Enig. Hvis der er frispark der, så lavede Agger heller ikke fejl i den seneste landskamp.Gamen skrev:Nu må folk snart til at stoppe med at der var frispark ved AGF's sidste mål.
AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
- FlæskeFrank
Enig. I øvrigt absurd teater, at Superligaens mindste målmand kan score på hovedstød efter hjørnespark i det lille felt langt inde i overtiden, nærmest uanset hvor meget han måtte have kastet rundt med vores egen ca. dobbelt så brede og høje målmand. Der var i min verden tale om elendigt forsvarsspil og ditto målmandsspil.Gamen skrev:Nu må folk snart til at stoppe med at der var frispark ved AGF's sidste mål. Så har man vist de rød-hvide briller på. Faktum er, at det var elendigt forsvarsspil (nul markering), samt en værre gang klovneri af Nicolai Larsen der kostede det mål. Færdig slut. Det lille skub han får, er næppe mere end det pres AaB-spillerne lagde på Wiland i pokalfinalen, hvor de delvist blokerede hans vej væk fra stregen. Skulle de mål så også være annulleret?Freddie skrev: Men så prøv at læse kampsiden fra dengang. Så vil du kunne få din hukommelse genopfrisket. Nøgleordene er frispark mod målmand og hånd på bold ved GF's to scoringer.
Tag den rød-hvide sølvpapirshat af.
Selv om vi endda bider hovedet af al objektivitet og selvkritik og anerkender præmissen om et frispark, kan det jo ikke skjule, at AGF var det klart bedste hold i navnlig 2. halvleg, og at AaB dybest set var heldige med det ene point. Når vi imidlertid på forunderlig vis førte til langt ind i overtiden, er det naturligvis tilladt at ærgre sig over tabet af 2 lækre point; navnlig i betragtning af, at det udlignende mål var det næstmærkeligste i Superligaens historie på Aalborg Stadion, vel kun overgået af Simon Bræmers sejrsmål mod Horsens i mesterskabssæsonen 2007/2008 (hvis nogen husker det).
Uha, Freddie, statistikken kan man sandelig ikke indvende noget imod; hvis det ikke lige var fordi, du havde begået det lille kunstgreb at føre den tilbage til oktober, november og december i fjor og i øvrigt lade 2 pokalkampe mod 1. divisionshold indgå i denFreddie skrev:Det jeg synes du siger er, at AaB ikke har leveret det smukke spil. Men fodbold drejer sig selvfølgelig om at vinde kampene, og derfor er en arbejdssejr eller tre på stribe uden mål imod ikke at foragte. Faktisk er jeg ved at tro, at det AaB vi har set i de sidste tre kampe, der er vundet med tilsammen 7-0 er langt trælsere at spille imod, end det med det flotte fodbold.Hovedet skrev: Det har ikke noget med manglende selvtillid, underspil eller overdreven respekt for AGF at gøre; det drejer sig om, at AaB har spillet ad helvede til hele foråret, at AGF var bedst i det indbyrdes opgør i Aalborg i ligaen, og at holdets vigtigste spiller er skadet. AaB uden Rasmus Würtz er som aftenkaffe uden kringle. Og selv med Würtz har kaffen i foråret været lunken og kringlen fesen.
I aften kan vi høste frugterne af Dommer-Anders' klovnerier sidst GF var her. Hvis jeg kender AGF rigtigt, tror de fuldt og fast på, at de har en chance, fordi de fik uafgjort 2-2 sidst på to dommerfadæsemål.
For øvrigt er AaB's resultater i de sidste 13 kampe 9-2-2. Det er godt nok ring'.
Hvis man skal beskæftige sig med AaBs nuværende niveau, er det mere lødigt at analysere forårets kampe. Her hedder statistikken 2 sejre - 2 uafgjorte - 2 nederlag samt en pokalsejr ude over Roskilde. Unægtelig et andet billede. Du har helt ret i, at det er AaBs spillemæssige niveau, jeg først og fremmest hentyder til i mit indlæg. Isoleret set er det helt fint med 7 point i 3 kampe mod AGF, FCN og Hobro, men det bekymrer mig, at vi ikke har spillet en eneste god kamp i foråret (undtaget premieren), og at Rasmus Würtz er skadet.
Jeg er helt på det rene med, at vi også skal vinde grimme sejre i ny og næ, og igen isoleret set er jeg ikke bekymret over f.eks. kampen i Hobro. De rykker ganske vist ud med et brag, men de har fået langt mere styr på deres shit de senere uger og kan sagtens blive en pestilens at spille mod for alle andre hold, som de var det for AaB i søndags. Her var det 3 point og videre.
Det er dog min påstand, at vi skal ud af den pointmæssige respirator, vi pt. befinder os i med vores ministime, og blive mere overbevisende i vores spillemæssige udtryk for at den stank af 5. plads og tabt pokalsemifinale/finale, der har bredt sig udover landskabet i foråret, igen kan afløses af den liflige duft af medaljer og pokal. Vi gik jo ind til dette forår med stor optimisme, og den befinder sig lidt på vågeblus i øjeblikket.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der er aldrig nogensinde skyggen af frispark til N Larsen ved 2-2 scoringen. Den anden scoring var elendigt forsvarsspil. Dommeren gjorde det rigtige i begge situationer.Freddie skrev:Men så prøv at læse kampsiden fra dengang. Så vil du kunne få din hukommelse genopfrisket. Nøgleordene er frispark mod målmand og hånd på bold ved GF's to scoringer.thomasjn skrev:
Derudover erindrer jeg ikke noget dommer-klovneri ved begge GFs mål.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Iflg. AaBs hjemmeside var der kort før middag ca. 9.000 billetter ude til kampen. Normalt skal der fratrækkes knap et par tusinde tilskuere fra dette tal da der traditionelt er en del som ikke møder op, men med de lave billetpriser i aften vil der sikkert blive solgt en del billetter ved stadion. Tror tilskuertallet vil blive nogenlunde.
Håber godt nok snart de får styr på det fysiske billetsalg. Det kunne nemt blive endnu en gang, hvor en masse tilskuere misser de første 5-10 minutter. AaB må til at leve i fansene (kundernes om man vil) verden. For nogen folk er det bare mest naturligt at købe på stadion digital tidsalder om man vil det og så kan man henstille lige så tosset som man vil til at folk skal købe hjemme fra. Hvis man har fans der ønsker at købe billetten ved fysisk fremmøde så har man bare at sikre de får en ordentlig oplevelse.frederikshavneren skrev:Iflg. AaBs hjemmeside var der kort før middag ca. 9.000 billetter ude til kampen. Normalt skal der fratrækkes knap et par tusinde tilskuere fra dette tal da der traditionelt er en del som ikke møder op, men med de lave billetpriser i aften vil der sikkert blive solgt en del billetter ved stadion. Tror tilskuertallet vil blive nogenlunde.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Men det vil jo betyde, at man skal ankomme til stadion omkring en halv time inden kampstart. Det er da for meget at forlange af publikum!thomasjn skrev:Håber godt nok snart de får styr på det fysiske billetsalg. Det kunne nemt blive endnu en gang, hvor en masse tilskuere misser de første 5-10 minutter. AaB må til at leve i fansene (kundernes om man vil) verden. For nogen folk er det bare mest naturligt at købe på stadion digital tidsalder om man vil det og så kan man henstille lige så tosset som man vil til at folk skal købe hjemme fra. Hvis man har fans der ønsker at købe billetten ved fysisk fremmøde så har man bare at sikre de får en ordentlig oplevelse.frederikshavneren skrev:Iflg. AaBs hjemmeside var der kort før middag ca. 9.000 billetter ude til kampen. Normalt skal der fratrækkes knap et par tusinde tilskuere fra dette tal da der traditionelt er en del som ikke møder op, men med de lave billetpriser i aften vil der sikkert blive solgt en del billetter ved stadion. Tror tilskuertallet vil blive nogenlunde.
Ska' vi hak'?
-
Gamen
Min oplevelse er nu, at der er relativt mange som møder op deromkring. Problemet er bare at det går for langsomt. Men lad os nu se om ikke udviklingen af et nyt produkt for sæsonkort-holdere kan få flere på den vogn, så færre skal købe billetter i løssalg. Det ville give AaB et boost både økonomisk og planlægningsmæssigt.MrBangDK skrev:
Men det vil jo betyde, at man skal ankomme til stadion omkring en halv time inden kampstart. Det er da for meget at forlange af publikum!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg plejer at komme 15 minutter før, og der er godt nok mange der kommer der og stiller sig i kø ved billetlugen! Når det så er sagt, så er de jo altså også begyndt at gå rundt med printede billetter og lave kontantsalg. Det så ud til at virke fint.Gamen skrev:Min oplevelse er nu, at der er relativt mange som møder op deromkring. Problemet er bare at det går for langsomt. Men lad os nu se om ikke udviklingen af et nyt produkt for sæsonkort-holdere kan få flere på den vogn, så færre skal købe billetter i løssalg. Det ville give AaB et boost både økonomisk og planlægningsmæssigt.MrBangDK skrev:
Men det vil jo betyde, at man skal ankomme til stadion omkring en halv time inden kampstart. Det er da for meget at forlange af publikum!
Ska' vi hak'?
Og så er det jo også tilladt at komme bare liiiiidt før så... fremfor at tro man kan nøjes med 2 min i kø og så ind og få en plads - selvfølgelig lige efter man har parkeret bilen lige uden for stadionMrBangDK skrev:Jeg plejer at komme 15 minutter før, og der er godt nok mange der kommer der og stiller sig i kø ved billetlugen! Når det så er sagt, så er de jo altså også begyndt at gå rundt med printede billetter og lave kontantsalg. Det så ud til at virke fint.Gamen skrev:Min oplevelse er nu, at der er relativt mange som møder op deromkring. Problemet er bare at det går for langsomt. Men lad os nu se om ikke udviklingen af et nyt produkt for sæsonkort-holdere kan få flere på den vogn, så færre skal købe billetter i løssalg. Det ville give AaB et boost både økonomisk og planlægningsmæssigt.MrBangDK skrev:
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ved godt at der bliver smurt et ekstra tykt lag ironi på men man skal altså også forstå at det ikke er alle på stadion der arbejder i midtbyen og har fri kl 14. Det kan jo være at mange af dem der kommer i sidste øjeblik har skyndt sig alt hvad de kan hjem fra job, hentet 3 unger og sust afsted mod stadion og når det i sidste øjeblik...hje1980 skrev:Og så er det jo også tilladt at komme bare liiiiidt før så... fremfor at tro man kan nøjes med 2 min i kø og så ind og få en plads - selvfølgelig lige efter man har parkeret bilen lige uden for stadionMrBangDK skrev:Jeg plejer at komme 15 minutter før, og der er godt nok mange der kommer der og stiller sig i kø ved billetlugen! Når det så er sagt, så er de jo altså også begyndt at gå rundt med printede billetter og lave kontantsalg. Det så ud til at virke fint.Gamen skrev:Min oplevelse er nu, at der er relativt mange som møder op deromkring. Problemet er bare at det går for langsomt. Men lad os nu se om ikke udviklingen af et nyt produkt for sæsonkort-holdere kan få flere på den vogn, så færre skal købe billetter i løssalg. Det ville give AaB et boost både økonomisk og planlægningsmæssigt.MrBangDK skrev:
Janteloven eksisterer IKKE!
-
seamann
Får de så ingen Store Claus de stakler ?Køllen I Møllen skrev:Ved godt at der bliver smurt et ekstra tykt lag ironi på men man skal altså også forstå at det ikke er alle på stadion der arbejder i midtbyen og har fri kl 14. Det kan jo være at mange af dem der kommer i sidste øjeblik har skyndt sig alt hvad de kan hjem fra job, hentet 3 unger og sust afsted mod stadion og når det i sidste øjeblik...hje1980 skrev:Og så er det jo også tilladt at komme bare liiiiidt før så... fremfor at tro man kan nøjes med 2 min i kø og så ind og få en plads - selvfølgelig lige efter man har parkeret bilen lige uden for stadionMrBangDK skrev:Jeg plejer at komme 15 minutter før, og der er godt nok mange der kommer der og stiller sig i kø ved billetlugen! Når det så er sagt, så er de jo altså også begyndt at gå rundt med printede billetter og lave kontantsalg. Det så ud til at virke fint.Gamen skrev:Min oplevelse er nu, at der er relativt mange som møder op deromkring. Problemet er bare at det går for langsomt. Men lad os nu se om ikke udviklingen af et nyt produkt for sæsonkort-holdere kan få flere på den vogn, så færre skal købe billetter i løssalg. Det ville give AaB et boost både økonomisk og planlægningsmæssigt.MrBangDK skrev:
-
frederikshavneren
- Allstar

Gilli og Børsting får chancen fra start.
Bekræftet startopstilling:
Larsen
Gilli - KEP - Kasper P. - Blåbjerg
Børsting - Risgård - Abildgaard - Thomsen
Ene
Spalvis
Reserver:
CC
Augu
Patrick
Bruhn
Thrane
Jönsson
Pohl

Bekræftet startopstilling:
Larsen
Gilli - KEP - Kasper P. - Blåbjerg
Børsting - Risgård - Abildgaard - Thomsen
Ene
Spalvis
Reserver:
CC
Augu
Patrick
Bruhn
Thrane
Jönsson
Pohl
Men havde Spalvis ikke karentæne til i dag ?
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
-
seamann
Shhhduncan88 skrev:Men havde Spalvis ikke karentæne til i dag ?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Den blev kun takseret til en dags karantæne. Han ryger dog i karantæne igen, hvis han får gult i aften.duncan88 skrev:Men havde Spalvis ikke karentæne til i dag ?
- FlæskeFrank
-
frederikshavneren
- Allstar

Gymnastikforeningen stiller til start med følgende hold:
S. Rasmussen
Mikanovic - Backman - A. J. Andersen - DC
Bjarnason - D. Olsen - J. Jønsson - D. A. Pedersen - S. Petersen
Dunken
Ligner på papiret et meget kompakt Agf hold
S. Rasmussen
Mikanovic - Backman - A. J. Andersen - DC
Bjarnason - D. Olsen - J. Jønsson - D. A. Pedersen - S. Petersen
Dunken
Ligner på papiret et meget kompakt Agf hold
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Ååårh fuck AGF stiller med 11 mand - AaB er jo så pissedårlige - vi er færdige!!!!!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Djidli Rolantsson! YÆS!
Grib så chancen, din smukke færing.
Grib så chancen, din smukke færing.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Glenn er pisse tarvelig. Vis nu nåde Glenn.Martin Bak skrev:Ååårh fuck AGF stiller med 11 mand - AaB er jo så pissedårlige - vi er færdige!!!!!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.