Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Pastorius » 11. mar 2014, 12:24

Trickster skrev:
Søgaard skrev:Nogen der kan vurdere om Petter Anderssons advarsel var til 4 strafpoint og dermed karantæne?
Det var den. Petter Andersson er i karantæne. Ærgeligt Izunna ikke kan få karantæne på efterbevilling. Fuldstændig vanvittig tackling.
Mon ikke det alligevel lige tager spidsen af hans agressivitet. Mon ikke alle dommere har set situationen, og det ved hvad der gik forud, og er klar med fløjten ved den mindste berøring.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 11. mar 2014, 17:25

Pastorius skrev:
Forza skrev:Det overrasker mig meget at Curth er så langt fra at kunne komme på tale til angrebet når AK er ude. At Rolf Toft og i særdelshed SF kan være foran skræmmer mig lidt. Hans forhold til KN må være meget skrantende.
Jeg tror Kent synes at alternativerne er mindst lige så gode + at de er fremtiden. Jeg tror alle ved at klokken har slået for Curth i AaB til sommer uanset hvad. Mon ikke der er et link til feriepengesagen der også?

Nej sgu da. Manden er slået af holdet, intet andet. Kent er ikke amatør.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 11. mar 2014, 17:28

Kasper skrev:
Pastorius skrev:
Forza skrev:Det overrasker mig meget at Curth er så langt fra at kunne komme på tale til angrebet når AK er ude. At Rolf Toft og i særdelshed SF kan være foran skræmmer mig lidt. Hans forhold til KN må være meget skrantende.
Jeg tror Kent synes at alternativerne er mindst lige så gode + at de er fremtiden. Jeg tror alle ved at klokken har slået for Curth i AaB til sommer uanset hvad. Mon ikke der er et link til feriepengesagen der også?

Er det ikke også ca hvad jeg skriver. alternativerne er samlet set bedre end Curth. Hvis Kent mente at Curth kunne bidrage med mere end én af de andre havde han spillet. Det er jeg ikke i tvivl om.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar

Indlæg af Kasper » 11. mar 2014, 17:36

Pastorius skrev:
Kasper skrev:
Pastorius skrev:

Er det ikke også ca hvad jeg skriver. alternativerne er samlet set bedre end Curth. Hvis Kent mente at Curth kunne bidrage med mere end én af de andre havde han spillet. Det er jeg ikke i tvivl om.
Nej, det mener jeg faktisk ikke. Du snakker samlet set, fremtiden og feriepenhesag. Kent tænker forhåbentlig kun på næste kamp, når der skal sættes hold.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 11. mar 2014, 17:41

Kasper skrev:
Pastorius skrev:
Kasper skrev:
Pastorius skrev:

Nej, det mener jeg faktisk ikke. Du snakker samlet set, fremtiden og feriepenhesag. Kent tænker forhåbentlig kun på næste kamp, når der skal sættes hold.
Ok, så er vi ikke enige. Kent skal selvfølgelig sætte det hold han mener er bedst over hele sæsonen efter bedste evne. Så selvom jeg er stor fan af at spillerne kun skal fokusere på den næste kamp (de bliver nemlig ikke bedre af at fokusere længere frem) så skal Kent selvfølgelig have styr på hvad der sker i næste uge og næste måned også.

Men jeg er sikker på at hvis Kent følte han mistede noget ved at sætte Curth af, så havde han ikke gjort det. Så langt er vi vist enige.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar

Indlæg af Kasper » 11. mar 2014, 17:59

Pastorius skrev:
Kasper skrev:
Pastorius skrev:
Kasper skrev:
Pastorius skrev:

Ok, så er vi ikke enige. Kent skal selvfølgelig sætte det hold han mener er bedst over hele sæsonen efter bedste evne. Så selvom jeg er stor fan af at spillerne kun skal fokusere på den næste kamp (de bliver nemlig ikke bedre af at fokusere længere frem) så skal Kent selvfølgelig have styr på hvad der sker i næste uge og næste måned også.

Men jeg er sikker på at hvis Kent følte han mistede noget ved at sætte Curth af, så havde han ikke gjort det. Så langt er vi vist enige.
Tror ikke vi er uenige. Jeg læste bare en antydning af at Kent ikke stiller det sportsligt bedste hold.

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Trickster » 11. mar 2014, 18:23

Pastorius skrev:
Trickster skrev:
Søgaard skrev:Nogen der kan vurdere om Petter Anderssons advarsel var til 4 strafpoint og dermed karantæne?
Det var den. Petter Andersson er i karantæne. Ærgeligt Izunna ikke kan få karantæne på efterbevilling. Fuldstændig vanvittig tackling.
Mon ikke det alligevel lige tager spidsen af hans agressivitet. Mon ikke alle dommere har set situationen, og det ved hvad der gik forud, og er klar med fløjten ved den mindste berøring.
Det håber jeg da. Alternativt kan Ahlmann, Würtz eller hvem der nu evt. bliver snittet af Izunna, slå en ekstra kolbøtte eller tre, skrige af smerte imens de signalerer ud til bænken, at den er helt gal. Der skal lægges så meget pres på dommeren som muligt.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 12. mar 2014, 09:04

Trickster skrev:... Der skal lægges så meget pres på dommeren som muligt.
Agreed. Også fra lægterne! Vi skal være mange, og vi skal være vilde. Kom nu Aalborg!!
Lindmark / Vendelbokartellet

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 12. mar 2014, 10:25

Trickster skrev:
Pastorius skrev:
Trickster skrev:
Det håber jeg da. Alternativt kan Ahlmann, Würtz eller hvem der nu evt. bliver snittet af Izunna, slå en ekstra kolbøtte eller tre, skrige af smerte imens de signalerer ud til bænken, at den er helt gal. Der skal lægges så meget pres på dommeren som muligt.
Nej,

(1) film er virkelig ufedt
(2) jeg forestiller mig, at Würtzs evner ud i det er elendige, og han kan i stedet få et tidligt bad i stedet

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 12. mar 2014, 10:28

Eksil skrev:
Trickster skrev:
Pastorius skrev:
Trickster skrev:
Nej,

(1) film er virkelig ufedt
(2) jeg forestiller mig, at Würtzs evner ud i det er elendige, og han kan i stedet få et tidligt bad i stedet
Jeg tror også at vi står os bedst ved at koncentrere os om at spille bedre end FCM, og så lade den naturlige opmærksomhed der er på Izunna afgøre om han skal have kort eller ej.

...men tilskuerne skal selvfølgelig være der, hvis der er det mindste.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 12. mar 2014, 10:35

Er det kun mig der er 98 % sikker på at Sviatchenko bliver udtaget? Stoler ikke en millimeter på noget af det gyllespin (ha ha), de fyrer af dernede på heden
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 12. mar 2014, 10:59

FCM kan med en sejr på søndag bringe sig 8 point foran både nr. 2 og 3 i ligaen. Det lugter derfor kraftigt af et mesterskab til Heden, hvis det sker. Kan vi være enige om, at FCM ikke skal tage et så afgørende skridt mod mesterskabet på Aalborg stadion?

Med Petter Andersson i karantæne og Sviatchenko tvivlsom, ligner det vel denne opstilling fra FCM:

Lössl
Bak, Banggaard, Dickoh, Juelsgaard
Poulsen, Izunna, Rømer
Pisto, Duncan, Igbounn

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 12. mar 2014, 18:40

Würtz klarmeldt igen :thumbsup: :thumbsup:

Kilde: DRs tekst-tv

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 12. mar 2014, 18:50

Elscorpio skrev:Würtz klarmeldt igen :thumbsup: :thumbsup:

Kilde: DRs tekst-tv
:thumbsup:

(Hey, nu du tilsyneladende er tilbage i 1995, gider du saa ikke lige Ringe til Lynge og fortaelle ham om en bette knejt ved Navn Zlatan, der render rundt og forskraekker gamle damer ovre i Malmo. Tror han kunne vaere interessant for os.)
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. mar 2014, 19:10

Lössl sløser, Thomsen rundbaberer Bak, Izunna får rødt kort, Pione sisto er farlig, Igboun er satans farlig og Duncan er farligt tæt på at have en fedtprocent fem gange højere end DCs fra tiden i AaB.

2-1 til AaB. Tæt kamp. Meget tæt.

Larsen
Dalle-THelander-KEP-Ahlmann
Kusk-Würtz-Risgård-Thomsen
Jönsson-Spalvis

Det bliver fedt for Spalvis at blive matchvinder.

Ses på stadion. :aabfan: :cheers:
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 12. mar 2014, 19:19

AaB beviser endnu engang de intet kan når det gælder, og taber 1-3. FCM danske mestre... man kan lige så godt vænne sig til tanken, vi er ikke stabile nok til at true dem.. Men en 2 eller 3 plads er jo også flot.. eller noget...

Så kan vi grine af FCM eftersommerferien har holdt brand udsalg, ikke kommer i cl, og ender i bunden af superligaen.. for året efter at rykke ud og lide en stille død...

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 12. mar 2014, 19:37

gravballe skrev:AaB beviser endnu engang de intet kan når det gælder, og taber 1-3. FCM danske mestre... man kan lige så godt vænne sig til tanken, vi er ikke stabile nok til at true dem.. Men en 2 eller 3 plads er jo også flot.. eller noget...

Så kan vi grine af FCM eftersommerferien har holdt brand udsalg, ikke kommer i cl, og ender i bunden af superligaen.. for året efter at rykke ud og lide en stille død...
Jeg foretrækker Oldagers fantasi. Selv om din afslutning naturligvis var en trøst... Smal hjemmesejr efter en brandkamp med masser af drama, mål og kort.
Lindmark / Vendelbokartellet

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 12. mar 2014, 19:43

Lindmark skrev:
gravballe skrev:AaB beviser endnu engang de intet kan når det gælder, og taber 1-3. FCM danske mestre... man kan lige så godt vænne sig til tanken, vi er ikke stabile nok til at true dem.. Men en 2 eller 3 plads er jo også flot.. eller noget...

Jeg foretrækker Oldagers fantasi. Selv om din afslutning naturligvis var en trøst... Smal hjemmesejr efter en brandkamp med masser af drama, mål og kort.

den fortrækker jeg da også, men jeg ser ingen tegn på at vi har stabiliteten til at levere når det gælder. Både i efteråret og de sidste par år, har vi gang på gang virket handlings lammett, når der er noget på spil. Jeg frygter at det er det AaB vi ser igen, men jeg håber det selvfølgelig ikke.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 12. mar 2014, 19:47

Jeg ville også gerne være jubeloptimist, men bitter erfaring siger mig også at så snart man forventer noget, og bliver for ivrig, så går det også galt. Jeg tror det bliver 2-1 til FCM, de spiller ganske enkelt bedre og mere stabilt end os selvom de har et halvt hold ude. Et godt eksempel er SønderjyskE kampen, de spiller ikke godt, men hiver alligevel en 2-0 sejr hjem. I en lignende kamp mod FCV spiller vi 0-0. De spiller godt når det gælder, og tager point selvom de spiller dårligt.

Jeg frygter FCM tager den, og endegyldigt kan dræbe al spænding i mesterskabskampen.
Men en 3. plads er altså også fint når man tager midlerne osv i betragtning.

Jeg så virkelig gerne en sejr, men jeg tror desværre ikke på det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

seamann

Indlæg af seamann » 12. mar 2014, 19:55

Oldager skrev:Lössl sløser, Thomsen rundbaberer Bak, Izunna får rødt kort, Pione sisto er farlig, Igboun er satans farlig og Duncan er farligt tæt på at have en fedtprocent fem gange højere end DCs fra tiden i AaB.

2-1 til AaB. Tæt kamp. Meget tæt.

Larsen
Dalle-THelander-KEP-Ahlmann
Kusk-Würtz-Risgård-Thomsen
Jönsson-Spalvis

Det bliver fedt for Spalvis at blive matchvinder.

Ses på stadion. :aabfan: :cheers:
Super indlæg. Kort, optimistisk, humoristisk.

Besvar