Alligevel er han en af dem der står stærkest i dag so far.Hanga skrev: ↑26. jun 2020, 19:29Selvfølgelig skal han ikke hånes, men vi snakker om en spiller, der ikke kunne gøre sig bemærket i Helsinki eller Jammerbugt. Alene det at han stadig er i truppen er et under.Forza skrev: ↑26. jun 2020, 19:27Jeg er enig i at det vil være forkert at pege på ham for vores dårlige Corona kampe.Funky skrev: ↑26. jun 2020, 19:22Selvfølgelig, og nej, jeg mistænker nøgternt sagt ikke nogen for decideret at hade Kakeeto. Men meget ensidige, overdrevent negative udtalelser om hans formåen, det synes jeg godt, man kan få øje på, og det bliver nogle gange til lidt af en stemning herinde.
Det kan bare overraske at en mand med hans overordnede kan få så meget spilletid i top 6.
Kamptråd: AGF - AaB 26/06/20 klokken 19:00
Re: Kamptråd: AGF - AaB 26/06/20 klokken 19:00
Jeg er helt enig i, at det er enddog meget overraskende set ud fra hele hans karriereforløb. Men lige nu løber han da rundt derinde og spiller ganske stabilt. Jeg synes ikke, folk spiller rundt omkring ham, og han har haft nogle gode pasninger. Og jeg kan da godt få øje på et par svagheder, han nok aldrig kommer ud over: Han er ikke specielt hovedstødstærk, alene pga. højden, og han kommer nok heller aldrig til at kunne løbe meget hurtigere.Forza skrev: ↑26. jun 2020, 19:27Jeg er enig i at det vil være forkert at pege på ham for vores dårlige Corona kampe.Funky skrev: ↑26. jun 2020, 19:22Selvfølgelig, og nej, jeg mistænker nøgternt sagt ikke nogen for decideret at hade Kakeeto. Men meget ensidige, overdrevent negative udtalelser om hans formåen, det synes jeg godt, man kan få øje på, og det bliver nogle gange til lidt af en stemning herinde.
Det kan bare overraske at en mand med hans overordnede kan få så meget spilletid i top 6.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Præcis! Når det er sagt, er hans faktisk startet hæderligt i dag. Jeg bliver dog aldrig tryg når han har bolden.Hanga skrev: ↑26. jun 2020, 19:29Selvfølgelig skal han ikke hånes, men vi snakker om en spiller, der ikke kunne gøre sig bemærket i Helsinki eller Jammerbugt. Alene det at han stadig er i truppen er et under.Forza skrev: ↑26. jun 2020, 19:27Jeg er enig i at det vil være forkert at pege på ham for vores dårlige Corona kampe.Funky skrev: ↑26. jun 2020, 19:22Selvfølgelig, og nej, jeg mistænker nøgternt sagt ikke nogen for decideret at hade Kakeeto. Men meget ensidige, overdrevent negative udtalelser om hans formåen, det synes jeg godt, man kan få øje på, og det bliver nogle gange til lidt af en stemning herinde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Nu går det fremad....
Ser fornuftigt ud
Ser fornuftigt ud
Fuck Lucas er ringe i dag.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Lover godt for finaken
-
Ibiza Polar
Problemet er jo ikke Kakeeto isoleret set. Han et backup 6’er.
Er han god nok, nej, men vi har ham sjældent i spil. Ideelt set forstærker vi 6’eren i toppen og lader MC glide ud som rotationsspiller.
Og så kan Kakeeto agere backupbackup indtil hans kontrakt løber ud.
Jeg har ingen forventninger til Kakeeto, og derfor skuffer han mig sjældent.
Er han god nok, nej, men vi har ham sjældent i spil. Ideelt set forstærker vi 6’eren i toppen og lader MC glide ud som rotationsspiller.
Og så kan Kakeeto agere backupbackup indtil hans kontrakt løber ud.
Jeg har ingen forventninger til Kakeeto, og derfor skuffer han mig sjældent.
Har Tom i øvrigt smidt hjelmen?
Nu var det så Klitten som forærede AGF bolden.
Nu var det så Klitten som forærede AGF bolden.
Mon ikke Friis er fortid efter pokalfinalen... 
AGF har godt nok haft mange chancer....
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Hvad skete der...
Vi scorede
Vi scorede
-
Ibiza Polar
AGFs målmand er absurd svingende. Hold kæft et ikke-eksisterende bundniveau.
Og nu Tom (uden hjelm) til 0-2 på flot indlæg af Fossum, også flot fisket af Tom, den ligger faktisk bag ham.
Mååål, sådan T.
Er det kun mig der synes at Eskeleinen ser skidt ud? KEP og den anden kommentator nævner det slet ikke.
Piv ringe målmand efter mening.
JAJAJAJAAA TOM!
Er det kun mig der synes at Eskeleinen ser skidt ud? KEP og den anden kommentator nævner det slet ikke.
Piv ringe målmand efter mening.
JAJAJAJAAA TOM!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Satme flot headet ind! Den mand kan åbenbart være skadet 11,5 måned om året og så peake omkring pokalfinale tid.
Og endnu en kasse!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Augu og Würtz effekten