Vi andre får seriøse brækfornemmelser over overeksponeringen af det klamme pisgule omegnsselskab. Aldo er den klammeste selskabsleder i ligaen og Per Rud har flyveører.Vestegnsgaesten skrev:I lammetæver dem max! Det skylder i os alle sammenfrederikshavneren skrev:Resultat- og spillemæssigt går det noget bedre for Farum, men de er stadigvæk et stykke fra fordums styrke. Alligevel skal vi nok få det meget svært, deres spil ligger uendelig dårligt til os. Derudover plejer vi at gå helt i stå på denne årstid.thomasjn skrev:FCN er stadig inde i en ret stor spillemæssig krise. Der skal bare klappes til dem fra starten af så de ikke får lov til at få flow i deres spil.
2-1 i overtiden på et Augu-hovedstød i bedste 2007-stil.
Kan vi stække Joshua John så er vi uden tvivl meget langt i processen.
Søren Christensen er heldigvis ikke med hos Farum, mens det endelig ser ud til at alderen er ved at indhente Stokholm. AC derimod er der grund til at holde øje med, når det kører for den lille terrier så er han en super spiller, der tilmed har nogle meget giftige langskud.
Som du nævner skal vi virkelig passe på Joshua John. Jeg kan få kuldegysninger ved tanken om hvordan primært Dalsgaard skal stække J. John.
Forsvarsmæssigt lider Farum under salget af Okore, hvilket har svækket dem. Derfor skal deres forsvar testes da, der bestemt er mulighed for at ryste dem.det vil være en fryd hvis de kunne rykke ud af ligaen - jeg får seriøse brækfornemmelser hver gang jeg ser selskabstømmeren, AKP, stå og spille klog og fortælle hvor dygtig han er....
Rent sportsligt tror jeg på sejr til jer i aften - i skal blot have lukket ned for JJ. Han virker giftig men virker også som det eneste de har at komme med. Desuden har de ikke fordel af deres klamme plastikbane...
AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013
-
seamann
Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg er slet ikke uenig i ovenstående. Men skal vi nu ikke lige behandle en gæst herinde ordentlig sålænge han skriver i så sober en tone som Vestegnsgæsten gør?seamann skrev:Vi andre får seriøse brækfornemmelser over overeksponeringen af det klamme pisgule omegnsselskab. Aldo er den klammeste selskabsleder i ligaen og Per Rud har flyveører.Vestegnsgaesten skrev:I lammetæver dem max! Det skylder i os alle sammenfrederikshavneren skrev:Resultat- og spillemæssigt går det noget bedre for Farum, men de er stadigvæk et stykke fra fordums styrke. Alligevel skal vi nok få det meget svært, deres spil ligger uendelig dårligt til os. Derudover plejer vi at gå helt i stå på denne årstid.thomasjn skrev:FCN er stadig inde i en ret stor spillemæssig krise. Der skal bare klappes til dem fra starten af så de ikke får lov til at få flow i deres spil.
Søren Christensen er heldigvis ikke med hos Farum, mens det endelig ser ud til at alderen er ved at indhente Stokholm. AC derimod er der grund til at holde øje med, når det kører for den lille terrier så er han en super spiller, der tilmed har nogle meget giftige langskud.
Som du nævner skal vi virkelig passe på Joshua John. Jeg kan få kuldegysninger ved tanken om hvordan primært Dalsgaard skal stække J. John.
Forsvarsmæssigt lider Farum under salget af Okore, hvilket har svækket dem. Derfor skal deres forsvar testes da, der bestemt er mulighed for at ryste dem.det vil være en fryd hvis de kunne rykke ud af ligaen - jeg får seriøse brækfornemmelser hver gang jeg ser selskabstømmeren, AKP, stå og spille klog og fortælle hvor dygtig han er....
Rent sportsligt tror jeg på sejr til jer i aften - i skal blot have lukket ned for JJ. Han virker giftig men virker også som det eneste de har at komme med. Desuden har de ikke fordel af deres klamme plastikbane...
Janteloven eksisterer IKKE!
Ja - den med Per Rud var over grænsen! :-PKøllen I Møllen skrev:Jeg er slet ikke uenig i ovenstående. Men skal vi nu ikke lige behandle en gæst herinde ordentlig sålænge han skriver i så sober en tone som Vestegnsgæsten gør?seamann skrev:Vi andre får seriøse brækfornemmelser over overeksponeringen af det klamme pisgule omegnsselskab. Aldo er den klammeste selskabsleder i ligaen og Per Rud har flyveører.Vestegnsgaesten skrev:I lammetæver dem max! Det skylder i os alle sammenfrederikshavneren skrev:Resultat- og spillemæssigt går det noget bedre for Farum, men de er stadigvæk et stykke fra fordums styrke. Alligevel skal vi nok få det meget svært, deres spil ligger uendelig dårligt til os. Derudover plejer vi at gå helt i stå på denne årstid.thomasjn skrev:FCN er stadig inde i en ret stor spillemæssig krise. Der skal bare klappes til dem fra starten af så de ikke får lov til at få flow i deres spil.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Du har helt ret, men når man som profilbillede vælger den nye Dan Anton i deres uvaskede karklud af en spillertrøje må man forvente en vis reaktion.Køllen I Møllen skrev:Jeg er slet ikke uenig i ovenstående. Men skal vi nu ikke lige behandle en gæst herinde ordentlig sålænge han skriver i
så sober en tone som Vestegnsgæsten gør?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
<3seamann skrev:Vi andre får seriøse brækfornemmelser over overeksponeringen af det klamme pisgule omegnsselskab. Aldo er den klammeste selskabsleder i ligaen og Per Rud har flyveører.Vestegnsgaesten skrev:I lammetæver dem max! Det skylder i os alle sammenfrederikshavneren skrev:Resultat- og spillemæssigt går det noget bedre for Farum, men de er stadigvæk et stykke fra fordums styrke. Alligevel skal vi nok få det meget svært, deres spil ligger uendelig dårligt til os. Derudover plejer vi at gå helt i stå på denne årstid.thomasjn skrev:FCN er stadig inde i en ret stor spillemæssig krise. Der skal bare klappes til dem fra starten af så de ikke får lov til at få flow i deres spil.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Wtf. Skulle lige til at skrive, at startopstillingen var som forventet, men Kent overrasker...
Line up:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Risgård - Thomsen - Paddy
RJ - AK
Lasse er anfører. Bemærkelsesværdigt at Augu igen er vraget.
Line up:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Risgård - Thomsen - Paddy
RJ - AK
Lasse er anfører. Bemærkelsesværdigt at Augu igen er vraget.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hold da op. Det lyder ikke godt. Hvor er vores Augo der skal dække midtforsvaret, når Lasse skal ud og dække af for John?!
Jeg håber at Risgård kan indtage denne Rolle, men jeg frygter frt går galt. Hmm..
Nej, jeg har sgu tiltro til Kent. Han har trods alt indsigt. Det bliver spændende. Meget spændende. Patty og Thomsen kan jo bytte plads, hvis det skulle gå galt. Spændende med PK. Han er noget af en assistkonge på reserveholdet.
Lasse er anfører. Lad os håbe, at han gør en god figur. Jeg troede egentlig at KEP var før ham.
God kamp til alle.
Jeg håber at Risgård kan indtage denne Rolle, men jeg frygter frt går galt. Hmm..
Nej, jeg har sgu tiltro til Kent. Han har trods alt indsigt. Det bliver spændende. Meget spændende. Patty og Thomsen kan jo bytte plads, hvis det skulle gå galt. Spændende med PK. Han er noget af en assistkonge på reserveholdet.
Lasse er anfører. Lad os håbe, at han gør en god figur. Jeg troede egentlig at KEP var før ham.
God kamp til alle.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Det kan selvfølgelig tænkes, at AaB har listet spillerne op i den forkerte rækkefølge, og at PK egentlig skal spille defensiv midtbanespiller.
Well, Thomsen løber alligevel solen sort, og Patrick er ok, så det er nok også et træk for at få styr på FCNs kanter. Jeg tror det nok skal vise sig at være en god beslutning. Og så har FCN ikke verdens mest fysiske midtbane, så vi har nok ikke brug for samme type.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Fuck det er koldt. Der er så få tilskuere på stadion, at jeg endda kan komme på nettet! Det plejer ellers at være helt umuligt.
- Vestegnsgaesten
- 2. div

- Favoritspiller: Khalid Boulahrouz
Du finder ikke ret mange der er lykkelige over Aldo - Aldo er en dygtig forretningsmand der tænker penge 24 timer i døgnet... Men han står for meget af det vi gamle fans ikke er begejstret for. AKP står for det samme han har bare et hav af konkurser bag sig - en af mine tidligere kunder tabte 1.5 mill og måtte lukke på den konkurs han lave under fjorten efter han havde trukket FC Rødvin ud af selskabet... Så vidt jeg ved er der en BIF tråd herinde - det ville måske være mere passende at diskutere her - så kamptråden forbliver en kamptråd....seamann skrev:Vi andre får seriøse brækfornemmelser over overeksponeringen af det klamme pisgule omegnsselskab. Aldo er den klammeste selskabsleder i ligaen og Per Rud har flyveører.Vestegnsgaesten skrev:I lammetæver dem max! Det skylder i os alle sammenfrederikshavneren skrev:Resultat- og spillemæssigt går det noget bedre for Farum, men de er stadigvæk et stykke fra fordums styrke. Alligevel skal vi nok få det meget svært, deres spil ligger uendelig dårligt til os. Derudover plejer vi at gå helt i stå på denne årstid.thomasjn skrev:FCN er stadig inde i en ret stor spillemæssig krise. Der skal bare klappes til dem fra starten af så de ikke får lov til at få flow i deres spil.
For sidste gang i år: God kamp og forhåbentlig 3 point til jer - så holdes FCN i dyndet...
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erasmus Montanus
- Allstar

Satme det havde været herligt med et så tidligt mål, men der var vist offside. Stor chance til Aabech efterfølgende. Kan det være meningen at Kusk skal dække John op?!
Edit: Det var der satme ikke. Snydt for mål.
Edit: Det var der satme ikke. Snydt for mål.
Mon ikke Dalsgaard er den primære til at lukke John af? Problemet er når Mtiliga kommer i overlap...
Jeg kan godt lide det med Thomsen og Kristensen... Jeg tror fart er rigtig vigtigt fremfor fysisk styrke.
Jeg kan godt lide det med Thomsen og Kristensen... Jeg tror fart er rigtig vigtigt fremfor fysisk styrke.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Fatter ikke liniedommeren kan løfte flaget på vores første angreb, sidder lige uden for og han har frit udsyn. 
Argh kan ikke se kampen på bet365. Modtager gerne pb, radio er sku ikke egnet til fodbolddækning.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
Nåede desværre ikke at se første angreb, men har set lidt replay bare ikke af offsiden.... FUCK det JAAAA!!!Gentleman Finn skrev:Fatter ikke liniedommeren kan løfte flaget på vores første angreb, sidder lige uden for og han har frit udsyn.
Hold kæft vores angribere er ringe. AK har kun været med i 8 mål indtil nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
HOLD NU KÆFT EN RINGE ANGREBSDUO!!!!!!
1 2 3 Jimmy er en mur!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Assist af den ene indkøbte angriber og mål af den anden. Du må enten være ignorant af Guds nåde eller bare en trold.AaB 85 95 99 08 skrev:Helt enig i din analyse af dumheds-niveauet. Det når nye højder.Hinrup85 skrev:Skynder mig at quote denne, for det er jo så himmelgribende dumt sagt at det kan tåle en gentagelse....Sønderhof skrev:Det er klart at vi er nødt til at forsøge os med en ny konstellation i angrebet.
Det er tydeligt for enhver, at Gaarde har fejlet i en sådan grad, at man må håber der er en klausul i hans kontrakt der gør vi kan opsige ham efter det første halve år.
Som alternativ kunne man smække ham i angrebet fremfor Jönsson, så kan han blive fritaget for sine opgaver i direktionen, hvor han tydeligvis er talentløs. Jönsson er en fejlinvestering af Chanko'ske dimensioner; header dårligere end Helenius, kan ikke holde i bolden, scorer ingen mål og er tåbelig i presspillet. Gaarde kan i det mindste levere en solid arbejdsindsats og er i særklasse på de høje fremlæg.
Faktum er at vi rykker ned, medmindre vi får nye angribere.
Vh AaB 85 95 99 08
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og så er der tilsyneladende nogle, som synes, at Jønsson er en gudsbenådet fodboldspiller, og at en angriber, der har bidraget med 3 mål - som jeg husker det - halvvejs gennem sæsonen er en genial signing, uanset at de uafklarede forhold på angrebsposten i høj grad var medvirkende til, at vi blev frataget en sæson med oplevelser i Europa.
Hader København!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Fandeme godt kontraspil!! Klassemål.
Janteloven eksisterer IKKE!