Kamptråd: AaB - EfB, lørdag d. 3. maj kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - EfB, lørdag d. 3. maj kl. 17.00

Indlæg af Mr. Larsen » 3. maj 2014, 18:41

Ikke at jeg skal komme med dumme undskyldninger, men vi er hårdt ramt af skader pt og truppens bredde er måske ikke den største og krydret med alle de kampe vi har spillet her i foråret, så vil der være udfald, spillerne ser flade ud.

Det er fortjent hvis EFB tar pointene idag, men de heller ikke på nogen måder været super spillene. De har holdt godt i bolden, presset os til at lave et hav af fejl, også dummer vi også igen i starten af 2 halvelg og gir dem et nemt mål.

Det er op på hesten igen, vi skal ha fokus på FCN kampen og få noget tro ind i holdet igen, spillerne er ikke blevet dårlige pga 3 halv skidte kampe.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 3. maj 2014, 18:45

Mr. Larsen skrev:Ikke at jeg skal komme med dumme undskyldninger, men vi er hårdt ramt af skader pt og truppens bredde er måske ikke den største og krydret med alle de kampe vi har spillet her i foråret, så vil der være udfald, spillerne ser flade ud.

Det er fortjent hvis EFB tar pointene idag, men de heller ikke på nogen måder været super spillene. De har holdt godt i bolden, presset os til at lave et hav af fejl, også dummer vi også igen i starten af 2 halvelg og gir dem et nemt mål.

Det er op på hesten igen, vi skal ha fokus på FCN kampen og få noget tro ind i holdet igen, spillerne er ikke blevet dårlige pga 3 halv skidte kampe.
Kampen i Odense var okay. I dag har de godt nok været elendige.

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 3. maj 2014, 18:47

KEP har åbenbart besluttet sig for at lave fejl hver gang han er på bolden.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 3. maj 2014, 18:48

hvis vi taber begynder publikum at buhe. og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor. det er jo ikk bevidst at de taber.
lynge er gud!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 3. maj 2014, 18:50

Sats nu hele lortet, Kent!!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 3. maj 2014, 18:50

12mand skrev:hvis vi taber begynder publikum at buhe. og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor. det er jo ikk bevidst at de taber.
Hvornår har du set et hjemmehold blive hyldet af sig publikum efter et nederlag?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 3. maj 2014, 18:52

Game over

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 3. maj 2014, 18:53

Mr. Larsen skrev:
12mand skrev:hvis vi taber begynder publikum at buhe. og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor. det er jo ikk bevidst at de taber.
Hvornår har du set et hjemmehold blive hyldet af sig publikum efter et nederlag?
I søndags på Anfield efter Liverpool tabte rejste publikum sig op og sang YNWA.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 3. maj 2014, 18:53

Lort. Meget betegnende er det Thelander med flest succesfulde afleveringer

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 3. maj 2014, 18:53

Ringeste kamp i sæsonen. Vi har ikke 3 afleveringer i træk og kan ikke slå en aflevering på 3 meter.
Hader København!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 3. maj 2014, 18:55

Mr. Larsen skrev:
Nu kan man jo ogsaa bare vaelge at holde kaeft.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 3. maj 2014, 18:55

Mr. Larsen skrev:
what maglau said og MHJ.
men det er simpelthen det mest latterlige i verden at buhe af egne spillere. jeg har sjovt nok aldrig oplevet at man buher af egne spillere på udebane, men kun på hjemmebane.
lynge er gud!

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 3. maj 2014, 18:56

AaB uheldige i første halvleg, Esbjerg stærkest i 2 halvelg. Michael J er klasser over KEP , det så man i dag-
KEP tror at han er Messi og Arnold S i en og samme person. Utrolig dårlig præstation af ham, helt håbløst
Nu må AaB op igen og mon ikke det sker i næste uge

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 3. maj 2014, 18:56

12mand skrev:
Mr. Larsen skrev:
what maglau said.
men det er simpelthen det mest latterlige i verden at buhe af egne spillere. jeg har sjovt nok aldrig oplevet at man buher af egne spillere på udebane, men kun på hjemmebane.
Mon ikke det hænger sammen med, at der som regel ikke er medløbere med på udebane.
Hader København!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 3. maj 2014, 18:58

Vi er mærket af den manglende kontinuitet. Og vi er desværre faldet nogle niveauer siden kampene mod topholdene. Forhåbentlig er Risgård snart tilbage.

Parkér den bus, Ove P.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 3. maj 2014, 18:59

Hvis Risgaard ikke var i truppen i dag, er han vel heller ikke med om fire dage mod FCN. Saa der venter Kent en stor opgave der. Heldigvis er Ahlmann med igen, for er du vimmer han manglede i dag. Efter et par gode indhop af Due, var han i min bog i top 3 over daarligste i dag. Og Augo og Wurtz var et endnu daarligere makkerpar end Thomsen og Wurtz, saa det er paa ingen maade loesningen derinde.

Mom: AK.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 3. maj 2014, 19:00

Nu er sæsonen generelt gået over forventning og man er sgu stadig glad og stolt over hvad holdet har præsteret. Men ser man isoleret på denne kamp, og tildels kampen mod Randers, så har de virkelig været dårlige. De ramte jo intet i dag - der var vel ikke et sammenhængende angreb.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 3. maj 2014, 19:03

12mand skrev:
Mr. Larsen skrev:
what maglau said og MHJ.
Det er sker næsten på de fleste stadion at man buher når det sker. Det kan da ikke komme bag på nogen AaB supporter er hvad der sker når de ikke har præsteret tilfredsstillende, folk har jo haft nogen forventninger til præstationerne og dem har de ikke leveret op til idag.

Kan man ikke klare det så skal man nok ikke spille fodbold på prof plan.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 3. maj 2014, 19:07

FOR HELVEDE !!!

Vi skal føre 2/3-0 efter første halvleg, som vi spiller perfekt efter min mening. Vi var afventende og lod os ikke stresse af Esbjerg, og fik kørt nogle fine kontraer. I 2. halvleg er vi HELT væk, fuldstændig som i Odense og mod Randers. Vi har simpelthen ikke råd til sådan nogle udfald, hvis vi vil være mestre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: Kamptråd: AaB - EfB, lørdag d. 3. maj kl. 17.00

Indlæg af Kristian » 3. maj 2014, 19:12

Mr. Larsen skrev:
12mand skrev:
Mr. Larsen skrev:
what maglau said og MHJ.
Det er sker næsten på de fleste stadion at man buher når det sker. Det kan da ikke komme bag på nogen AaB supporter er hvad der sker når de ikke har præsteret tilfredsstillende, folk har jo haft nogen forventninger til præstationerne og dem har de ikke leveret op til idag.

Kan man ikke klare det så skal man nok ikke spille fodbold på prof plan.
De bueråb må komme fra langsiden, for på spar nord, synes jeg folk gav dem en god afsked.

Spillerne blev bakket op efter slutfløjt fra spar nord. Hjælper ikke en skid at bue efter dem. Hvad der lige skete for spillerne i dag er godt nok et stort spørgsmålstegn.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Besvar