Langt hellere Makaric som andet valget i sæsonen.Jakobsen skrev: ↑29. jun 2024, 15:07Makaric har allerede været mere involveret end Helenius. Siger ikke meget, men i guder hvor jeg træt af Helenius. Totalt ugidelig og ubrugeligStegosaurus skrev:Nu får Valdemar Møller chancen i anden halvlegOg Makaric har lige præcis 45 min. livline......
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Træningskampe sommeren 2024
Re: Træningskampe sommeren 2024
Ja, "til gengæld" hæver han en høj hyre.Jakobsen skrev: ↑29. jun 2024, 15:07Makaric har allerede været mere involveret end Helenius. Siger ikke meget, men i guder hvor jeg træt af Helenius. Totalt ugidelig og ubrugeligStegosaurus skrev:Nu får Valdemar Møller chancen i anden halvlegOg Makaric har lige præcis 45 min. livline......
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hvem scorede?
K. Jørgensen på indlæg. Maka så ud til at fylde godt i feltet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Synes i øvrigt, Maka bevæger sig fint, både i boksen og i presset. Ser okay fit ud.
1-1 efter en 2. halvleg hvor AaB havde fint styr på Hobro, efter en 1. halvleg hvor Hobro var bedst. De nye folk var meget livlige. Ross formåede meget symptomatisk at løbe offside på det allersidste angreb.
Jeg forstår ikke, hvorfor Makaric skulle være uinteressant for dette AaB-hold.
Nu så jeg ikke kampen i dag, men sidst jeg så Makaric var han godt nok et par kilo for tung, specielt hvis vi skal praktisere hårdt genpres.Funky skrev: ↑29. jun 2024, 15:491-1 efter en 2. halvleg hvor AaB havde fint styr på Hobro, efter en 1. halvleg hvor Hobro var bedst. De nye folk var meget livlige. Ross formåede meget symptomatisk at løbe offside på det allersidste angreb.
Men jeg er sådan set enig i, at han er bedre end en ugidelig Helenius.
-
Stegosaurus
- Allstar

Observationer fra Hobro-kampen:troelsh skrev: ↑29. jun 2024, 17:22Nu så jeg ikke kampen i dag, men sidst jeg så Makaric var han godt nok et par kilo for tung, specielt hvis vi skal praktisere hårdt genpres.Funky skrev: ↑29. jun 2024, 15:491-1 efter en 2. halvleg hvor AaB havde fint styr på Hobro, efter en 1. halvleg hvor Hobro var bedst. De nye folk var meget livlige. Ross formåede meget symptomatisk at løbe offside på det allersidste angreb.
Müller ser ud til at være en ganske habil målmand og god med fødderne.
Amar Diagne er altså voldsomt god.
Thelander og Kramer er langsommere end hvidvinskogte vinbjergsnegle.
Vi mangler fortsat en god 6'er.
Hverken Helenius eller Makaric overbeviste som 9'ere i dag. Kunne sagtens se Mathias Jørgen ligge inde centralt i stedet for dem.
Caballo eller Amankwah? Hip som hap, minder en del om hinanden, dog er Amankwah en snert hurtigere.
Valdemar Møller og Diagne magter som de eneste at udføre førstegangsafleveringer.
Kelvin John er ikke til tiki-taka-bold, men han er enormt hurtig og stærk i presspillet.
Jasson var ikke umiddelbart nogen åbenbaring, men rytmen i 1. halvleg var også ikke-eksisterende.
Banen var lort.
-
Stegosaurus
- Allstar

Talte kort med Diagne for nogle uger siden. Han sagde meget klart, at det var nogle ikke-sportslige forhold, som gjorde, at han ikke blev brugt i FCK. Om det så er sandt, er jo så et godt spørgsmålTrickster skrev: ↑29. jun 2024, 14:41Det lyder jo godt det hele, men der er også en årsag til, at han blev hentet i fcks overskudslager. Han har haft et par dumme og unødvendige boldtab og generelt mangler han at ramme med sine afleveringer. Han skal tage flere gode beslutninger og der mangler noget slutprodukt.
For mig ligner Makaric bare ikke en topidrætsudøver. Kan slet ikke se ham passe ind. Så tror jeg mere på Helenius, men det er nok bare fordi jeg var fan engang!Stegosaurus skrev: ↑29. jun 2024, 18:02Observationer fra Hobro-kampen:troelsh skrev: ↑29. jun 2024, 17:22Nu så jeg ikke kampen i dag, men sidst jeg så Makaric var han godt nok et par kilo for tung, specielt hvis vi skal praktisere hårdt genpres.Funky skrev: ↑29. jun 2024, 15:491-1 efter en 2. halvleg hvor AaB havde fint styr på Hobro, efter en 1. halvleg hvor Hobro var bedst. De nye folk var meget livlige. Ross formåede meget symptomatisk at løbe offside på det allersidste angreb.
Hverken Helenius eller Makaric overbeviste som 9'ere i dag. Kunne sagtens se Mathias Jørgen ligge inde centralt i stedet for dem.
Caballo eller Amankwah? Hip som hap, minder en del om hinanden, dog er Amankwah en snert hurtigere.
Valdemar Møller og Diagne magter som de eneste at udføre førstegangsafleveringer.
Kelvin John er ikke til tiki-taka-bold, men han er enormt hurtig og stærk i presspillet.
Jasson var ikke umiddelbart nogen åbenbaring, men rytmen i 1. halvleg var også ikke-eksisterende.
Banen var lort.
Jeg synes faktisk Jasson så rigtig spændende ud. Fint blik og timing i spillet samt gode dybdeløb. Ud fra kampen, ligner han en 8'er der kan være med til at sætte spillet sammen.
Enig i Jasson. Tror både Makaric og Helenius er fortid som faste startere (eller på holdet i det hele taget), men hvis jeg skulle vælge, så blev det M, simpelthen fordi jeg har det stramt med H's attitude og arbejdsindsats. Hvis han så præsterede, scorede og viste noget, så kunne jeg til nød acceptere, at han har "sin egen stil". Men jeg kan ikke huske, hvornår han sidst har vist noget. Thelander lignede Egholm færgen, som afventer den tredje Limfjordsforbindelse.Sønderhof skrev: ↑30. jun 2024, 00:37For mig ligner Makaric bare ikke en topidrætsudøver. Kan slet ikke se ham passe ind. Så tror jeg mere på Helenius, men det er nok bare fordi jeg var fan engang!Stegosaurus skrev: ↑29. jun 2024, 18:02Observationer fra Hobro-kampen:troelsh skrev: ↑29. jun 2024, 17:22Nu så jeg ikke kampen i dag, men sidst jeg så Makaric var han godt nok et par kilo for tung, specielt hvis vi skal praktisere hårdt genpres.Funky skrev: ↑29. jun 2024, 15:491-1 efter en 2. halvleg hvor AaB havde fint styr på Hobro, efter en 1. halvleg hvor Hobro var bedst. De nye folk var meget livlige. Ross formåede meget symptomatisk at løbe offside på det allersidste angreb.
Banen var lort.
Jeg synes faktisk Jasson så rigtig spændende ud. Fint blik og timing i spillet samt gode dybdeløb. Ud fra kampen, ligner han en 8'er der kan være med til at sætte spillet sammen.
Makaric spillede sig ihvertfald ikke af holdet igår. Han kom frem til mere på 45 minutter end helenius gjorde hele sidste halvsæson.. Kunne sagtens se Makaric være backup angriber næste sæson. Men ideelt set får vi en ny angriber og sender både helenius og makaric videre..Raptorr skrev: ↑30. jun 2024, 10:47Enig i Jasson. Tror både Makaric og Helenius er fortid som faste startere (eller på holdet i det hele taget), men hvis jeg skulle vælge, så blev det M, simpelthen fordi jeg har det stramt med H's attitude og arbejdsindsats. Hvis han så præsterede, scorede og viste noget, så kunne jeg til nød acceptere, at han har "sin egen stil". Men jeg kan ikke huske, hvornår han sidst har vist noget. Thelander lignede Egholm færgen, som afventer den tredje Limfjordsforbindelse.Sønderhof skrev: ↑30. jun 2024, 00:37For mig ligner Makaric bare ikke en topidrætsudøver. Kan slet ikke se ham passe ind. Så tror jeg mere på Helenius, men det er nok bare fordi jeg var fan engang!Stegosaurus skrev: ↑29. jun 2024, 18:02Observationer fra Hobro-kampen:troelsh skrev: ↑29. jun 2024, 17:22Nu så jeg ikke kampen i dag, men sidst jeg så Makaric var han godt nok et par kilo for tung, specielt hvis vi skal praktisere hårdt genpres.Funky skrev: ↑29. jun 2024, 15:491-1 efter en 2. halvleg hvor AaB havde fint styr på Hobro, efter en 1. halvleg hvor Hobro var bedst. De nye folk var meget livlige. Ross formåede meget symptomatisk at løbe offside på det allersidste angreb.
Banen var lort.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Lige ift. van Dams spillestil. Så synes jeg, at det lignede noget fornuftigt sammenhængende. Det tegner også godt.
Jeg tænker, at ingen af dem, som spillede 1. halvleg med rimelig kan bedømmes, dertil var holdet simpelthen for uhomogent/ikke sammenhængende.
Jeg læste et sted, at det var tre halvlege mod OB næste weekend. Så mon ikke vi ser en forventet startopstilling i en af halvlegene?
Jeg tænker, at ingen af dem, som spillede 1. halvleg med rimelig kan bedømmes, dertil var holdet simpelthen for uhomogent/ikke sammenhængende.
Jeg læste et sted, at det var tre halvlege mod OB næste weekend. Så mon ikke vi ser en forventet startopstilling i en af halvlegene?
- FlæskeFrank
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Interessant. Det må næsten være et kontraktspørgsmål, så. Jeg er i hvert fald spændt på i hvilket omfang han får chancen i denne sæson. Han er jo ikke hevet med op i førsteholdstruppen - måske til vinter.Stegosaurus skrev: ↑29. jun 2024, 18:07
Talte kort med Diagne for nogle uger siden. Han sagde meget klart, at det var nogle ikke-sportslige forhold, som gjorde, at han ikke blev brugt i FCK. Om det så er sandt, er jo så et godt spørgsmål![]()
Hair is not a right: it´s a privilege!
måske et lidt dumt spørgsmål men jeg har kun set resume af kampen igår. Var ADEDEJI ikke med?
havde jeg sgu overset - thanks
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Så må alle mand til Middelfart på lørdag og nyde en øl på Guldkronen.OB-kamp spilles i Middelfart
2. juli 2024 kl. 15:00 af Brian Andersen
Lørdagens testkamp mod OB er blevet flyttet fra Odense til Middelfart Stadion med kickoff kl. 13.15.
Stadig spilles der de aftalte tre gange 45 minutter.
Senest AaB var på besøg på Middelfart Stadion, var i november 2022, hvor den lokale klub blev besejret 2-1 i en pokalottendedelsfinale efter AaB-scoringer af Allan Sousa og Louka Prip.
Dysten mod OB er den anden af tre testkampe for AaB i forberedelsesfasen til 3F Superligaen.
- FlæskeFrank