AaB - Horsens den 15. august
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: AaB - Horsens den 15. august
Nu skal de også passe på....vi alle er med dem, men nu skal vi ikke taberdømmes....
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Nu også boardingpasses med enkeltbilletter smidt på banen....AlbertE skrev: ↑15. aug 2025, 19:28Åh gud...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 19:28SSE-22 protestaktion som gav 2-3 minutters spilstop. Jeg bryder mig ikke om spilstop som ender med at kunne lægge en straf på AaB, men tak da i det mindste for at smide noget på banen, som er uskadeligt.AlbertE skrev: ↑15. aug 2025, 19:25Jeg fangede ikke den med Tennis bolde hvad skete der ?Funky skrev: ↑15. aug 2025, 19:25Møller med lidt uerfarent spil på midten. Har masser af tid til at tage bolden ned, men header den i stedet i en blød bue frem i banen. Ren foræring til Horsens.
Ross bliver jernet ned bagefter, men Horsens-spilleren slipper med en påtale. Det kan godt ende voldsomt i den her kamp, hvis det er linien. Og så bliver dommeren nødt til at slå ned på et tidspunkt, og så er det bare et spørgsmål om, hvem der først rammes af kompensations-hammeren.
Tennisbolde på banen, den var ny.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Haha. Så kastes der flybilletter.
Jeg er sgu fint tilfreds. Masser af TV-tid og omtale, men ingen blus.
Selvfølgelig skal de ikke blive ved at afbryde, men jeg synes det er en fin måde at gøre det på.
Jeg er sgu fint tilfreds. Masser af TV-tid og omtale, men ingen blus.
Selvfølgelig skal de ikke blive ved at afbryde, men jeg synes det er en fin måde at gøre det på.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Müller har heldigvis husket handskerne i dag!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Tyskerne i Hamborg er nok ligeglade de sidder jo trygt dernede i skjuljens fup skrev: ↑15. aug 2025, 19:30Nu også boardingpasses med enkeltbilletter smidt på banen....AlbertE skrev: ↑15. aug 2025, 19:28Åh gud...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 19:28SSE-22 protestaktion som gav 2-3 minutters spilstop. Jeg bryder mig ikke om spilstop som ender med at kunne lægge en straf på AaB, men tak da i det mindste for at smide noget på banen, som er uskadeligt.AlbertE skrev: ↑15. aug 2025, 19:25Jeg fangede ikke den med Tennis bolde hvad skete der ?Funky skrev: ↑15. aug 2025, 19:25Møller med lidt uerfarent spil på midten. Har masser af tid til at tage bolden ned, men header den i stedet i en blød bue frem i banen. Ren foræring til Horsens.
Ross bliver jernet ned bagefter, men Horsens-spilleren slipper med en påtale. Det kan godt ende voldsomt i den her kamp, hvis det er linien. Og så bliver dommeren nødt til at slå ned på et tidspunkt, og så er det bare et spørgsmål om, hvem der først rammes af kompensations-hammeren.
Tennisbolde på banen, den var ny.
Pudel har også set svag ud.
Men ingen slår Ross….
Men hold da op vi spiller dårligt mand
Men ingen slår Ross….
Men hold da op vi spiller dårligt mand
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det er simpelthen for let for Horsens og Muller det er jo et drop.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvad fanden Pudel. Hvor er det dog en horribel aktion. Sælger fuldstændig Müller.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Vildeste jinx.
Kan slet ikke se hvordan vi skal bryde igennem Horsens defensiv idag, vi må håbe vi kommer op til anden halvleg med ild i øjnene, det har vi heldigvis gjort før.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Korrekt, men det skete i samme sekund, hvor jeg trykkede <Indsend>
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Og jeg mangler så meget fra Ross, det er jo skræmmende..
Uheldigt. Müller har ellers været god idag og kan heller ikke gøre noget ved målet imo - den bliver jo rettet af via Pudel.