Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
rAaBe skrev:sulakvelidze skrev:rAaBe skrev:astonvilla skrev:Nyt push:
http://aabinside.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lad os håbe den ikke taber pusten...
Umiddelbart altid godt med et ekstra medie, men er ikke så begejstret for ideen om et betalingssite. Er det nogen der kan gennemskue hvad det koster at tegne abonnement hos dem?
Hvorfor er et betalingssite egentlig så slemt? Jeg er med på, at det er federe for ens økonomi med gratis service, men jeg har aldrig forstået den med, at nyheder i en avis gerne må koste penge, mens de samme nyheder på nettet skal være gratis. Det er jo den samme service, man får.
Pastorius har allerede svaret for mig
Jeg tror ikke rigtigt på konceptet - de skal konkurrere med rigtigt mange gratis medier - herunder kanalsport.dk (som viser live fra vores test/træningskampe her i foråret! samt rimeligt med interviews) og derudover nyheds-samleren clubnews.dk. Hvis pengene gik direkte til AaB så ville jeg være meget mere tiltalt.
Det kan også blive interessant at se hvordan nordjyskemedier vil balancere imellem nyheder der kun rammer aabinside.dk og dem der også(eller kun) rammer nordjyske.dk.
Derudover kan jeg forestille mig debatter eller diskussioner herinde på debatside som kan blive "skæve" at af at foregå imellem nogen der har set videoen med Lynge m.fl. og nogen som ikke har.
Er enig i at det er en sjov størrelse at vi er blevet så forvente med gratis nyhedsdækning - især hvis man som jeg ikke bryder sig om reklamer. Hvorvidt det kun er i mit hoved at det har svækket nyhedsdækningen - eller om det rent faktisk kan underbygges - det skal jeg ikke kunne sige.
Jeg tror egentligt, at vi er ret enige. Jeg tvivler også på, at det lykkes Nordjyske at få tilstrækkeligt med brugere til at betale for AaBInside. Men det er netop fordi vi er blevet vænnet til, at alt på nettet skal være gratis, hvilket jeg som sagt er imod.
Men jeg er også en af dem, der hellere betaler for en avis med tyngde i stedet for at sidde med en, der er plastret til med telegrammer fra Ritzau. Og samme tankegang kunne jeg godt tænke mig vandt frem hos brugere af nettet. Kvalitet må godt koste lidt ekstra.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
sulakvelidze skrev:
Jeg tror egentligt, at vi er ret enige. Jeg tvivler også på, at det lykkes Nordjyske at få tilstrækkeligt med brugere til at betale for AaBInside. Men det er netop fordi vi er blevet vænnet til, at alt på nettet skal være gratis, hvilket jeg som sagt er imod.
Men jeg er også en af dem, der hellere betaler for en avis med tyngde i stedet for at sidde med en, der er plastret til med telegrammer fra Ritzau. Og samme tankegang kunne jeg godt tænke mig vandt frem hos brugere af nettet. Kvalitet må godt koste lidt ekstra.
Det kræver rigtig meget energi at kæmpe mod realiteterne, hvad enten man kan lide dem eller ej.
PS! Jeg betaler også gerne for min avis (Information) - der er næsten uden ritzau-telegrammer - selvom jeg mener at alle artikler lægges online. Det er forøvrigt en fremragende avis, hvis man er ligeglad med sportsnyheder, men prioriterer velskrevne artikler og en sagligere dækning end jeg har set i nogen andre medier i DK. Det gælder uanset om man er kulturradikal eller ej :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Jeg er en sucker for alle de gamle artikler og videoklip. Det er svært at holde op, når man først er i gang med at gennemse herlighederne. De har fået en kunde!
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
rAaBe
- Superliga

- Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)
Jeg har samme problem (desuagtet om jeg har en dansk eller udenlandsk IP)
-
Skriver
- Miniput

- Favoritspiller: KEP
På vegne af AaBinside-redaktionen skal jeg viderebringe jer beskeden, om at de er klar over problemerne med videoerne - eller mangel på samme. De arbejder på højtryk på at få det ordnet, og siger, at en god portion tålmodighed og Google Chrome kan løse problemerne. Playeren loader nemlig, selvom det ikke er til at se.
Jeg ved, at de er helt tossede efter at få feedback på projektet, så skriv endelig til dem, hvis I lægger inde med guldkorn, ris eller sågar ros. I kan maile til Sune Lundby-Møller på
sl70@nordjyske.dk
Venligst Jens Skriver Steffensen
-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Er der nogen af jer andre der har har fået en mail fra Nordjyske idag, hvor de giver 1 måneds gratis adgang til AaBInside? (Hvis man ikke har fået mail med aktiveringslink)
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Elscorpio skrev:Er der nogen af jer andre der har har fået en mail fra Nordjyske idag, hvor de giver 1 måneds gratis adgang til AaBInside? (Hvis man ikke har fået mail med aktiveringslink)
Samme her.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.