Vent, hvorfor skal vi afskrive Jönsson resten af sæsonen? Er der nogle nyheder jeg ikke har læst/hørt? Vi har hele tiden vist at han knappenap magter 70 min. kamp per. 7. dag, så denne her er måske ikke heeelt vildt overraskende.Hovedet skrev:Som tidligere nævnt kan vi formentlig afskrive både Dalsgaard og Jönsson resten af sæsonen. Trist, fordi et AaB-hold med Jönsson henter flere point end et AaB-hold uden. Omvendt kan vi forberede os bedre på den næste sæson, hvor Jönsson alligevel ikke er der.
Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er naturligvis korrekt, omvendt huer jeg ikke helt, at han nu er helt ude 2 kampe i træk. I artiklen på bold.dk fremgår det nu ikke, om der er fremskridt eller ej.MHJ skrev:Vent, hvorfor skal vi afskrive Jönsson resten af sæsonen? Er der nogle nyheder jeg ikke har læst/hørt? Vi har hele tiden vist at han knappenap magter 70 min. kamp per. 7. dag, så denne her er måske ikke heeelt vildt overraskende.Hovedet skrev:Som tidligere nævnt kan vi formentlig afskrive både Dalsgaard og Jönsson resten af sæsonen. Trist, fordi et AaB-hold med Jönsson henter flere point end et AaB-hold uden. Omvendt kan vi forberede os bedre på den næste sæson, hvor Jönsson alligevel ikke er der.
Jeg havde efter kampen mod Viborg den lettere kætterske tanke, om vi skulle spare Kusk i en omgang, så han kunne komme helt frisk ind til det afgørende kapløb de sidste 5 runder. Den tanke har jeg dog forladt, da Jönsson ikke er klar mod Randers. Jeg håber dog naturligvis også, at Jönsson bliver så klar, som han nu kan blive til de resterende runder, nu hvor der kommer en lille pause efter Randerskampen. Dalsgaard ser jeg ikke som en mulighed mere i denne sæson.
Jeg vurderer, at det er en fordel for AaB, at holdet i de næste 4 runder spiller før FCM og FCK. Det er hårdt at spille med evigt pres om at skulle hente mindst samme antal point som AaB for blot at bevare status quo. Tillige ser jeg ingen tegn på, at AaB er for nedadgående, selv om man kan diskutere, om Kusk er ved at være lidt slidt i filten. Omvendt kan AaB jo også tåle at være lidt ringere end FCM og en del ringere end FCK i de sidste 6 runder.
Jeg er helt tryg ved Kvindebjerg i front sammen med Spalvis. De scorer begge i morgen!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Vi mister meget kreativitet når vi må undvære Jönsson, men på den anden side får vi i AK en mere målfarlig spiller på banen.Narildsen skrev:Jeg er helt tryg ved Kvindebjerg i front sammen med Spalvis. De scorer begge i morgen!
Det bliver en meget interessant kamp mellem to hold med hver deres bemærkelsesværdige styrke:
- Vi er enormt stærke på Fort Aalborg. Vi er ubesejret i 20 betydende hjemmekampe i træk (seneste hjemmebanenederlag var for over ét år siden)!
- Randers er ubesejret i deres seneste 8 superliga udekampe (seneste udebane nederlag var i september 2013)
Alle på stadion. Vejret blir' fantastisk til bold. Tror vi runder de 10 kilo på stadion.
Jeg er enig i at vi mister noget kreativitet ift. det opbyggende spil. Men AKJ har til gengæld lidt mere individuel kreativitet, og kan udfordre alene.frederikshavneren skrev:Vi mister meget kreativitet når vi må undvære Jönsson, men på den anden side får vi i AK en mere målfarlig spiller på banen.Narildsen skrev:Jeg er helt tryg ved Kvindebjerg i front sammen med Spalvis. De scorer begge i morgen!
Det bliver en meget interessant kamp mellem to hold med hver deres bemærkelsesværdige styrke:
- Vi er enormt stærke på Fort Aalborg. Vi er ubesejret i 20 betydende hjemmekampe i træk (seneste hjemmebanenederlag var for over ét år siden)!
- Randers er ubesejret i deres seneste 8 superliga udekampe (seneste udebane nederlag var i september 2013)
Alle på stadion. Vejret blir' fantastisk til bold. Tror vi runder de 10 kilo på stadion.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg er rigtig træt af at hverken Ikast eller FCK satte point til efter vores sejr i Viborg. Og jeg føler presset fra dem nu. Ihvertfald fra Ikast. Vi skal helst vinde idag, ellers bliver det sgu for tæt til at det er sjovt længere.
Der er slet ingen tvivl om at vi er det suverænt bedste hold i superligaen lige nu. Omvendt kan jeg sagtens se os tabe til Randers idag mens de to andre får fuld pot mod Viborg og Esbjerg imorgen. Kom så, de rø'e!!!
Der er slet ingen tvivl om at vi er det suverænt bedste hold i superligaen lige nu. Omvendt kan jeg sagtens se os tabe til Randers idag mens de to andre får fuld pot mod Viborg og Esbjerg imorgen. Kom så, de rø'e!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
Mit bud på en start 11’er
Larsen
Patrick--Emil--Thelander--Ahlmann
Kusk--Risgård--Würtz--Thomsen
Spalvis--AK
Startopstillingen giver vel næsten sig selv med en Dalsgaard og Jönsson ude.
Med det næstbedste forsvar (delt med FuCK og Bundby) er der vel ingen grund til at ændre i den kæde, ligesom jeg heller ikke ser nogen grund til at ændre på vores midtbane. Den bedste i ligaen, efter min mening. I angrebet havde jeg helst set en Jönsson danne duo med Spalvis, men med en pokalfinale lige om hjørnet, håber jeg at den mand spares mest mulig for at han kan være klar til den finale, som forhåbentlig kan få den rigtige vinder for en gangs skyld.
Jeg håber og tror på en sejr mod Randers som dog har vist god form på det seneste, men det bør ikke være et hold vi kan tabe til så længe drengene giver den fuld skrue. (Det samme mente jeg dog også om kampene mod FCV og Sønderjyske). Jeg håber dog at de denne gang kan leve op til favoritværdigheden og sende Randers tilbage med 0 point.
Jeg tror at de røde får en sejr i aften på 3-0 og viser at det er berettiget at de ligger hvor de gør og at de vil have det guld som ingen troede at det var muligt at få.
Kom så de rø’e!!!
Larsen
Patrick--Emil--Thelander--Ahlmann
Kusk--Risgård--Würtz--Thomsen
Spalvis--AK
Startopstillingen giver vel næsten sig selv med en Dalsgaard og Jönsson ude.
Med det næstbedste forsvar (delt med FuCK og Bundby) er der vel ingen grund til at ændre i den kæde, ligesom jeg heller ikke ser nogen grund til at ændre på vores midtbane. Den bedste i ligaen, efter min mening. I angrebet havde jeg helst set en Jönsson danne duo med Spalvis, men med en pokalfinale lige om hjørnet, håber jeg at den mand spares mest mulig for at han kan være klar til den finale, som forhåbentlig kan få den rigtige vinder for en gangs skyld.
Jeg håber og tror på en sejr mod Randers som dog har vist god form på det seneste, men det bør ikke være et hold vi kan tabe til så længe drengene giver den fuld skrue. (Det samme mente jeg dog også om kampene mod FCV og Sønderjyske). Jeg håber dog at de denne gang kan leve op til favoritværdigheden og sende Randers tilbage med 0 point.
Jeg tror at de røde får en sejr i aften på 3-0 og viser at det er berettiget at de ligger hvor de gør og at de vil have det guld som ingen troede at det var muligt at få.
Kom så de rø’e!!!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Nogen der kan give en dybere forklaring på hvorfor Dalsgård stadig er ude?
AK har faktisk lavet flere assists end Jönsson. Han danner et rigtig spændende makkerpar med Spalvis, som både i dag og efter sommerferien kan blive utrolig giftigt.frederikshavneren skrev: Vi mister meget kreativitet når vi må undvære Jönsson, men på den anden side får vi i AK en mere målfarlig spiller på banen.
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Han havde løberknæ for en måneds tid siden, så tænker det stadigt er aktuelt, det kan tage lang tid, i værste fald lang lang tidElscorpio skrev:Nogen der kan give en dybere forklaring på hvorfor Dalsgård stadig er ude?
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
You're either weird or lonely
http://www.superstats.dk/maal/minutter" onclick="window.open(this.href);return false;
Interessant statistik der viser at Randers FC er klart farligst i det sidste kvarter af begge halvlege.
Til gengæld lukker de også klart flest ind i slutningen af kampen.
Interessant statistik der viser at Randers FC er klart farligst i det sidste kvarter af begge halvlege.
Til gengæld lukker de også klart flest ind i slutningen af kampen.
Lige et lavpraktisk spørgsmål vedr. indgang til kampen: Jeg har glemt alt om at få printet mine billetter - kan scanneren ved indgangen godt scanne stregkoden direkte fra mobilen, hvis jeg henter PDF'en dertil? - og vil kontrollørerne acceptere dette?
Nogen der har erfaringer med ovenstående?
Nogen der har erfaringer med ovenstående?
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
[quote="jspr"]Lige et lavpraktisk spørgsmål vedr. indgang til kampen: Jeg har glemt alt om at få printet mine billetter - kan scanneren ved indgangen godt scanne stregkoden direkte fra mobilen, hvis jeg henter PDF'en dertil? - og vil kontrollørerne acceptere dette?
Nogen der har erfaringer med ovenstående?[/quote
Det kan man ikke, desværre.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
EYHHH - kom nu ind i det 21. århundrede AaB :-( Anyways, tak for svar.Corona skrev:jspr skrev:Lige et lavpraktisk spørgsmål vedr. indgang til kampen: Jeg har glemt alt om at få printet mine billetter - kan scanneren ved indgangen godt scanne stregkoden direkte fra mobilen, hvis jeg henter PDF'en dertil? - og vil kontrollørerne acceptere dette?
Hvis du har en af de dersens smarte telefoner, så kan du vise din billet inde hos receptionen (mellem stadionhallen og stadion) og de printer den ud til dig.
Der skulle vel aldrig være en der ligger inde med en ekstra billet til Weber tribunen?
Det lugter af et X, tænker en hurtig 1-1er hvor Ronnie sætter en ind sent.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Skønt at Todd vælger at spare 4-5 stamspillere. Det skal give 3 point.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ved sgu ikke helt. Deres defensiv, og centrale midtbane virker ikke specielt stærk, og det kan være guf for Risgaard/Würtz samt vores kanter. Jeg frygter dog, trodsalt, at Schwartz får scoret et heldigt mål. Men jeg har en ide om han ikke får specielt meget at arbejde med, og hvis vi kan lukke ham ned, som vi gjorde med Makienok og Cornelius, så scorer han heller ikke.Eksil skrev:Det lugter af et X, tænker en hurtig 1-1er hvor Ronnie sætter en ind sent.
Trtor på 3 point, vi er stærke på hjemmebane, og Randers har tydeligvis mere fokus på næste runde mod SønderjyskE.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus