HB Køge - AaB den 10. august

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 974
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af emenike » 10. aug 2025, 18:12

FlæskeFrank skrev:
10. aug 2025, 18:10
Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
JINX ALARM!!! JINX ALARM!!!

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Pontoppi » 10. aug 2025, 18:13

FlæskeFrank skrev:
10. aug 2025, 18:10
Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….

ved ikke med andre men det er i hvert fald vigtigt for mig at de ansættelser vi laver nu er nogen der prioritere AaB også på den lange bane
hjertet i nord :aabfan:

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1665
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Lyfe » 10. aug 2025, 18:14

Pontoppi skrev:
10. aug 2025, 18:10
R Rosenberg skrev:
10. aug 2025, 18:03
Men glimrende kasser af John - og 3 vigtige point.
som mange også havde dømt ude inden denne sæson

du mener vel heller ikke selv stadig at han er definitionen på ufarlig

kæmpe vigtigt at han begynder at tage skridt mod at blive en stabil målscorer

så mangler vi bare at flere stempler ind ! :aabfan:
Kelvin er den eneste vi har der har scoret hvor ikke det har været på en standard situation i år... Han brænder mange men skal nok score 15 i år
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Raptorr » 10. aug 2025, 18:15

Pontoppi skrev:
10. aug 2025, 18:13
FlæskeFrank skrev:
10. aug 2025, 18:10
Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….

ved ikke med andre men det er i hvert fald vigtigt for mig at de ansættelser vi laver nu er nogen der prioritere AaB også på den lange bane
Det tænker jeg er vigtigt for os alle. Vi har ikke brug for flere Cifuentes forløb.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Sapiens » 10. aug 2025, 18:20

Vigtigt med en sejr. Forhåbentligt kan det give noget ro og selvtillid til truppen.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Kasper » 10. aug 2025, 18:35

Remark skrev:
10. aug 2025, 18:12
Plusser til

Müller, Makolli, Nielsen(offensivt), Håpness,

Rigtig gode indhop af Kallesøe og Helenius

John, flot, flot. 4 mål i 5 kampe.

Børsting igen vigtig

Maarup skal nok blive god.

Jasson meget dårlig kamp. Bomholt alt for anonym
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Funky » 10. aug 2025, 18:39

Sapiens skrev:
10. aug 2025, 18:20
Vigtigt med en sejr. Forhåbentligt kan det give noget ro og selvtillid til truppen.
Jeg synes, forsvarskæden ser ud til at få mere og mere selvtillid. Det er nærmere organistationen foran forsvaret, som der skal arbejdes på. Bomholt som defensiv midt, njaa, jeg tror det ikke. Det var fint nok mod Vendsyssel, men ikke i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Pontoppi » 10. aug 2025, 18:39

Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:35
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
det ændre ikke på at han i sin rolle skal øve sig på at blive mere kampafgørende. synes stadig der mangler en snært modenhed i hans spil - som om han er for forsigtig….

teknisk er han meget meget dygtig ingen tvivl
hjertet i nord :aabfan:

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af RufusTheDog » 10. aug 2025, 18:44

Vigtigt!
Hvad skete der for alle de trommer på stadion? Måske bare elendig akustik, men lød som et tamburkorps i en samba-rus der totalt overdøver vokalen.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Pontoppi » 10. aug 2025, 18:46

RufusTheDog skrev:
10. aug 2025, 18:44
Vigtigt!
Hvad skete der for alle de trommer på stadion? Måske bare elendig akustik, men lød som et tamburkorps i en samba-rus der totalt overdøver vokalen.
tror det skyldes bygningerne omkring….

i det hele taget et værre cirkus af et stadion. utrolig grimt
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Kasper » 10. aug 2025, 18:51

Pontoppi skrev:
10. aug 2025, 18:39
Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:35
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
det ændre ikke på at han i sin rolle skal øve sig på at blive mere kampafgørende. synes stadig der mangler en snært modenhed i hans spil - som om han er for forsigtig….

teknisk er han meget meget dygtig ingen tvivl
Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Funky » 10. aug 2025, 18:54

Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:51
Pontoppi skrev:
10. aug 2025, 18:39
Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:35
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
det ændre ikke på at han i sin rolle skal øve sig på at blive mere kampafgørende. synes stadig der mangler en snært modenhed i hans spil - som om han er for forsigtig….

teknisk er han meget meget dygtig ingen tvivl
Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.
Og allermest af alle Jasson. Hold da op en skidt kamp af den bette amerikaner. Så kan det godt være, Nordjyske har givet Maarup et 1-tal for indsatsen, men Jasson har efterladt sig så grumt et indtryk at de end ikke har fået ham på listen! :D
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3184
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af troelsh » 10. aug 2025, 19:01

Funky skrev:
10. aug 2025, 18:54
Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:51
Pontoppi skrev:
10. aug 2025, 18:39
Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:35
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
det ændre ikke på at han i sin rolle skal øve sig på at blive mere kampafgørende. synes stadig der mangler en snært modenhed i hans spil - som om han er for forsigtig….

teknisk er han meget meget dygtig ingen tvivl
Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.
Og allermest af alle Jasson. Hold da op en skidt kamp af den bette amerikaner. Så kan det godt være, Nordjyske har givet Maarup et 1-tal for indsatsen, men Jasson har efterladt sig så grumt et indtryk at de end ikke har fået ham på listen! :D
Det var lige før man savnede Ross men også kun lige før

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af raekkeettre » 10. aug 2025, 19:04

baresi skrev:
10. aug 2025, 18:00
troelsh skrev:
10. aug 2025, 17:55
Fantastisk sejr på en svær udebane!

Det pynter på vores hold med Helenius som 9’er og John som kant, det giver en opspilsstation oppe foran, så mangler vi bare en hurtig gut der kan udfordre i den anden side.

Og lad endelig en forstærkning komme inden Horsens kampen!

Ham den unge Bonde ligner også en fyr med krummer i.
Kelvin John på kanten og i nærheden af Helenius som opspilsstation kan blive rigtigt rigtigt godt
Ham bonde JA - jeg er bare ikke sikker på hvilken plads han egentlig har - hva spiller han egentlig? Altså favorit ?
Da Helenius kommer ind, liger det da helt klart en 4-4-2...mere end en 4-3-3.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Kasper » 10. aug 2025, 19:07

Funky skrev:
10. aug 2025, 18:54
Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:51
Pontoppi skrev:
10. aug 2025, 18:39
Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:35
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
det ændre ikke på at han i sin rolle skal øve sig på at blive mere kampafgørende. synes stadig der mangler en snært modenhed i hans spil - som om han er for forsigtig….

teknisk er han meget meget dygtig ingen tvivl
Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.
Og allermest af alle Jasson. Hold da op en skidt kamp af den bette amerikaner. Så kan det godt være, Nordjyske har givet Maarup et 1-tal for indsatsen, men Jasson har efterladt sig så grumt et indtryk at de end ikke har fået ham på listen! :D
Børsting er i samme liga. Bliver godt til de tre, når frosten kommer og banerne bliver dårligere.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Funky » 10. aug 2025, 19:10

A’propos Nordjyskes karakterer, så synes jeg, de (Jens Otto) er for hårde ved Børsting med et 2-tal. Gør det ok på backen indtil Kallesøe kan komme ind, bliver derefter rykket frem og fra højre til venstre, og løser stadig sine opgaver, som bl.a. består i at værre rigtig bøvlet for Køge-spillerne. Nej, det er ikke besnærende driblinger, men jeg synes virkelig ikke, man skal undervurdere, hvad Børsting bibringer holdet i stedet for.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Kasper » 10. aug 2025, 19:20

Funky skrev:
10. aug 2025, 19:10
A’propos Nordjyskes karakterer, så synes jeg, de (Jens Otto) er for hårde ved Børsting med et 2-tal. Gør det ok på backen indtil Kallesøe kan komme ind, bliver derefter rykket frem og fra højre til venstre, og løser stadig sine opgaver, som bl.a. består i at værre rigtig bøvlet for Køge-spillerne. Nej, det er ikke besnærende driblinger, men jeg synes virkelig ikke, man skal undervurdere, hvad Børsting bibringer holdet i stedet for.
Problemet er bare at han også er rigtig bøvlet for vores eget flydende spil.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Martino1 » 10. aug 2025, 19:23

Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:35
Remark skrev:
10. aug 2025, 18:12
Plusser til

Müller, Makolli, Nielsen(offensivt), Håpness,

Rigtig gode indhop af Kallesøe og Helenius

John, flot, flot. 4 mål i 5 kampe.

Børsting igen vigtig

Maarup skal nok blive god.

Jasson meget dårlig kamp. Bomholt alt for anonym
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
Enig. Hvis de sælger ham rykker vi ikke op.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Kasper » 10. aug 2025, 19:40

Martino1 skrev:
10. aug 2025, 19:23
Kasper skrev:
10. aug 2025, 18:35
Remark skrev:
10. aug 2025, 18:12
Plusser til

Müller, Makolli, Nielsen(offensivt), Håpness,

Rigtig gode indhop af Kallesøe og Helenius

John, flot, flot. 4 mål i 5 kampe.

Børsting igen vigtig

Maarup skal nok blive god.

Jasson meget dårlig kamp. Bomholt alt for anonym
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
Enig. Hvis de sælger ham rykker vi ikke op.
Hellere beholde Bomholt end at købe nye.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Funky » 10. aug 2025, 19:44

Et perspektiv på John: Hvis MJ stadig var i klubben og havde leveret det samme, så havde vi sagt, at han havde fundet tilbage til sit topniveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar