ideal opstilling i de næste kampe.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

Sjovt at Bruhn pludselig står efter Børsting
- FlæskeFrank
Helenius har givet den 100 procent over de seneste kampe, hvilket er skønt, men nok også har kostet.Pastorius skrev:Jeg er træt af han har bænket Helenius - jeg synes han er kommet godt igang, og han bliver kun bedre og bedre jo mere han spiller.Provst i Brovst skrev:Jeg synes godt nok at ham der Kent ryster posen til hver ny kamp. Vi er ude af EL nu, jeg synes ikke det kan forsvares længere. Nu må vi se om han bliver ved eller om Kent har en ideal opstilling i de næste kampe.
-
frederikshavneren
- Allstar

Lekven starter inde for Esbjerg. Tror at vi vil stå kompakt på banen da vi ellers vil få det svært mod Esbjergs lynhurtige omstillinger. Lynhurtige Lasse Rise mod langsomme KEP og Kasper P. , det kan godt blive et problem.
-
frederikshavneren
- Allstar

Fint at Helenius er bænket. Der holder ikke at spille med en angriber der stort set kun scorer på straffespark.Pastorius skrev:Jeg er træt af han har bænket Helenius - jeg synes han er kommet godt igang, og han bliver kun bedre og bedre jo mere han spiller.Provst i Brovst skrev:Jeg synes godt nok at ham der Kent ryster posen til hver ny kamp. Vi er ude af EL nu, jeg synes ikke det kan forsvares længere. Nu må vi se om han bliver ved eller om Kent har en ideal opstilling i de næste kampe.