Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Kasper » 6. aug 2025, 21:39

Jeg elsker pokalfodbold!

Forhåbentlig kan det her give vores unge gutter et selvtillids boost!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Buzz Killington » 6. aug 2025, 21:40

Pis, så fik Vendsyssel brudt vores ellers flotte stime på to uafgjorte i træk.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af baresi » 6. aug 2025, 21:40

Altså bevares han er ikke superliga klar
Men der kommer mere og mere fra kelvin John af positiv karakter
Tror også han kunne komme på en kant.
Der er nogle gode ting i ham.
Og han er sgu ikke ked af at arbejde retur selv som 9er.
Han bruger sgu sig selv op.
Fed type

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3184
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af troelsh » 6. aug 2025, 21:41

Første sejr i en betydende kamp i fem måneder, lad os håbe det er et vendepunkt.

Der var egentlig fine momenter i spillet de første 2/3 af kampen, derefter blev det en slåskamp, anført af voldsmanden Lasse Steffensen og dommeren var så ringe man nærmest savnede Mads Kristoffer.

John er altså en finurlig spiller, sparker tre op til pølsevognen og derefter et lækkert mål, han skal spille på kanten i stedet for Ross.

Noel synes jeg aldrig er vendt tilbage efter sin skade, han sejler rundt dernede, konstant farligt når han er involveret.

Bombommelom
2. div
2. div
Indlæg: 151
Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
Favoritspiller: Kosten

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Bombommelom » 6. aug 2025, 21:41

baresi skrev:
6. aug 2025, 21:40
Altså bevares han er ikke superliga klar
Men der kommer mere og mere fra kelvin John af positiv karakter
Tror også han kunne komme på en kant.
Der er nogle gode ting i ham.
Og han er sgu ikke ked af at arbejde retur selv som 9er.
Han bruger sgu sig selv op.
Fed type
Helt enig, han var ubetinget kampens lyspunkt.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Gentleman Finn » 6. aug 2025, 21:43

Ja de prøver vel at få flere kvinder ind som dommere, men det var en skidt indsats af hende, der bidrog til at vi fik 30 minutter mere i benene.

Men i det mindste fik vi hevet sejren hjem i overtiden. Men typisk pokalkamp

Brugeravatar
Kallerhauge
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
Geografisk sted: 9982 Ålbæk

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Kallerhauge » 6. aug 2025, 21:49

troelsh skrev:
6. aug 2025, 21:41
Første sejr i en betydende kamp i fem måneder, lad os håbe det er et vendepunkt.

Der var egentlig fine momenter i spillet de første 2/3 af kampen, derefter blev det en slåskamp, anført af voldsmanden Lasse Steffensen og dommeren var så ringe man nærmest savnede Mads Kristoffer.

John er altså en finurlig spiller, sparker tre op til pølsevognen og derefter et lækkert mål, han skal spille på kanten i stedet for Ross.

Noel synes jeg aldrig er vendt tilbage efter sin skade, han sejler rundt dernede, konstant farligt når han er involveret.
Officielt tæller det vel ikke som en sejr. De vandt ikke i ordinær tid.

Hybris
2. div
2. div
Indlæg: 180
Tilmeldt: 31. mar 2019, 14:48

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Hybris » 6. aug 2025, 21:51

Buzz Killington skrev:
6. aug 2025, 21:40
Pis, så fik Vendsyssel brudt vores ellers flotte stime på to uafgjorte i træk.
Og så alligevel ikke ;-)

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af haghdk » 6. aug 2025, 21:55

Kallerhauge skrev:
6. aug 2025, 21:49
troelsh skrev:
6. aug 2025, 21:41
Første sejr i en betydende kamp i fem måneder, lad os håbe det er et vendepunkt.

Der var egentlig fine momenter i spillet de første 2/3 af kampen, derefter blev det en slåskamp, anført af voldsmanden Lasse Steffensen og dommeren var så ringe man nærmest savnede Mads Kristoffer.

John er altså en finurlig spiller, sparker tre op til pølsevognen og derefter et lækkert mål, han skal spille på kanten i stedet for Ross.

Noel synes jeg aldrig er vendt tilbage efter sin skade, han sejler rundt dernede, konstant farligt når han er involveret.
Officielt tæller det vel ikke som en sejr. De vandt ikke i ordinær tid.
Teoretisk set korrekt, men så laver man også selv hullerne i den ellers fine ost.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 21:58

Dalbjerg skrev:
6. aug 2025, 21:36
Fedt at se Clemmensen og John lade tøsefnidder være tøsefnidder når kampen er fløjtet af..

Clemmensen dybt latterlig at se på ved deres straffe og flere situationer..
Enig. Det blev en rigtig pokal-kamp.

Jeg så dog ikke helt den samme forbrødring med Lasse Steffensen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 22:03

Gentleman Finn skrev:
6. aug 2025, 21:43
Ja de prøver vel at få flere kvinder ind som dommere, men det var en skidt indsats af hende, der bidrog til at vi fik 30 minutter mere i benene.

Men i det mindste fik vi hevet sejren hjem i overtiden. Men typisk pokalkamp
Skal man finde et eller andet forsvar for hende, så var hun vel heller ikke særligt godt hjulpet af sine kolleger på sidelinierne.
Nej, det holder ikke helt. Jøsses det var en dårlig præstation af Danmarks bedste dommer 2024.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af KongGulerod » 6. aug 2025, 22:04

Funky skrev:
6. aug 2025, 21:58
Dalbjerg skrev:
6. aug 2025, 21:36
Fedt at se Clemmensen og John lade tøsefnidder være tøsefnidder når kampen er fløjtet af..

Clemmensen dybt latterlig at se på ved deres straffe og flere situationer..
Enig. Det blev en rigtig pokal-kamp.

Jeg så dog ikke helt den samme forbrødring med Lasse Steffensen.
Forståeligt. Den må noteres og så betales tilbage på et senere tidspunkt. Med renter.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Gentleman Finn » 6. aug 2025, 22:05

Vi havde jo vundet i ordinær hvis ikke det var for det klovneri af dommeren til sidst. Uanset er det da rart at de tog den i forlænget. Der var godt for John at blive matchvinder.

Vi har mange talenter, som vi ikke ved hvordan vil udvikle sig endnu som sæsonen skrider frem. Men vi skal have et par stærkere spillere de kan læne sig op af

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Brodernumsi » 6. aug 2025, 22:22

Funky skrev:
6. aug 2025, 21:19
Hajen skrev:
6. aug 2025, 21:18
Læg lige mærke til dommerens position, og hvor hun kigger hen, da Steffensen helt tydeligt nikker en skalle.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/poka ... -en-skalle
Ja hun står og kigger på det?
Vildt du kan se det, når hun har ryggen til. Jeg tror, hun kigger ned mod Müller, for at få sat spillet i gang.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 22:30

Brodernumsi skrev:
6. aug 2025, 22:22
Funky skrev:
6. aug 2025, 21:19
Hajen skrev:
6. aug 2025, 21:18
Læg lige mærke til dommerens position, og hvor hun kigger hen, da Steffensen helt tydeligt nikker en skalle.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/poka ... -en-skalle
Ja hun står og kigger på det?
Vildt du kan se det, når hun har ryggen til. Jeg tror, hun kigger ned mod Müller, for at få sat spillet i gang.
Fair nok, så skal hendes hjælpedommere jo - hjælpe hende. Der er altså ikke alverden undskyldninger, og det var så bare en blandt flere episoder fra 80 minutter og frem, hvor hun og resten af dommer-teamet ikke gør det særligt godt. Pænt sagt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af RufusTheDog » 6. aug 2025, 22:31

I er simpelthen for vilde 😂
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Kristian » 6. aug 2025, 22:34

:aabfan: Dejlig sejr :aabfan:

Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.

Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 22:39

Kristian skrev:
6. aug 2025, 22:34
:aabfan: Dejlig sejr :aabfan:

Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.

Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.
Ja, han fungerer ret godt i den rolle, han har på holdet lige nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kallerhauge
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
Geografisk sted: 9982 Ålbæk

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Kallerhauge » 6. aug 2025, 23:19

Kristian skrev:
6. aug 2025, 22:34
:aabfan: Dejlig sejr :aabfan:

Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.

Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.
Han er ikke i nærheden af at have Superliga niveau. Han får det heller aldrig. Han skulle have scoret 3 i dag. Målet er mere en tilfældighed end noget andet.

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af KongGulerod » 6. aug 2025, 23:25

Kallerhauge skrev:
6. aug 2025, 23:19
Kristian skrev:
6. aug 2025, 22:34
:aabfan: Dejlig sejr :aabfan:

Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.

Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.
Han er ikke i nærheden af at have Superliga niveau. Han får det heller aldrig. Han skulle have scoret 3 i dag. Målet er mere en tilfældighed end noget andet.
Selvtillid kan gøre underværker for en angriber. Det er set før. Jeg tror godt han kan score et tocifret antal mål for os i den her sæson.

Besvar