Fair nok. Men 10 mål i 1. Division er vel ikke lige med at man har superliga niveau.KongGulerod skrev: ↑6. aug 2025, 23:25Selvtillid kan gøre underværker for en angriber. Det er set før. Jeg tror godt han kan score et tocifret antal mål for os i den her sæson.Kallerhauge skrev: ↑6. aug 2025, 23:19Han er ikke i nærheden af at have Superliga niveau. Han får det heller aldrig. Han skulle have scoret 3 i dag. Målet er mere en tilfældighed end noget andet.Kristian skrev: ↑6. aug 2025, 22:34Dejlig sejr
![]()
Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.
Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.
Pokalkamp Vendsyssel - AaB
- Kallerhauge
- 2. div

- Geografisk sted: 9982 Ålbæk
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Vi ved vel ikke, om han har superliganiveau, før vi er vendt tilbage, og han får den samme chance for at vise sig frem dér, som han nu ser ud til at få i 1. Division. For nærværende handler det om at vinde en masse kampe, hvor vi befinder os, og det ser John ud til at kunne hjælpe os med.Kallerhauge skrev: ↑6. aug 2025, 23:27Fair nok. Men 10 mål i 1. Division er vel ikke lige med at man har superliga niveau.KongGulerod skrev: ↑6. aug 2025, 23:25Selvtillid kan gøre underværker for en angriber. Det er set før. Jeg tror godt han kan score et tocifret antal mål for os i den her sæson.Kallerhauge skrev: ↑6. aug 2025, 23:19Han er ikke i nærheden af at have Superliga niveau. Han får det heller aldrig. Han skulle have scoret 3 i dag. Målet er mere en tilfældighed end noget andet.Kristian skrev: ↑6. aug 2025, 22:34Dejlig sejr
![]()
Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.
Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Og sker der ikke snart noget voldsomt drastisk fra enten tyskerne eller (forhåbentlig) et ejerskifte, finder vi heller ikke ud af det, for så sidder John i en gyngestol i Tanzania med en god pibe tobak og kigger på sine børnebørn til den tid.Funky skrev: ↑6. aug 2025, 23:33Vi ved vel ikke, om han har superliganiveau, før vi er vendt tilbage, og han får den samme chance for at vise sig frem dér, som han nu ser ud til at få i 1. Division. For nærværende handler det om at vinde en masse kampe, hvor vi befinder os, og det ser John ud til at kunne hjælpe os med.Kallerhauge skrev: ↑6. aug 2025, 23:27Fair nok. Men 10 mål i 1. Division er vel ikke lige med at man har superliga niveau.KongGulerod skrev: ↑6. aug 2025, 23:25Selvtillid kan gøre underværker for en angriber. Det er set før. Jeg tror godt han kan score et tocifret antal mål for os i den her sæson.Kallerhauge skrev: ↑6. aug 2025, 23:19Han er ikke i nærheden af at have Superliga niveau. Han får det heller aldrig. Han skulle have scoret 3 i dag. Målet er mere en tilfældighed end noget andet.Kristian skrev: ↑6. aug 2025, 22:34Dejlig sejr
![]()
Ædruelighedens stemme
Hvis vi skal forsvare hende, så tror jeg ikke, at det er hende der dømmer straffesparket..Funky skrev: ↑6. aug 2025, 22:03Skal man finde et eller andet forsvar for hende, så var hun vel heller ikke særligt godt hjulpet af sine kolleger på sidelinierne.Gentleman Finn skrev: ↑6. aug 2025, 21:43Ja de prøver vel at få flere kvinder ind som dommere, men det var en skidt indsats af hende, der bidrog til at vi fik 30 minutter mere i benene.
Men i det mindste fik vi hevet sejren hjem i overtiden. Men typisk pokalkamp
Nej, det holder ikke helt. Jøsses det var en dårlig præstation af Danmarks bedste dommer 2024.
Og hvis linjedommeren kalder den til hende, så tror jeg sgu ikke en ung dommer ignorer det, fordi den skal så forklares til udvikleren bagefter..
Så er der det røde kort.. Jamen det må ikke misse.. Men det gjorde og gør det jo gang på gang uden VAR.. Og ved godt folk siger hun står og kigger på det, men nej bare fordi hendes hoved vender i den retning, så ser hun på noget andet.. F. Eks. bolden som blev sparket af sted..
Så at hun ikke ser det, ja det er jo lige så slemt som ingen af de andre ser det..
Jeg prøver ikke at forsvare hende her..
Hun var på alt for dybt vand, og det vidste man jo godt ville ske, men det var jo bare (nu taler jeg som dommerforeningen) en 1 runde kamp, så god erfaring og så pyt med kampen..
Den store fejl og den potentielle fejl kan forklares i min optik..
Og så er vi vel tilbage ved, at resten af kampen bare havde en dårlig linje og det stak af fra hende..
Det kommer vi også til at se mange gange endnu i 1 DIV.. Så meget kan jeg da huske fra sidste gang og dommerne..
Ringe dommer indsats.. Men det måtte forventes..
Det røde kort straffes forhåbentlig hårdt.. Det der kan disciplinærudvalget ikke lige vende det blinde øje til!!
Til nye brugere - reglerne herinde er:
Når en mandlig dommer laver en fejl, er det fordi han er idiot.
Når en kvindelig dommer laver en fejl, er det fordi hun er kvinde.
Når Kelvin John laver en fejl, er det fordi han er træt.
Når Oliver Ross laver en fejl, er det fordi han er den dårligste fodboldspiller nogensinde (og det er så velset, lige at svine ham til)
Når en mandlig dommer laver en fejl, er det fordi han er idiot.
Når en kvindelig dommer laver en fejl, er det fordi hun er kvinde.
Når Kelvin John laver en fejl, er det fordi han er træt.
Når Oliver Ross laver en fejl, er det fordi han er den dårligste fodboldspiller nogensinde (og det er så velset, lige at svine ham til)
Legaliser pyro!
Dagen derpå synes jeg, Ydesen er lige hård nok i sin kommentar til kampen, som han kalder et nyt sportsligt lavpunkt. Det synes jeg ikke, det var. Det var en nærmest klassisk pokalkamp, hvor niveauerne mellem holdene udlignes, de store er på udebane, dommeren mister endda grebet om kampen, og så bliver det et hundeslagsmål uden den store æstetik, hvor al psykologien i for AaB’s vedkommende ikke at have vundet en rigtig kamp i 5 måneder kunne udfolde sig. Men jeg synes ikke, kampen afslørede nogle nye svagheder i holdet - de velkendte viste sig bare bare igen - og der var også ting, som begyndte at blive bygget på. Vigtigst var, at fodbold også (og i høj grad) er et psykologisk spil, hvor AaB’erne altså formåede at overvinde al modgangen i slutningen af kampen, holde hovederne kolde, og så gå ud til overtiden og sætte nok sammen til at vinde. Jeg tænker, det havde været nemt for holdet at smuldre helt i den situation - men det gjorde de ikke.
Så kom igen, Ydesen. Det var lige en sort nok kommentar.
Enig, jeg synes faktisk der var spillemæssig fremgang inden det blev til et hundeslagsmål.Funky skrev: ↑7. aug 2025, 08:01Dagen derpå synes jeg, Ydesen er lige hård nok i sin kommentar til kampen, som han kalder et nyt sportsligt lavpunkt. Det synes jeg ikke, det var. Det var en nærmest klassisk pokalkamp, hvor niveauerne mellem holdene udlignes, de store er på udebane, dommeren mister endda grebet om kampen, og så bliver det et hundeslagsmål uden den store æstetik, hvor al psykologien i for AaB’s vedkommende ikke at have vundet en rigtig kamp i 5 måneder kunne udfolde sig. Men jeg synes ikke, kampen afslørede nogle nye svagheder i holdet - de velkendte viste sig bare bare igen - og der var også ting, som begyndte at blive bygget på. Vigtigst var, at fodbold også (og i høj grad) er et psykologisk spil, hvor AaB’erne altså formåede at overvinde al modgangen i slutningen af kampen, holde hovederne kolde, og så gå ud til overtiden og sætte nok sammen til at vinde. Jeg tænker, det havde været nemt for holdet at smuldre helt i den situation - men det gjorde de ikke.
Men det er jo tydeligt for enhver vi mangler kvalitet i truppen, det kan jo ikke ændres fra trænerstolen, så må vi bare håbe SSE tillader der bliver geninvesteret i truppen
Dejligt med en sejr.
Jeg mener der var fremgang at spore, der er lidt flere relationer på holdet nu. Müller stod rigtig godt, Kallesøe lignede en klar forstærkning defensivt, Bomholt var mere med i spillet, Håpness igen alt det, som Jimenez ikke er. Børsting knokler og vinder så mange bolde. John er en trussel, som modstanderne må tage alvorligt.
Vi kommer helt sikkert ikke til at rykke op denne sæson, nærmest tværtimod skal vi være glad for at komme i top 6.
Så er der alt det udenfor banen med ejerskab, økonomi mm. Her ligger den langsigtede løsning begravet.
Jeg mener der var fremgang at spore, der er lidt flere relationer på holdet nu. Müller stod rigtig godt, Kallesøe lignede en klar forstærkning defensivt, Bomholt var mere med i spillet, Håpness igen alt det, som Jimenez ikke er. Børsting knokler og vinder så mange bolde. John er en trussel, som modstanderne må tage alvorligt.
Vi kommer helt sikkert ikke til at rykke op denne sæson, nærmest tværtimod skal vi være glad for at komme i top 6.
Så er der alt det udenfor banen med ejerskab, økonomi mm. Her ligger den langsigtede løsning begravet.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg synes han er meget fair.Funky skrev: ↑7. aug 2025, 08:01Dagen derpå synes jeg, Ydesen er lige hård nok i sin kommentar til kampen, som han kalder et nyt sportsligt lavpunkt. Det synes jeg ikke, det var. Det var en nærmest klassisk pokalkamp, hvor niveauerne mellem holdene udlignes, de store er på udebane, dommeren mister endda grebet om kampen, og så bliver det et hundeslagsmål uden den store æstetik, hvor al psykologien i for AaB’s vedkommende ikke at have vundet en rigtig kamp i 5 måneder kunne udfolde sig. Men jeg synes ikke, kampen afslørede nogle nye svagheder i holdet - de velkendte viste sig bare bare igen - og der var også ting, som begyndte at blive bygget på. Vigtigst var, at fodbold også (og i høj grad) er et psykologisk spil, hvor AaB’erne altså formåede at overvinde al modgangen i slutningen af kampen, holde hovederne kolde, og så gå ud til overtiden og sætte nok sammen til at vinde. Jeg tænker, det havde været nemt for holdet at smuldre helt i den situation - men det gjorde de ikke.
Forhåbentlig kan sejren give et tiltrængt boost til selvtillidskontoen, men det er ret tydeligt at der mangler kvalitet. Det er utroligt, at se hvor store problemer AaB har med bolden på den sidste tredjedel. Der er alt for mange der overhovedet ikke har niveauet.
Jeg kan ikke min vildeste fantasi forestille mig at de huller i truppen bliver lukket. Meget ærgeligt, det er ellers spændende med Steffen Højer.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Meget enig i jeres analyser, og tænker også, at AaB i sin nuværende forfatning, naturligt nok, har særdeles svært at åbne en modstander op, som står med 11 mand nede omkring eget straffesparksfelt, som de gjorde i 1. halvleg. Som vi så, var det meget uskønt at se på.troelsh skrev: ↑7. aug 2025, 08:30Enig, jeg synes faktisk der var spillemæssig fremgang inden det blev til et hundeslagsmål.Funky skrev: ↑7. aug 2025, 08:01Dagen derpå synes jeg, Ydesen er lige hård nok i sin kommentar til kampen, som han kalder et nyt sportsligt lavpunkt. Det synes jeg ikke, det var. Det var en nærmest klassisk pokalkamp, hvor niveauerne mellem holdene udlignes, de store er på udebane, dommeren mister endda grebet om kampen, og så bliver det et hundeslagsmål uden den store æstetik, hvor al psykologien i for AaB’s vedkommende ikke at have vundet en rigtig kamp i 5 måneder kunne udfolde sig. Men jeg synes ikke, kampen afslørede nogle nye svagheder i holdet - de velkendte viste sig bare bare igen - og der var også ting, som begyndte at blive bygget på. Vigtigst var, at fodbold også (og i høj grad) er et psykologisk spil, hvor AaB’erne altså formåede at overvinde al modgangen i slutningen af kampen, holde hovederne kolde, og så gå ud til overtiden og sætte nok sammen til at vinde. Jeg tænker, det havde været nemt for holdet at smuldre helt i den situation - men det gjorde de ikke.
Men det er jo tydeligt for enhver vi mangler kvalitet i truppen, det kan jo ikke ændres fra trænerstolen, så må vi bare håbe SSE tillader der bliver geninvesteret i truppen
Så jeg er alligvel ikke så bekymret. Synes defensiven så OK kittet ud, selvom personlige fejl bliver ved med at snige sig ind.
Hvis Müller-Kallesøe-Makolli-Pudel-Nielsen fik 10 kampe i streg, så tror jeg egentlig nok det kunne udvikle sig til et fint 1. divisionsforsvar.
Jeg er egentlig mere bekymret for offensiven. Her er Kelvin John pt. den eneste streng at spille på. Ross er helt off og Bomholt kommer stadigvæk med for lidt.
Helenius og Seydel virker meget langt fra at være klar igen, og man tvivler efterhånden på, at de får kampe her i efteråret.
Jeg mener derfor prioriteten bør være at hente 1. rutineret forsvar, 1. kreativ kant og 1. dygtig boksangriber.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Min oplevelse efter at have sovet på det, at holdet var faktisk rimelig solidt.
Müller pointgivende. Holdet falder i niveau, da Børsting går ud - ergo han var den rutine, som vi søgte. Makolli bliver rigtig god. Pudel dirigerede Makolli ( da han var klar til en svinestreg) - erfaringsmand. John er bare en Søren Glad klon. På godt og ondt. Marc Nielsen gør en solid venstreback. Håpness er bare et godt køb.
Müller pointgivende. Holdet falder i niveau, da Børsting går ud - ergo han var den rutine, som vi søgte. Makolli bliver rigtig god. Pudel dirigerede Makolli ( da han var klar til en svinestreg) - erfaringsmand. John er bare en Søren Glad klon. På godt og ondt. Marc Nielsen gør en solid venstreback. Håpness er bare et godt køb.
- FlæskeFrank
Enig i alle punkter. Du peger på to ting, jeg også gerne vil fremhæve:FlæskeFrank skrev: ↑7. aug 2025, 09:24Min oplevelse efter at have sovet på det, at holdet var faktisk rimelig solidt.
1- Pudel, som tager ansvar og taler Makolli ned, da han (forståeligt) er ved at brænde helt sammen og ligner en, der skal ud og jagte en hævn. Det er lederskab, og det havde jeg ikke set eks. Bomholt gøre, selv om han er i anførergruppen.
2- Marc Nielsen, igen involveret i en scoring. Jeg håber ikke på, det er ham, man vil erstatte med et indkøb.
Jeg er sgu spændt på, hvem der skal spille ved siden af det forventede indkøb af en erfaren central forsvarsspiller. Pudel eller Makolli?
-
R Rosenberg
- Allstar

Det bør vel være Makolli. Der er mere udviklingspotentiale i ham, som jeg ser det.Funky skrev: ↑7. aug 2025, 09:37Enig i alle punkter. Du peger på to ting, jeg også gerne vil fremhæve:FlæskeFrank skrev: ↑7. aug 2025, 09:24Min oplevelse efter at have sovet på det, at holdet var faktisk rimelig solidt.
1- Pudel, som tager ansvar og taler Makolli ned, da han (forståeligt) er ved at brænde helt sammen og ligner en, der skal ud og jagte en hævn. Det er lederskab, og det havde jeg ikke set eks. Bomholt gøre, selv om han er i anførergruppen.
2- Marc Nielsen, igen involveret i en scoring. Jeg håber ikke på, det er ham, man vil erstatte med et indkøb.
Jeg er sgu spændt på, hvem der skal spille ved siden af det forventede indkøb af en erfaren central forsvarsspiller. Pudel eller Makolli?
Pudel er en fin spiller til 1. division, men Makolli kunne nok udvikles til mere end det.
Ydesen har i øvrigt ret. Det var en dårlig kamp. Lavt tempo, mange vage aktioner, mange dårlige boldspillere. Der mangler så meget kvalitet på det her hold.
Ædruelighedens stemme
afhænger nok af bias….R Rosenberg skrev: ↑7. aug 2025, 09:58Ydesen har i øvrigt ret. Det var en dårlig kamp. Lavt tempo, mange vage aktioner, mange dårlige boldspillere. Der mangler så meget kvalitet på det her hold.
for mig at se manglede vi lidt tempo men vendsyssel stod også parkeret helt nede på felt kanten….
vores store hæmsko pt er at spillere som ross og Bomholt tager for små skridt i deres udvikling
V Møller får ikke gjort nogen forskel
der var klart mest gang i venstre side. Hvor marc nielsen er begyndt at spille sig op.
jeg så gerne ross blev solgt og vi fik en ny mand ind
john har haft en fin sæsonstart og han bliver bedreog bedre til at suge bolde til sig og vinde en del i luften
hjertet i nord 
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det er komplet useriøst at kritisere Bomholt. Især efter igår.Pontoppi skrev: ↑7. aug 2025, 10:10afhænger nok af bias….R Rosenberg skrev: ↑7. aug 2025, 09:58Ydesen har i øvrigt ret. Det var en dårlig kamp. Lavt tempo, mange vage aktioner, mange dårlige boldspillere. Der mangler så meget kvalitet på det her hold.
for mig at se manglede vi lidt tempo men vendsyssel stod også parkeret helt nede på felt kanten….
vores store hæmsko pt er at spillere som ross og Bomholt tager for små skridt i deres udvikling![]()
V Møller får ikke gjort nogen forskel
der var klart mest gang i venstre side. Hvor marc nielsen er begyndt at spille sig op.
jeg så gerne ross blev solgt og vi fik en ny mand ind
john har haft en fin sæsonstart og han bliver bedreog bedre til at suge bolde til sig og vinde en del i luften
Vi havde tabt, hvis ikke han var på vores hold. Han er med afstand vores bedste spiller.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Skønt med en sejr igår. Det var tiltrængt, og så er jeg næsten ligeglad med hvordan det skete. Disse pokalkampe har deres eget liv, og det er set mange gange før, at et 2. divisionshold skaber problemer for et 1. divisionshold.
Højers vigtigste opgave pt. er selvfølgelig at få os til at spille bedre som et HOLD, og det går stille og roligt fremad, men det er også tydeligt, at holdet har nogle svagheder og mangel på kvalitet.
Selvom jeg godt kan lide Makolli, så sejler han konstant rundt på indlæg. Som Ydesen siger, så han er ekstremt fikseret på bolden. Det er selvfølgelig farligt, især fordi vi har en målmand, som ikke kommer ud i sit felt. Müller gjorde det dog fornuftigt igår.
Der mangler ihvertfald kvalitet i vores forsvar. Det SKAL simpelthen adresseres med minimum 1 ny forsvarer.
Og så skal Ross asap ud på bænken. Han er jo helt væk, og passer overhovedet ikke ind som kant i vores 4-3-3. Han tager alt for mange berøringer, og tempoet går ud af spillet, når han får bolden. Han ved ikke helt hvordan han skal tage mere ansvar og blive mere kampafgørende. Og så sjusker han for meget samt er langsom. Jeg er virkelig træt af at se på hans lidt lade attitude/kropssprog, selvom sådan ser han bare ud. Han skal dog have den ros, at han forsøgte at bidrage godt i presspillet.
K. John gør det godt og knokler på. Han er ikke sjov at spille imod, men han er desværre også en rigtig svag afslutter. Han er dog pt. vores klart farligste våben. Han strækker modstanderens kæder fint, og det skal spillere som Ross, Møller og Bomholt udnytte bedre.
Synes John skal have masser af tillid, han forvalter dog de fleste af sine afslutninger rigtig skidt, så mon ikke han ryger ud på en kant igen snart, når/hvis Helenius bliver klar...?
Højers vigtigste opgave pt. er selvfølgelig at få os til at spille bedre som et HOLD, og det går stille og roligt fremad, men det er også tydeligt, at holdet har nogle svagheder og mangel på kvalitet.
Selvom jeg godt kan lide Makolli, så sejler han konstant rundt på indlæg. Som Ydesen siger, så han er ekstremt fikseret på bolden. Det er selvfølgelig farligt, især fordi vi har en målmand, som ikke kommer ud i sit felt. Müller gjorde det dog fornuftigt igår.
Der mangler ihvertfald kvalitet i vores forsvar. Det SKAL simpelthen adresseres med minimum 1 ny forsvarer.
Og så skal Ross asap ud på bænken. Han er jo helt væk, og passer overhovedet ikke ind som kant i vores 4-3-3. Han tager alt for mange berøringer, og tempoet går ud af spillet, når han får bolden. Han ved ikke helt hvordan han skal tage mere ansvar og blive mere kampafgørende. Og så sjusker han for meget samt er langsom. Jeg er virkelig træt af at se på hans lidt lade attitude/kropssprog, selvom sådan ser han bare ud. Han skal dog have den ros, at han forsøgte at bidrage godt i presspillet.
K. John gør det godt og knokler på. Han er ikke sjov at spille imod, men han er desværre også en rigtig svag afslutter. Han er dog pt. vores klart farligste våben. Han strækker modstanderens kæder fint, og det skal spillere som Ross, Møller og Bomholt udnytte bedre.
Synes John skal have masser af tillid, han forvalter dog de fleste af sine afslutninger rigtig skidt, så mon ikke han ryger ud på en kant igen snart, når/hvis Helenius bliver klar...?
Men John på kanten er absolut heller ikke dumt. Men tvivler på at helenius som angriber er svaret. Så er det ihvertfald slut med bolden i dybden, han har fart som en gammel livstræt skildpadde og vender rundt som Emma Mærsk i Panama kanalen.FIDEL skrev: ↑7. aug 2025, 10:47Skønt med en sejr igår. Det var tiltrængt, og så er jeg næsten ligeglad med hvordan det skete. Disse pokalkampe har deres eget liv, og det er set mange gange før, at et 2. divisionshold skaber problemer for et 1. divisionshold.
Mine forventninger til John i den her sæson stiger og stiger og jeg tænker slet ikke vi har set hans reelle niveau endnu. Han bliver ekstremt vigtig for os i den her sæson.
Makolli har fejl og mangler men jeg synes faktisk han ser bedre og bedre ud, Nielsen derimod tåger rundt og er simpelthen for lav til at spille den plads. Han vinder ikke en eneste hovedstødsduel hvis modstanderen er over 1.80.
Mine bekymringer går mere på Ross og til dels børsting. Ross er helt fortabt. Børsting kæmper og kæmper men smider utrolig mange bolde væk..
Enig. Børstings førsteberøring er desværre på meget lavt niveau, men pt. har vi brug for hans erfaring, energi og løbekapacitet.RicoBR02 skrev: ↑7. aug 2025, 11:07Men John på kanten er absolut heller ikke dumt. Men tvivler på at helenius som angriber er svaret. Så er det ihvertfald slut med bolden i dybden, han har fart som en gammel livstræt skildpadde og vender rundt som Emma Mærsk i Panama kanalen.FIDEL skrev: ↑7. aug 2025, 10:47Skønt med en sejr igår. Det var tiltrængt, og så er jeg næsten ligeglad med hvordan det skete. Disse pokalkampe har deres eget liv, og det er set mange gange før, at et 2. divisionshold skaber problemer for et 1. divisionshold.
Mine forventninger til John i den her sæson stiger og stiger og jeg tænker slet ikke vi har set hans reelle niveau endnu. Han bliver ekstremt vigtig for os i den her sæson.
Makolli har fejl og mangler men jeg synes faktisk han ser bedre og bedre ud, Nielsen derimod tåger rundt og er simpelthen for lav til at spille den plads. Han vinder ikke en eneste hovedstødsduel hvis modstanderen er over 1.80.
Mine bekymringer går mere på Ross og til dels børsting. Ross er helt fortabt. Børsting kæmper og kæmper men smider utrolig mange bolde væk..
Sat på spidsen, så har vi jo et makværk af en trup, men lad os nu se, hvor meget vi kan få ryddet op i dette vindue + der er spillere, som kommer til udvikle sig positivt i denne sæson. Men vores offensiv er så tyndt besat pt., at selv en Martin Samuelsen ville forstærke os.
Jeg er nok ikke helt enig i Makolli. Jeg kan godt forstå "han ser god ud" fordi han faktisk gør det ok på bolden og han er virkelig god til at forsvare fremad. Men han placerer sig godt nok skidt, og han har ingen fornemmelse for hans bagrum overhovedet. Prøv f.eks. at se ved den store hovedstødschance til Hjørrings spidsangriber. Hvordan kan højre midtstopper lade deres eneste angriber stå fri bag ryggen på ham, på et indlæg fra venstre? Det er helt væk...
Hold kæft en hårpragt Samuelsen havde. Ikke set ligeså godt siden Mikkel Beck..FIDEL skrev: ↑7. aug 2025, 11:14Enig. Børstings førsteberøring er desværre på meget lavt niveau, men pt. har vi brug for hans erfaring, energi og løbekapacitet.RicoBR02 skrev: ↑7. aug 2025, 11:07Men John på kanten er absolut heller ikke dumt. Men tvivler på at helenius som angriber er svaret. Så er det ihvertfald slut med bolden i dybden, han har fart som en gammel livstræt skildpadde og vender rundt som Emma Mærsk i Panama kanalen.FIDEL skrev: ↑7. aug 2025, 10:47Skønt med en sejr igår. Det var tiltrængt, og så er jeg næsten ligeglad med hvordan det skete. Disse pokalkampe har deres eget liv, og det er set mange gange før, at et 2. divisionshold skaber problemer for et 1. divisionshold.
Sat på spidsen, så har vi jo et makværk af en trup, men lad os nu se, hvor meget vi kan få ryddet op i dette vindue + der er spillere, som kommer til udvikle sig positivt i denne sæson. Men vores offensiv er så tyndt besat pt., at selv en Martin Samuelsen ville forstærke os.