1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00
Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00
Har først lige tændnt nu, men synes da vi gør det udmærket. Der er dog ikke nogen tvivl om vi absolut mangler en Kusk/Jönsson/Helenius type der kan det uventede og sætte medspillerne op. Ene virker dog til at gøre det fint, og det skal nok blive helt fint.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er nok fordi du først har tændt nu.jonas386 skrev:Har først lige tændnt nu, men synes da vi gør det udmærket. Der er dog ikke nogen tvivl om vi absolut mangler en Kusk/Jönsson/Helenius type der kan det uventede og sætte medspillerne op. Ene virker dog til at gøre det fint, og det skal nok blive helt fint.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det kan der bestemt være en pointe i. Synes dog der er flere gode ideer i spillet.MHJ skrev:Det er nok fordi du først har tændt nu.jonas386 skrev:Har først lige tændnt nu, men synes da vi gør det udmærket. Der er dog ikke nogen tvivl om vi absolut mangler en Kusk/Jönsson/Helenius type der kan det uventede og sætte medspillerne op. Ene virker dog til at gøre det fint, og det skal nok blive helt fint.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Har Spalvis rørt bolden endnu? Seriøst.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Vi er for langsomme til at få bolden videre, når vi modtager den centralt på midten. Mister den for hurtigt, og det sætter nogle halvfarlige kontraer igang. Får vi vendt den på midten, så tror jeg vores spil over hele banen vil se langt mere sammenhængende og farligt ud.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
AK og Spalvis ligner nogle der er i Sunny Beach.. De er da totalt usynlige!!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
De får også VILDT meget at arbejde med, de der totalt random lange bolde skaber INGEN chancer.Tyskeren skrev:AK og Spalvis ligner nogle der er i Sunny Beach.. De er da totalt usynlige!!
så hvis du skal kritiserer nogen så kritiserer hele holdet, hold kæft hvor det stinker. Så typisk AaB imod skod hold ala Sønderjyske.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg ser frem til Helenius kommer ind.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg har sagt det før, men gentager gerne mig selv: Augu og Risgård dur ikke sammen, de er alt for stationære og blottet for tempo og kreativitet når de spiller sammen.
I 07-09 dannede de en giftig midtbane konstellation, men det gør de ikke mere.
Vi mangler i den grad tempo, kreativitet, kombinationer og driblinger.
I 07-09 dannede de en giftig midtbane konstellation, men det gør de ikke mere.
Vi mangler i den grad tempo, kreativitet, kombinationer og driblinger.
Hvornår har Sønderjyske sidst spillet en ringe kamp mod AaB? De plejer da altid at være rædselsfulde at spille imod. Og vi har endda 2-3 startere ude. Business as usual.Mr. Larsen skrev:De får også VILDT meget at arbejde med, de der totalt random lange bolde skaber INGEN chancer.Tyskeren skrev:AK og Spalvis ligner nogle der er i Sunny Beach.. De er da totalt usynlige!!
så hvis du skal kritiserer nogen så kritiserer hele holdet, hold kæft hvor det stinker. Så typisk AaB imod skod hold ala Sønderjyske.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Har jeg påstået andet?Funky skrev:Hvornår har Sønderjyske sidst spillet en ringe kamp mod AaB? De plejer da altid at være rædselsfulde at spille imod. Og vi har endda 2-3 startere ude. Business as usual.Mr. Larsen skrev:De får også VILDT meget at arbejde med, de der totalt random lange bolde skaber INGEN chancer.Tyskeren skrev:AK og Spalvis ligner nogle der er i Sunny Beach.. De er da totalt usynlige!!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se en på det hold der turde slå en præcis tværaflevering a lá Würtz... Hold kæft hvor er PK bare fri gang på gang i den højreside, men vi vil partout have den over til Ahlmann og Ene, hvor der bare står 6 SønderjyskE-spillere klar til at tackle og mosle.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
andreasaab89
- Allstar

VI spiller alt for mange lange bolde. Lodberg og Kanstrup header alt væk. !
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
andreasaab89
- Allstar

Enevoldsen og Wichmann står aaaaaaaaaaaalt for bredt.andreasaab89 skrev:VI spiller alt for mange lange bolde. Lodberg og Kanstrup header alt væk. !
De giver slet ikke nok plads til PK og Ahlmann .. de skal trække meget mere centralt som Kusk og Thomsen gør det.
AaB er min trosretning
Næh, men jeg synes måske du mangler at anerkende, at Sønderjyske åbenbart også kan et eller andet (træls) på hjemmebane, og særligt mod AaB. Jeg synes i øvrigt indtil videre det meget ligner en kamp fra sidste sæson mod FCV.Mr. Larsen skrev:Har jeg påstået andet?Funky skrev:Hvornår har Sønderjyske sidst spillet en ringe kamp mod AaB? De plejer da altid at være rædselsfulde at spille imod. Og vi har endda 2-3 startere ude. Business as usual.Mr. Larsen skrev:De får også VILDT meget at arbejde med, de der totalt random lange bolde skaber INGEN chancer.Tyskeren skrev:AK og Spalvis ligner nogle der er i Sunny Beach.. De er da totalt usynlige!!
Det var en ret sørgelig første halvleg. Jeg håber der kommer mere tempo og kreativitet i anden halvleg - ellers ender den 0-0 alternativt vinder SE 1-0
-
jensemand57
- Allstar

I forholdet til spillet, så er 0-0 ok.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
SønderjyskE.. I er på hjemmebane, kom nu fremad for fanden!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Glem det. Lars Søndergaard står lige nu i deres omklædningsrum og roser 1. halvleg til skyerne. A garantear.Flower skrev:SønderjyskE.. I er på hjemmebane, kom nu fremad for fanden!
Lige præcis: han kan (kunne i hvert fald) det uventede. Det er indtil videre en klassisk sæsonåbner med et hav af fejlafleveringer og manglende spilforståelse.Provst i Brovst skrev:Jeg ser frem til Helenius kommer ind.