Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
De Fem
- Landshold

Since skrev:Er der nogen der har set den julehilsen Spalvis sender i extra bladet?
God bedring. Møzz. Gaarde.
PS det kunne have været fedt hvis du spillede det sidste halve år. Vi manglede lidt de 5-7 mål.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Hvis det er rigtigt, hvad Spalvis siger, synes jeg sgu også det er tyndt af Gaarde ikke at sende et skulderklap mod Lissabon. Jeg troede, han havde sans for den slags, men det ligger åbenbart mere til Kent Nielsen.
Det er heldigvis ikke for sent, så jeg håber da, at Gaarde i anledning af julen sender en SMS. Om ikke andet så for at holde forbindelsen og den gode stemning. Det kunne jo være, at Spalvis en dag blev opgivet i Portugal og søgte mod superligaen igen, og så ville det sgu være ærgerligt at se ham score sine mål mod AaB og ikke for AaB.
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
De Fem skrev:Since skrev:Er der nogen der har set den julehilsen Spalvis sender i extra bladet?
God bedring. Møzz. Gaarde.
PS det kunne have været fedt hvis du spillede det sidste halve år. Vi manglede lidt de 5-7 mål.
haha, ja den er lidt sjov.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6463657
Anyway, kæmpe krammer herfra. God vind fremover.
Bienvenu Bassogog!
-
AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
sulakvelidze skrev:Hvis det er rigtigt, hvad Spalvis siger, synes jeg sgu også det er tyndt af Gaarde ikke at sende et skulderklap mod Lissabon. Jeg troede, han havde sans for den slags, men det ligger åbenbart mere til Kent Nielsen.
Det er heldigvis ikke for sent, så jeg håber da, at Gaarde i anledning af julen sender en SMS. Om ikke andet så for at holde forbindelsen og den gode stemning. Det kunne jo være, at Spalvis en dag blev opgivet i Portugal og søgte mod superligaen igen, og så ville det sgu være ærgerligt at se ham score sine mål mod AaB og ikke for AaB.
Forhåbentligt kommer det aldrig til at ske, at AaB henter en spiller med to korsbåndsskader - én i hvert knæ - som historik. Og det ville da være fuldstændig vanvittigt at tage en sådan chance med en spiller, som hævede løn hos os et halvt år, mens han gav os fingeren. Lad bare onkel Kent få ham.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
Funky
- Allstar

Manglende format ikke at sende manden en go' bedring-hilsen, uanset hvor Spalvis ellers kommer til at spille i sin karriere. Længere er den ikke. Øv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jonas386
- Allstar

Funky skrev:Manglende format ikke at sende manden en go' bedring-hilsen, uanset hvor Spalvis ellers kommer til at spille i sin karriere. Længere er den ikke. Øv.
Hvorfor? Manden havde efter eget udsagn hovedet i Lissabon det sidste halve år, selvom vi faktisk lå rigtig godt til først mht mesterskab, og senere medaljer og Europa.
-
Funky
- Allstar

jonas386 skrev:Funky skrev:Manglende format ikke at sende manden en go' bedring-hilsen, uanset hvor Spalvis ellers kommer til at spille i sin karriere. Længere er den ikke. Øv.
Hvorfor? Manden havde efter eget udsagn hovedet i Lissabon det sidste halve år, selvom vi faktisk lå rigtig godt til først mht mesterskab, og senere medaljer og Europa.
Fordi Gaarde og Kent gentagne gange også forsvarede ham, ganske fornuftigt, imens han var her. Men når han er væk, så er han pludselig en fæl kal? At hænge ham så meget op på det dårlige forår, og på en eller anden måde blackliste ham så man ikke engang kan være stor nok til at sende ham en bette go' bedring-hilsen, det er dælme at gå i små sko. Jeg håber heller ikke på, det er tilfældet. Hvis Gaarde vil vise det format, jeg ville forvente af en leder i AaB, så melder han ud, at det bare er en forglemmelse, og ringer til Spalvis, og slut så med det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
jonas386 skrev:Funky skrev:Manglende format ikke at sende manden en go' bedring-hilsen, uanset hvor Spalvis ellers kommer til at spille i sin karriere. Længere er den ikke. Øv.
Fordi man behandler mennekser ordenligt, særligt unge mennesker - også selvom de skulle træde lidt ved siden af. Jeg er sikker på det er en svipser. Det kan ske.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Pastorius skrev:jonas386 skrev:Funky skrev:Manglende format ikke at sende manden en go' bedring-hilsen, uanset hvor Spalvis ellers kommer til at spille i sin karriere. Længere er den ikke. Øv.
Fordi man behandler mennekser ordenligt, særligt unge mennesker - også selvom de skulle træde lidt ved siden af. Jeg er sikker på det er en svipser. Det kan ske.
Enig. Selvfølgelig skulle han have haft en god bedring-hilsen. Det burde være en helt fast del af politikken i den slags situationer.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Pastorius skrev:jonas386 skrev:Funky skrev:Manglende format ikke at sende manden en go' bedring-hilsen, uanset hvor Spalvis ellers kommer til at spille i sin karriere. Længere er den ikke. Øv.
Nu skete Spalvis' uheld vel også mens der var ferie i AaB, så det kan måske være en del af forklaringen. Men enig, selvfølgelig burde man da sende en hilsen afsted. Mon ikke man gør det nu, det ville i hvert fald harmonere meget dårligt med den måde man plejer at skilles med spillere, hvis det er bevidst.
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Selvfølgelig skulle vi have sendt en opmuntrende besked til Spalvis, men jeg forstår ikke hvorfor Spalvis skal lange ud efter os på den måde. Især ikke med den exit han lavede i klubben, hvilket han jo også har indrømmet var på baggrund af manglende motivation. Hvad med at takke os i stedet, for at have givet ham det gennembrud, der sikrede ham et fantastisk skifte. Vi havde et fremragende samarbejde som begge fik enormt udbytte af, hvorfor sværte det til nu?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
AaB 85 95 99 08 skrev:sulakvelidze skrev:Hvis det er rigtigt, hvad Spalvis siger, synes jeg sgu også det er tyndt af Gaarde ikke at sende et skulderklap mod Lissabon. Jeg troede, han havde sans for den slags, men det ligger åbenbart mere til Kent Nielsen.
Forhåbentligt kommer det aldrig til at ske, at AaB henter en spiller med to korsbåndsskader - én i hvert knæ - som historik. Og det ville da være fuldstændig vanvittigt at tage en sådan chance med en spiller, som hævede løn hos os et halvt år, mens han gav os fingeren. Lad bare onkel Kent få ham.
Nu gider jeg ikke starte en debat, om AaB skal hente Spalvis eller ej. Men skulle muligheden en dag blive aktuel, stoler jeg mere på en lægefaglig vurdering af mandens knæ end på dit ellers helt sikkert meget, meget objektive vurdering af enhver handling foretaget af AaB's til enhver tid siddende sportschef.
-
Breezer
- 2. div

TV2 play har lavet en dokumentar om Jimmy Nielsen, og hans liv i USA.
-
jonas386
- Allstar

Jeg vil iøvrigt pointere at det ikke er fordi jeg mener AaB IKKE burde have sendt en hilsen. Jeg forstår bare ikke kritikken.
-
Steve-Dave
- Landshold

Så vidt jeg husker, har Thomsen og Dalsgård også været skadet for nyligt. Muligvis døjede Rolf Toft også med en forstrækning. Ikke karrieretruende skader, men alligevel, man ved jo aldrig, om der går stafylokokker i skidtet. Kan nogen be- eller afkræfte, at de har modtaget en SMS fra AaB?
Mvh Den Bekymrede.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg synes vi skal se om vi kan lave en statistik over hvor mange tidligere spillere i AaB der har fået en SMS fra klubben indenfor det første halve år efter skiftet. Og hvem i klubben der gar sendt den. Derefter sammenligne med de andre klubber i superligaen og så konstatere derfra om AaB er en lorte-klub eller ej. Jeg er ret sikker på at det var fremme i medierne at Ulrik Moseby fik et brev (det var før mobil-telefonens tid) fra OB efter han stoppede men derudover er det uudforsket område.
Sæt igang.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
AaB burde sende en sms og beklage sig, hver gang Claus Steinlein udtaler sig. Taletidskortet er vel opbrugt, hvis de sender en sms, hver gang Kent taber eller KEP har en hjerneblødning på banen...
- FlæskeFrank
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg spillede i Lindholm da jeg måtte indstille min gloværdige serie 4 karriere, pga. en korsbånskade. Der modtog jeg hverken brev eller sms fra St. Restrup IF, selvom jeg har spillet derude i næsten 20 år... Jeg er nu pludselig meget skuffet!
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Prøvnuligeoghørher...
AaB vil gerne være klubben der tager sig af talenter, og gerne vil lokke gode spillere til på andre parametre end pris.
Hvis det skal lykkes er man nødt til at optimere på andre parametre, så som klubånd, talentpleje etc.
Det at følge med i sine tidligere spilleres gøren og laden er ikke kun et signal til spilleren selv, men til alle vores omgivelser.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert