Helt fint. Tak for svaret.Kunji skrev: ↑20. okt 2024, 14:04Jeg kan ikke give detaljerne om, hvor de var uenige, for det har jeg ganske enkelt ikke fået fortalt. Jeg har blot fået refereret en samtale, hvor Figo over for en mindre gruppe har omtalt tyskerne så nedladende (fagligt), at enten så har vi fået en talentløs ejergruppe, som intet aner om talentudvikling, eller også har Figo en enorm bitterhed over at være blevet kørt ud på et sidespor i AaB, hvilket medførte en opsigelse (den ene eller den anden vej).jonas386 skrev: ↑20. okt 2024, 13:55Det er da også mit indtryk, at der var tale om en gensidig interesse i at ophæve samarbejdet. Jeg har aldrig tolket det som en fyring på gråt papir. Hvad der så konkret ligger bag ved jeg ikke, men måske du vil uddybe lidt ift. forskellene? Hvad ville tyskerne gøre anderledes, som Larsen ikke kunne acceptere? Rekruttering? Personale? Træningsmetoder? Ikke at du skal referere konkrete samtaler eller andet.Kunji skrev: ↑20. okt 2024, 13:50Baseret på den måde Figo har omtalt ledelsen efterfølgende (ikke i pressen), så var det helt rigtigt at sige farvel. Han havde ingen interesse i at ændre på den måde, man gjorde tingene i hans butik, og han havde/har ingen respekt for det SSE22 kommer med.
Så kan man jo så være i den ene eller anden lejr, og vinderen har altid ret og det der.
Men det er da ærgerligt at høre en AaB-mand ikke kunne se sig selv i den vej tyskerne har valgt at gå.
Det er ærgerligt at høre.