Satme god stemning fra de tilrejsende
Pokalen: FC Midtjylland - AaB, 28.10.2021
Re: Pokalen: FC Midtjylland - AaB, 28.10.2021
Thelander blander sig i tumulten og giver sisto et puf og han flyver 2 meter bagud
Puha, glad for, der ikke er VAR i pokalen. Ellers havde vi været 10 mand.
Heller ikke her. Han rammer ikke rigtig Sisto, der tager sig til skinnebenet et andet sted, end der hvor Højholt rammer, ligger 4 sekunder og springer op som en trold, der ikke er det mindste skadet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Rigtig fin første halvleg. Makaric med rigtig mange gode ting og er klart den bedste spiller indtil videre. FCM spiller ikke særligt godt. Jeg kan undre mig over at de ikke prøver AGF og Viborg opskriften imod os. De er underligt passive, men det skal vi ikke klage over. Bedømt på første halvleg kan vi sagtens være med.
Flot første Halveg især de første 25 hvor vi var klart bedst.
Makaric er virkelig en gevinst for vores hold, vi mangler bare noget kvalitet ved siden af ham, gad godt se ham ved siden af Lucas
Makaric er virkelig en gevinst for vores hold, vi mangler bare noget kvalitet ved siden af ham, gad godt se ham ved siden af Lucas
Dejligt at se ovenopå rædselskampen i mandags. Men FCM virker også underligt dovne, mon ikke Bo H får sat dem lidt i gang ved at sige 'fucking' en masse gange i pausen
Ja, Makaric vokser godt nok med tiden. Så mangler vi bare nogen der er lidt mere boldsikre omkring ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Dagens mest ligegyldige spørgsmål: Tæller Jonas Lössls redning i statistikken, når dommeren overså, at der var hjørnespark på Makaric' afslutning?
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Flot første halvleg
Makaric er også virkligt imponerende mig her i aften. Super!
Så skal vi lige passe på med at blive for aggressiv.
Makaric er også virkligt imponerende mig her i aften. Super!
Så skal vi lige passe på med at blive for aggressiv.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
FCM spiller som FCM gør, og de kværner bare på. Hvis vi bliver for trætte, falder for langt tilbage eller begynder at satse, så bliver vi straffet. Det kræver fuld koncentration i hele anden halvleg også.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Der kan aldrig være rødt kort der, men forstår da godt det kan svært for ham at holde sig på benene, når det eneste han indtager er juice.
Nu er jeg ikke den største Kusk-fan, men det ville være guf for Makaric at have Kusk som makker. Kusk har altid haft nogle lækre indlæg i feltet, og Makaric kommer mere og mere først på indlæg. Er vild med ham.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Fin 1. halvleg mod et pauvert Fcm mandskab, det stinker langt væk af et snævert nederlag da vestjyderne har klassen til at slå til selv på en dårlig dag.
Har fantaseret om det samme. Lucas gjorde det fint som angriber i en periode, men led under, at der manglede ordentlig kvalitet ved siden af ham. Nogen solo-angriber bliver han nok aldrig, men ved siden af - eller bag ved - en type som Makaric kunne jeg godt se noget magisk opstå. Forudsat vi får Lucas at se tilbage på et genkendeligt niveau..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hold da op et skud fra Fossum!
Hooold da op et skud af Fossum...tæt på..rammer overliggeren
Hold da up det var tæt på! 
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Vanvittigt hug af Fossum. Det er den slags jeg gerne vil se ham lave mere af. Han har jo teknikken og blikket til at gøre nogle helt fantastiske ting.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Den havde fortjent bedre
Den havde set godt ud som sæsonens første scoring udenfor feltet.dyhrmaN skrev:Den havde fortjent bedre
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert