Ja, der synes jeg jo så ikke just, at det er 1:1.Funky skrev: ↑27. apr 2025, 08:34Arh. Fraregnet hans afslutninger leverer han nu ofte nogle gode offensive aktioner, hvad enten det er pasninger eller driblinger. Hans problem i den henseende har senest været, at én rigtig god aktion så er blevet efterfulgt af en tilsvarende dårlig i stedet for i det mindste en “jævn”.R Rosenberg skrev: ↑27. apr 2025, 08:27Jeg gør ikke nogen til scapegoat for noget som helst. Jeg synes blot, helt isoleret set, at Ross ikke er en ret god fodboldspiller. Selv om han er egen avl.Jakobsen skrev: ↑27. apr 2025, 01:24Jeg synes du ret uretfærdigt gør ham til scapegoat.R Rosenberg skrev: ↑26. apr 2025, 18:53Hvorfor er der, at der bare SKAL findes plads til Ross? Han er jo virkelig ringe, og vi har væsentligt bedre kort til midtbanen.Jakobsen skrev: ↑26. apr 2025, 18:37Hmm. Den er svær.
Det havde givet sig selv lidt mere med Kramer. Jeg er dog spændt på om f.eks. Diakhite han se bedre ud i et mere defensivt system f.eks.
Jeg har dog nogle tanker til startopstillingen
- KJ frem på en wingback så han er en mindre liability
- Det leder meget naturligt til en tanke om tre stoppere. Den er dog svær på mandag da man så skal enten skal have Diakhite i spil eller spiller både Noel og Mukolli
- Jeg vil gerne have Helenius og Mathias Jørgensen sammen i front da vi alligevel ikke har nogen wings.
- Vi skal have en mere balancere midtbane. Jeg hælder mest til at Hernes og Davidsen spiller samtidig.
Så har vi reelt en offensiv midtbaneplads til Widell, Bomholt eller Oli Ross. Jeg går med Widell her, men jeg ville gerne se Oli Ross i en rolle som hængende bag de to angribere.
Skulle vi køre en variant uden tre stoppere mod Vejle holder jeg til en af disse der bolstrer holdet noget mere og tager højde for, at vi alligevel ikke har nogle wings.
Vince
K. Jørgensen, Diakhite, Pudel, Bruus
Davidsen
Hernes, Widell
Ross
Helenius, M. Jørgensen
Man kunne også overveje noget ala. SIFs juletræsformation.
Vince
K. Jørgensen, Diakhite, Pudel, Bruus
Hernes, Davidsen, Widell
Ross, M. Jørgensen
Helenius
Der bliver også snakket Arnorsson, men jeg har det også lidt stramt med at bringe de unge i så vigtig en kamp.
Vi kan ikke diskutere at hans slutprodukt i form af afslutninger ikke har været godt nok, men rigtigt mange chancer bliver skabt af ham. Han har ikke helt farten til at være kant og derfor synes jeg det giver god mening at spille ham som offensiv midt og med to opspilspunkter.
Mit problem med spillere som Ross (som jeg også troede meget på i begyndelsen), er at de i mangel af bedre/mangel af penge/strategi får alt, alt for mange kampe og fast. Vi har efterhånden set det utallige gange i denne klub.