Kaufmann til Dana Cup.
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Re: Kaufmann til Dana Cup.
Well doooooooh ! Du er vel klar over du er på debatside dk ......
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Han spiller ik med dem korrekt men han træner tit med dem faktisk så meget han kan sååå det vel lige så slemt som hvis han spillede til Dana cup?;)Lyngehoevdingen skrev: ↑2. aug 2019, 19:00Nej. Selvfølgelig gør han ikke det.Alpa Chino skrev: ↑1. aug 2019, 22:11Slap da af. Spiller Lucas Andersen ikke også for sit eget serie hold engang imellem?
Hvis jeg mødte Lucas Andersen i en Serie-kamp, så tror jeg bare, at jeg ville gå i omklædningen igen og acceptere et skrivebordsnederlag.
Det her en dybt alvorlig affære, der tydeligvis har splittet landet i to; mellem dem, der er ligeglade - og dem, der er næsten ligeglade.
Til dem, der hævder, at Kuffmann er sluppet for billigt her i forhold til Ali Abou Wessam: Tillad mig at gøre opmærksom på, at Wessams brøde ikke bestod i bowling, men at han spillede fodbold med bowlingkuglerne, hvilket er uansvarligt i forhold til skader osv.
Til dem, der hævder, at Kuffmann er sluppet for billigt her i forhold til Ali Abou Wessam: Tillad mig at gøre opmærksom på, at Wessams brøde ikke bestod i bowling, men at han spillede fodbold med bowlingkuglerne, hvilket er uansvarligt i forhold til skader osv.