PB sendtjonas386 skrev:Nogen med et link til aftenens kamp? Sidder hos min mormor til fødselsdag, og floppi er nede.
Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november 2014
-
banjobouner
- 1. div

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november
Jeg vil også rigtig gerne modtage et linkbanjobouner skrev:PB sendtjonas386 skrev:Nogen med et link til aftenens kamp? Sidder hos min mormor til fødselsdag, og floppi er nede.
Modtager også gerne linkbanjobouner skrev:PB sendtjonas386 skrev:Nogen med et link til aftenens kamp? Sidder hos min mormor til fødselsdag, og floppi er nede.
-
andreasaab89
- Allstar

Dejligt at de bliver nødt til at starte med ham Dickoh inde
Han sejler fuldstændig hver gang han spiller og Jönnson og Kusk drev fuldstændig gæk med ham sidste sæson hvorfor Spalvis kom til store chancer.
Han sejler fuldstændig hver gang han spiller og Jönnson og Kusk drev fuldstændig gæk med ham sidste sæson hvorfor Spalvis kom til store chancer.
-
andreasaab89
- Allstar

Hvorfor skal vi bruge AaB - FCM optakten på at høre om Martin Jørgensen ?
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Lidt overraskende starter AK inde. Bekræftet line up:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Bruhn - Würtz - Risgård - Thomsen
Ene
AK

Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Bruhn - Würtz - Risgård - Thomsen
Ene
AK
-
andreasaab89
- Allstar

Glen Riddersholm har alligevle 1,71 point pr. kamp som træner.
Det er satme flot og tæt på Ståle Solbakken niveau.
Kent har 1,05 så vidt jeg kunne se. Men han fik heller ikke mange i Horsen og BIF
Det er satme flot og tæt på Ståle Solbakken niveau.
Kent har 1,05 så vidt jeg kunne se. Men han fik heller ikke mange i Horsen og BIF
Thelander skadet under opvarmningen..
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Wait what?! Det var da en underlig disposition naar man nu har Kasper Pedersen parat. Har man mon luret noget ved FCM's start11?Tyskeren skrev:Thelander skadet under opvarmningen.. Augu går ind istedet for.
Det er bare løgn... Det er seriøst noget pis med Thelander skadet.Tyskeren skrev:Thelander skadet under opvarmningen.. Augu går ind istedet for.
Blåbjerg starter istedet for T, håber ved Gud han er klar til Steaua
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det er noget pis... Blaabjerg ind i stedet!Frygah skrev:Det er bare løgn... Det er seriøst noget pis med Thelander skadet.Tyskeren skrev:Thelander skadet under opvarmningen.. Augu går ind istedet for.
-
frederikshavneren
- Allstar

Bittert, men det bliver spændende at se hvordan Blåbjerg klarer sig. I starten af sæsonen vikarierede han hæderligt på venstre back, men Blåbjerg er midterforsvarer. Aftenens kamp er Blåbjergs store chance.MrBangDK skrev:Det er noget pis... Blaabjerg ind i stedet!Frygah skrev:Det er bare løgn... Det er seriøst noget pis med Thelander skadet.Tyskeren skrev:Thelander skadet under opvarmningen.. Augu går ind istedet for.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
frederikshavneren skrev:Bittert, men det bliver spændende at se hvordan Blåbjerg klarer sig. I starten af sæsonen vikarierede han hæderligt på venstre back, men Blåbjerg er midterforsvarer. Aftenens kamp er Blåbjergs store chance.MrBangDK skrev:Det er noget pis... Blaabjerg ind i stedet!Frygah skrev:Det er bare løgn... Det er seriøst noget pis med Thelander skadet.Tyskeren skrev:Thelander skadet under opvarmningen.. Augu går ind istedet for.
Han er vel den hurtigeste af vores centerforsvarer, og i og med Dunken ikke er med, saa er hurtighed nok bedre end fysik. Ham Urina er vist ret hurtig,
-
frederikshavneren
- Allstar

Blåbjerg er det naturlige valg. Så vidt jeg ved er Kasper P. skadet og slet ikke udtaget til truppen. At spille med langsomme Augu i midterforsvaret mod Ikasts hurtigløbere, det kan næsten kun gå galtMHJ skrev:frederikshavneren skrev:Bittert, men det bliver spændende at se hvordan Blåbjerg klarer sig. I starten af sæsonen vikarierede han hæderligt på venstre back, men Blåbjerg er midterforsvarer. Aftenens kamp er Blåbjergs store chance.MrBangDK skrev:Det er noget pis... Blaabjerg ind i stedet!Frygah skrev:Det er bare løgn... Det er seriøst noget pis med Thelander skadet.Tyskeren skrev:Thelander skadet under opvarmningen.. Augu går ind istedet for.
Han er vel den hurtigeste af vores centerforsvarer, og i og med Dunken ikke er med, saa er hurtighed nok bedre end fysik. Ham Urina er vist ret hurtig,
Bruhn er dejlig! Han skal bare blive ved.
Fin start, det ser bedre ud end jeg havde frygtet.
Fin start, det ser bedre ud end jeg havde frygtet.
AaB vinder på lægterne indtil videre 
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Jeg modtager gerne et link til kampen. Intet virker for mig pt
stor redning af Larsen!!
samme herSupersystem skrev:Jeg modtager gerne et link til kampen. Intet virker for mig pt