Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
Re: Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
Er der andre end mig - der er mere end klar til kamp idag

/ Rasmus
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg syntes dog du opstiller det lidt for meget enten/eller eftersom spillerne er også en del af fortællingen. Selvfølgelig, vi må nok acceptere at e.g. Rufo eller Kayke - selvom de laver hjertetegn til os - ikke bare uden videre bliver en del af AaB-identiteten. Men, spillere som Augo og Risgård, Boye og Ib (som dog er før min tid), er spillere man ikke bare lige kan tage ud af regnestykket og samtidig bibeholde den samme AaB-identitet, historie og fortælling.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 09:49Svært spørgsmål, der nok kræver en længere afhandling end egnet til dette forum. Kort sagt er det historien, traditionen, fortællingen, kollektiverne, tribunerne.Buzz Killington skrev: ↑20. apr 2021, 20:47Hvad er "klubben" så egentlig, hvis du mener det 100% løsrives fra de mennesker vi hepper på og hylder?R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2021, 20:01Jo da. Man identificerer sig med klubben eller relaterer til denne, ikke til spillere. Som jo kommer og går.FlæskeFrank skrev: ↑20. apr 2021, 19:56Det tror jeg så ikke. Og det er ikke kun i AaB-kontekst. Så ville der for fanden ikke findes en eneste AGF-fan på jorden, hvis det var det eneste kriterie...R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2021, 18:56Så hvis det har været en af motivationerne, så tror jeg, det er skudt noget forbi.
Jeg tror, at for de fleste, er AaB det eneste vigtige, og sejre og godt spil vægter væsentligt højere, end om x midtbanespiller er en bondedreng fra Bangsbo.
Var det spillerne, så kunne man jo ligeså godt holde med FCM eller deslige.
Og så tilbage til nabodrengene: her kan man så sige det ikke er en decideret nødvendig forudsætning for at være en del af fortællingen at de er født og opvokset i nordjylland, men derfor kan det stadig være en betydelig faktor i det regnskab at man kommer heroppe fra, og at man fra barnsben har identificeret sig med klubben. Vi - specielt folk der ser fodbold af andre grunde end for underholdningens skyld - er stadig nogle primitive tribalistiske fætre (i den henseende).
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
OB er uden deres normale centerforsvar (Tverskov og Kasper Larsen) samt målmand Oliver Christensen. Der bør give en kæmpe fordel.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
R Rosenberg
- Allstar

Naturligvis er de kulturbærere. Og alle har jeg set i kampene gennem tiden. Men de gjorde også en forskel på banen og var ikke bare metervare.Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:07Jeg syntes dog du opstiller det lidt for meget enten/eller eftersom spillerne er også en del af fortællingen. Selvfølgelig, vi må nok acceptere at e.g. Rufo eller Kayke - selvom de laver hjertetegn til os - ikke bare uden videre bliver en del af AaB-identiteten. Men, spillere som Augo og Risgård, Boye og Ib (som dog er før min tid), er spillere man ikke bare lige kan tage ud af regnestykket og samtidig bibeholde den samme AaB-identitet, historie og fortælling.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 09:49Svært spørgsmål, der nok kræver en længere afhandling end egnet til dette forum. Kort sagt er det historien, traditionen, fortællingen, kollektiverne, tribunerne.Buzz Killington skrev: ↑20. apr 2021, 20:47Hvad er "klubben" så egentlig, hvis du mener det 100% løsrives fra de mennesker vi hepper på og hylder?R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2021, 20:01Jo da. Man identificerer sig med klubben eller relaterer til denne, ikke til spillere. Som jo kommer og går.FlæskeFrank skrev: ↑20. apr 2021, 19:56Det tror jeg så ikke. Og det er ikke kun i AaB-kontekst. Så ville der for fanden ikke findes en eneste AGF-fan på jorden, hvis det var det eneste kriterie...R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2021, 18:56Så hvis det har været en af motivationerne, så tror jeg, det er skudt noget forbi.
Jeg tror, at for de fleste, er AaB det eneste vigtige, og sejre og godt spil vægter væsentligt højere, end om x midtbanespiller er en bondedreng fra Bangsbo.
Og så tilbage til nabodrengene: her kan man så sige det ikke er en decideret nødvendig forudsætning for at være en del af fortællingen at de er født og opvokset i nordjylland, men derfor kan det stadig være en betydelig faktor i det regnskab at man kommer heroppe fra, og at man fra barnsben har identificeret sig med klubben.
Men Ståle har jo også sin rolle i fortællingen. Prica har sin. Hamrén har sin. Søren F har sin. Matovac har sin.
Og ja, det er klart, at det er vidunderligt med spillere, hvis forfædre gravede tørv i Store Vildmose, men det bør ikke være et mål i sig selv som under Gaarde-regimet, hvis kvaliteten ikke er der. Ligegyldig grå materie som Magnus, Børsting, Blåbjerg og deslige skaber absolut ingen større følelser end Ferreira, Thelander eller Okore.
Naturligvis ønsker alle fans en di Canio (måske minus et par ting), en Gerrard eller en Rooney, som har stået på tribunen som børn, men de skal, som nævnte, bidrage til en større fortælling end bare dét.
Ædruelighedens stemme
Mon ikke man kan skære det ind til følgende:R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 10:21Naturligvis er de kulturbærere. Og alle har jeg set i kampene gennem tiden. Men de gjorde også en forskel på banen og var ikke bare metervare.Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:07Jeg syntes dog du opstiller det lidt for meget enten/eller eftersom spillerne er også en del af fortællingen. Selvfølgelig, vi må nok acceptere at e.g. Rufo eller Kayke - selvom de laver hjertetegn til os - ikke bare uden videre bliver en del af AaB-identiteten. Men, spillere som Augo og Risgård, Boye og Ib (som dog er før min tid), er spillere man ikke bare lige kan tage ud af regnestykket og samtidig bibeholde den samme AaB-identitet, historie og fortælling.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 09:49Svært spørgsmål, der nok kræver en længere afhandling end egnet til dette forum. Kort sagt er det historien, traditionen, fortællingen, kollektiverne, tribunerne.Buzz Killington skrev: ↑20. apr 2021, 20:47Hvad er "klubben" så egentlig, hvis du mener det 100% løsrives fra de mennesker vi hepper på og hylder?R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2021, 20:01Jo da. Man identificerer sig med klubben eller relaterer til denne, ikke til spillere. Som jo kommer og går.FlæskeFrank skrev: ↑20. apr 2021, 19:56
Det tror jeg så ikke. Og det er ikke kun i AaB-kontekst. Så ville der for fanden ikke findes en eneste AGF-fan på jorden, hvis det var det eneste kriterie...
Og så tilbage til nabodrengene: her kan man så sige det ikke er en decideret nødvendig forudsætning for at være en del af fortællingen at de er født og opvokset i nordjylland, men derfor kan det stadig være en betydelig faktor i det regnskab at man kommer heroppe fra, og at man fra barnsben har identificeret sig med klubben.
Men Ståle har jo også sin rolle i fortællingen. Prica har sin. Hamrén har sin. Søren F har sin. Matovac har sin.
Og ja, det er klart, at det er vidunderligt med spillere, hvis forfædre gravede tørv i Store Vildmose, men det bør ikke være et mål i sig selv som under Gaarde-regimet, hvis kvaliteten ikke er der. Ligegyldig grå materie som Magnus, Børsting, Blåbjerg og deslige skaber absolut ingen større følelser end Ferreira, Thelander eller Okore.
Naturligvis ønsker alle fans en di Canio (måske minus et par ting), en Gerrard eller en Rooney, som har stået på tribunen som børn, men de skal, som nævnte, bidrage til en større fortælling end bare dét.
Hvis vi vinder: Godt uanset, om det er nabosønner eller lejesvende. Men klart bedst med nabosønner!
Hvis vi taber: Dårligt. Uanset, om det er nabosønner eller lejesvende. Men (måske) lidt mindre dårligt med nabosønner.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg var lidt langtsom, og fik tilføjet et par uessentielle ting til sidst i redigeringen af mit forrige indlæg. Troede jeg kunne nå det.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 10:21Naturligvis er de kulturbærere. Og alle har jeg set i kampene gennem tiden. Men de gjorde også en forskel på banen og var ikke bare metervare.Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:07Jeg syntes dog du opstiller det lidt for meget enten/eller eftersom spillerne er også en del af fortællingen. Selvfølgelig, vi må nok acceptere at e.g. Rufo eller Kayke - selvom de laver hjertetegn til os - ikke bare uden videre bliver en del af AaB-identiteten. Men, spillere som Augo og Risgård, Boye og Ib (som dog er før min tid), er spillere man ikke bare lige kan tage ud af regnestykket og samtidig bibeholde den samme AaB-identitet, historie og fortælling.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 09:49Svært spørgsmål, der nok kræver en længere afhandling end egnet til dette forum. Kort sagt er det historien, traditionen, fortællingen, kollektiverne, tribunerne.Buzz Killington skrev: ↑20. apr 2021, 20:47Hvad er "klubben" så egentlig, hvis du mener det 100% løsrives fra de mennesker vi hepper på og hylder?R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2021, 20:01Jo da. Man identificerer sig med klubben eller relaterer til denne, ikke til spillere. Som jo kommer og går.FlæskeFrank skrev: ↑20. apr 2021, 19:56
Det tror jeg så ikke. Og det er ikke kun i AaB-kontekst. Så ville der for fanden ikke findes en eneste AGF-fan på jorden, hvis det var det eneste kriterie...
Nå, men uanset så er jeg enig i at vi ikke bare skal arbejde med en stram nordjydekvote og så skide hul i om de er gode nok. Og vi skal selvfølgelig heller ikke som Gaarde bare have tillid til at nordjyske drenge bliver gode blot fordi de er nordjyder. Nej, det vi skal gøre er at sikre os at den nordjyske talentudvikling ender der hvor talenterne er så gode og så dygtige at de er konkurrencedygtige, også på andre parametre end deres ophav.
Enig i det sidste. Og det er lige derfor nordjysk talentudvikling også er et parameter.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Fyens Stiftstidende melder at Sayouba Mandé skal stå. Det er en keeper Inge kender utroligt godt, og som han selv hentede til Stabæk.
Han har set mindre god ud i OB.
Ja, såvidt jeg kan se så starter OB formentlig med Oliver Lund, og en ikke-fit Alexander Juel centralt, medmindre de lader en af deres talenter få spilleminutter i stedet.
Det burde vi kunne udnytte. Og så få tirret Oliver Lund lidt - han er altid en tikkende bombe.
-
R Rosenberg
- Allstar

Tjo. Dog er de alle grundlæggende lejesvende. Spillere kommer og går, klubben består (hvis man husker at foretage jævnlige aktieemissioner og andre betleriske tiltag).BoT skrev: ↑21. apr 2021, 10:25Mon ikke man kan skære det ind til følgende:R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 10:21Naturligvis er de kulturbærere. Og alle har jeg set i kampene gennem tiden. Men de gjorde også en forskel på banen og var ikke bare metervare.Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:07Jeg syntes dog du opstiller det lidt for meget enten/eller eftersom spillerne er også en del af fortællingen. Selvfølgelig, vi må nok acceptere at e.g. Rufo eller Kayke - selvom de laver hjertetegn til os - ikke bare uden videre bliver en del af AaB-identiteten. Men, spillere som Augo og Risgård, Boye og Ib (som dog er før min tid), er spillere man ikke bare lige kan tage ud af regnestykket og samtidig bibeholde den samme AaB-identitet, historie og fortælling.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 09:49Svært spørgsmål, der nok kræver en længere afhandling end egnet til dette forum. Kort sagt er det historien, traditionen, fortællingen, kollektiverne, tribunerne.Buzz Killington skrev: ↑20. apr 2021, 20:47Hvad er "klubben" så egentlig, hvis du mener det 100% løsrives fra de mennesker vi hepper på og hylder?R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2021, 20:01
Jo da. Man identificerer sig med klubben eller relaterer til denne, ikke til spillere. Som jo kommer og går.
Hvis vi vinder: Godt uanset, om det er nabosønner eller lejesvende. Men klart bedst med nabosønner!
Hvis vi taber: Dårligt. Uanset, om det er nabosønner eller lejesvende. Men (måske) lidt mindre dårligt med nabosønner.
Ædruelighedens stemme
Vi har alle muligheder for at få gang i målscoringen i dag. Mandé har ikke bare set mindre godt ud i OB, han var været decideret uduelig for dem. Oliver Lund og AJA er også 100% overkommelige modstandere.Julgranen skrev: ↑21. apr 2021, 10:35Fyens Stiftstidende melder at Sayouba Mandé skal stå. Det er en keeper Inge kender utroligt godt, og som han selv hentede til Stabæk.
Ja, såvidt jeg kan se så starter OB formentlig med Oliver Lund, og en ikke-fit Alexander Juel centralt, medmindre de lader en af deres talenter få spilleminutter i stedet.
Det burde vi kunne udnytte. Og så få tirret Oliver Lund lidt - han er altid en tikkende bombe.
Det lugter af en 5-0'er.
-
R Rosenberg
- Allstar

Oliver Lund er en kaw idiot. Lad bare Kusk, Lucas eller Rufo få gjort ham lidt rundtosset, så han taber sutten.Julgranen skrev: ↑21. apr 2021, 10:35Fyens Stiftstidende melder at Sayouba Mandé skal stå. Det er en keeper Inge kender utroligt godt, og som han selv hentede til Stabæk.
Ædruelighedens stemme
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Armen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Håber vi starter således
Rinne
Ross-Thelander-Ahlmann
Pallesen-MC/Kakeeto-Fossum-Hannesbo
Kusk-Rufo-Samuelsen
Lucas kan komme ind senere i kampen, og ellers er jeg kun ked af, at vi ikke kan finde en bedre løsning på den centrale midtbane.
Rinne
Ross-Thelander-Ahlmann
Pallesen-MC/Kakeeto-Fossum-Hannesbo
Kusk-Rufo-Samuelsen
Lucas kan komme ind senere i kampen, og ellers er jeg kun ked af, at vi ikke kan finde en bedre løsning på den centrale midtbane.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Mit største håb for i dag er, at spillerne giver tilskuerne en god oplevelse. Flot pasningsfodbold med høj intensitet og måske en lækker detalje eller to.
Håber vi slipper håndbremsen, selvom det sikkert ikke er det klogeste.
OB's offensiv er markant bedre end deres defensiv, så en åben kamp ville være til deres fordel. De har hurtige folk, der kunne straffe os, hvis vi lusker for langt frem. Men jeg siger: Gør det alligevel.
Hele fanbasen hungrer efter en god oplevelse. Vi hungrer efter noget flot fodbold, som kan opleves live (Bor på Sjælland, så kan ikke være med i aften..)
Det er i aften, at Cifuentes kan vende den negative spiral.
Jeg håber inderligt på en målrig kamp. Med høj intensitet og viljen til at gå den ekstra mil for sine medspillere og fans.
Kom så for helvede, AaB!
Håber vi slipper håndbremsen, selvom det sikkert ikke er det klogeste.
OB's offensiv er markant bedre end deres defensiv, så en åben kamp ville være til deres fordel. De har hurtige folk, der kunne straffe os, hvis vi lusker for langt frem. Men jeg siger: Gør det alligevel.
Hele fanbasen hungrer efter en god oplevelse. Vi hungrer efter noget flot fodbold, som kan opleves live (Bor på Sjælland, så kan ikke være med i aften..)
Det er i aften, at Cifuentes kan vende den negative spiral.
Jeg håber inderligt på en målrig kamp. Med høj intensitet og viljen til at gå den ekstra mil for sine medspillere og fans.
Kom så for helvede, AaB!
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Som jeg huskerGaarde tiden var hans største problem ikke dårlige nordjyske spillere, men at de udenlandske profiler mest bare var endnu ringere...Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:26Jeg var lidt langtsom, og fik tilføjet et par uessentielle ting til sidst i redigeringen af mit forrige indlæg. Troede jeg kunne nå det.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 10:21Naturligvis er de kulturbærere. Og alle har jeg set i kampene gennem tiden. Men de gjorde også en forskel på banen og var ikke bare metervare.Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:07Jeg syntes dog du opstiller det lidt for meget enten/eller eftersom spillerne er også en del af fortællingen. Selvfølgelig, vi må nok acceptere at e.g. Rufo eller Kayke - selvom de laver hjertetegn til os - ikke bare uden videre bliver en del af AaB-identiteten. Men, spillere som Augo og Risgård, Boye og Ib (som dog er før min tid), er spillere man ikke bare lige kan tage ud af regnestykket og samtidig bibeholde den samme AaB-identitet, historie og fortælling.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 09:49Svært spørgsmål, der nok kræver en længere afhandling end egnet til dette forum. Kort sagt er det historien, traditionen, fortællingen, kollektiverne, tribunerne.Buzz Killington skrev: ↑20. apr 2021, 20:47Hvad er "klubben" så egentlig, hvis du mener det 100% løsrives fra de mennesker vi hepper på og hylder?R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2021, 20:01
Jo da. Man identificerer sig med klubben eller relaterer til denne, ikke til spillere. Som jo kommer og går.
Nå, men uanset så er jeg enig i at vi ikke bare skal arbejde med en stram nordjydekvote og så skide hul i om de er gode nok. Og vi skal selvfølgelig heller ikke som Gaarde bare have tillid til at nordjyske drenge bliver gode blot fordi de er nordjyder. Nej, det vi skal gøre er at sikre os at den nordjyske talentudvikling ender der hvor talenterne er så gode og så dygtige at de er konkurrencedygtige, også på andre parametre end deres ophav.
Enig i det sidste. Og det er lige derfor nordjysk talentudvikling også er et parameter.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
R Rosenberg
- Allstar

Så husker du dårligt. Til eksempel er/var KP, Blåbjerg, Magnus, Solkongen, Børsting virkelig dårlige spillere, som spillede alt for mange kampe.KlaskmyggenNoah skrev: ↑21. apr 2021, 11:57Som jeg huskerGaarde tiden var hans største problem ikke dårlige nordjyske spillere, men at de udenlandske profiler mest bare var endnu ringere...Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:26Jeg var lidt langtsom, og fik tilføjet et par uessentielle ting til sidst i redigeringen af mit forrige indlæg. Troede jeg kunne nå det.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 10:21Naturligvis er de kulturbærere. Og alle har jeg set i kampene gennem tiden. Men de gjorde også en forskel på banen og var ikke bare metervare.Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:07Jeg syntes dog du opstiller det lidt for meget enten/eller eftersom spillerne er også en del af fortællingen. Selvfølgelig, vi må nok acceptere at e.g. Rufo eller Kayke - selvom de laver hjertetegn til os - ikke bare uden videre bliver en del af AaB-identiteten. Men, spillere som Augo og Risgård, Boye og Ib (som dog er før min tid), er spillere man ikke bare lige kan tage ud af regnestykket og samtidig bibeholde den samme AaB-identitet, historie og fortælling.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 09:49Svært spørgsmål, der nok kræver en længere afhandling end egnet til dette forum. Kort sagt er det historien, traditionen, fortællingen, kollektiverne, tribunerne.Buzz Killington skrev: ↑20. apr 2021, 20:47
Hvad er "klubben" så egentlig, hvis du mener det 100% løsrives fra de mennesker vi hepper på og hylder?
Men ja, Flores, Meilinger, Holgersson, Safranko, Lesniak, Sylvestr, van Weert var heller ikke just medaljeerobrere.
Ædruelighedens stemme
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Det er nok fordi jeg tænker at spillere man henter ind udefra skal være profiler, en del af de nordjyske spiller du nævner optræder jo stadig på holdkortet så Cifuentes er ikke enigR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 12:12Så husker du dårligt. Til eksempel er/var KP, Blåbjerg, Magnus, Solkongen, Børsting virkelig dårlige spillere, som spillede alt for mange kampe.KlaskmyggenNoah skrev: ↑21. apr 2021, 11:57Som jeg huskerGaarde tiden var hans største problem ikke dårlige nordjyske spillere, men at de udenlandske profiler mest bare var endnu ringere...Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:26Jeg var lidt langtsom, og fik tilføjet et par uessentielle ting til sidst i redigeringen af mit forrige indlæg. Troede jeg kunne nå det.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 10:21Naturligvis er de kulturbærere. Og alle har jeg set i kampene gennem tiden. Men de gjorde også en forskel på banen og var ikke bare metervare.Buzz Killington skrev: ↑21. apr 2021, 10:07Jeg syntes dog du opstiller det lidt for meget enten/eller eftersom spillerne er også en del af fortællingen. Selvfølgelig, vi må nok acceptere at e.g. Rufo eller Kayke - selvom de laver hjertetegn til os - ikke bare uden videre bliver en del af AaB-identiteten. Men, spillere som Augo og Risgård, Boye og Ib (som dog er før min tid), er spillere man ikke bare lige kan tage ud af regnestykket og samtidig bibeholde den samme AaB-identitet, historie og fortælling.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 09:49
Svært spørgsmål, der nok kræver en længere afhandling end egnet til dette forum. Kort sagt er det historien, traditionen, fortællingen, kollektiverne, tribunerne.
Men ja, Flores, Meilinger, Holgersson, Safranko, Lesniak, Sylvestr, van Weert var heller ikke just medaljeerobrere.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Ifølge aabsport.dk (Kl:09) er der stadig billetter til salg. Meget trist, hvis der ikke kan meldes udsolgt, der er kun 3750 tilgængelige billetter.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
Sådan er det. Det var også sådan sidste gang, i markant større opgør. Bare fordi corona er blusset ned, betyder det ikke at frygten er væk.
De optræder jo kun i mangel af bedre.KlaskmyggenNoah skrev: ↑21. apr 2021, 12:22Det er nok fordi jeg tænker at spillere man henter ind udefra skal være profiler, en del af de nordjyske spiller du nævner optræder jo stadig på holdkortet så Cifuentes er ikke enig![]()
Man henter jo også spillere udefra når ens egne talenter er for dårlige.
Alle man henter udefra hverken kan eller skal være profiler.
Det er også derfor det er lidt komisk at folk er sådan efter spillere som Rufo og Granli, der formodentlig koster mindre end de (reservespillere) de har erstattet. Granli fik altså 1/4 af hvad Okore fik i AaB, da han spillede i AIK.
Rufo kom for at fylde et discounthul i truppen, og set til det er han da et positivt bekendtskab.
Granli har været so-so, men han er heller ikke hentet som en stor profil.
I Vejle forventes der udsolgt (4100 tilskuere).
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vej ... lokalbrag/
Så enten er frygten større i Aalborg eller også er vores tilskuere mindre motiveret... Jeg ved godt hvad jeg tror.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14