Middelfart - AaB den 1. november 2025
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Det bekymrer mig dybt at vi gang på gang på gang ikke evner at lukke kampe stille og roligt ned. Det har stået på i meget lang tid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Blir de 3 længste minutter
Ej vi er ringe altså
De 2 point skal med hjem
Ej vi er ringe altså
De 2 point skal med hjem
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Flot Børsting! Det var unødvendigt.
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Helst 3 point!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Mærkelig dommer
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Måske meget godt, at Håpnes har karantæne nu. Han var godt elendig i dag, og det er mere på trods af ham end pga ham, at vi vinder.
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Helt vildt vi vinder den her kamp, det dårligste hold på banen. For første gang nogensinde er Müller afgørende og redder de 3 point, ros til ham. Ellers var godt nok dårligt, jeg synes vi burde være langt mere dominerende
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Blir vigtige 3 point
Men Bomholt og Børsting med gult for at sparke væk og håpnes med rødt.
Og så at vi simpelthen ikke kan holde på en bold eller presse Middelfart
Ufortjent men satme lækkert.
Nu skal der holdes fast inden jan vinduet
Kan vi holde nuv afstand der det fornuftigt ud
Men Bomholt og Børsting med gult for at sparke væk og håpnes med rødt.
Og så at vi simpelthen ikke kan holde på en bold eller presse Middelfart
Ufortjent men satme lækkert.
Nu skal der holdes fast inden jan vinduet
Kan vi holde nuv afstand der det fornuftigt ud
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Hvordan er det et 2. gult kort til Håpnes? Så mærkeligt ud.
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Forfærdelig kamp, forfærdelig dommer, forfærdelig bane.
Men vigtigst af alt, tre dejlige point og Horsens taber, Hillerød uafgjort, Hvidovre uafgjort så vi kravler op på 3. Pladsen.
Vi skal have styrket den centrale midt i vintervinduet, det er et must!!
Men vigtigst af alt, tre dejlige point og Horsens taber, Hillerød uafgjort, Hvidovre uafgjort så vi kravler op på 3. Pladsen.
Vi skal have styrket den centrale midt i vintervinduet, det er et must!!
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
har han nogensinde spilet en god kamp for os det syndes jeg ikke
AaB AaB AaB AaB
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Dejligt med en sejr i en runde hvor konkurrenterne smider point. Det lyder ikke til vi spillede godt, og dumt af Håpnes at trække et rødt kort helt i slutningen, men jeg er bare glad for at vi virkelig puster oprykningsplaceringerne i nakken. Der skal jo nok fortstærkes noget henover julen, men det virker som en mere realistisk mission sammenlignet med for et par måneder siden.
John og Kornelius Hansen er vigtige at få i gang. Kelvin John kan sagtens ryge for et rigtig flot beløb til sommer hvis det her fortsætter. Jeg tror ikke nødvendigvis på ham som superligaprofil, men som salgsobjekt (+20) og medvirkende til en sikker oprykning, tror jeg han kan blive en succesfyldt bekendtskab.
John og Kornelius Hansen er vigtige at få i gang. Kelvin John kan sagtens ryge for et rigtig flot beløb til sommer hvis det her fortsætter. Jeg tror ikke nødvendigvis på ham som superligaprofil, men som salgsobjekt (+20) og medvirkende til en sikker oprykning, tror jeg han kan blive en succesfyldt bekendtskab.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Vi er dominerende hele kampen og middelfart er vel kun i nærheden af point fordi vi laver for mange fejl. Det er jo ikke fordi de vader i chancer.. Muller
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Årets underdrivelse
Alexander Håpnes elendig
Markus André Kaasa har intet vist
Andres Jasson ikke god nok
AaB AaB AaB AaB
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Smash and grab, dejlige 3 point i en ringe kamp. Alt for mange dårlige afleveringer på en ringe bane. Vi manglede noget koncentration også.
Men hvad helvede laver dommeren i dag? Ekstremt tyndt rødt kort til sidst i en almindelig kamp om bolden, og et mærkværdigt straffe vi fik imod, en helt almindelig nærkamp ved et hjørne hvor de river i hinanden. Han havde besluttet sig for at fløjte så snart de skød hjørnet
Jeg vil dog også give Middelfart lidt ros, de ser bedre på deres hjemmebane, og deres gameplan lykkedes på deres noget ringe bane, de skabte en enkelt stor chance til sidst men kæmpede med kvaliteten til sidst, de spillede dog godt mellem de to felter, kæmpede hårdere også, men fik ikke skabt nok. Jeg tror godt de kan få nogle flere point hjemme
Men hvad helvede laver dommeren i dag? Ekstremt tyndt rødt kort til sidst i en almindelig kamp om bolden, og et mærkværdigt straffe vi fik imod, en helt almindelig nærkamp ved et hjørne hvor de river i hinanden. Han havde besluttet sig for at fløjte så snart de skød hjørnet
Jeg vil dog også give Middelfart lidt ros, de ser bedre på deres hjemmebane, og deres gameplan lykkedes på deres noget ringe bane, de skabte en enkelt stor chance til sidst men kæmpede med kvaliteten til sidst, de spillede dog godt mellem de to felter, kæmpede hårdere også, men fik ikke skabt nok. Jeg tror godt de kan få nogle flere point hjemme
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Synes godt nok, vi var langt fra at dominere noget som helst i dag. Meget ringe kamp af os. Men alligevel helt unødvendigt, at det igen skal blive så spændende.
Lidt bekymrende, vi stadig ikke kan finde ud af at spille fodbold 90 minutter i streg.


