Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Frygah
- Allstar

NIN den fromme skrev:Provst i Brovst skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha. Vi skal på en af de sværeste udebaner i ligaen
Jamen helt ærligt. Det kan simpelthen hen ikke passe siden de endte som nummer 10. Jeg gider ikke engang slå det op.
Tyskerne vand 7 hjemmekampe sidste sæson og skrabede i alt 25 ud af 38 point samme på eget græs.
Er der ret mange hold der IKKE har en markant bedre hjemmebanestatistik?
Jeg mener, når et hold som Sønderjyske kun lavede 13 point på udebane i sæsonen, så har de sgu givet mange point til modstanderne når de er på udebane, hvorfor jeg egentlig, uden at have tjekket det, tænker at langt de fleste hold har en bedre hjemmebanestatistik...
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 19. jul 2014, 16:56
alithebeast skrev:frederikshavneren skrev:Tyskeren skrev:Okay en skidt bænk vi har... Ja selvfølgelig er Helenius og Kasper P på bænken - men resten er godt nok skidt!!
Ej det er jeg nu ik enig i. Ja der er en del uprøvede navne på bænken, men det er jo også et resultat af skaderne. Satsningen på egne talenter har bragt os til hvor vi er i dag!
Der var også meget få blandt det aalborgensiske tilskuere på stadion, som eksempelvis vidste hvem Nicolaj T. var da han debuterede...
Du er sgu da så positiv i tiden. Er det pausen, der har gjort dig mindre stresset og negativ?

Måske det er solen der har gjort underværker
Nej som jeg har skrevet før så kommer det an på øjnene som læser indlæggene. Hvis man vælger at fokusere på det mindre positive så får man et bestemt indtryk, men jeg har også skrevet en del positivt gennem tiden.
Nu håber jeg ikke at jeg jinxer os, men jeg er sikker på at vi vinder premiere kampen i Haderslev. Ja vi ramt af skader, men det er nordtyske godt nok også.
Deres startopstilling ser godt nok ringe ud især offensivt.
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
NIN den fromme skrev:Provst i Brovst skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha. Vi skal på en af de sværeste udebaner i ligaen
Jamen helt ærligt. Det kan simpelthen hen ikke passe siden de endte som nummer 10. Jeg gider ikke engang slå det op.
Tyskerne vand 7 hjemmekampe sidste sæson og skrabede i alt 25 ud af 38 point samme på eget græs.
Jamen æv, så slog jeg det op....
Sønderjyske er syvende stærkeste hjemmehold...
http://www.superstats.dk/stilling/index ... 013%2F2014" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
Frygah skrev:NIN den fromme skrev:Provst i Brovst skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha. Vi skal på en af de sværeste udebaner i ligaen
Jeg mener, når et hold som Sønderjyske kun lavede 13 point på udebane i sæsonen, så har de sgu givet mange point til modstanderne når de er på udebane, hvorfor jeg egentlig, uden at have tjekket det, tænker at langt de fleste hold har en bedre hjemmebanestatistik...
De fleste hold klarer sig bedre ude end hjemme, det siger sig selv. Alligevel er SønderjyskE et markant bedre hjemmehold. De sluttede tredje sidst i ligaen. Til sammenligning vandt OB 5 hjemmekampe. Randers 4, Esbjerg 6 og BIF på 3. pladsen 7.
-
dyhrmaN
- Allstar

nogen der har link til kampen?

-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
NIN den fromme skrev:Frygah skrev:NIN den fromme skrev:Provst i Brovst skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha. Vi skal på en af de sværeste udebaner i ligaen
De fleste hold klarer sig bedre ude end hjemme, det siger sig selv 7.
?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
NIN
- Allstar

-
Kontakt:
Provst i Brovst skrev:NIN den fromme skrev:Frygah skrev:NIN den fromme skrev:Provst i Brovst skrev:AaB 85 95 99 08 skrev:Puha. Vi skal på en af de sværeste udebaner i ligaen
De fleste hold klarer sig bedre ude end hjemme, det siger sig selv 7.
?
Omvendt selvfølgelig, skulle bare tjekke dig

-
Frygah
- Allstar

Men SønderjyskE har altså stadig kun den 7. bedste hjemmebane. Det kategoriserer jeg altså ikke som "en af de sværeste udebaner" i ligaen... Så kan det godt være de er bedre på hjemmebane, end de er på udebane, men det giver bare ikke ret meget mening at vurdere det i forhold deres egen hjemmebanestatistik eller position i ligaen i sidste sæson.
-
Frygah
- Allstar

Men SønderjyskE har altså stadig kun den 7. bedste hjemmebane. Det kategoriserer jeg altså ikke som "en af de sværeste udebaner" i ligaen... Så kan det godt være de er bedre på hjemmebane, end de er på udebane, men det giver bare ikke ret meget mening at vurdere det i forhold deres egen hjemmebanestatistik eller position i ligaen i sidste sæson.
-
dyhrmaN
- Allstar

AaB er ikke startet voldsomt overbevisende...
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
dyhrmaN skrev:AaB er ikke startet voldsomt overbevisende...
Det tør siges, afleveringer sidder elendigt og "bønderne" har succes med deres kontraer og deres fysiske spil.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Nogle mener, at bredden er ok, men med en skade til Thomsen vælger Kent at starte med en langsom og ikke-driblestærk kant i form af Wichmann. Han har allerede vist lidt sløv boldomgang og han blev totalt sat ved et returløb selvom modstanderen løb med bolden. Fair nok, at han får chancen, men det skal fandeme være på midten og ikke på kanten.
Skidt start af AaB generelt. SE har haft bolden mest og har også haft nogle ok indlæg og afslutninger (dog uden at være rigtig farlige).
KOM NU
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
-
NIN
- Allstar

-
Kontakt:
Frygah skrev:Men SønderjyskE har altså stadig kun den 7. bedste hjemmebane. Det kategoriserer jeg altså ikke som "en af de sværeste udebaner" i ligaen... Så kan det godt være de er bedre på hjemmebane, end de er på udebane, men det giver bare ikke ret meget mening at vurdere det i forhold deres egen hjemmebanestatistik eller position i ligaen i sidste sæson.
Jeg siger heller ikke de har Danmarks sværeste hjemmebane, blot de er markant stærkere der.
Desuden er kun Vi, FCK, FCM og FCN bedre, taler vi sejre.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
NIN den fromme skrev:Frygah skrev:Men SønderjyskE har altså stadig kun den 7. bedste hjemmebane. Det kategoriserer jeg altså ikke som "en af de sværeste udebaner" i ligaen... Så kan det godt være de er bedre på hjemmebane, end de er på udebane, men det giver bare ikke ret meget mening at vurdere det i forhold deres egen hjemmebanestatistik eller position i ligaen i sidste sæson.
Jeg siger heller ikke de har Danmarks sværeste hjemmebane, blot de er markant stærkere der.
Desuden er kun Vi, FCK, FCM og FCN bedre, taler vi sejre.
Men nu taler vi ikke sejre. VI taler om point. 7. bedst er ikke skræmmende... Derudover er det jo heller ikke svært at være markant bedre hjemme end ude, når man kun kan skrabe 13 point sammen ude.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
-
Frygah
- Allstar

Nej, men det indlæg du startede med at svare på, omhandlede jo netop "En af de sværeste udebaner i ligaen!"...
Hold kæft hvor står SønderjyskE godt nok dybt når de ikke har bolden. 2 kæder på kanten af eget felt, værsgo at prøve på at komme forbi.
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi spiller Laaaaangtsomt, og virker generelt uopmærksomme. Kan ikke lige se hvor det går galt, men galt det går det, over hele linjen. Håber SE går døde i deres voldpres her i varmen.
edit: og siden hvornår er vi begyndt at spille konsekvent på indlæg mod targetman? Det er jo en invitation til kontra hver gang.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
thomasjn
- Allstar

Kæft de sover og kæft, hvor er Wichmann ringe. Skal han være 1. valg i længere så skal vi sgu skynde os at hende en mere kvalificeret.
-
Pollack2
- Allstar

Mogens skrev:Nogle mener, at bredden er ok, men med en skade til Thomsen vælger Kent at starte med en langsom og ikke-driblestærk kant i form af Wichmann. Han har allerede vist lidt sløv boldomgang og han blev totalt sat ved et returløb selvom modstanderen løb med bolden. Fair nok, at han får chancen, men det skal fandeme være på midten og ikke på kanten.
Skidt start af AaB generelt. SE har haft bolden mest og har også haft nogle ok indlæg og afslutninger (dog uden at være rigtig farlige).
KOM NU
Wichmann er startet rædselsfuldt. Mister bolden midt på banen som gir en omstilling som KEP må tage advarsel for at stoppe. Vi mangler i den grad Pølsen til at styre midtbanen.
-
NIN
- Allstar

-
Kontakt:
Frygah skrev:Nej, men det indlæg du startede med at svare på, omhandlede jo netop "En af de sværeste udebaner i ligaen!"...
Hold kæft hvor står SønderjyskE godt nok dybt når de ikke har bolden. 2 kæder på kanten af eget felt, værsgo at prøve på at komme forbi.
Jeg satte sådan blot nogle tal på, nu Provsten ikke gad i sommervarmen.