AaB - Sønderjyske, søndag d. 27. oktober 2013
Re: AaB - Sønderjyske, søndag d. 27. oktober 2013
Dejligt at vi kom hurtigt på 2-0, for vi skal da nok nå at forære dem en enkelt.
Sendt fra min HTC One X med Tapatalk
Sendt fra min HTC One X med Tapatalk
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Skal vi ikke score igen for at få 3 point? Et selvmål og et straffe tæller vel ikke som reelle mål.MrRepsak skrev:lækkert nu skal den bare køres hjem.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Jo det gør så. Var du ikke klar over det?Brodernumsi skrev:Skal vi ikke score igen for at få 3 point? Et selvmål og et straffe tæller vel ikke som reelle mål.MrRepsak skrev:lækkert nu skal den bare køres hjem.
De to brændte chancer vi har haft efterfølgende må vel nærmest tælle fra igen. 0-0 står der så.benz skrev:Jo det gør så. Var du ikke klar over det?Brodernumsi skrev:Skal vi ikke score igen for at få 3 point? Et selvmål og et straffe tæller vel ikke som reelle mål.MrRepsak skrev:lækkert nu skal den bare køres hjem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Når man ser canal8, og ser en gentagelse af chance etc, så står der 100 på grafikken. Nogen der ved hvorfor?
Ska' vi hak'?
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Puhha, nu ik alt for meget klovneri af Nicolai Larsen
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Tror nok det er 100 året for Danmarks turneringen.MrBangDK skrev:Når man ser canal8, og ser en gentagelse af chance etc, så står der 100 på grafikken. Nogen der ved hvorfor?
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
Det kan også være et skjult budskab fra Dolph.Elvis lever skrev:Tror nok det er 100 året for Danmarks turneringen.MrBangDK skrev:Når man ser canal8, og ser en gentagelse af chance etc, så står der 100 på grafikken. Nogen der ved hvorfor?
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Jeg kan ikke la vær med at tænke på hvorfor spillede vi ikke sådan i parken, vi går ind i tacklingerne vi tør ligge afleveringerne også selvom det er med stor risiko idag og det betaler sig, det er så ærgerligt vi har alt for meget respekt for FCK, den største udfordring for os der, ligger oppe i hovederne på spillerne.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Foran 2-0 mod SE og Augo kommer ikke i spil - jeg har virkelig svært ved at se, hvornår han kan gøre sig gældende...
Hvorfor skifter Kent en ung spiller ind, når kampen 1:50 inde i 2 minutters overtid. Det er sku da næsten at gøre grin med Bruhn. Come on. Så smid ham da ind 3 minutter tidligere, hvis det absolut skal være, det der giver da ingenting.
Aalborg BK 1885!
Ikke at jeg er uenig i, at vi har for meget respekt for FuCKerne, men man skal lige have med, at de spillede ca 100 gange så godt, som SønderjyskE gør i dag.Mr. Larsen skrev:Jeg kan ikke la vær med at tænke på hvorfor spillede vi ikke sådan i parken, vi går ind i tacklingerne vi tør ligge afleveringerne også selvom det er med stor risiko idag og det betaler sig, det er så ærgerligt vi har alt for meget respekt for FCK, den største udfordring for os der, ligger oppe i hovederne på spillerne.
Mjah, jeg synes da man havde så godt styr på SønderJyskes offensiv at det gav god mening at give lidt tid til Wichmann ved 2-0.Pollack2 skrev:Foran 2-0 mod SE og Augo kommer ikke i spil - jeg har virkelig svært ved at se, hvornår han kan gøre sig gældende...
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Vi er sådan set enige, der er kvalitets forskel på SE og FCK. Men jeg synes heller ikke vi prøver ret meget i Parken, vi bakker og bakker så snart FCKerne nærmere sig, det er overdrevet respekt.limey skrev:Ikke at jeg er uenig i, at vi har for meget respekt for FuCKerne, men man skal lige have med, at de spillede ca 100 gange så godt, som SønderjyskE gør i dag.Mr. Larsen skrev:Jeg kan ikke la vær med at tænke på hvorfor spillede vi ikke sådan i parken, vi går ind i tacklingerne vi tør ligge afleveringerne også selvom det er med stor risiko idag og det betaler sig, det er så ærgerligt vi har alt for meget respekt for FCK, den største udfordring for os der, ligger oppe i hovederne på spillerne.
Vi skal ikke være bange for nogen i Suppen, spiller vi op til vores bedste, så kan vi drille alle hold i ligaen !
Det er sådant set rigtigt (SE havde dog to kæmpechancer til sidst + to frispark lige uden for feltet) at Wichmann kunne bruge lidt kamp i benene, men når Augo intet tilbyder offensivt og han heller ikke bruges til at køre en 2-0 føring hjem defensivt, så har jeg svært ved at se hvad vi skal bruge ham til.Funky skrev:Mjah, jeg synes da man havde så godt styr på SønderJyskes offensiv at det gav god mening at give lidt tid til Wichmann ved 2-0.Pollack2 skrev:Foran 2-0 mod SE og Augo kommer ikke i spil - jeg har virkelig svært ved at se, hvornår han kan gøre sig gældende...
Et forsøg på at trække tiden + et skuderklap til den unge spiller? "Du er den næste"Søgaard skrev:Hvorfor skifter Kent en ung spiller ind, når kampen 1:50 inde i 2 minutters overtid. Det er sku da næsten at gøre grin med Bruhn. Come on. Så smid ham da ind 3 minutter tidligere, hvis det absolut skal være, det der giver da ingenting.
Vi er foran 2-0 og har derfor ikke rigtig brug for at trække tiden. Han fik 10 min mod FCN, det var der da mere ide i, så tror udmærket godt han ved han er den næsteEksil skrev:Et forsøg på at trække tiden + et skuderklap til den unge spiller? "Du er den næste"Søgaard skrev:Hvorfor skifter Kent en ung spiller ind, når kampen 1:50 inde i 2 minutters overtid. Det er sku da næsten at gøre grin med Bruhn. Come on. Så smid ham da ind 3 minutter tidligere, hvis det absolut skal være, det der giver da ingenting.
Aalborg BK 1885!
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Superfedt...så desværre ikke kampen da jeg var på arbejde...men kan Randers holde er den her runde fed
I forhold til indskiftningen af af bruhn tror jeg også teamet har en plan...og det er næppe at nedbryde og tappe ham for selvtillid
I forhold til indskiftningen af af bruhn tror jeg også teamet har en plan...og det er næppe at nedbryde og tappe ham for selvtillid
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
nu er der jo heldigvis lige blevet forlænget med Augu i 1,5 år, så vi behøver ikke bruge så meget tid på at diskutere, hvorvidt han kan bruges eller ej. Træner og ledelse har vurderet, at han stadig har en rolle i klubben - og det er godt!Pollack2 skrev:Det er sådant set rigtigt (SE havde dog to kæmpechancer til sidst + to frispark lige uden for feltet) at Wichmann kunne bruge lidt kamp i benene, men når Augo intet tilbyder offensivt og han heller ikke bruges til at køre en 2-0 føring hjem defensivt, så har jeg svært ved at se hvad vi skal bruge ham til.Funky skrev:Mjah, jeg synes da man havde så godt styr på SønderJyskes offensiv at det gav god mening at give lidt tid til Wichmann ved 2-0.Pollack2 skrev:Foran 2-0 mod SE og Augo kommer ikke i spil - jeg har virkelig svært ved at se, hvornår han kan gøre sig gældende...
Hvis BIF og OB kan finde ud af at dele i dagens sidste kamp, har det indtil nu været en fin runde for os. Næsten perfekt endda.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.