AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Håber på en god kamp og ikke mindst en sejr. Og så håber jeg også på en kamp uden afbrydelser og romerlys. Får depressive tanker hver gang jeg læser om en ny bøde...
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
AaB's fans skal vide at vi ikke tåler nogen former for optøjer, der vil blive slået hårdt ned på urostiftere! - glædelig jul!RufusTheDog skrev: ↑5. mar 2026, 01:28Er jeg den eneste, der hører Rektor Pihls stemme, når jeg læser de her indlæg? Glædelig Jul!634 skrev: ↑4. mar 2026, 21:03Ser frem til en forbedret adfærd hos publikum, samt at AaB som arrangør har taget tiltag til at publikum som er lukket ind ikke afbryder kampen.
Sker det alligevel ville det være dejligt hvis Stadion speaker evt. fremført af AaBs ledelse venligst beder uromager forlade Stadion, således at kampen kan spilles færdigt på eksemplarisk vis uden dummebøder.
Lad os bare få genvalg af spillere fra seneste kamp.
Nåda, Normann ude af start-11, til gengæld starter Kaasa og Håpnes
Det må være
Müller
Kallesøe - Tiedemann - Makolli - Nielsen
Håpnes - Bonde - Kaasa
Kubel - John - Møller
Jasson helt ude af truppen pga en skade i baglåret.
Det må være
Müller
Kallesøe - Tiedemann - Makolli - Nielsen
Håpnes - Bonde - Kaasa
Kubel - John - Møller
Jasson helt ude af truppen pga en skade i baglåret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvorfor fan… starter Normann ude
Det er da ikke ham man skal gamble med…
Han skal bare spille fra start - jo ikke ligefrem fordi der er nogle der er bedre…
Det er en classic AaB …
Det er da ikke ham man skal gamble med…
Han skal bare spille fra start - jo ikke ligefrem fordi der er nogle der er bedre…
Det er en classic AaB …
Han kan selvfølgelig være småskadet, ellers er jeg helt enig.
Find nu den foretrukne start 11'er og spil den rimelig kontinuerligt... og den bør Normann absolut være en del af.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvordan er kampen startet?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Vi bliver altid overrumplet af hold der spiller med wingbacks. De kan altid slå bolden på kanten, så er de fri af pres. Det er for nemt.
Jeg har for længst indset realiteterne, men det er stadigvæk ret svært at se AaB på hjemmebane mod mægtige storhold som Aarhus Fremad hvor AaB halser bagefter
Redet på stregen. Aarhus Fremad klart bedst.
Århus Fremad ser efter de første 12 min mere afklaret ud i deres struktur og spil med bolden. Selv om der ikke er skabt det store, synes jeg starten ligner den mod Hillerød.
Kubel nægter at afslutte. Spark den nu ind!
Indianerfodbold - 3 store chancer på 1 minut!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg ved godt spillermaterialet er som det er, men jeg kan ikke forstå at AaB stadigvæk er helt uden spillestil og koncept (med mindre elendighed self. er konceptet).
Selv de nederste hold har klare spilkoncepter. AaB er rod og så håb på at modstanderne begår fejl (som de så lige gjorde men Kubel forspildte).
Nogen der kan forklare mig hvad Steffen Højers gameplan er?
Og nu igen Aarhus Fremad på stolpen.
Selv de nederste hold har klare spilkoncepter. AaB er rod og så håb på at modstanderne begår fejl (som de så lige gjorde men Kubel forspildte).
-
R Rosenberg
- Allstar

Trykket HELT i bund på eget græs. Men det er selvfølgelig også mighty Århus Fremad.
Der er simpelthen for mange dårlige fodboldspillere på AaB's hold.
Der er simpelthen for mange dårlige fodboldspillere på AaB's hold.
Ædruelighedens stemme
Kallesøe er helt væk. Nu er de kommet til to store chancer i hans side, senest fordi han er alt for sløv til at sende bolden videre.
Edit: Og nu går han op i et helt håbløst pres langt oppe på modstandernes banehalvdel, bliver spillet omkring, og så er der KÆMPE hul nede på højre back, som de udnytter.
Er han på sovemedicin, eller hvad sker der??
Edit: Og nu går han op i et helt håbløst pres langt oppe på modstandernes banehalvdel, bliver spillet omkring, og så er der KÆMPE hul nede på højre back, som de udnytter.
Er han på sovemedicin, eller hvad sker der??
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Jeg sad lige i mit stille sind og drømte mig tilbage til tiden med WeakHorse - da var der i det mindste en form for konceptJyden skrev: ↑6. mar 2026, 19:16Jeg ved godt spillermaterialet er som det er, men jeg kan ikke forstå at AaB stadigvæk er helt uden spillestil og koncept (med mindre elendighed self. er konceptet).
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index