Middelfart - AaB den 1. november 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Hanga » 1. nov 2025, 15:46

Det bekymrer mig dybt at vi gang på gang på gang ikke evner at lukke kampe stille og roligt ned. Det har stået på i meget lang tid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af baresi » 1. nov 2025, 15:48

Blir de 3 længste minutter
Ej vi er ringe altså
De 2 point skal med hjem

Jyden
2. div
2. div
Indlæg: 187
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Jyden » 1. nov 2025, 15:50

Flot Børsting! Det var unødvendigt.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af le Cid » 1. nov 2025, 15:52

baresi skrev:
1. nov 2025, 15:48
Blir de 3 længste minutter
Ej vi er ringe altså
De 2 point skal med hjem
Helst 3 point!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Sapiens » 1. nov 2025, 15:53

Mærkelig dommer

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Pollack2 » 1. nov 2025, 15:53

Jyden skrev:
1. nov 2025, 15:50
Flot Børsting! Det var unødvendigt.
Og Håpnes endnu værre...

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Nordic » 1. nov 2025, 15:54

Måske meget godt, at Håpnes har karantæne nu. Han var godt elendig i dag, og det er mere på trods af ham end pga ham, at vi vinder.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Sapiens » 1. nov 2025, 15:54

Helt vildt vi vinder den her kamp, det dårligste hold på banen. For første gang nogensinde er Müller afgørende og redder de 3 point, ros til ham. Ellers var godt nok dårligt, jeg synes vi burde være langt mere dominerende

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af AlbertE » 1. nov 2025, 15:54

Sapiens skrev:
1. nov 2025, 15:53
Mærkelig dommer
Ja der var ik en skid.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af baresi » 1. nov 2025, 15:54

Blir vigtige 3 point
Men Bomholt og Børsting med gult for at sparke væk og håpnes med rødt.
Og så at vi simpelthen ikke kan holde på en bold eller presse Middelfart
Ufortjent men satme lækkert.
Nu skal der holdes fast inden jan vinduet
Kan vi holde nuv afstand der det fornuftigt ud

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Sauer » 1. nov 2025, 15:55

Hvordan er det et 2. gult kort til Håpnes? Så mærkeligt ud.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af baresi » 1. nov 2025, 15:55

le Cid skrev:
1. nov 2025, 15:52
baresi skrev:
1. nov 2025, 15:48
Blir de 3 længste minutter
Ej vi er ringe altså
De 2 point skal med hjem
Helst 3 point!
Haha klart

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3184
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af troelsh » 1. nov 2025, 15:55

Forfærdelig kamp, forfærdelig dommer, forfærdelig bane.

Men vigtigst af alt, tre dejlige point og Horsens taber, Hillerød uafgjort, Hvidovre uafgjort så vi kravler op på 3. Pladsen.

Vi skal have styrket den centrale midt i vintervinduet, det er et must!!

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af hit666 » 1. nov 2025, 15:56

Nordic skrev:
1. nov 2025, 15:54
Måske meget godt, at Håpnes har karantæne nu. Han var godt elendig i dag, og det er mere på trods af ham end pga ham, at vi vinder.

har han nogensinde spilet en god kamp for os det syndes jeg ikke
AaB AaB AaB AaB

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af jonas386 » 1. nov 2025, 15:57

Dejligt med en sejr i en runde hvor konkurrenterne smider point. Det lyder ikke til vi spillede godt, og dumt af Håpnes at trække et rødt kort helt i slutningen, men jeg er bare glad for at vi virkelig puster oprykningsplaceringerne i nakken. Der skal jo nok fortstærkes noget henover julen, men det virker som en mere realistisk mission sammenlignet med for et par måneder siden.

John og Kornelius Hansen er vigtige at få i gang. Kelvin John kan sagtens ryge for et rigtig flot beløb til sommer hvis det her fortsætter. Jeg tror ikke nødvendigvis på ham som superligaprofil, men som salgsobjekt (+20) og medvirkende til en sikker oprykning, tror jeg han kan blive en succesfyldt bekendtskab.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af RicoBR02 » 1. nov 2025, 15:57

Sapiens skrev:
1. nov 2025, 15:54
Helt vildt vi vinder den her kamp, det dårligste hold på banen. For første gang nogensinde er Müller afgørende og redder de 3 point, ros til ham. Ellers var godt nok dårligt, jeg synes vi burde være langt mere dominerende
Vi er dominerende hele kampen og middelfart er vel kun i nærheden af point fordi vi laver for mange fejl. Det er jo ikke fordi de vader i chancer.. Muller ❤️

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af AlbertE » 1. nov 2025, 15:59

RicoBR02 skrev:
1. nov 2025, 15:57
Sapiens skrev:
1. nov 2025, 15:54
Helt vildt vi vinder den her kamp, det dårligste hold på banen. For første gang nogensinde er Müller afgørende og redder de 3 point, ros til ham. Ellers var godt nok dårligt, jeg synes vi burde være langt mere dominerende
Vi er dominerende hele kampen og middelfart er vel kun i nærheden af point fordi vi laver for mange fejl. Det er jo ikke fordi de vader i chancer.. Muller ❤️
Vi har da ikke domineret en skid haha hvad har du set på :')

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af hit666 » 1. nov 2025, 16:01

troelsh skrev:
1. nov 2025, 15:55
Forfærdelig kamp, forfærdelig dommer, forfærdelig bane.

Men vigtigst af alt, tre dejlige point og Horsens taber, Hillerød uafgjort så vi kravler op på 3. Pladsen.

Vi skal have styrket den centrale midt i vintervinduet, det er et must!!
Årets underdrivelse

Alexander Håpnes elendig

Markus André Kaasa har intet vist

Andres Jasson ikke god nok
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Gentleman Finn » 1. nov 2025, 16:02

Smash and grab, dejlige 3 point i en ringe kamp. Alt for mange dårlige afleveringer på en ringe bane. Vi manglede noget koncentration også.

Men hvad helvede laver dommeren i dag? Ekstremt tyndt rødt kort til sidst i en almindelig kamp om bolden, og et mærkværdigt straffe vi fik imod, en helt almindelig nærkamp ved et hjørne hvor de river i hinanden. Han havde besluttet sig for at fløjte så snart de skød hjørnet 😅

Jeg vil dog også give Middelfart lidt ros, de ser bedre på deres hjemmebane, og deres gameplan lykkedes på deres noget ringe bane, de skabte en enkelt stor chance til sidst men kæmpede med kvaliteten til sidst, de spillede dog godt mellem de to felter, kæmpede hårdere også, men fik ikke skabt nok. Jeg tror godt de kan få nogle flere point hjemme

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Sauer » 1. nov 2025, 16:03

RicoBR02 skrev:
1. nov 2025, 15:57
Sapiens skrev:
1. nov 2025, 15:54
Helt vildt vi vinder den her kamp, det dårligste hold på banen. For første gang nogensinde er Müller afgørende og redder de 3 point, ros til ham. Ellers var godt nok dårligt, jeg synes vi burde være langt mere dominerende
Vi er dominerende hele kampen og middelfart er vel kun i nærheden af point fordi vi laver for mange fejl. Det er jo ikke fordi de vader i chancer.. Muller ❤️
Synes godt nok, vi var langt fra at dominere noget som helst i dag. Meget ringe kamp af os. Men alligevel helt unødvendigt, at det igen skal blive så spændende.

Lidt bekymrende, vi stadig ikke kan finde ud af at spille fodbold 90 minutter i streg.

Besvar