jeg tror faktisk ikke nødvendigvis han er løsningen, men jeg gad godt man så lidt bort fra ham som opspilsstation og tænkte at vi skal have en ind der fylder og slåsser mere i boksen og som ved hvor han skal stå i boksen. Der er han den bedste i truppen. Opspil og løbedueller, det er sgu ikke så godt. Men med prip, sousa, lucas og til dels fossum så bør der være mulighed for at han kan blive serveret i boksen.Moen skrev: ↑25. aug 2022, 10:16Jeg forstår ikke, hvad der lige pludselig skulle gøre Makaric til svaret på alle spørgsmålene. Han er stadig ikke nogen god opspilsstation, kan stadig ikke det store med bolden og indgår ikke særligt meget i spillet. AaB har ikke råd til en angriber som kun fungerer til at prikke den ind, inde i boksen. Hans assist imod Silkeborg var god og den chance han kom til imod Brøndby var fin, men han har altså ikke været nogen åbenbaring i sine indhop. Derimod har han vist sig skidt frem til træning i opstarten.emenike skrev: ↑25. aug 2022, 08:47Enig, Makaric har gjort det fint i de indhop han har fået og virker generelt skarpere på bolden og til at finde positioner (selvom det stadig er noget han skal arbejde med). Hvis det bliver nødvendigt vil Ementa så netop være en fin joker at sætte på banen med 20-30 minutter tilbage overfor, forhåbentlig, lidt møre forsvarsspillere.
Ellers bør start-11'eren være den samme.
Desuden synes jeg bare ementa ligner en ung spiller der trænger til et break, men han er spændende, men også så ung at en bænkplads ikke gør noget ift. udviklingen.




