Kamptråd: Vejle B - AaB 16/04/21 klokken 19:00
Re: Kamptråd: Vejle B - AaB 16/04/21 klokken 19:00
Man kan sige meget om det her AaB-hold, men på fight og energi er vi blevet bedre under Cifuentes.
Vejle får lidt for mange anden bolde i duellerne lige nu .
Også en mærkbar forskel på hans tilstedeværelse i forhold til Friis på sidelinjen. Han dirigerer konstant og kan hele tiden høres.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Jeg har ikke set de første 7 min, men ellers resten og dejligt at se, at vi prøver på hurtigt pasningsspil i længde retning og med god bevægelse.
Hannesbo har nogle kvaliteter til at holde på bolden.
Fine detaljer af rufo.
Dog.. Vi må gerne lige være lidt mere sikre defensivt. Der ser vores positioner lidt usammenhængende ud.
Hannesbo har nogle kvaliteter til at holde på bolden.
Fine detaljer af rufo.
Dog.. Vi må gerne lige være lidt mere sikre defensivt. Der ser vores positioner lidt usammenhængende ud.
Vi giver den i hvert fald gas i nærkampene. Men vi mangler noget mere boldspil - smider den alt for hurtigt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ja, det er lidt en kontrast til træningskampen mod SIF hvor skudsmålet lød, at folk virkede umotiverede.
Men jeg synes altså, at billedet er lidt det samme lige nu som mod Lyngby. Vi spiller for langsomt, taber for mange duelbolde, og bliver små-domineret af Vejle.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det kan blive godt med en angriber der kan holde i bolden
AaB AaB AaB AaB
Ja den del har han tilført ..
stadig også i denne kamp lidt for let at komme omkring AaB’s boks og vi mister for hurtigt bolden.
Men spændende opstilling
Tæt på den jeg skrev tidligere udelukkende med rufo inde istedet for Van weert.
Rufo ser også interessant ud der er gode takter.
Det kunne man også med Feher, det lod bare ikke rigtig til at gøre noget godt (og jeg kan ellers godt li aktive managers).
Men ellers er jeg enig - meget kan og vil jeg kritisere med vores præstationer under Cifuentes, men energien vi ligger i kan man ikke sætter en finger på... vores udfordring er at tøjle det så kampene ikke bliver så duelbaseret og kaotiske at vores eget spil slet ikke fungerer.
Vi gør det godt i duellerne igen i dag, men i spillet med bolden ligner vi nærmere AC Horsens end for AaB anno 2014.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Ibiza Polar
Vi kæmper også med det samme. Vi kommer til at sparke for meget, fordi vi ikke har dygtige pasningsspiller tilbage i banen. Men tilstedeværelsen af Rufo og Hannesbo hjælper afgjort ift. Lyngby.
Er jeg den eneste der syntes at Sousa er en usympatisk spiller?
??????
Fint vi fører men hold nu kæft vi er et ringe fodbold hold. Vi kan ikke sætte tre afleveringer sammen på modstanderens bane.
Det gør ondt øjnene at se på
Det gør ondt øjnene at se på
AaB - BIF 13/4 2014
Pedro skal helst ikke gå i stykker. Han fylder meget centralt og hvis MC skal erstatte ham bliver det et kæmpe tab.
Helt enig. Det er ikke et kvalitetsstempel i sig selv. Det er dog en mærkbar forskel.Hanga skrev: ↑16. apr 2021, 19:33Det kunne man også med Feher, det lod bare ikke rigtig til at gøre noget godt (og jeg kan ellers godt li aktive managers).
Men ellers er jeg enig - meget kan og vil jeg kritisere med vores præstationer under Cifuentes, men energien vi ligger i kan man ikke sætter en finger på... vores udfordring er at tøjle det så kampene ikke bliver så duelbaseret og kaotiske at vores eget spil slet ikke fungerer.
Vi gør det godt i duellerne igen i dag, men i spillet med bolden ligner vi nærmere AC Horsens end for AaB anno 2014.
Og ja, spillet er ikke kønt men jeg ser trods alt små forbedringer i forhold til andre præstationer under Cifuentes/Feher. Men vi er langt fra at præstere flot fodbold.
Ja for forsvaret ser ikke for godt ud
AaB AaB AaB AaB
Der er jo INGEN at spille bolden frem til når vi erobrer bolden. Der er dælme mange som står tilbage på baglinjen og kigger fodbold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Vejle spiller igennem vores kæder med tre afleveringer. Det skal rettes.
AaB i hjertet
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Jøsses en ringe kamp. Vejle kan jo intet stiller overfor det forsvar, og AaB er ingen trussel den anden vej.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vi skal ikke bruge penge på en angriber, der kan holde i bolden.hit666 skrev:Det kan blive godt med en angriber der kan holde i bolden
Vi skal bruge penge på en angriber med mål i støvlerne

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!