AaB - Sønderjyske, søndag d. 27. oktober 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Re: AaB - Sønderjyske, søndag d. 27. oktober 2013

Indlæg af budo » 27. okt 2013, 15:33

Dejligt at vi kom hurtigt på 2-0, for vi skal da nok nå at forære dem en enkelt.

Sendt fra min HTC One X med Tapatalk
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 27. okt 2013, 15:34

MrRepsak skrev:lækkert nu skal den bare køres hjem. :danmarkfan:
Skal vi ikke score igen for at få 3 point? Et selvmål og et straffe tæller vel ikke som reelle mål.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar

Indlæg af benz » 27. okt 2013, 15:37

Brodernumsi skrev:
Skal vi ikke score igen for at få 3 point? Et selvmål og et straffe tæller vel ikke som reelle mål.
Jo det gør så. Var du ikke klar over det?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 27. okt 2013, 15:39

benz skrev:
Brodernumsi skrev:
Jo det gør så. Var du ikke klar over det?
De to brændte chancer vi har haft efterfølgende må vel nærmest tælle fra igen. 0-0 står der så.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 27. okt 2013, 15:39

Når man ser canal8, og ser en gentagelse af chance etc, så står der 100 på grafikken. Nogen der ved hvorfor?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 27. okt 2013, 15:41

Puhha, nu ik alt for meget klovneri af Nicolai Larsen
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Indlæg af Elvis lever » 27. okt 2013, 15:42

MrBangDK skrev:Når man ser canal8, og ser en gentagelse af chance etc, så står der 100 på grafikken. Nogen der ved hvorfor?
Tror nok det er 100 året for Danmarks turneringen.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 27. okt 2013, 15:43

Elvis lever skrev:
MrBangDK skrev:Når man ser canal8, og ser en gentagelse af chance etc, så står der 100 på grafikken. Nogen der ved hvorfor?
Tror nok det er 100 året for Danmarks turneringen.
Det kan også være et skjult budskab fra Dolph.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 27. okt 2013, 15:43

Jeg kan ikke la vær med at tænke på hvorfor spillede vi ikke sådan i parken, vi går ind i tacklingerne vi tør ligge afleveringerne også selvom det er med stor risiko idag og det betaler sig, det er så ærgerligt vi har alt for meget respekt for FCK, den største udfordring for os der, ligger oppe i hovederne på spillerne.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 27. okt 2013, 15:50

Foran 2-0 mod SE og Augo kommer ikke i spil - jeg har virkelig svært ved at se, hvornår han kan gøre sig gældende...

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 27. okt 2013, 15:53

Hvorfor skifter Kent en ung spiller ind, når kampen 1:50 inde i 2 minutters overtid. Det er sku da næsten at gøre grin med Bruhn. Come on. Så smid ham da ind 3 minutter tidligere, hvis det absolut skal være, det der giver da ingenting.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 27. okt 2013, 15:54

Mr. Larsen skrev:Jeg kan ikke la vær med at tænke på hvorfor spillede vi ikke sådan i parken, vi går ind i tacklingerne vi tør ligge afleveringerne også selvom det er med stor risiko idag og det betaler sig, det er så ærgerligt vi har alt for meget respekt for FCK, den største udfordring for os der, ligger oppe i hovederne på spillerne.
Ikke at jeg er uenig i, at vi har for meget respekt for FuCKerne, men man skal lige have med, at de spillede ca 100 gange så godt, som SønderjyskE gør i dag.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 27. okt 2013, 15:54

Pollack2 skrev:Foran 2-0 mod SE og Augo kommer ikke i spil - jeg har virkelig svært ved at se, hvornår han kan gøre sig gældende...
Mjah, jeg synes da man havde så godt styr på SønderJyskes offensiv at det gav god mening at give lidt tid til Wichmann ved 2-0.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 27. okt 2013, 15:56

limey skrev:
Mr. Larsen skrev:Jeg kan ikke la vær med at tænke på hvorfor spillede vi ikke sådan i parken, vi går ind i tacklingerne vi tør ligge afleveringerne også selvom det er med stor risiko idag og det betaler sig, det er så ærgerligt vi har alt for meget respekt for FCK, den største udfordring for os der, ligger oppe i hovederne på spillerne.
Ikke at jeg er uenig i, at vi har for meget respekt for FuCKerne, men man skal lige have med, at de spillede ca 100 gange så godt, som SønderjyskE gør i dag.
Vi er sådan set enige, der er kvalitets forskel på SE og FCK. Men jeg synes heller ikke vi prøver ret meget i Parken, vi bakker og bakker så snart FCKerne nærmere sig, det er overdrevet respekt.

Vi skal ikke være bange for nogen i Suppen, spiller vi op til vores bedste, så kan vi drille alle hold i ligaen !

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 27. okt 2013, 15:58

Funky skrev:
Pollack2 skrev:Foran 2-0 mod SE og Augo kommer ikke i spil - jeg har virkelig svært ved at se, hvornår han kan gøre sig gældende...
Mjah, jeg synes da man havde så godt styr på SønderJyskes offensiv at det gav god mening at give lidt tid til Wichmann ved 2-0.
Det er sådant set rigtigt (SE havde dog to kæmpechancer til sidst + to frispark lige uden for feltet) at Wichmann kunne bruge lidt kamp i benene, men når Augo intet tilbyder offensivt og han heller ikke bruges til at køre en 2-0 føring hjem defensivt, så har jeg svært ved at se hvad vi skal bruge ham til.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 27. okt 2013, 16:16

Søgaard skrev:Hvorfor skifter Kent en ung spiller ind, når kampen 1:50 inde i 2 minutters overtid. Det er sku da næsten at gøre grin med Bruhn. Come on. Så smid ham da ind 3 minutter tidligere, hvis det absolut skal være, det der giver da ingenting.
Et forsøg på at trække tiden + et skuderklap til den unge spiller? "Du er den næste"

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 27. okt 2013, 17:34

Eksil skrev:
Søgaard skrev:Hvorfor skifter Kent en ung spiller ind, når kampen 1:50 inde i 2 minutters overtid. Det er sku da næsten at gøre grin med Bruhn. Come on. Så smid ham da ind 3 minutter tidligere, hvis det absolut skal være, det der giver da ingenting.
Et forsøg på at trække tiden + et skuderklap til den unge spiller? "Du er den næste"
Vi er foran 2-0 og har derfor ikke rigtig brug for at trække tiden. Han fik 10 min mod FCN, det var der da mere ide i, så tror udmærket godt han ved han er den næste :) Det er muligt det er ment som et skulderklap, men som jeg siger, så mener jeg bare at man så i det mindste bør give ham en 3-5 minutter.. Især når vi har en 2-måls føring. Men det kan da godt være det gavner ham mentalt at få de 15 sekunder, det kan trænerteamet bedst vurdere, jeg føler bare det er lidt til grin, at han skal ind for så lidt. Jeg frygter at det mere er sådan en tam følelse det efterlader ham med, end det giver det boost og rygstød, som det helt sikkert har været meningen fra Kents side.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 27. okt 2013, 18:05

Superfedt...så desværre ikke kampen da jeg var på arbejde...men kan Randers holde er den her runde fed :thumbsup:
I forhold til indskiftningen af af bruhn tror jeg også teamet har en plan...og det er næppe at nedbryde og tappe ham for selvtillid :cool:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 27. okt 2013, 18:13

Pollack2 skrev:
Funky skrev:
Det er sådant set rigtigt (SE havde dog to kæmpechancer til sidst + to frispark lige uden for feltet) at Wichmann kunne bruge lidt kamp i benene, men når Augo intet tilbyder offensivt og han heller ikke bruges til at køre en 2-0 føring hjem defensivt, så har jeg svært ved at se hvad vi skal bruge ham til.
nu er der jo heldigvis lige blevet forlænget med Augu i 1,5 år, så vi behøver ikke bruge så meget tid på at diskutere, hvorvidt han kan bruges eller ej. Træner og ledelse har vurderet, at han stadig har en rolle i klubben - og det er godt!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 27. okt 2013, 18:55

Hvis BIF og OB kan finde ud af at dele i dagens sidste kamp, har det indtil nu været en fin runde for os. Næsten perfekt endda.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar