Disco Glen bliver da helt ulidelig at høre på. Midtjyderne spillede en ganske god kamp, de havde den vildskab, hurtighed og gejst som vi fuldstændig manglede.AllanPedersen skrev:Absolut ikke for at være negativ.
Men jeg sidder og ser FCM kampen lige nu..
Vi skal ikke bare 1 eller 2 trin op i gear for at slå dem næste runde..
Vi skal vidst have nogen smidt i trylledriks gryden
1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00
Re: Sv: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00
Synes du skal se Abernes planet i stedet:-)frederikshavneren skrev:Disco Glen bliver da helt ulidelig at høre på. Midtjyderne spillede en ganske god kamp, de havde den vildskab, hurtighed og gejst som vi fuldstændig manglede.AllanPedersen skrev:Absolut ikke for at være negativ.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Alt andet end Onside...Kristian skrev:Synes du skal se Abernes planet i stedet:-)frederikshavneren skrev:Disco Glen bliver da helt ulidelig at høre på. Midtjyderne spillede en ganske god kamp, de havde den vildskab, hurtighed og gejst som vi fuldstændig manglede.AllanPedersen skrev:Absolut ikke for at være negativ.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg må ikke blive politisk ukorrekt nu...Kristian skrev:Synes du skal se Abernes planet i stedet:-)frederikshavneren skrev:Disco Glen bliver da helt ulidelig at høre på. Midtjyderne spillede en ganske god kamp, de havde den vildskab, hurtighed og gejst som vi fuldstændig manglede.AllanPedersen skrev:Absolut ikke for at være negativ.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Jeg var overbevist om det var en noget kontroversiel reference til FCM. Men det siger måske mere om mig.Provst i Brovst skrev:Jeg må ikke blive politisk ukorrekt nu...Kristian skrev:Synes du skal se Abernes planet i stedet:-)frederikshavneren skrev:Disco Glen bliver da helt ulidelig at høre på. Midtjyderne spillede en ganske god kamp, de havde den vildskab, hurtighed og gejst som vi fuldstændig manglede.AllanPedersen skrev:Absolut ikke for at være negativ.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
var jeg nu også
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg var frustreret efter at have oplevet kampen live i går. Men de resultater som er kommet i superligaen i dag har dog overbevist mig om, at resultatet var OK.
Spillet var ikke, men hvis jeg skal huske tilbage på de mange af vores kampe, som jeg har set i Haderslev, så kommer Sønderjyske altid til en del chancer. Det gjorde de ikke i går. Vi lader altså ikke et dumt mål slippe ind, som kunne have været gift i går.
Det kan godt være, at vi hvis vi skal genvinde mesterskabet, så skal vi vinde selv på en dårlig dag, men at vi ikke taber på en dårlig dag skal nok give os europæisk spil.
Nikolaj Thomsen blev meldt ude i fire uger - det er på tirsdag. Henrik Dalsgaard kan være klar fra nu og indenfor 3 uger - ifølge opgørelse den 24. juni. Helenius, Enevoldsen og Würtz bør alle være i spil i næste uge til en hel kamp. Altså ser det meget lyst ud.
Spillet var ikke, men hvis jeg skal huske tilbage på de mange af vores kampe, som jeg har set i Haderslev, så kommer Sønderjyske altid til en del chancer. Det gjorde de ikke i går. Vi lader altså ikke et dumt mål slippe ind, som kunne have været gift i går.
Det kan godt være, at vi hvis vi skal genvinde mesterskabet, så skal vi vinde selv på en dårlig dag, men at vi ikke taber på en dårlig dag skal nok give os europæisk spil.
Nikolaj Thomsen blev meldt ude i fire uger - det er på tirsdag. Henrik Dalsgaard kan være klar fra nu og indenfor 3 uger - ifølge opgørelse den 24. juni. Helenius, Enevoldsen og Würtz bør alle være i spil i næste uge til en hel kamp. Altså ser det meget lyst ud.
- FlæskeFrank
-
AllanPedersen
- Allstar

Tjaa.. altså det største problem jeg synes vi havde ... det havde intet med helenius at gøre
Det var at vi manglede en kreativ force, uden kusk og jønsson som var de 2 der skabte mest
Vi kom aldrig igennem på midten.. alt blev indlæg ud fra patrick kristensen eller ahlmann..
Og Spalvis og helenius fik intet ud af det, og lidt uretfærdigt virkede som badguys.
Vi skal have nogen til at spille op igennem midten og give dem den i fødderne,.
Det var at vi manglede en kreativ force, uden kusk og jønsson som var de 2 der skabte mest
Vi kom aldrig igennem på midten.. alt blev indlæg ud fra patrick kristensen eller ahlmann..
Og Spalvis og helenius fik intet ud af det, og lidt uretfærdigt virkede som badguys.
Vi skal have nogen til at spille op igennem midten og give dem den i fødderne,.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg sad med nøjagtig samme tanke...Provst i Brovst skrev:Jeg må ikke blive politisk ukorrekt nu...Kristian skrev:Synes du skal se Abernes planet i stedet:-)frederikshavneren skrev:Disco Glen bliver da helt ulidelig at høre på. Midtjyderne spillede en ganske god kamp, de havde den vildskab, hurtighed og gejst som vi fuldstændig manglede.AllanPedersen skrev:Absolut ikke for at være negativ.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fy for satan en lorte tråd. Jeg er glad for at jeg var en af dem der var med til at klappe vores helte ud af banen i Haderslev. Ok start, på trods af spillet fremad banen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
AllanPedersen
- Allstar

De syens selv det var en pis kamp Kasper..
Wurtz og helenius og Thelander og Kuhn twittede og sagde alle det var en lorte kamp de bare skulle glemme
Så kan ikke se hvorfor vi skal lade som om det gik fint.
Wurtz og helenius og Thelander og Kuhn twittede og sagde alle det var en lorte kamp de bare skulle glemme
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Men så er der heller ikke grund til at jokke mere rundt i det, når de implicerede ved godt, at det ikke i orden ?AllanPedersen skrev:De syens selv det var en pis kamp Kasper..
- FlæskeFrank
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Hold nu op med at køre i cirkler. For jer, der ligesom jeg, tager den positive indgang: Hvorfor er det så vigtigt for jer at overbevise Allan om, at han er for negativ? For det vil ikke lykkes for jer. Allan er typen, der først slipper det her, når Würtz og Gaarde banker på hans dør og undskylder personligt... og i øvrigt tilbyder ham favørkurs på aktierne som et plaster på såret.FlæskeFrank skrev:Men så er der heller ikke grund til at jokke mere rundt i det, når de implicerede ved godt, at det ikke i orden ?AllanPedersen skrev:De syens selv det var en pis kamp Kasper..
I er uenige venner - det er OK. Kampen var under niveau! Betyder det at vi er nedrykningskandidater? Nej. Var resultatet acceptabelt? Nej ikke efter min mening, men det afhænger af ambitionsniveauet.
Husk nu: det her er en debat side, ikke en "alle-andre-SKAL-mene-det-samme-som-mig-side".
Videre. Næste kamp.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
-
RufusTheDog
Jeg er også frisk på det bet. Hvad siger du Krelle?Mogens skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).limey skrev:Er det nu virkelig den nye virkelighed?AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.
Hvis du er seriøs, ærlig og du tør, så vil jeg godt sætte en 500-mand på, at han scorer mere end 5 mål?
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Stiltiende accept?RufusTheDog skrev:Jeg er også frisk på det bet. Hvad siger du Krelle?Mogens skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).limey skrev:Er det nu virkelig den nye virkelighed?AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.
Hvis du er seriøs, ærlig og du tør, så vil jeg godt sætte en 500-mand på, at han scorer mere end 5 mål?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14