Nu er det jo erfaringsmæssigt umuligt at forudse, om der pludselig dukker en stak billetter op til Weber. Men hvis der ikke gør, er der en stor chance for at kombilletterne som siddepladser snart er udsolgt. Måske kan der åbnes for salg på flere sektioner af Enggaard??? Under alle omstændigheder er der gode muligheder for sæsonrekord, og det manglede også bare :-) Med godt vejr og medvind bør vi nærme os 10.000 også fordi FCM burde fylde deres sektion op. Jeg mener, de kan praktisk talt blive mestre med en sejr.... Mon AaB husker, at de bliver nødt til at lukke ned for salg af billetkoder til siddepladser, når der ikke er flere billetter til salg????Køllen I Møllen skrev:Så kommer vi sgu op over de 5.000!astonvilla skrev:Det går stærkt med billetsalget lige nu.
Der er 3,500 stk billetter tilbage i salg hér torsdag kl. 11.
-Kun 123 stk tilbage på Weber.
-Enggaard er der 88 stk. tilbage til de sektioner der er åbne.
Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014
Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Stabilitet har jo også noget at gøre med om pointene kommer i stimer, eller om sejre og nederlag er mere jævnt fordelt. Det behøver da ikke være direkte sammenhængende med pointhøst. Havde et hold spillet samtlige kampe uafgjort, kan man f.eks. i dén grad tale om stabilitet.gravballe skrev:hvis de har flere point, så må de have været mere stabile...
FCM startede sæsonen med 5 sejre, og havde senere en stime med 6 kampe uden sejr. Vi har til gengæld kun haft noget der kunne minde om en negativ stime i runde 3-6, hvor vi ikke fik en sejr.
Derudover har vi ikke tabt en eneste kamp siden 20. oktober, betydende eller ikke-betydende. FCM tabte til gengæld for 3 runder siden, og alle deres 3 nederlag ligger EFTER vores seneste nederlag.
- Mere stabile? Nej.
Vi er da mere stabile om end dem ud fra det du skriver, det er der ingen tvivl om. Konklusionen må være - og det er det der er mest angstprovokerende forud for kampen - at deres top niveau er bedre end vores, men at deres bundniveau også er lidt lavere end vores.Jesper Schmidt skrev:Stabilitet har jo også noget at gøre med om pointene kommer i stimer, eller om sejre og nederlag er mere jævnt fordelt. Det behøver da ikke være direkte sammenhængende med pointhøst. Havde et hold spillet samtlige kampe uafgjort, kan man f.eks. i dén grad tale om stabilitet.gravballe skrev:hvis de har flere point, så må de have været mere stabile...
FCM startede sæsonen med 5 sejre, og havde senere en stime med 6 kampe uden sejr. Vi har til gengæld kun haft noget der kunne minde om en negativ stime i runde 3-6, hvor vi ikke fik en sejr.
Derudover har vi ikke tabt en eneste kamp siden 20. oktober, betydende eller ikke-betydende. FCM tabte til gengæld for 3 runder siden, og alle deres 3 nederlag ligger EFTER vores seneste nederlag.
- Mere stabile? Nej.
Så lad os håbe begge hold spiller på deres laveste niveau på søndag
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg vil være mere tryg hvis de rammer bundniveauet og vi rammer topniveauMaglau skrev:Vi er da mere stabile om end dem ud fra det du skriver, det er der ingen tvivl om. Konklusionen må være - og det er det der er mest angstprovokerende forud for kampen - at deres top niveau er bedre end vores, men at deres bundniveau også er lidt lavere end vores.Jesper Schmidt skrev:Stabilitet har jo også noget at gøre med om pointene kommer i stimer, eller om sejre og nederlag er mere jævnt fordelt. Det behøver da ikke være direkte sammenhængende med pointhøst. Havde et hold spillet samtlige kampe uafgjort, kan man f.eks. i dén grad tale om stabilitet.gravballe skrev:hvis de har flere point, så må de have været mere stabile...
- Mere stabile? Nej.
Så lad os håbe begge hold spiller på deres laveste niveau på søndag
Men jeg frygter bestemt også kampen, meget. Ikke mindst fordi dette hold i høj grad mangler at vise de kan præstere når der står allermest på spil.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Kigger man på stabilitet i det det hele handler om, point. Så ser de sidste 8 runder sådan her ud for top 3:
FCM 18 point ud af 24 mulige og en målscore på 17-6
AaB 16 point og 20-8
FCK 17 point 16-9
Ikke det store udsving.
FCM 18 point ud af 24 mulige og en målscore på 17-6
AaB 16 point og 20-8
FCK 17 point 16-9
Ikke det store udsving.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Enggaard bliver vel maks halvfyldt som sædvanlig, ærgeligt AaB ikke kan gøre noget ved det.astonvilla skrev:Arh, 5,200 kommer der vel.Køllen I Møllen skrev:Så kommer vi sgu op over de 5.000!astonvilla skrev:Det går stærkt med billetsalget lige nu.
Bliver de mange penge fra GF kampene til ASC mon brugt til en allerhelvedes stor tifo - eller må de penge kun spenderes målrettet til tifo'er i kampe mod AGF?
Så er billetpakkerne til siddepladser udsolgt.... Jeg tror også 3F bliver tæt på udsolgt. Tilbage er så Spar Nord og A Enggaard. Det vil godt nok være træls, hvis vi melder alle siddepladser udsolgt og der er 1000 tomme sæder på Enggaard...
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Hvordan kan du se at billetpakkerne er udsolgt?Klaus skrev:Så er billetpakkerne til siddepladser udsolgt.... Jeg tror også 3F bliver tæt på udsolgt. Tilbage er så Spar Nord og A Enggaard. Det vil godt nok være træls, hvis vi melder alle siddepladser udsolgt og der er 1000 tomme sæder på Enggaard...
1 2 3 Jimmy er en mur!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Der står at varen er udsolgt inde på webshoppenwhite splash skrev:Hvordan kan du se at billetpakkerne er udsolgt?Klaus skrev:Så er billetpakkerne til siddepladser udsolgt.... Jeg tror også 3F bliver tæt på udsolgt. Tilbage er så Spar Nord og A Enggaard. Det vil godt nok være træls, hvis vi melder alle siddepladser udsolgt og der er 1000 tomme sæder på Enggaard...
VILDERE!!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det er første gang jeg har set AaB kommunikerer, at de gerne vil opfordre til at ens billet bliver brugt! Mon ikke der også er kommet en venlig mail ud til sponsorerne??Elscorpio skrev:Enggaard bliver vel maks halvfyldt som sædvanlig, ærgeligt AaB ikke kan gøre noget ved det.astonvilla skrev:Arh, 5,200 kommer der vel.Køllen I Møllen skrev:Så kommer vi sgu op over de 5.000!astonvilla skrev:Det går stærkt med billetsalget lige nu.
Bliver de mange penge fra GF kampene til ASC mon brugt til en allerhelvedes stor tifo - eller må de penge kun spenderes målrettet til tifo'er i kampe mod AGF?
Ska' vi hak'?
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
FEDT!doukas skrev:Der står at varen er udsolgt inde på webshoppenwhite splash skrev:Hvordan kan du se at billetpakkerne er udsolgt?Klaus skrev:Så er billetpakkerne til siddepladser udsolgt.... Jeg tror også 3F bliver tæt på udsolgt. Tilbage er så Spar Nord og A Enggaard. Det vil godt nok være træls, hvis vi melder alle siddepladser udsolgt og der er 1000 tomme sæder på Enggaard...
VILDERE!!
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Sæsonrekorden på 8556 fra september skal slås på søndag. Alle mand på stadion og støtte AaB
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Topkampen/Guldkampen på søndag bør trække fuldt hus (13.800) tilskuere, men jvf. "tilskuerkrisetråden" så har AaB dårlig fat i det nordjyske publikum. Der bliver desværre ikke fuldt hus, men alt under 12.000 tilskuere bør være en stor skuffelse.Elscorpio skrev:Sæsonrekorden på 8556 fra september skal slås på søndag. Alle mand på stadion og støtte AaB
Desværre tror jeg ikke engang at vi runder de 12 kilo, reelt skal vi sikkert være glad hvis tilskuertallet bliver femcifret
Vi spiller guldkamp på søndag, har ikke tabt hjemme i umindelige tider og spiller godt, men alligevel er nordjyderne træge til, at begi sig ud til fortet i Vestbyen
Stormvejr søndag. Tror desværre roligt, du kan regne med, vi ikke runder de 12.000.frederikshavneren skrev:Topkampen/Guldkampen på søndag bør trække fuldt hus (13.800) tilskuere, men jvf. "tilskuerkrisetråden" så har AaB dårlig fat i det nordjyske publikum. Der bliver desværre ikke fuldt hus, men alt under 12.000 tilskuere bør være en stor skuffelse.Elscorpio skrev:Sæsonrekorden på 8556 fra september skal slås på søndag. Alle mand på stadion og støtte AaB
Desværre tror jeg ikke engang at vi runder de 12 kilo, reelt skal vi sikkert være glad hvis tilskuertallet bliver femcifret![]()
Vi spiller guldkamp på søndag, har ikke tabt hjemme i umindelige tider og spiller godt, men alligevel er nordjyderne træge til, at begi sig ud til fortet i Vestbyen
En anden ting er, at en blæsevejrskamp nok ikke taler til vores fordel. Forhåbentlig bliver det ikke så vildt denne gang.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Sauer: En kamp i stiv kuling er klart til vores fordel. Vi holder bolden på jorden i hurtige kombinationer - FCM spiller i større grad op på deres frontløbere som holder i den osv.Sauer skrev:Stormvejr søndag. Tror desværre roligt, du kan regne med, vi ikke runder de 12.000.frederikshavneren skrev:Topkampen/Guldkampen på søndag bør trække fuldt hus (13.800) tilskuere, men jvf. "tilskuerkrisetråden" så har AaB dårlig fat i det nordjyske publikum. Der bliver desværre ikke fuldt hus, men alt under 12.000 tilskuere bør være en stor skuffelse.Elscorpio skrev:Sæsonrekorden på 8556 fra september skal slås på søndag. Alle mand på stadion og støtte AaB
Desværre tror jeg ikke engang at vi runder de 12 kilo, reelt skal vi sikkert være glad hvis tilskuertallet bliver femcifret![]()
En anden ting er, at en blæsevejrskamp nok ikke taler til vores fordel.
F'havneren: Alt under 12.000 en stor skuffelse ligefrem! Du er da helt væk. Prøv at komme lidt oftere på stadion. Sidst der var +12.000 var......husker ikke.
Bienvenu Bassogog!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg husker ikke om vi rundede 12.000 i foråret 2011. Der var tæt på udsolgt til nogle af kampene (minus "buret"), men erfaringsmæssigt er det altid en del ubenyttedeastonvilla skrev:Sauer: En kamp i stiv kuling er klart til vores fordel. Vi holder bolden på jorden i hurtige kombinationer - FCM spiller i større grad op på deres frontløbere som holder i den osv.Sauer skrev:Stormvejr søndag. Tror desværre roligt, du kan regne med, vi ikke runder de 12.000.frederikshavneren skrev:Topkampen/Guldkampen på søndag bør trække fuldt hus (13.800) tilskuere, men jvf. "tilskuerkrisetråden" så har AaB dårlig fat i det nordjyske publikum. Der bliver desværre ikke fuldt hus, men alt under 12.000 tilskuere bør være en stor skuffelse.Elscorpio skrev:Sæsonrekorden på 8556 fra september skal slås på søndag. Alle mand på stadion og støtte AaB
En anden ting er, at en blæsevejrskamp nok ikke taler til vores fordel.
F'havneren: Alt under 12.000 en stor skuffelse ligefrem! Du er da helt væk. Prøv at komme lidt oftere på stadion. Sidst der var +12.000 var......husker ikke.
billetter i omløb.
Jeg er altid på stadion. Har selvfølgelig sæsonkort. Jeg er generelt skuffet over vores tilskuertallet i denne sæson. Vi er tophold, men alligevel har vi svært ved bare at få stadion halvt fyldt hidtil.
Jeg ved nu ikke helt. Tror blæsevejrskampen mod AGF spøger. Og at de dengang i langt højere grad formåede at sætte sig fysisk igennem i en kamp, hvor betingelserne udelukkede poleret spil. Jeg kunne godt se FCM udnytte den slags. Jeg havde foretrukket høj sol og en mild brise fra vest.astonvilla skrev:Sauer: En kamp i stiv kuling er klart til vores fordel. Vi holder bolden på jorden i hurtige kombinationer - FCM spiller i større grad op på deres frontløbere som holder i den osv.
Men synes meldingerne om søndag varierer lidt, så jeg krydser fingre for endnu en pæn forårsdag
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Man tænker pr. automatik på AGF kampen.. Men det er altså et mere offensivt og sammentømret hold vi har I dag. Det er snart 1½ år siden kampen mod GF blev spillet. Der er sket meget siden!Sauer skrev:Jeg ved nu ikke helt. Tror blæsevejrskampen mod AGF spøger. Og at de dengang i langt højere grad formåede at sætte sig fysisk igennem i en kamp, hvor betingelserne udelukkede poleret spil. Jeg kunne godt se FCM udnytte den slags. Jeg havde foretrukket høj sol og en mild brise fra vest.astonvilla skrev:Sauer: En kamp i stiv kuling er klart til vores fordel. Vi holder bolden på jorden i hurtige kombinationer - FCM spiller i større grad op på deres frontløbere som holder i den osv.
Men synes meldingerne om søndag varierer lidt, så jeg krydser fingre for endnu en pæn forårsdag.
/Bang
Ska' vi hak'?
Angående tilskuertallet og Frederikshavns mulige skuffelse var der senest over 12.000 den 24.maj 2008, da vi fik mesterskabspokalen hjemme mod OB. Så det er næppe realistisk.
Angående kampen er det vanvittigt spændende. Begge hold er stabile, jovist, men man sidder ikke med fornemmelsen af, at de har samme evne til at styre kampene og kværne modstanderen som FCK de sidste 10-13 år . Derimod er begge hold herligt offensive, så jeg tror på en målrig kamp. Normalt plejer man at sige, at første mål er afgørende. Jeg har virkelig svært ved at se, at det bliver en 1-0 til et af holdene.
Derfor, jeg spiller på en klassisk 4-3 til de røde i en kamp, der giver mindelser om AaB-FCK tilbage i 99!
Angående kampen er det vanvittigt spændende. Begge hold er stabile, jovist, men man sidder ikke med fornemmelsen af, at de har samme evne til at styre kampene og kværne modstanderen som FCK de sidste 10-13 år . Derimod er begge hold herligt offensive, så jeg tror på en målrig kamp. Normalt plejer man at sige, at første mål er afgørende. Jeg har virkelig svært ved at se, at det bliver en 1-0 til et af holdene.
Derfor, jeg spiller på en klassisk 4-3 til de røde i en kamp, der giver mindelser om AaB-FCK tilbage i 99!
Ang. vejret, så melder yr.no om 7-8 grader og ingen nedbør til kampen. Vinden skulle være mellem 8 og 11 m/s - det er vel ikke så slemt endda...!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index