Kamptråd OB - AaB, lørdag d. 26. april 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd OB - AaB, lørdag d. 26. april 2014

Indlæg af Funky » 28. apr 2014, 22:03

frederikshavneren skrev:Hold nu kæft Engelsted og Riddersholm.

Om Würtz:

"En forbryder gik fri, håber disciplinær udvalget tager sagen op, han burde ha' fået rødt kort og dermed 3 dages karantæne, det kan blive afgørende for guldkampen mv."

Whaaaat??? HVAD sagde han???
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Ron Paul
2. div
2. div

Indlæg af Ron Paul » 28. apr 2014, 22:42

Engelsted:
"Glenn, I føler jer vel frarøvet 2 points, når Würtz leger håndboldmålmand på stregen?"
Glenn:
"Ja, det er klart, at kendelserne åbenlyst har gået imod os i denne runde. Jeg ærgrer mig over, at der ikke blev dømt straffespark, men ligeså meget over, at Wurtz ikke fik et korrekt rødt kort, da han så ville have karantæne de næste 3 kampe. Det er en bevidst handling og ikke en refleks - og nogen må gå i og dømme på det, men det har jeg ingen kommentarer til. Der er nogen, som skal have modet til at gøre det og så må vi se, om der er det"
Engelsted:
"Har du følelsen af, at en forbryder slipper fri?"
Glenn:
"Ej, nu er det kun sport, så han er ikke forbryder, men han bringer spillet i miskredit [...] så må det være op til de rigtige at bedømme dette efterfølgende. Jeg ved godt, hvad jeg synes om sagen. Og det vil jeg ikke udtale mig mere om"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. apr 2014, 22:50

Ron Paul skrev:Engelsted:
"Glenn, I føler jer vel frarøvet 2 points, når Würtz leger håndboldmålmand på stregen?"
Glenn:
"Ja, det er klart, at kendelserne åbenlyst har gået imod os i denne runde. Jeg ærgrer mig over, at der ikke blev dømt straffespark, men ligeså meget over, at Wurtz ikke fik et korrekt rødt kort, da han så ville have karantæne de næste 3 kampe. Det er en bevidst handling og ikke en refleks - og nogen må gå i og dømme på det, men det har jeg ingen kommentarer til. Der er nogen, som skal have modet til at gøre det og så må vi se, om der er det"
Engelsted:
Glenn:
"Ej, nu er det kun sport, så han er ikke forbryder, men han bringer spillet i miskredit [...] så må det være op til de rigtige at bedømme dette efterfølgende. Jeg ved godt, hvad jeg synes om sagen. Og det vil jeg ikke udtale mig mere om"
Når jeg læser den sådan der så synes jeg faktisk ikke Albino-Glenn er så slem (jeg har ikke set den på tv). Jeg synes Dan Engelsted er den største skurk i sagen. Klovn.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 28. apr 2014, 22:51

Køllen I Møllen skrev:
Glenn:
Engelsted:
Glenn:
Når jeg læser den sådan der så synes jeg faktisk ikke Albino-Glenn er så slem (jeg har ikke set den på tv). Jeg synes Dan Engelsted er den største skurk i sagen. Klovn.
Det er vel spørgmålet om hvem der er dum og hvem der er dummere. Jeg vil sige de giver hinanden en ret god dyst om titlerne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 28. apr 2014, 22:57

Sjovt at manden der spinnede historien om hans forfulgte spillere perfekt og derved sørgede for at en udvisning ikke skete,, nu snakker om at bringe spillet i miskredit.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 28. apr 2014, 23:04

fish skrev:Sjovt at manden der spinnede historien om hans forfulgte spillere perfekt og derved sørgede for at en udvisning ikke skete,, nu snakker om at bringe spillet i miskredit.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Just exakt, havde håbet på den optakt til Sønderjyske kampen, og det at han lagde et stort pres på dommerne før den kamp ville bide dem i røven på et tidspunkt. Det er desværre ikke sket.

Tvivler også på at det er noget dommerne går så voldsomt op i trodsalt, de er ansat til at dømme kampen efter reglerne, det går bare ud over dem selv hvis de begynder at hive mærkværdige kendelser op af ærmet.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 28. apr 2014, 23:31

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Glenn:
Engelsted:
Glenn:
Det er vel spørgmålet om hvem der er dum og hvem der er dummere. Jeg vil sige de giver hinanden en ret god dyst om titlerne.
Jeg synes Glenn vinder den dyst klart. Ham Engelsted ligger vel et sted på gulvet af en sende-vogn og ruller rundt med mavekramper af grin, helt opløst over, at han faktisk fik stakkels grådlabile Glenn til at sige den slags for åben skærm.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Eisenhower
2. div
2. div
Geografisk sted: Albuquerque

Indlæg af Eisenhower » 28. apr 2014, 23:34

Et stort undskyld til 3 +, vi tog mesterskabet... Skal dække Weber mod AGF.
Peter Rudbæk, Kiwomya tilgiver dig

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 28. apr 2014, 23:50

Sønderhof skrev:
Viva i cazzi rossi skrev:
slammer skrev:
Viva i cazzi rossi skrev:
slammer skrev:Nogen der har lagt mærke til AK's attitude ved Spalvis scoring til 2-2? Hvorfor jubler han ikke som de andre eller er det mig der ser spøgelser?
Syntes generelt, at der bliver jublet mindre ved Spalvis´scoringer, men om man skal ligge andet i det end at han er ret ny, tror jeg ikke.
Men det er jo fuldstændig absurd... Uanset hvor ny eller gammel han er, så tæller målet da lige så meget.

Thomsen siger også et eller andet til ham med det der ligner en meget bestemt mine. Jeg håber ikke at vores litauiske ven, som virker utroligt ydmyg, er blevet en de kyser for at holde ham nede. Og hvis det er tilfældet så håber jeg virkelig at det er noget Langagergaard er opmærksom på.

Igen, håber at jeg ser spøgelser.
Hvis man ser sammendraget inde på aabsport, så kan man se at Thomsen først afbryder en håndbevægelse fra Spalvis, før han peger på ham. Han får sikkert lige en lille opsang af Thomsen, men dette har vel intet at gøre med jublen. Det er desuden bare noget jeg har bemærket omkring det med jublen og det kan være mig, der ser forkert. Jeg må indrømme, at jeg er ligeglad så længe de performer skal det ikke gøres til noget det ikke er eller aldrig har været. Det kunne også tænkes at Spalvis grundet sit ophold i Tyskland, hvor han i interviews har sagt at der intet sammenhold var, har taget en del af dette med sig. Han virker jo sympatisk, men kan måske være tilbageholdende overfor sine medspillere. Det ved vi jo reelt set intet om, så det er bare spekulationer.
Jeg tolker det sådan her:

Spalvis kommer jo fra Litauen, men navnet betyder "søn af zaren", altså den russiske zar. Det Spalvis er ude og gestikulere, er at han støtter separatisterne i Ukraine, og ser frem til de kommer og befrier Litauen.

Thomsen derimod, skrev SRP om Putinisme, og har sat sig for at overbevise Lukas om at den vestlige verdens idealer.

Både Langagergaard, den sportslige sektor samt bestyrelsen er opmærksomme på problematikken. Men det stopper ikke her, for udenrigsministeriet er gået ind i sagen, da der er mistanke om at Spalvis er russiske spion. De arbejder på at udvise Spalvis, og deri har vi forklaringen på den manglende forlængelse af hans kontrakt.
Yes, har lige set alle målene igennem for sæsonen. Og jeg indrømmer.. Det var vist spøgelser. I de scener hvor jublen var mindre, var det vist mere forbundet med at det kun var udlignende mål og derfor var fokus på det næste. Beklager, men jeg finder tilsyneladende på mine egne nyheder når der ikke kommer nok om AaB ud og der er for lidt aktivitet herinde.

Derudover vil jeg gerne tilslutte mig dem som mener, at Dan Engelsted er noget af det værste der er skidt ud af TV3. Er vist ingen af "journalisterne" derinde som er sensationssøgende som ham. Samtidig virker han utrolig dumt og forstår sig ikke på de finere ting, som f.eks. statistik, som han adskillige gange har formået at formøble.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 29. apr 2014, 09:07

Disco Glenn skrev:nogen må gå i og dømme på det, men det har jeg ingen kommentarer til.
lol

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. maj 2014, 22:16

Jeg er lige nødt til at hive den her frem, for det gør mig fandme harm!

http://onside.dk/superligaen/dbu-ingen-sag-mod-wurtz" onclick="window.open(this.href);return false;

At Onside ligefrem har taget fat i DBU (hvilket man må gå udfra siden de citerer en mail de har modtaget fra DBU) siger vel nærmest at de har forsøgt at få dem til at tage sagen op... hvorfor ikke bare vente på om DBU tog sagen op - hvilket alle med bare en smule forstand vel har vidst de ikke ville gøre.

Og så efter deres/Dan engelsteds patetiske måde at få en sensationskommentar om situationen fra Riddersholm i studiet efter FCM's kamp... jeg kaster simpelthen op over den parodi på journalistik de bedriver i det lorteselskab.

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Indlæg af Super Hansen » 1. maj 2014, 22:31

Hmmmm hvorfor skriver Ondside ikke til DBU for at hører om hvordan Bif kan blive ved med at klare fri sag vedr. Alle de tilbage vendende tilskuere sager.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 1. maj 2014, 22:36

Jesper Schmidt skrev:Jeg er lige nødt til at hive den her frem, for det gør mig fandme harm!

http://onside.dk/superligaen/dbu-ingen-sag-mod-wurtz" onclick="window.open(this.href);return false;

At Onside ligefrem har taget fat i DBU (hvilket man må gå udfra siden de citerer en mail de har modtaget fra DBU) siger vel nærmest at de har forsøgt at få dem til at tage sagen op... hvorfor ikke bare vente på om DBU tog sagen op - hvilket alle med bare en smule forstand vel har vidst de ikke ville gøre.

Og så efter deres/Dan engelsteds patetiske måde at få en sensationskommentar om situationen fra Riddersholm i studiet efter FCM's kamp... jeg kaster simpelthen op over den parodi på journalistik de bedriver i det lorteselskab.
Selv om både ansatte på Se & Hør og Ekstra Bladet nu og da benævner sig selv som journalister, så er det vel stadig en tilsnigelse af de større, at forveksle Onsides indhold med journalistik. Eller sågar en parodi på samme? Onside er et væltet lokum på sidste dagen af Roskildefetivalen og at Dan Engelsted er frontfigur, understreger det faktum mere end noget andet.

I øvrigt tankevækkende sammenligner man formaet mellem Glen med fanen og Thomas Frank. Da Esbjerg og Brøndby mødtes i Esbjerg, gjorde TV3 et stort, stort nummer ud af en situation hvor HHA måske lavede sraffespark. Alle blev interviewet. Bolddrenge, dommer, spillere, folk uden for stadion og Thomas Frank, som ikke synes der var noget i det, men nævnte blot en episode på Brøndby stadion et par runder før, hvor deres modstander der, kunne have argumenteret for de blev snydt. Sjældent har man set Onside så skuffet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. maj 2014, 00:37

NIN den fromme skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg er lige nødt til at hive den her frem, for det gør mig fandme harm!

Selv om både ansatte på Se & Hør og Ekstra Bladet nu og da benævner sig selv som journalister, så er det vel stadig en tilsnigelse af de større, at forveksle Onsides indhold med journalistik. Eller sågar en parodi på samme? Onside er et væltet lokum på sidste dagen af Roskildefetivalen og at Dan Engelsted er frontfigur, understreger det faktum mere end noget andet.

I øvrigt tankevækkende sammenligner man formaet mellem Glen med fanen og Thomas Frank. Da Esbjerg og Brøndby mødtes i Esbjerg, gjorde TV3 et stort, stort nummer ud af en situation hvor HHA måske lavede sraffespark. Alle blev interviewet. Bolddrenge, dommer, spillere, folk uden for stadion og Thomas Frank, som ikke synes der var noget i det, men nævnte blot en episode på Brøndby stadion et par runder før, hvor deres modstander der, kunne have argumenteret for de blev snydt. Sjældent har man set Onside så skuffet.
Jeg er enig. Onside er det rene lort, man burde jo have lært at ignorere dem og i særdeleshed nulbonen Engelsted.

Desværre lod jeg mig lokke ind på deres parodi på en fodboldside af den decideret afskyvækkende (eller gennem Onside/Viasat brillerne: rørende og dejlige) historie om de skønne nordjyske Brøndbyfans, som har købt deres egen bus for at kunne være sikre på altid at få den samme bus, og for at få en som er stor nok (!)

- I den forbindelse kan man i dén grad også undre sig over at en hurtig søgning på Google med ordene "Brøndby Support Nordjylland køber bus" ikke fremkommer med andre hits end historien på Onside... man skulle da tro der mindst var blevet pralet på facebook over den slags. Jeg kan faktisk i det hele taget ikke finde noget som helst om det, uanset hvordan jeg søger - det giver jo ingen mening!

Røverhistorie fra Onsides side, eller nogen som tager pis på dem? Something sure smells fishy...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 2. maj 2014, 09:58

Jeg er enig i at det er forkasteligt - men I kunne starte med at lade være med at klikke ind på Onside.dk.
Stem nu med fødderne og hold Jer langt væk fra produktet. Det er jo den eneste måde at komme denne cancer til livs på.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 2. maj 2014, 12:25

Jesper Schmidt skrev:
NIN den fromme skrev:

Jeg er enig. Onside er det rene lort, man burde jo have lært at ignorere dem og i særdeleshed nulbonen Engelsted.

Desværre lod jeg mig lokke ind på deres parodi på en fodboldside af den decideret afskyvækkende (eller gennem Onside/Viasat brillerne: rørende og dejlige) historie om de skønne nordjyske Brøndbyfans, som har købt deres egen bus for at kunne være sikre på altid at få den samme bus, og for at få en som er stor nok (!)

- I den forbindelse kan man i dén grad også undre sig over at en hurtig søgning på Google med ordene "Brøndby Support Nordjylland køber bus" ikke fremkommer med andre hits end historien på Onside... man skulle da tro der mindst var blevet pralet på facebook over den slags. Jeg kan faktisk i det hele taget ikke finde noget som helst om det, uanset hvordan jeg søger - det giver jo ingen mening!

Røverhistorie fra Onsides side, eller nogen som tager pis på dem? Something sure smells fishy...
De har skam en facebook gruppe, med et billed af en fin bus. Det er dog en hemmelig gruppe, nok derfor den ikke kommer op på en søgning. De har iøvrigt 729 medlemmer.....
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. maj 2014, 12:54

Brodernumsi skrev:
De har skam en facebook gruppe, med et billed af en fin bus. Det er dog en hemmelig gruppe, nok derfor den ikke kommer op på en søgning. De har iøvrigt 729 medlemmer.....
Ok, så kan det konkluderes historien ikke er en and... der er dog stadig en del uafklarede spørgsmål:

1. Hvorfor er det vigtigt for dem at have den samme bus hver gang?

2. Er det virkelig så svært at skaffe en bus som er stor nok?

3. Hvorfor bringer det neutrale nyhedsmedie Onside, som de eneste, solstrålehistorien om en lokal Brøndby support afdelings køb af en bus, som end ikke Brøndby Support, eller Brøndbys hjemmeside vægter til at være værdig til så meget som en lille notits.

4. Man kan som bekendt fremtvinge opkast ved at stikke en finger i halsen, hvordan gør man det modsatte?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. maj 2014, 13:05

Jesper Schmidt skrev:
Brodernumsi skrev:
Ok, så kan det konkluderes historien ikke er en and... der er dog stadig en del uafklarede spørgsmål:

3. Hvorfor bringer det neutrale nyhedsmedie Onside, som de eneste, solstrålehistorien om en lokal Brøndby support afdelings køb af en bus, som end ikke Brøndby Support, eller Brøndbys hjemmeside vægter til at være værdig til så meget som en lille notits.

4. Man kan som bekendt fremtvinge opkast ved at stikke en finger i halsen, hvordan gør man det modsatte?
5. Og er historien alligevel en and?
Kan det på nogen måde forsvares økonomisk at købe en bus til 30-35 ture om året? Jeg sad engang i ASC's bestyrelse hvor vi undersøgte priser og meget, meget hurtigt trak følehornene til os igen pga pris.
Janteloven eksisterer IKKE!

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 2. maj 2014, 13:06

Jesper Schmidt skrev:
Brodernumsi skrev:

Hvor har du den idé fra at Onside skulle være neutral?

Risgaard ude jf. en nyhed jeg så. Det er lort. Meget lort. Håber at Jönsson kan være klar og Augo så kan træde ind. Så kan det minde lidt op den opstilling vi havde med Lucas Andersen. Og det var ikke så ringe endda.

Besvar