DBU Pokalen - Odder - AaB - onsdag den 19. november 2014
Re: DBU Pokalen - Odder - AaB - onsdag den 19. november 2014
Jeg var så naiv og tænkte jeg kunne tage der ud omkring kampstart og gå ind og se kamp. Det bliver desværre ikke tilfældet. Vi snupper dog nok en sejr anyways.
AaB's 11 mod Odder: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Thelander, Gorter, Wichmann, Augustinussen, Risgård, Frederiksen, Helenius, Jacobsen.
På bænken har AaB Christensen, Enevoldsen, Sørensen, Børsting, Viktor Ahlmann, Bruhn og Blåbjerg.
Kom så gutter!
På bænken har AaB Christensen, Enevoldsen, Sørensen, Børsting, Viktor Ahlmann, Bruhn og Blåbjerg.
Kom så gutter!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Fint hold som kan finpudse formen inden de kommende vigtige uger. Dejligt at se Børsting med igen på bænken.Arendt skrev:AaB's 11 mod Odder: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Thelander, Gorter, Wichmann, Augustinussen, Risgård, Frederiksen, Helenius, Jacobsen.
Kom så gutter!
Arhh det er da noget pladder.white splash skrev:Præcis! AaB reklamerer jo med at pokalkampe er inkluderet i sæsonkortet, så kan de ikke bare lige pludselig fjerne de faste pladser fra sæsonkortholderne. Tror også at det er derfor at tingene er blevet gjort, som de er.Yankee skrev:Fordi folk, der har betalt i dyre domme for sponsorbilletter eller sæsonkort selvfølgelig skal kunne få deres faste pladser uanset hvornår de dukker op.Califfen skrev:Den her farce kandiderer måske til at være en af AaBs administrative afdelings største brølere i nyere tid. Det er ubegribeligt.
Hvorfor ikke bare gøre som de plejer at gøre til u-21 landskampe?
Husk på, at kampen i dag rent faktisk er en udekamp for AaB. Så bør sæsonkortholdere ikke har krav på noget som helst.
Re: Sv: DBU Pokalen - Odder - AaB - onsdag den 19. november
Man kan desværre efterhånden betegne det som en "classic AaB". SørgeligtKristian skrev:Man kan vel kun give AaB skylden hvis der kommer 3000 og 8000 bliver væk.Gablin skrev:Det tror jeg desværre du har ret i. Heldigvis har jeg selv sæsonkort og har således billet. Men jeg tror da der er mange som gerne vil have været derude, som ikke lige har fået sikret sig billet, og derfor må droppe turen på stadion pga. en masse der har hamstret gratis billetter uden at benytte sig af dem (blot en antagelse selvfølgelig)Jesper Schmidt skrev:Det har jeg godt nok svært ved at tro de kan gøre, rent organisatorisk. Folk har jo "købt" billetter til de pladser som de nu har valgt, hvordan skal AaB kunne vide hvem der dukker op og hvem der ikke gør? Jeg har svært ved at tro man bliver lukket ind uden billet, selv hvis der kun ender med at være 2-3000.Kristian skrev:Mød du bare op, self lukker de folk ind hvis de kan se at der ikke kommer ret mange. Alt andet vil være total håbløst.Gablin skrev:Jeg følger udmærket med på debatsiden. Men det er vel de færreste der tror på, at der tropper 10.000 mennesker op på stadion en hverdag kl. 16 mod et 2. divisionshold, om der så var høj solskin og folk havde fri fra arbejde.FlæskeFrank skrev:
Du kommer jo ikke til at stå udenfor et halvtomt stadion. Der er jo over 10.000 billetter ude i omløb, følg nu med på debatsiden!!!
Jeg er med på at folk har "hentet" billetter og at der er givet en masse til samarbejdsklubber, men det vil da undre mig meget hvis stadion bliver mere end 50 % fyldt.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Man har fået foræret en kamp på hjemmebane men vælger at sæsonkortholder skal kunne bruge deres kort. Det gør så at de er nødt til at sætte billetter i omløb da faste pladser ellers ville blive taget af andre.
Det var bedre man sagde at indgangene er åbne så folk bare går ind. Så undgår man en masse bøvl.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Var jeg dig ville jeg helt sikkert bare tage derud. Der kommer maks 6000 og så kan du helt sikkert godt snakke lidt med kontrollørerne. Ellers ville jeg bare råbe højt "er der nogen der har en billet?" - for det er det. Jeg er sikker på, at der er blevet hamstret.jonas386 skrev:Jeg var så naiv og tænkte jeg kunne tage der ud omkring kampstart og gå ind og se kamp. Det bliver desværre ikke tilfældet. Vi snupper dog nok en sejr anyways.
undrer mig egentligt over at SF får en del spilletid for tiden. Især en kamp som den i dag ville det da være oplagt at teste en Gilli på den plads eftersom han har en fremtid her og en længere kontrakt end SF's der ikke bliver forlænget fra 31/12.Arendt skrev:AaB's 11 mod Odder: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Thelander, Gorter, Wichmann, Augustinussen, Risgård, Frederiksen, Helenius, Jacobsen.
Kom så gutter!
Er vi helt 100 på der ikke bliver forlænget? Ellers kunne det ho Være hans "sidste chance" for at bevise hab har en fremtid i AaB.
Det siger en hel del om Gillis niveau. I Færøernes landskamp startede han ude, hvilket er en indikation på, at han mangler rigtig meget for at komme i startopstillingen i AaB.Forza skrev:undrer mig egentligt over at SF får en del spilletid for tiden. Især en kamp som den i dag ville det da være oplagt at teste en Gilli på den plads eftersom han har en fremtid her og en længere kontrakt end SF's der ikke bliver forlænget fra 31/12.Arendt skrev:AaB's 11 mod Odder: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Thelander, Gorter, Wichmann, Augustinussen, Risgård, Frederiksen, Helenius, Jacobsen.
Kom så gutter!
Skuffende hvis er der er så mange folk, som har bestilt billet uden at dukke op!
-
andreasaab89
- Allstar

Gaarde og SF har meldt ud at samarbejdet slutter så ja, det er helt sikkertjonas386 skrev:Er vi helt 100 på der ikke bliver forlænget? Ellers kunne det ho Være hans "sidste chance" for at bevise hab har en fremtid i AaB.
God start, god start. Godt vi er klar fra start.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Kep..... Det sker alt for ofte!!!!
Kep Kep Kep endnu engang.
KEP Classic i denne sæson. 4-5. gang?
-
andreasaab89
- Allstar

Det er vist meget rigtigt. Hvorfor skal Søren Frederiksen spille når man ikke forlænger, så giv da gili chancenNarildsen skrev:KEP Classic i denne sæson. 4-5. gang?
Var det ikke lige så meget Thelander og Larsen der står og voldkoger?
Og hov, Augu!
Og hov, Augu!