Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af bonanza » 6. aug 2025, 21:27

Ringeste dommer jeg har set i år.

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 449
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Anubit » 6. aug 2025, 21:27

Der er bare nul linje, er sgu imponerende
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 21:28

R Rosenberg skrev:
6. aug 2025, 21:27
Funky skrev:
6. aug 2025, 21:22
John og Clemmensen kommer til at huske hinanden fra denne kamp, uanset hvordan den ender.

Ej, dommeren er KOMPLET væk. Der bliver hevet tydeligt i armen på Bomholt i et fremløb. Hun er HELT tæt på. Intet. Ingen reaktion.
Jeg synes, hun var helt okay indtil ca 10 minutter før tid. Prisværdigt, at hun ikke dømte de der billige straffe til AaB.
Men så holdt den heller ikke længere.
Nu overså hun lige 2 hænder i ryggen igen. I øvrigt enig, og der var jo heller ikke nogle AaB'ere, som spillede på de små halve straffe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af baresi » 6. aug 2025, 21:28

Straffe
2 hænder i ryggen

Hun er da også helt slukket hende der

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af alithebeast » 6. aug 2025, 21:28

Og så giver to hænder i ryggen ikke et straffe i den anden ende, fordi hun ikke har luft til at løbe op til situationen :|
Hader København!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Dalbjerg » 6. aug 2025, 21:28

Har det fint med at der ikke bliver dømt straffe til os..

Om end jeg stadigvæk tænker at deres var i den tynde ende..

Men han er for længst på vej ned, da de to hænder kommer i ryggem på ham..

Brugeravatar
MF issehoved
2. div
2. div
Indlæg: 173
Tilmeldt: 15. jan 2025, 00:23

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af MF issehoved » 6. aug 2025, 21:29

Vi er i perioder presset tilbage af et hold fra CampoBet 2. Division
Men kan da håbe denne tyske lidelse forsvinder inden vi selv ender i CampoBet 2. Division

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Belwas » 6. aug 2025, 21:30

4 mod 2 på den kontra og vi får ikke engang afsluttet

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Forza » 6. aug 2025, 21:30

bonanza skrev:
6. aug 2025, 21:27
Ringeste dommer jeg har set i år.
Årets dommer 2024. Helt sikkert ikke pga. hendes køn.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Klaus » 6. aug 2025, 21:31

MF issehoved skrev:
6. aug 2025, 21:29
Vi er i perioder presset tilbage af et hold fra CampoBet 2. Division
Men kan da håbe denne tyske lidelse forsvinder inden vi selv ender i CampoBet 2. Division
Fedt at få vendt glæden over et mål til noget negativt

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af alithebeast » 6. aug 2025, 21:32

Forza skrev:
6. aug 2025, 21:30
bonanza skrev:
6. aug 2025, 21:27
Ringeste dommer jeg har set i år.
Årets dommer 2024. Helt sikkert ikke pga. hendes køn.
I hvilken liga var hun årets dommer?
Hader København!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af R Rosenberg » 6. aug 2025, 21:32

Oprop: Dét var en stærk redning af Müller.
Ædruelighedens stemme

Bombommelom
2. div
2. div
Indlæg: 151
Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
Favoritspiller: Kosten

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Bombommelom » 6. aug 2025, 21:34

alithebeast skrev:
6. aug 2025, 21:32
Forza skrev:
6. aug 2025, 21:30
bonanza skrev:
6. aug 2025, 21:27
Ringeste dommer jeg har set i år.
Årets dommer 2024. Helt sikkert ikke pga. hendes køn.
I hvilken liga var hun årets dommer?
I samtlige ligaer... Oy vey!
https://da.wikipedia.org/wiki/%C3%85ret ... _i_Danmark

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Hanga » 6. aug 2025, 21:35

Tak AaB, endelig en sejr! Lad os håbe det løfter moralen lidt.

Lige ved at gå galt til sidst naturligvis men også på tide vi får lidt stolpe ind.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af KongGulerod » 6. aug 2025, 21:35

Det holdt hårdt. Det her hold mangler forstærkninger OG selvtillid. Vi falder fuldstændig sammen og stopper med at spille så snart vi er foran.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Dalbjerg » 6. aug 2025, 21:36

Fedt at se Clemmensen og John lade tøsefnidder være tøsefnidder når kampen er fløjtet af..

Clemmensen dybt latterlig at se på ved deres straffe og flere situationer..

Numsebums
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14. jul 2025, 15:11
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Numsebums » 6. aug 2025, 21:36

alithebeast skrev:
6. aug 2025, 21:32
Forza skrev:
6. aug 2025, 21:30
bonanza skrev:
6. aug 2025, 21:27
Ringeste dommer jeg har set i år.
Årets dommer 2024. Helt sikkert ikke pga. hendes køn.
I hvilken liga var hun årets dommer?
I den grønlandske 4. Division

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af jens fup » 6. aug 2025, 21:36

Bombommelom skrev:
6. aug 2025, 21:34
alithebeast skrev:
6. aug 2025, 21:32
Forza skrev:
6. aug 2025, 21:30
bonanza skrev:
6. aug 2025, 21:27
Ringeste dommer jeg har set i år.
Årets dommer 2024. Helt sikkert ikke pga. hendes køn.
I hvilken liga var hun årets dommer?
I samtlige ligaer... Oy vey!
https://da.wikipedia.org/wiki/%C3%85ret ... _i_Danmark
Jeg har det fra en kammerat at det er en vandrepokal. Det handler ikke om kvalitet men om at alle skal have prisen på et eller andet tidspunkt - sådan lidt Oprah: DU får prisen som årets dommer... og DU får prisen.... og DU får den osse...
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af RufusTheDog » 6. aug 2025, 21:37

Smukt at se spillerne fejre en hårdt tiltrængt sejr foran Danmarks mest hårdtprøvede fans 💪🏻
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af alithebeast » 6. aug 2025, 21:38

Bombommelom skrev:
6. aug 2025, 21:34
alithebeast skrev:
6. aug 2025, 21:32
Forza skrev:
6. aug 2025, 21:30
bonanza skrev:
6. aug 2025, 21:27
Ringeste dommer jeg har set i år.
Årets dommer 2024. Helt sikkert ikke pga. hendes køn.
I hvilken liga var hun årets dommer?
I samtlige ligaer... Oy vey!
https://da.wikipedia.org/wiki/%C3%85ret ... _i_Danmark
Hold kæft jeg elsker den her parallelverden, hvor korrekthed er vigtigere end formåen :cool:
Hader København!

Besvar