JINX ALARM!!! JINX ALARM!!!FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
HB Køge - AaB den 10. august
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Re: HB Køge - AaB den 10. august
han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
ved ikke med andre men det er i hvert fald vigtigt for mig at de ansættelser vi laver nu er nogen der prioritere AaB også på den lange bane
hjertet i nord 
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Kelvin er den eneste vi har der har scoret hvor ikke det har været på en standard situation i år... Han brænder mange men skal nok score 15 i år
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Det tænker jeg er vigtigt for os alle. Vi har ikke brug for flere Cifuentes forløb.Pontoppi skrev: ↑10. aug 2025, 18:13han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2025, 18:10Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
ved ikke med andre men det er i hvert fald vigtigt for mig at de ansættelser vi laver nu er nogen der prioritere AaB også på den lange bane
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Vigtigt med en sejr. Forhåbentligt kan det give noget ro og selvtillid til truppen.
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Bomholt er vores med længder bedste spiller. Hvis ikke han var med, så kunne vi glemme alt om at spille bolden langs jorden.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Jeg synes, forsvarskæden ser ud til at få mere og mere selvtillid. Det er nærmere organistationen foran forsvaret, som der skal arbejdes på. Bomholt som defensiv midt, njaa, jeg tror det ikke. Det var fint nok mod Vendsyssel, men ikke i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HB Køge - AaB den 10. august
det ændre ikke på at han i sin rolle skal øve sig på at blive mere kampafgørende. synes stadig der mangler en snært modenhed i hans spil - som om han er for forsigtig….
teknisk er han meget meget dygtig ingen tvivl
hjertet i nord 
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Vigtigt!
Hvad skete der for alle de trommer på stadion? Måske bare elendig akustik, men lød som et tamburkorps i en samba-rus der totalt overdøver vokalen.
Hvad skete der for alle de trommer på stadion? Måske bare elendig akustik, men lød som et tamburkorps i en samba-rus der totalt overdøver vokalen.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: HB Køge - AaB den 10. august
tror det skyldes bygningerne omkring….RufusTheDog skrev: ↑10. aug 2025, 18:44Vigtigt!
Hvad skete der for alle de trommer på stadion? Måske bare elendig akustik, men lød som et tamburkorps i en samba-rus der totalt overdøver vokalen.
i det hele taget et værre cirkus af et stadion. utrolig grimt
hjertet i nord 
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Og allermest af alle Jasson. Hold da op en skidt kamp af den bette amerikaner. Så kan det godt være, Nordjyske har givet Maarup et 1-tal for indsatsen, men Jasson har efterladt sig så grumt et indtryk at de end ikke har fået ham på listen!Kasper skrev: ↑10. aug 2025, 18:51Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Det var lige før man savnede Ross men også kun lige førFunky skrev: ↑10. aug 2025, 18:54Og allermest af alle Jasson. Hold da op en skidt kamp af den bette amerikaner. Så kan det godt være, Nordjyske har givet Maarup et 1-tal for indsatsen, men Jasson har efterladt sig så grumt et indtryk at de end ikke har fået ham på listen!Kasper skrev: ↑10. aug 2025, 18:51Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.![]()
-
raekkeettre
- Allstar

- Indlæg: 3260
- Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Da Helenius kommer ind, liger det da helt klart en 4-4-2...mere end en 4-3-3.baresi skrev: ↑10. aug 2025, 18:00Kelvin John på kanten og i nærheden af Helenius som opspilsstation kan blive rigtigt rigtigt godttroelsh skrev: ↑10. aug 2025, 17:55Fantastisk sejr på en svær udebane!
Det pynter på vores hold med Helenius som 9’er og John som kant, det giver en opspilsstation oppe foran, så mangler vi bare en hurtig gut der kan udfordre i den anden side.
Og lad endelig en forstærkning komme inden Horsens kampen!
Ham den unge Bonde ligner også en fyr med krummer i.
Ham bonde JA - jeg er bare ikke sikker på hvilken plads han egentlig har - hva spiller han egentlig? Altså favorit ?
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Børsting er i samme liga. Bliver godt til de tre, når frosten kommer og banerne bliver dårligere.Funky skrev: ↑10. aug 2025, 18:54Og allermest af alle Jasson. Hold da op en skidt kamp af den bette amerikaner. Så kan det godt være, Nordjyske har givet Maarup et 1-tal for indsatsen, men Jasson har efterladt sig så grumt et indtryk at de end ikke har fået ham på listen!Kasper skrev: ↑10. aug 2025, 18:51Jeg synes han er decideret farlig. Har også et rigtig fint langskud idag.
I langt størstedelen af kampen idag har han 0 % chance for at komme med frem fordi størstedelen af hans holdkammerater mister bolden hver gang de bare tænker på at røre bolden.![]()
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: HB Køge - AaB den 10. august
A’propos Nordjyskes karakterer, så synes jeg, de (Jens Otto) er for hårde ved Børsting med et 2-tal. Gør det ok på backen indtil Kallesøe kan komme ind, bliver derefter rykket frem og fra højre til venstre, og løser stadig sine opgaver, som bl.a. består i at værre rigtig bøvlet for Køge-spillerne. Nej, det er ikke besnærende driblinger, men jeg synes virkelig ikke, man skal undervurdere, hvad Børsting bibringer holdet i stedet for.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Problemet er bare at han også er rigtig bøvlet for vores eget flydende spil.Funky skrev: ↑10. aug 2025, 19:10A’propos Nordjyskes karakterer, så synes jeg, de (Jens Otto) er for hårde ved Børsting med et 2-tal. Gør det ok på backen indtil Kallesøe kan komme ind, bliver derefter rykket frem og fra højre til venstre, og løser stadig sine opgaver, som bl.a. består i at værre rigtig bøvlet for Køge-spillerne. Nej, det er ikke besnærende driblinger, men jeg synes virkelig ikke, man skal undervurdere, hvad Børsting bibringer holdet i stedet for.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: HB Køge - AaB den 10. august
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Hellere beholde Bomholt end at købe nye.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: HB Køge - AaB den 10. august
Et perspektiv på John: Hvis MJ stadig var i klubben og havde leveret det samme, så havde vi sagt, at han havde fundet tilbage til sit topniveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."


