Sports excellence 22
Re: Sports excellence 22
En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.
Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Sports excellence 22
Det er også her jeg kæmper lidt med at forstå den stædige fastholdelse af ejerskabet af SSE22. Der er jo ikke noget tilbage af det de bragte til - udover nu er par spillere.Jonesgs23 skrev: ↑1. jun 2026, 15:33En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.
Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
De er enormt forhadte af fansene, nok også sponsorer, der er ikke flere administrative folk tilbage som de kom med, folk der bliver ansat har et lokalt aftryk.
Så hvad er målet egentlig??
Re: Sports excellence 22
Edit: jeg havde læst dit opslag forkerthaghdk skrev: ↑1. jun 2026, 15:49Det er også her jeg kæmper lidt med at forstå den stædige fastholdelse af ejerskabet af SSE2. Der er jo ikke noget tilbage af det de bragte til - udover nu er par spillere.Jonesgs23 skrev: ↑1. jun 2026, 15:33En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.
Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
De er enormt forhadte af fansene, nok også sponsorer, der er ikke flere administrative folk tilbage som de kom med, folk der bliver ansat har et lokalt aftryk.
Så hvad er målet egentlig??
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Sports excellence 22
Jeg har meget svært ved at forestille mig at SSE22 gerne vil blive i AaB. De kan jo godt se skriften på væggen og når de har tabt kontrollen med den daglige drift, har de svært ved at styre udviklingen. For dem handler det nu om at komme ud med den bedst mulige økonomiske aftale for dem. På den anden side står så nogle potentielle købere, der ønsker at betale mindst muligt. SSE22 håber vel at disse på et tidspunkt taber tålmodigheden og betaler dem det som de gerne vil have. Mens investorerne håber at SSE22 på et tidspunkt sænker deres krav, fordi klubben bliver mindre og mindre værd. Det er klubben der betaler prisen mens investorerne leger "hvem blinker først".haghdk skrev: ↑1. jun 2026, 15:49Det er også her jeg kæmper lidt med at forstå den stædige fastholdelse af ejerskabet af SSE2. Der er jo ikke noget tilbage af det de bragte til - udover nu er par spillere.Jonesgs23 skrev: ↑1. jun 2026, 15:33En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.
Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
De er enormt forhadte af fansene, nok også sponsorer, der er ikke flere administrative folk tilbage som de kom med, folk der bliver ansat har et lokalt aftryk.
Så hvad er målet egentlig??
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Sports excellence 22
Beskriver nok meget godt hvorfor vi er i det limbo vi er i, i øjeblikketHanga skrev: ↑1. jun 2026, 15:56Jeg har meget svært ved at forestille mig at SSE22 gerne vil blive i AaB. De kan jo godt se skriften på væggen og når de har tabt kontrollen med den daglige drift, har de svært ved at styre udviklingen. For dem handler det nu om at komme ud med den bedst mulige økonomiske aftale for dem. På den anden side står så nogle potentielle købere, der ønsker at betale mindst muligt. SSE22 håber vel at disse på et tidspunkt taber tålmodigheden og betaler dem det som de gerne vil have. Mens investorerne håber at SSE22 på et tidspunkt sænker deres krav, fordi klubben bliver mindre og mindre værd. Det er klubben der betaler prisen mens investorerne leger "hvem blinker først".haghdk skrev: ↑1. jun 2026, 15:49Det er også her jeg kæmper lidt med at forstå den stædige fastholdelse af ejerskabet af SSE2. Der er jo ikke noget tilbage af det de bragte til - udover nu er par spillere.Jonesgs23 skrev: ↑1. jun 2026, 15:33En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.
Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
De er enormt forhadte af fansene, nok også sponsorer, der er ikke flere administrative folk tilbage som de kom med, folk der bliver ansat har et lokalt aftryk.
Så hvad er målet egentlig??
- Brodernumsi
- Allstar

- Indlæg: 3467
- Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Sports excellence 22
Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.
For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.
For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Re: Sports excellence 22
Brodernumsi skrev: ↑1. jun 2026, 16:26Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.
For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.
Der står folk klar og vil smide et massivt beløb. Men helt enig, det altafgørende er altid at ejerne vil AaB det bedste.
Re: Sports excellence 22
Jeg bemærker at han nu ansættes i det tyske hockey forbund. Hvor Pernhard Peters engang har været landstrænerJonesgs23 skrev: ↑1. jun 2026, 15:33En SSE22 ansættelse, Pierre Gillo (Head of Performance), stopper og erstattes af Sebastian Dam.
Man kan håbe på, at dette bliver begyndelsen på enden for SSE22/NFG.
Gad vide om det er JM, Tuxen, bestyrelsen, eller grundet personlige årsager.. man kan kun gisne.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/n ... ner-i-AaB/
Re: Sports excellence 22
Ved du hvad “massivt beløb” dækker over?.. er det et 3-cifret millionbeløb som vi alle drømmer om? Ved du hvem de investorer er? Lokale folk?KomNuBare skrev: ↑1. jun 2026, 17:24Brodernumsi skrev: ↑1. jun 2026, 16:26Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.
For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.
Der står folk klar og vil smide et massivt beløb. Men helt enig, det altafgørende er altid at ejerne vil AaB det bedste.
Re: Sports excellence 22
Ifølge mine oplysninger er det et trecifret millionbeløb, ja. Og det skulle blandt andet være lokale. Men lad os nu se.FlemmingG skrev: ↑1. jun 2026, 17:41Ved du hvad “massivt beløb” dækker over?.. er det et 3-cifret millionbeløb som vi alle drømmer om? Ved du hvem de investorer er? Lokale folk?KomNuBare skrev: ↑1. jun 2026, 17:24Brodernumsi skrev: ↑1. jun 2026, 16:26Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.
For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.
Der står folk klar og vil smide et massivt beløb. Men helt enig, det altafgørende er altid at ejerne vil AaB det bedste.
Re: Sports excellence 22
ifølge Nordjyske blev mødet afholdt tideligere i dag, og det resulterede i en fortsættelse af tovtrækningen der er i gang mellem SSE22 og de lokale investorer...
Re: Sports excellence 22
For helvede. Jeg orker simpelthen ikke mere i ukendt farvand. Træk nu en streg i sandet - enten den ene eller den anden vej.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Sports excellence 22
Man er tom for ord
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Sports excellence 22
Man vil jo godt kunne forstå hvis John Møller en dag tager sit gode tøj og skrider ...
Re: Sports excellence 22
Jeg forstår ikke formålet. Fansene har fået nok. Klubben rykker sig kun en vej - og det er den forkerte. Selvfølgelig vil man gerne maksimere udbyttet på et salg, men alternativet er at klubben går konkurs eller i hvert fald forringes i værdi.
Håber nordjyske kommer med en dybere opfølgning på mødet.
Håber nordjyske kommer med en dybere opfølgning på mødet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Indlæg: 97
- Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
- Favoritspiller: Otoa
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Sports excellence 22
Det står i et svar på et spørgsmål her:Rolf Engels skrev: ↑1. jun 2026, 19:02Hvor ser du, at de skriver det? Kan ikke finde nogen artikel på det
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... er/6007256
- KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Re: Sports excellence 22
Men er det realistisk at Nordjyske overhovedet ved noget? Mit indtryk er at de slet ikke har den samme kvalitet af kilder som tidligere.
Re: Sports excellence 22
Ja, Ydesen har godt styr på hvad der sker derude.KongGulerod skrev: ↑1. jun 2026, 19:53Men er det realistisk at Nordjyske overhovedet ved noget? Mit indtryk er at de slet ikke har den samme kvalitet af kilder som tidligere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.




