Peter Sørensen? Altså ham journeyman-træneren?
Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022
Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Ej det er også bare træls når AaB fylder så meget i optakten og det tilmed helt fra programmets begyndelse 
-
Fladstrandsparken
- Lilleput

- Favoritspiller: Wurtz
Lars Friis har ikke fået en trup til top 6
-
Fladstrandsparken
- Lilleput

- Favoritspiller: Wurtz
Citat Peter Sørensen
Vi får en snitter.. Det er en skræmmende opstilling FCM har - 5 af de 6 forreste er vel nogle af de bedste spillere overhovedet i ligaen.. Tænker vi taber med 2-3 mål..
5 ud af 6 indkøb (igen) i start-11. Og jeg vil ikke undre mig over, hvis Bakiz også får spilletid i dag.Buzz Killington skrev: ↑4. sep 2022, 17:01Stærkeste opstilling med Makaric tilbage. Spark røv plz, tak knuzzer.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. sep 2022, 16:59Startopstillingen:
.
Posavec
Ludewig
Ross
Kramer
Poulsen
Ferreira
Fossum
Andersen
Prip
Makaric
Sousa
Tjaeh…jeg synes, truppen samlet set er forstærket i fht den trup, som klarede top-6 sidste sæson. Men den var så også heldig at klare top-6, siger de kloge. Så deeet….
Det er jeg nok uenig i, men der er ingen tvivl om at truppen pt underpræsterer. Der er mange andre klubber der kunne bruge spillere som Sousa, Prip, Fossum, Lucas og Kramer.Funky skrev:Tjaeh…jeg synes, truppen samlet set er forstærket i fht den trup, som klarede top-6 sidste sæson. Men den var så også heldig at klare top-6, siger de kloge. Så deeet….
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Igen, 5 nye folk i start-11, det vidner vel om en forstærket trup. Også selv om man medtager, at 2 af dem erstatter Thelander og Rinne. Jeg synes, det er ganske markant, hvordan man har sat ind overfor vores akilleshæl - højre og venstre back. Dertil er Lucas også tilbage, og så er der Sousa, ganske enkelt en klassespiller.Hanga skrev: ↑4. sep 2022, 17:29Det er jeg nok uenig i, men der er ingen tvivl om at truppen pt underpræsterer. Der er mange andre klubber der kunne bruge spillere som Sousa, Prip, Fossum, Lucas og Kramer.Funky skrev:Tjaeh…jeg synes, truppen samlet set er forstærket i fht den trup, som klarede top-6 sidste sæson. Men den var så også heldig at klare top-6, siger de kloge. Så deeet….
Nå, det skal ikke handle om transfer-vurderinger, det var kun som respons på Sørensen.
Jeg håber SÅ meget på en kamp, hvor vi både får sat Makaric ordentligt op OG han har lidt medvind hos dommerne. På begge parametre er der plads til forbedring!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er jo egentlig lidt vildt. Jeg synes bestemt det er en trup til top 6, men man kan sgu godt forstå hvis Friis ikke får det hele til at spille fra dag-1.Funky skrev: ↑4. sep 2022, 17:225 ud af 6 indkøb (igen) i start-11. Og jeg vil ikke undre mig over, hvis Bakiz også får spilletid i dag.Buzz Killington skrev: ↑4. sep 2022, 17:01Stærkeste opstilling med Makaric tilbage. Spark røv plz, tak knuzzer.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. sep 2022, 16:59Startopstillingen:
.
Posavec
Ludewig
Ross
Kramer
Poulsen
Ferreira
Fossum
Andersen
Prip
Makaric
Sousa
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er nemlig ret vildt. Vi kan berettiget klage over spil og resultater, men man kan altså ikke sige, der ikke forsøges noget. Du kan jo også lægge Lucas i ny midtbanerolle til billedet.Buzz Killington skrev: ↑4. sep 2022, 17:37Det er jo egentlig lidt vildt. Jeg synes bestemt det er en trup til top 6, men man kan sgu godt forstå hvis Friis ikke for det hele til at spille fra dag-1.Funky skrev: ↑4. sep 2022, 17:225 ud af 6 indkøb (igen) i start-11. Og jeg vil ikke undre mig over, hvis Bakiz også får spilletid i dag.Buzz Killington skrev: ↑4. sep 2022, 17:01Stærkeste opstilling med Makaric tilbage. Spark røv plz, tak knuzzer.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. sep 2022, 16:59Startopstillingen:
.
Posavec
Ludewig
Ross
Kramer
Poulsen
Ferreira
Fossum
Andersen
Prip
Makaric
Sousa
Hvor mange af vores spillere ville komme på hold i FCM? 0??
Vi skal vist være meget tilfredse, hvis vi får bare ét point i dag. Et smalt nederlag på baggrund af en stærk præstation kan muligvis også bruges til noget på den lange bane.
Vi skal vist være meget tilfredse, hvis vi får bare ét point i dag. Et smalt nederlag på baggrund af en stærk præstation kan muligvis også bruges til noget på den lange bane.
Jeg vil umiddelbart gætte på, at FCM såmænd godt kunne være interesserede i Kramer og Sousa, hvis de stod og manglede til de positioner, sidste sæsons Prip også. Det ville egentlig heller ikke undre mig, hvis de kunne være interesserede i Fossum.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Som Sousa spillede sidst, kunne HB Køge ikke bruge ham.Funky skrev:Jeg vil umiddelbart gætte på, at FCM såmænd godt kunne være interesserede i Kramer og Sousa, hvis de stod og manglede til de positioner, sidste sæsons Prip også. Det ville egentlig heller ikke undre mig, hvis de kunne være interesserede i Fossum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Sådan nogle spillere har FCM også.9520AaB skrev: ↑4. sep 2022, 17:54Som Sousa spillede sidst, kunne HB Køge ikke bruge ham.Funky skrev:Jeg vil umiddelbart gætte på, at FCM såmænd godt kunne være interesserede i Kramer og Sousa, hvis de stod og manglede til de positioner, sidste sæsons Prip også. Det ville egentlig heller ikke undre mig, hvis de kunne være interesserede i Fossum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
0 for ingen af dem gider spille i Herning!
Kom så de røde
1- 3 sejr
ross
ross
ross
ross
I vælger selv hvilken Ross og hvornår selvmålet kommer. For Ross hader Herning.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Tænker det her bare er en kamp, som skal overståes uden alt for mange ridser i selvtilliden.
Næste kamp imod Lyngby er tilgengæld en kamp, som bare skal vindes, ellers må det være farvel til Friis.
Næste kamp imod Lyngby er tilgengæld en kamp, som bare skal vindes, ellers må det være farvel til Friis.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg kan allerede sige nu... Luk røven Dennis Søndergaard, Per Frimann og Peter Sørensen 
AaB i hjertet
Hvordan i alverden når du frem til den konklusion?Funky skrev: ↑4. sep 2022, 17:34Igen, 5 nye folk i start-11, det vidner vel om en forstærket trup. Også selv om man medtager, at 2 af dem erstatter Thelander og Rinne. Jeg synes, det er ganske markant, hvordan man har sat ind overfor vores akilleshæl - højre og venstre back. Dertil er Lucas også tilbage, og så er der Sousa, ganske enkelt en klassespiller.Hanga skrev: ↑4. sep 2022, 17:29Det er jeg nok uenig i, men der er ingen tvivl om at truppen pt underpræsterer. Der er mange andre klubber der kunne bruge spillere som Sousa, Prip, Fossum, Lucas og Kramer.Funky skrev:Tjaeh…jeg synes, truppen samlet set er forstærket i fht den trup, som klarede top-6 sidste sæson. Men den var så også heldig at klare top-6, siger de kloge. Så deeet….
Nå, det skal ikke handle om transfer-vurderinger, det var kun som respons på Sørensen.
Jeg håber SÅ meget på en kamp, hvor vi både får sat Makaric ordentligt op OG han har lidt medvind hos dommerne. På begge parametre er der plads til forbedring!
Igen, en 11. plads fortæller alt om at AaB er stærkt svækket.
EB med 1/6 stjerner til Inge Andre Olsen/AaB for transfervinduet, ringest af alle Superliga klubberne.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ ... re/9407132
Jeg er egentlig mest bekymret for Dreyer. Han kan ene mand afgøre kampen.