Sports excellence 22

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Jonesgs23
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 21
Tilmeldt: 31. okt 2024, 22:57
Favoritspiller: Mogens Jørgensen

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Jonesgs23 » 1. jun 2026, 15:33

En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.

Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.

https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sports excellence 22

Indlæg af haghdk » 1. jun 2026, 15:49

Jonesgs23 skrev:
1. jun 2026, 15:33
En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.

Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.

https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
Det er også her jeg kæmper lidt med at forstå den stædige fastholdelse af ejerskabet af SSE22. Der er jo ikke noget tilbage af det de bragte til - udover nu er par spillere.

De er enormt forhadte af fansene, nok også sponsorer, der er ikke flere administrative folk tilbage som de kom med, folk der bliver ansat har et lokalt aftryk.

Så hvad er målet egentlig??

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 1. jun 2026, 15:53

haghdk skrev:
1. jun 2026, 15:49
Jonesgs23 skrev:
1. jun 2026, 15:33
En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.

Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.

https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
Det er også her jeg kæmper lidt med at forstå den stædige fastholdelse af ejerskabet af SSE2. Der er jo ikke noget tilbage af det de bragte til - udover nu er par spillere.

De er enormt forhadte af fansene, nok også sponsorer, der er ikke flere administrative folk tilbage som de kom med, folk der bliver ansat har et lokalt aftryk.

Så hvad er målet egentlig??
Edit: jeg havde læst dit opslag forkert :)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Hanga » 1. jun 2026, 15:56

haghdk skrev:
1. jun 2026, 15:49
Jonesgs23 skrev:
1. jun 2026, 15:33
En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.

Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.

https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
Det er også her jeg kæmper lidt med at forstå den stædige fastholdelse af ejerskabet af SSE2. Der er jo ikke noget tilbage af det de bragte til - udover nu er par spillere.

De er enormt forhadte af fansene, nok også sponsorer, der er ikke flere administrative folk tilbage som de kom med, folk der bliver ansat har et lokalt aftryk.

Så hvad er målet egentlig??
Jeg har meget svært ved at forestille mig at SSE22 gerne vil blive i AaB. De kan jo godt se skriften på væggen og når de har tabt kontrollen med den daglige drift, har de svært ved at styre udviklingen. For dem handler det nu om at komme ud med den bedst mulige økonomiske aftale for dem. På den anden side står så nogle potentielle købere, der ønsker at betale mindst muligt. SSE22 håber vel at disse på et tidspunkt taber tålmodigheden og betaler dem det som de gerne vil have. Mens investorerne håber at SSE22 på et tidspunkt sænker deres krav, fordi klubben bliver mindre og mindre værd. Det er klubben der betaler prisen mens investorerne leger "hvem blinker først".
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sports excellence 22

Indlæg af haghdk » 1. jun 2026, 16:00

Hanga skrev:
1. jun 2026, 15:56
haghdk skrev:
1. jun 2026, 15:49
Jonesgs23 skrev:
1. jun 2026, 15:33
En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.

Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.

https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
Det er også her jeg kæmper lidt med at forstå den stædige fastholdelse af ejerskabet af SSE2. Der er jo ikke noget tilbage af det de bragte til - udover nu er par spillere.

De er enormt forhadte af fansene, nok også sponsorer, der er ikke flere administrative folk tilbage som de kom med, folk der bliver ansat har et lokalt aftryk.

Så hvad er målet egentlig??
Jeg har meget svært ved at forestille mig at SSE22 gerne vil blive i AaB. De kan jo godt se skriften på væggen og når de har tabt kontrollen med den daglige drift, har de svært ved at styre udviklingen. For dem handler det nu om at komme ud med den bedst mulige økonomiske aftale for dem. På den anden side står så nogle potentielle købere, der ønsker at betale mindst muligt. SSE22 håber vel at disse på et tidspunkt taber tålmodigheden og betaler dem det som de gerne vil have. Mens investorerne håber at SSE22 på et tidspunkt sænker deres krav, fordi klubben bliver mindre og mindre værd. Det er klubben der betaler prisen mens investorerne leger "hvem blinker først".
Beskriver nok meget godt hvorfor vi er i det limbo vi er i, i øjeblikket

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Brodernumsi » 1. jun 2026, 16:26

Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.

For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

KomNuBare
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29. maj 2026, 19:32
Favoritspiller: Strandli

Re: Sports excellence 22

Indlæg af KomNuBare » 1. jun 2026, 17:24

Brodernumsi skrev:
1. jun 2026, 16:26
Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.

For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.

Der står folk klar og vil smide et massivt beløb. Men helt enig, det altafgørende er altid at ejerne vil AaB det bedste.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 389
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Soren » 1. jun 2026, 17:25

Jonesgs23 skrev:
1. jun 2026, 15:33
En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.

Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.

https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
Jeg bemærker at han nu ansættes i det tyske hockey forbund. Hvor Pernhard Peters engang har været landstræner

FlemmingG
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Sports excellence 22

Indlæg af FlemmingG » 1. jun 2026, 17:41

KomNuBare skrev:
1. jun 2026, 17:24
Brodernumsi skrev:
1. jun 2026, 16:26
Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.

For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.

Der står folk klar og vil smide et massivt beløb. Men helt enig, det altafgørende er altid at ejerne vil AaB det bedste.
Ved du hvad “massivt beløb” dækker over?.. er det et 3-cifret millionbeløb som vi alle drømmer om? Ved du hvem de investorer er? Lokale folk?

KomNuBare
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29. maj 2026, 19:32
Favoritspiller: Strandli

Re: Sports excellence 22

Indlæg af KomNuBare » 1. jun 2026, 17:50

FlemmingG skrev:
1. jun 2026, 17:41
KomNuBare skrev:
1. jun 2026, 17:24
Brodernumsi skrev:
1. jun 2026, 16:26
Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.

For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.

Der står folk klar og vil smide et massivt beløb. Men helt enig, det altafgørende er altid at ejerne vil AaB det bedste.
Ved du hvad “massivt beløb” dækker over?.. er det et 3-cifret millionbeløb som vi alle drømmer om? Ved du hvem de investorer er? Lokale folk?
Ifølge mine oplysninger er det et trecifret millionbeløb, ja. Og det skulle blandt andet være lokale. Men lad os nu se.

Vedsted
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 23. aug 2025, 12:15
Favoritspiller: Widell

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Vedsted » 1. jun 2026, 18:10

ifølge Nordjyske blev mødet afholdt tideligere i dag, og det resulterede i en fortsættelse af tovtrækningen der er i gang mellem SSE22 og de lokale investorer...

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sports excellence 22

Indlæg af haghdk » 1. jun 2026, 18:16

Vedsted skrev:
1. jun 2026, 18:10
ifølge Nordjyske blev mødet afholdt tideligere i dag, og det resulterede i en fortsættelse af tovtrækningen der er i gang mellem SSE22 og de lokale investorer...
FFS! Det er jo håbløst!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 1. jun 2026, 18:19

Vedsted skrev:
1. jun 2026, 18:10
ifølge Nordjyske blev mødet afholdt tideligere i dag, og det resulterede i en fortsættelse af tovtrækningen der er i gang mellem SSE22 og de lokale investorer...
For helvede. Jeg orker simpelthen ikke mere i ukendt farvand. Træk nu en streg i sandet - enten den ene eller den anden vej.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Sports excellence 22

Indlæg af AlbertE » 1. jun 2026, 18:24

Man er tom for ord

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sports excellence 22

Indlæg af haghdk » 1. jun 2026, 18:36

Man vil jo godt kunne forstå hvis John Møller en dag tager sit gode tøj og skrider ...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 1. jun 2026, 18:44

Jeg forstår ikke formålet. Fansene har fået nok. Klubben rykker sig kun en vej - og det er den forkerte. Selvfølgelig vil man gerne maksimere udbyttet på et salg, men alternativet er at klubben går konkurs eller i hvert fald forringes i værdi.

Håber nordjyske kommer med en dybere opfølgning på mødet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Rolf Engels
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
Favoritspiller: Otoa

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Rolf Engels » 1. jun 2026, 19:02

Vedsted skrev:
1. jun 2026, 18:10
ifølge Nordjyske blev mødet afholdt tideligere i dag, og det resulterede i en fortsættelse af tovtrækningen der er i gang mellem SSE22 og de lokale investorer...
Hvor ser du, at de skriver det? Kan ikke finde nogen artikel på det

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sports excellence 22

Indlæg af haghdk » 1. jun 2026, 19:04

Rolf Engels skrev:
1. jun 2026, 19:02
Vedsted skrev:
1. jun 2026, 18:10
ifølge Nordjyske blev mødet afholdt tideligere i dag, og det resulterede i en fortsættelse af tovtrækningen der er i gang mellem SSE22 og de lokale investorer...
Hvor ser du, at de skriver det? Kan ikke finde nogen artikel på det
Det står i et svar på et spørgsmål her:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... er/6007256

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Sports excellence 22

Indlæg af KongGulerod » 1. jun 2026, 19:53

Men er det realistisk at Nordjyske overhovedet ved noget? Mit indtryk er at de slet ikke har den samme kvalitet af kilder som tidligere.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 1. jun 2026, 20:03

KongGulerod skrev:
1. jun 2026, 19:53
Men er det realistisk at Nordjyske overhovedet ved noget? Mit indtryk er at de slet ikke har den samme kvalitet af kilder som tidligere.
Ja, Ydesen har godt styr på hvad der sker derude.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar