lavet ALT andet end at træne fodbold.Hanga skrev:NU TAGER I JER SATME SAMMEN ! Fy for helvede hvor er det pinligt !!!
Hvad har de lavet på den træningslejr?
FC København vs AaB, søndag d. 11. oktober 2012 kl. 19.00
Re: FC København vs AaB, søndag d. 11. oktober 2012 kl. 19.0
lynge er gud!
og hvordan bedømmer du det??Brent skrev:Vores færring har med al tydelighed bevist at han intet har at gøre på dette niveau ud med ham.
Vi vinder 5-3. Mesterskabsstyle.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hørte noget om de har lagt i træningslejr i KBH op til kampen. Det har vist været på månefiskeren på staden, de stener da rundt..
AaB - the Nordic gateway to Europe
Han er nok klasser bedre end dine kære somaliere!Brent skrev:Vores færring har med al tydelighed bevist at han intet har at gøre på dette niveau ud med ham.
Det er Curths skyld....
what,, en dødbold til fck, og vi indkasere ikke et mål
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Hvis det var et succeskriterium, at FCK skal være mest på bolden, er vi da nået langt. Og FCK har slet ikke set det komme.Kunji skrev:Vi vinder 5-3. Mesterskabsstyle.
Han forærer FCK bolden gang på gangMr Alex skrev:og hvordan bedømmer du det??Brent skrev:Vores færring har med al tydelighed bevist at han intet har at gøre på dette niveau ud med ham.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Han har sgu næsten ikke haft bolden.... Hold nu kæft nu man du snart stoppeBrent skrev:Han forærer FCK bolden gang på gangMr Alex skrev:og hvordan bedømmer du det??Brent skrev:Vores færring har med al tydelighed bevist at han intet har at gøre på dette niveau ud med ham.
Det ligner 3 kampe i streg hvor indsatsen ikke har været i orden. Trænerteamet må se indad. Hele den hersens trænings-lejr kunne man da roligt have sparet sig. Jeg vil nærmest kalde det fiasko at satse så markant på at gøre noget særligt for at skabe resultater over netop disse 3 kampe, og så floppe så stort.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det bliver pissegodt!NIN den fromme skrev:Hvis det var et succeskriterium, at FCK skal være mest på bolden, er vi da nået langt. Og FCK har slet ikke set det komme.Kunji skrev:Vi vinder 5-3. Mesterskabsstyle.
Ind med Thelander nu, vel? Interessant.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Et lille håb nu kan være at Thelander kommer ind nu, og kommer med noget gejst, og er klar til at slås!!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er satme en utaknemmelig kamp at blive kastet ind i midterforsvaret i...
1 2 3 Jimmy er en mur!
Jeg har en ide endnu en træningslejr. Men denne gang skal det være under Felix Magath så de virkelig kan se hvor priviligerede de er pt. og hvorfor de ikke bør glemme at kæmpe for det.
-
jensemand57
- Allstar

Sådan. Det skal fandme gøre ondt på FCK.
jeg kan ikke huske hvem der skrev at vi har en bred truppe men det har vi da tydligvis ikke. dette må da værre et vink fra en kæmpe vognstanog om at der skal nyt blod til og nogen sige farvel til!!!! hold kæft de er ringe alle sammen. vi tabet 6-7 nuuul hvis vi er heldige
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
hold da helt kæft en røvfuld vi får.
lynge er gud!
En skam vi ikke holder den på 3-0, unødvendigt straffespark af PK, den var jo blevet clearet..
..
Patrick for helvede......
Det er simpelthen en parodi, det vi leverer i dag. Vi har vel sjældent været så ringe i Parken, og det siger alligevel en del.
Vi kan sagtens tabe med 6+ mål.
Det er simpelthen en parodi, det vi leverer i dag. Vi har vel sjældent været så ringe i Parken, og det siger alligevel en del.
Vi kan sagtens tabe med 6+ mål.