der er ikke andetR Rosenberg skrev: ↑6. mar 2026, 19:17Trykket HELT i bund på eget græs. Men det er selvfølgelig også mighty Århus Fremad.
Der er simpelthen for mange dårlige fodboldspillere på AaB's hold.
AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
AaB AaB AaB AaB
Lange bolde på Kelvin John ved det mindste pres på Müller. Hvad er planen?
Vi hænger da slet ikke sammen nogen steder, der er oceaner af plads mellem alle kæder.. det er så bekymrende.
Det er der helt sikkert. Men det er der dælme også på modstanderholdene i 1 division.R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2026, 19:17Trykket HELT i bund på eget græs. Men det er selvfølgelig også mighty Århus Fremad.
Det der for alvor bliver udstillet er hvor elendigt AaBs hold og koncept er sat sammen. Sæson efter sæson zigzagger vi rundt i hvad det er vi vil og hvad det taktiske fundament skal være. Vi har brugt tiden så ualmindeligt dårligt. Jeg tror først på at AaB kommer i den rigtige retning igen den dag man erkender, at der ikke skal jagtes resultater nu og her, men bygges op over en flerårig periode ud fra nogle klare principper, som man ikke afviger fra, når resultaterne i første omgang udebliver. Jeg håber at Højer kan se en klar retning og at der bliver holdt fast, men set udefra, er det svært at se hvad det er vi reelt forsøger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Gult kort til Bonde, men det skal han ikke bebrejdes, det var professionelt trukket.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Elendigt spil af Nielsen - koster et gult kort til Bonde 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Hvorfor laver vi så mange personlige fejl hele tiden? Altså det er folk der lever af det her ..
Det er et spørgsmål om tid før de scorer
Det er et spørgsmål om tid før de scorer
-
RufusTheDog
- 2. div

Kæft så mange sløsede afleveringer, det er helt pinligt.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Er det ik skræmmende at vi er blevet ringere siden efteråret ?!!
-
R Rosenberg
- Allstar

I så fald bør det nok være under (endnu) endnu en ny træner.Hanga skrev: ↑6. mar 2026, 19:21Det er der helt sikkert. Men det er der dælme også på modstanderholdene i 1 division.R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2026, 19:17Trykket HELT i bund på eget græs. Men det er selvfølgelig også mighty Århus Fremad.
Det der for alvor bliver udstillet er hvor elendigt AaBs hold og koncept er sat sammen. Sæson efter sæson zigzagger vi rundt i hvad det er vi vil og hvad det taktiske fundament skal være. Vi har brugt tiden så ualmindeligt dårligt. Jeg tror først på at AaB kommer i den rigtige retning igen den dag man erkender, at der ikke skal jagtes resultater nu og her, men bygges op over en flerårig periode ud fra nogle klare principper, som man ikke afviger fra, når resultaterne i første omgang udebliver.
Ædruelighedens stemme
Det er bare skørt at man på hjemmebane bliver domineret af andre hold. Det er jo ikke fordi modstanderen kommer og pakker sig. Nej det er AaB der pakker sig, ikke fordi det er taktikken, fordi man simpelthen ikke er bedre. Puha.
Boldbesiddelse AaB 33% - Aarhus F 66%
Skud på mål AaB 0 - Aarhus F 6
Nå men kuglen er rund og alt kan ske men for søren altså...!
Boldbesiddelse AaB 33% - Aarhus F 66%
Skud på mål AaB 0 - Aarhus F 6
Nå men kuglen er rund og alt kan ske men for søren altså...!
Han har så til gengæld reddet bolden på stregen.
Men ja, den pasning var dårlig.
Spillerne virker komplet låst og nerve-ramte, måske undtagen John, som sådant set har fyldt ret godt i presspillet og det defensive. Han knokler da på.
Spillermaterialet ikke godt nok.
Kallesøe forvirret og uengageret
Og det mest bekymrende - der er intet spilkoncept
Vores spillere står milevidt fra hinanden
Vi formår aldrig at holde på bolden
Det er os der altid jagter og stresser
Vi hænger overhovedet ikke sammen - og nu har man haft verdens længste optakt og trods det endnu ikke fundet de konstellationer der virker…
De står og kigger på hinanden
Savner en spillestil med de spillere der er istedet for den romantik
Vi hænger overhovedet ikke sammen - og nu har man haft verdens længste optakt og trods det endnu ikke fundet de konstellationer der virker…
De halter 2% bagefter i alt, og så vinder ÅF alle pingpong-bolde.baresi skrev: ↑6. mar 2026, 19:25Spillermaterialet ikke godt nok.
Det der skræmmer er, at målt på topniveau har vi nok det den næstbedste eller tredjebedste trup i ligaen, men det er godt nok svært at få øje på i kampene!!!
vi er så langt fra oprykning til superligaen At det er helt komisk
AaB AaB AaB AaB
Mærkeligt at sidde og lidt håbe på en skade til Müller 
Det er i hvert fald ikke til at se hvilket hold der er fuldstidsproffer og hvilket hold der har andet arbejde ved siden af.Funky skrev: ↑6. mar 2026, 19:26De halter 2% bagefter i alt, og så vinder ÅF alle pingpong-bolde.baresi skrev: ↑6. mar 2026, 19:25Spillermaterialet ikke godt nok.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Ligeså meget som jeg knuselskede Højer som spiller, ligeså meget hader jeg DBU konceptfodbold.
Banerne er så ringe, at spillet skriger på lange bolde op til en angriber, der kan holde i bolden. Der er vores bedste bud Helenius. Banerne skriger også på fight og andenbolde, ikke på tiki taka frøkenfodbold.
Banerne er så ringe, at spillet skriger på lange bolde op til en angriber, der kan holde i bolden. Der er vores bedste bud Helenius. Banerne skriger også på fight og andenbolde, ikke på tiki taka frøkenfodbold.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Vi har nogle fine spillere, men vi er et dårligt hold. Der er intet koncept, intet plan. Vi går i stå allerede når vi skal spille den frem fra bagerste kæde, vi sparker langt i panik hver gang.le Cid skrev: ↑6. mar 2026, 19:27Det der skræmmer er, at målt på topniveau har vi nok det den næstbedste eller tredjebedste trup i ligaen, men det er godt nok svært at få øje på i kampene!!!