Jeg kan sagtens se, at Thelander kan noget endnu. Og med den mentalitet vi gik på banen med i går, ville han have været vores bedste defensive spiller i truppen.
Men jeg kan også godt forstå, at man ikke ville have ham som en del af et hold med en høj forsvarskæde, hvor bolden skulle spilles op, fordi det er hans svageste områder som spiller. At man så på ingen måde har fundet et alternativ skriger til himlen.
Hvis vi har planer om at spille som i går, ligner SSE22 nogle kæmpe nødder for at lade ham gå. Som vi spillede under Menno ligner SSE22 nogle kæmpe nødder for at erstatte ham med Diakithe.
Jeg kan sagtens se, hvad det er SSE22 har prøvet på med klubben. De har bare ikke gjort det godt nok. Jeg tror såmænd ikke, de har undervurderet ligaen. Jeg tror bare, at de har været alt for dårlige i deres scouting. Alt for dårlige.
Jeg beder en lille bøn til, at Wichmann kan få et mirakel til at ske, men jeg har sværere og sværere ved at se den her trup rejse sig.
Altså vi er absurd ringe i foråret og hvis man ser bort fra de første to kampe i sæsonen er vi dårligste hold i ligaen. Og Vejle startede med at tabe 10(!!!!!!) kampe.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.